olevansa rumempia kuin ovat
http://www.iltalehti.fi/kauneus/201304200154336_ka.shtml
"Merkittävin havainto oli se, että tuntemattoman henkilön kuvailun perusteella luodut muotokuvat olivat poikkeuksetta naisten omia arvioita huomattavasti kauniimpia."
Naisilla vääristynyt kuva itsestään
41
593
Vastaukset
- 45j
vanha uutinen
- cause we´re worth it
Näinhän se menee. Jos naisilla olisi yhtä positiivinen kuva ulkonäöstään kuten esim.palstan miehillä tai edes puolet palstamiesten itsetunnosta(olisin parempi mies naiselle kuin yksikään naisella ollut, olen komea enkä atm jne) naisen elämä olisi paljon helpompaa. Tosin miehet tällä palstallakin aina haukkuvat tavallisten naisten ulkonäön maan rakoon, joten aivopesu ilmeisesti tuottanee vastaisuudessakin tulosta.
Onnittelut miehet, olette saavuttaneet sen mitä olitte hakemassa, osa naisista pysyvästi ulkona markkinoilta omasta halustaan(kun eivät mielestään kelpaa). Saatte haaveilla parikybäisten photoshopmallien kuvien kera loppuelämänne.- Citynainen
Kyse on aivan muusta kuin tyytymättömyydestä itseensä. Miesten vähyys treffimarkkinoilla ja keino kuinka ujuttautua jonkun elämään on suurempi vaikeus.
Kukaan nainen kait halua tyrkky olla? - .............
Hirveää uhrilässytystä. Täällähän toistellaan jatkuvasti miten tavisnainenkin kelpaa miehille. Tuo nyt on taas tuollaisten huomionhakua.
- ed.
Citynainen kirjoitti:
Kyse on aivan muusta kuin tyytymättömyydestä itseensä. Miesten vähyys treffimarkkinoilla ja keino kuinka ujuttautua jonkun elämään on suurempi vaikeus.
Kukaan nainen kait halua tyrkky olla?Sulla voi olla hyvä itsetunto, mutta puhu omalla suullasi vaan omasta puolestasi. Tiedän monta naista jotka jättäytyneet pois markkinoilta jo vuosia sitten kun eivät kuitenkaan kelpaisi(omasta meilestään).
Harva naisista on parikymppinen kaunotar loppuikänsä, miesten toiveet naisen ulkonäön&seksuaalisen suorittamisen suhteen ovat pilvissä(kiitos photoshopin ja poken), vaikea niihin toiveisiin on tavallisena vastata, lähes mahdotonta.
Ainut keino on jättäytyä sivuun ja säilyttää jonkinlainen itsekunnioitus. Onneksi me suominaiset emme ole taloudellisesti riippuvaisia kenestäkään, elämä voi olla ihan ok yksinkin. - ed.
............. kirjoitti:
Hirveää uhrilässytystä. Täällähän toistellaan jatkuvasti miten tavisnainenkin kelpaa miehille. Tuo nyt on taas tuollaisten huomionhakua.
Ai missä muka? Kun kolmekymppinen on kurppa ja pari kiloa varressa liikaa on jo läski? Ilman meikkiä on ruma, mutta jos meikkaa ok-näköiseksi on petturi. Joo-o. WGTOW, kiitos ja näkemiin.
- ..............
ed. kirjoitti:
Ai missä muka? Kun kolmekymppinen on kurppa ja pari kiloa varressa liikaa on jo läski? Ilman meikkiä on ruma, mutta jos meikkaa ok-näköiseksi on petturi. Joo-o. WGTOW, kiitos ja näkemiin.
Noin huono itsetunto voidaan laskea jo sisäiseksi rumuudeksi, eli ei siinä meikit tosiaan auta, ellei niitä voi syödä ja ne sisällä jotain psyykelääkkeitä.
- ed.
.............. kirjoitti:
Noin huono itsetunto voidaan laskea jo sisäiseksi rumuudeksi, eli ei siinä meikit tosiaan auta, ellei niitä voi syödä ja ne sisällä jotain psyykelääkkeitä.
Kyllähän se itsetuntoon pakostakin vaikuttaa jos koko ajan haukutaan ja kun ei millään ikinä kelpaa? Kaikki kun ei ole terästä.
