Noin kaksi viikkoa sitten aloitin yasmin-ehkäisypillerin käytön. Aloitin kuukautisten ensimmäisellä alkamispäivällä ja tosiaan nyt parin viikon jälkeen on tullut menkkaoireita mitä mulla on yleensä juuri ennen kuukautisia tai niiden alussa, eli rintojen kipua ja arkuutta, alavatsa ja -selkä kipua. Onko muilla kokemuksia, johtuuko ihan vaan siitä kun kroppaan tulee uudenlainen hormoonisysteemi? Että menis ohi sitten kun kroppa tottuu
ehkäisypillerin aloitus
yasminnn
166
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Nuo oireet voivat hyvin olla sellaisia, jotka tasoittuvat parin ensimmäisen liuskan jälkeen. Itselläni alavatsakivut ja rintojen kipu tulivat Yasminien kanssa jäädäkseen, oireet alkoivat aina liuskan seitsemännen tabletin kohdalla ja kestivät koko ne kksi ja puoli vuotta, kun Yasmineita söin. Luultavimmin sinulla käy paremmin. joten kannattanee odotella rauhassa oireiden lieventymistä. :)