Juu, olen ruma sekä ulkoa että sisältä, mitäs haukkuja vielä keksisit?
Kaikki haukut taitaa kyllä olla jo kuultu, sori ny. Aina voit silti yrittää. - .........
ed. kirjoitti:
Kyllähän se itsetuntoon pakostakin vaikuttaa jos koko ajan haukutaan ja kun ei millään ikinä kelpaa? Kaikki kun ei ole terästä.
Juu, olen ruma sekä ulkoa että sisältä, mitäs haukkuja vielä keksisit?
Kaikki haukut taitaa kyllä olla jo kuultu, sori ny. Aina voit silti yrittää.Kukahan sinuakin on ihan oikeasti haukkunut? Ilmeisesti lapsuudessa joku, kun olet noin traumatisoitunut. Se on ihan omassa pääkopassa, jos näkee aina vain kaikki negatiiviset asiat ja kuvittelee, että kaikki on sinua haukkumassa.
- Lue mitä kirjoitat
......... kirjoitti:
Kukahan sinuakin on ihan oikeasti haukkunut? Ilmeisesti lapsuudessa joku, kun olet noin traumatisoitunut. Se on ihan omassa pääkopassa, jos näkee aina vain kaikki negatiiviset asiat ja kuvittelee, että kaikki on sinua haukkumassa.
Lue oikeasti tätä palstaa.
Täällä haukutaan nainen KAIKIN MAHDOLLISIN TAVOIN.
Mua oksettaa edes käydä täällä.
Olen saanut koko ikäni kuulla että olen VAIN nainen.
Uraputket ym jäi saamatta koska olen "varmaan kohta synnytämässä".
Ihan turha tulla mussuttamaan, etttei mun kokemus ole totta.
Se on ihan yhtä totta kuin kenen muun tahansa.
Miettikää mitä puhutte toisillenne.
Vähän ystävällisemmin, kiitos.
100 vetoa, että mies32 tulee viestini perään ja haukkuu mut TAAS.
Niinkuin aina.
Tai joku tulee kysymään "monenko miehen panema lutka olet ?" - mies32
Lue mitä kirjoitat kirjoitti:
Niinkuin aina.
Tai joku tulee kysymään "monenko miehen panema lutka olet ?"Monenko miehen panema Iutka olet?
No vakavasti ottaen sinun kokemus siitä, että kaikki miehet vainoaa sinua on varmaan ihan todellinen kokemus, mutta ei se tarkoita, että kaikki miehet oikeasti vainoaa sinua. - älähdä pois
mies32 kirjoitti:
Monenko miehen panema Iutka olet?
No vakavasti ottaen sinun kokemus siitä, että kaikki miehet vainoaa sinua on varmaan ihan todellinen kokemus, mutta ei se tarkoita, että kaikki miehet oikeasti vainoaa sinua.Olet tunnekylmä. Pilailet toisten ihmisten tuskan ja kärsimyksen kustannuksella. Jos sinua näykkäisee, älähdät ja vaadit käytöstä, mutta itse olet palstakiusaajista pahin ja arvatenkin ihan samanlainen tosielämässä.
Sinunlaiseesi ei kukaan selväjärkinen sekaannu. - Ms WorthofMoneypenny
Ihmetteleekö kukaan muu esim. tv-sarjojen pariskuntia -tyyliin Salkkareiden Ismo tyttöystävineen? Ihme, jos kokemattomien miesten käsitys "heille kuuluvan" naisen tasosta, sekä naisten käsitys miehestä kelle he kelpaavat, vääristyy.
Tälläkin palstalla on ollut useita ketjuja, joissa naiset kertovat siitä fiiliksestä, ettei he ole omasta mielestään tarpeeksi hyviä kenellekään. Miehillä taas valittamisen aihe on päinvastainen: heidän arvoaan ei ole muut vaan ymmärtäneet, joten he ovat siksi sinkkuja. Nuo miehet, jotka täällä avautuvat arvostaan, pitävät itseään myös parempina miehinä kuin muut miehet, ja niinpä niitä muita ("korkeamman tason miehiä", jotka eivät tietenkään ole noille piiloarvokkaille miehille oikeasti korkeatasoisia) haukutaan jatkuvasti. Naiset ei hauku täällä toisia naisia. - korj*
Ms WorthofMoneypenny kirjoitti:
Ihmetteleekö kukaan muu esim. tv-sarjojen pariskuntia -tyyliin Salkkareiden Ismo tyttöystävineen? Ihme, jos kokemattomien miesten käsitys "heille kuuluvan" naisen tasosta, sekä naisten käsitys miehestä kelle he kelpaavat, vääristyy.
Tälläkin palstalla on ollut useita ketjuja, joissa naiset kertovat siitä fiiliksestä, ettei he ole omasta mielestään tarpeeksi hyviä kenellekään. Miehillä taas valittamisen aihe on päinvastainen: heidän arvoaan ei ole muut vaan ymmärtäneet, joten he ovat siksi sinkkuja. Nuo miehet, jotka täällä avautuvat arvostaan, pitävät itseään myös parempina miehinä kuin muut miehet, ja niinpä niitä muita ("korkeamman tason miehiä", jotka eivät tietenkään ole noille piiloarvokkaille miehille oikeasti korkeatasoisia) haukutaan jatkuvasti. Naiset ei hauku täällä toisia naisia."Nuo miehet, jotka täällä avautuvat arvostaan, pitävät itseään myös parempina miehinä kuin muut miehet"
kuin muita miehiä* - maailman meno
Ms WorthofMoneypenny kirjoitti:
Tälläkin palstalla on ollut useita ketjuja, joissa naiset kertovat siitä fiiliksestä, ettei he ole omasta mielestään tarpeeksi hyviä kenellekään. Miehillä taas valittamisen aihe on päinvastainen: heidän arvoaan ei ole muut vaan ymmärtäneet, joten he ovat siksi sinkkuja. Nuo miehet, jotka täällä avautuvat arvostaan, pitävät itseään myös parempina miehinä kuin muut miehet, ja niinpä niitä muita ("korkeamman tason miehiä", jotka eivät tietenkään ole noille piiloarvokkaille miehille oikeasti korkeatasoisia) haukutaan jatkuvasti. Naiset ei hauku täällä toisia naisia.Nainen syyttää epäonnistumisista ja vastoinkäymisistä itseään, mies naista
Nainen on omasta mielestään liian huono ja ruma sekä lihava, miehen mielestä vielä huonompi, rumempi ja lihavampi.
Mies itse taas on miehen mielestä hieno ja hyvä, ikinuori ja hyväkroppainen sekä komea, joka ansaitsee missitasoisen nuoren naisen.
Ollapa miehinen itsetunto. - ...
Lue mitä kirjoitat kirjoitti:
Niinkuin aina.
Tai joku tulee kysymään "monenko miehen panema lutka olet ?"Ei kannata ottaa liikaa itseensä tällä palstalla kirjoiteltuja haukkumisia. Ei kaikkien miesten mielestä esim. kaikki yli kolmekymppiset ole kurppia. Ne pahimmat haukkumiset tulee niiden näppäimistöltä, joilla on itsellään niin paha olla, etteivät enää keksi muuta keinoa purkaa pahaa oloaan.
Älä anna liikaa ulkoapäin tulleiden kommenttien ja asenteiden lannistaa. Esim uraa voi takuulla luoda, vaikka on nainen ja jopa synnyttänyt keskellä uran luontia, jos vain itse päättää niin. Ei se aina helppoa ole ja vaatii ehkä keskimäärin enemmän tahtoa kuin miehillä, mutta tilanne paranee koko ajan.
Nyt vain päätä hiukan pystyyn :)
- ostatko??
Tuo kaikki on pelkkää median vaikutusta ja markkinamiehet kiittää.
Osta niin olet haluttu, muttet koskaan tarpeeksi hyvä. AIna on olemassa joku parempi, kauniimpi ja nuorempi ja kymmenen mainosta ja miestä sinua siitä 24/7 muistuttamassa.- rakkaus=illuusio
Totta.
- Mies1985
Ihmisten mielestä vaatimattomuus kaunistaa. Siksi ihmiset vähättelevät itseään, toisissa kulttuureissa enemmän kuin toisissa.
Naisten itsevähättelyssä ja miesten itsevähättelyssä on kuitenkin se ero, että itseään vähättelevä nainen saa miehen ihailemaan yksittäisiä ruumiinosiaan, kun taas miehen itseironinen itsevähättely on valitettavasti täyttä totta. Naisille itsensä vähättely on enemmänkin hassu harrastus ja nainen voi hakea ihailuannoksen itsetunnollensa mistä haluaa.- vaa1
Kyllä minun mielestä naiset ei vähättele itseään, ne on liiaankin tietoisia itsestään ja useimmiten tämän tähden jäävät sitten ilman kumppania, kun se tasoisensa kaveri ei kelpaa. Ainakin nuo kapakka ruusut haukkuvat yhden illan tuttavuuden perusteella miestä vaikka miksi. naisia pitääkin nöyrryttää jonkun ne on tulleet hävyttömiksi itsekkäiksi, muutamat kuvittelee olevansa vielä 70 vuotiaina muka jotain olevansa.
- Ei viitsitä yleistää
vaa1 kirjoitti:
Kyllä minun mielestä naiset ei vähättele itseään, ne on liiaankin tietoisia itsestään ja useimmiten tämän tähden jäävät sitten ilman kumppania, kun se tasoisensa kaveri ei kelpaa. Ainakin nuo kapakka ruusut haukkuvat yhden illan tuttavuuden perusteella miestä vaikka miksi. naisia pitääkin nöyrryttää jonkun ne on tulleet hävyttömiksi itsekkäiksi, muutamat kuvittelee olevansa vielä 70 vuotiaina muka jotain olevansa.
Jotkut naiset ovat tuollaisia mutta ei todellakaan kaikki. Sitten on niitäkin jotka tiedostavat oman tasonsa ja sen etteivät luultavasti tule kelpaamaan kenellekään. Eivätkä myöskään kuvittele liikoja itsestään.
Mitenköhän tulokset muuttuisivat, jos naisille luvattaisiin palkkio kuvien samankaltaisuuden perusteella?
Tiedän että jos minulle tehtäisiin tällainen koe, niin kyllä tarkoituksessa kuvailisin itseäni vähän alakanttiin, sillä olisihan se noloa jos oman kuvauksen perusteella piirretystä kuvasta tulisi kauniimpi.- -----
Ihme logiikkaa..
- ..........
Hyvä huomio. Naiset vähättelevät itseään saadakseen kehuja. "Voi kun mä olen ruma." "Et ole kulta, kun olet todella kaunis." "Ihanaa, pusi pusi, kultaseni."
- AinaVääräNainen
.......... kirjoitti:
Hyvä huomio. Naiset vähättelevät itseään saadakseen kehuja. "Voi kun mä olen ruma." "Et ole kulta, kun olet todella kaunis." "Ihanaa, pusi pusi, kultaseni."
Entäpä jos joidenkin naisten mielestä oma itse ihan oikeasti ON ruma? Ei mitään huomionhakua tms. Vaan luulee näin? Mä en itse hae huomioo, jos sanon noin, useinkin se tulee epähuomiossa suusta. Ja kun sanon, niin oikeasti ajattelen olevani. Jos ajattelisin, että olisin nätti, niin sanoisin sen. Mutta ei kaikki hae huomiota, jos sanovat olevansa rumia, he voivat ihan oikeasti ajatella olevansa.
- rotia elukoille
Suomalaiset naiset ainakin luulevat olevansa kauniimpia kuin ovat. Ylipainoisiakin naisia on aina kehumassa joku toinen nainen, että onpa sulla kaunis tukka tms. Oikeasti moni suomalainen nainen on niin lihava ja pukeutuu niin rumasti, että muualla semmoisia elukoita ei kauaa katseltaisi, eikä ikinä otettaisi töihin. Suomessa niitä on kaikki toimistot ja työpaikat väärällään, miksi tuommoisia emakoita tarttee hyysätä ja kehua? Kai niille joku roti pitää saada.
- RotiaRotinVaatimisee
Eikö sinusta ylipainoisella voi olla kaunis tukka? Tai kivat kynnet? Tai makeet kengät?
Tuskin ylipainoista kukaan kehaisee että onpas sulla timmit vatsalihakset - paitsi ehkä v*ttuillakseen, mutta ei se estä ihailemasta esim sitä kaunista tukkaa.
Kyllä monen lihavankin miehen kavereiden kuulee taputtelevan pallukkaa selkään siitä kun tämä on niin hyvä tyyppi tai tällä on hieno auto/ kello/ vaatteet...
Sun logiikallas näitä läskipalleromiehiäkään ei saisi "hyysätä" eli ottaa töihin. Ei mustakaan monella miehellä oo kivat kuteet mutta ei se estä niitä tekemästä töitään hyvin.
Ja ei, en väitä etteikö Suomessa olisi paljon myös lihavia, rumia ja huonostipukeutuvia naisia. Huomautan vaan että näitä tapauksia löytyy aivan yhtä lailla miehistäkin.
- LUUUUUUUseri
Eipä ole ihme, että nuorten naisten ja teinityttöjen itsemurhat Suomessa vaan jatkavat kasvua. Eihän tätä menoa kestä erkkikään. Itse olen juuri sitä joukkoa, joka ei viitsi vaivautua enää sinkkumarkkinoiden menoon mukaan, koska en todellakaan kelpaa enää.
- sggggwegweg
Pulskat tytöt näyttävät mun mielestäni jotenkin seksikkäämmiltä kuin hoikat. Ottaisin mielelläni pulskan tyttösen vakihoidokseni ja jos ihastuu, niin miksei vaikka ihan tyttöystäväksenikin.
- ................
Et kelpaa, vaikka et ole kokeillut edes kelpaamista. Oma vika jos lasket itsesi pelistä pois. Helpompi tavisnaisen on löytää seuraa kuin tavismiehen.
- WGTOW
................ kirjoitti:
Et kelpaa, vaikka et ole kokeillut edes kelpaamista. Oma vika jos lasket itsesi pelistä pois. Helpompi tavisnaisen on löytää seuraa kuin tavismiehen.
Kuule, kokeiltu on. Kun ei kelpaa niin ei kelpaa. Jääkööt tavismiehet odottamaan sitä kultatukkaista prinsessakaunotartaan. Tämä nainen kulkee omia polkujaan. Yksin, mutta eipä tarvitse enää pettyä.
- Miten on
Miten on asia niiden naisten kohdalla jotka tiedostavat oman rumuutensa ja ovat myös muilta kuulleet negatiivista palautetta ulkonäöstään? Onko sellaisillakin naisilla vääristynyt kuva itsestään?
- kjngsdgn
Kyllä on, hokee terapeuttini. Siksi ehkä nään unia, jossa hyökkään terapeuttini kimppuun, koska hän ohjelmoi minuun omia harhaisia käsityksiään ("maailma on ihana lintukoto, jossa ihmiset on niin kilttejä toisilleen, eikä ketään pidetä ulkonäön vuoksi huonompana"). Minä haluaisin vain terapian avulla oppimaan kestämään kaiken kakan, jota niskaan ko. asian vuoksi tulee. Mutta ehei, pitäisi ajatella, että: "naminami, kaikki tykkää kaikista" muuten on vääristynyt kuva kaikesta.
Pitäisi ehkä printata psykopatologilleni näitä palstan rumalla naisella ei tee mitään-juttuja... - .............
On niillä, sillä oma ulkonäkö pitää hyväksyä. Sinä arvotat itseäsi muiden mielipiteiden perusteella, etkä itsesi. Siinä on se vääristymä.
- .............
kjngsdgn kirjoitti:
Kyllä on, hokee terapeuttini. Siksi ehkä nään unia, jossa hyökkään terapeuttini kimppuun, koska hän ohjelmoi minuun omia harhaisia käsityksiään ("maailma on ihana lintukoto, jossa ihmiset on niin kilttejä toisilleen, eikä ketään pidetä ulkonäön vuoksi huonompana"). Minä haluaisin vain terapian avulla oppimaan kestämään kaiken kakan, jota niskaan ko. asian vuoksi tulee. Mutta ehei, pitäisi ajatella, että: "naminami, kaikki tykkää kaikista" muuten on vääristynyt kuva kaikesta.
Pitäisi ehkä printata psykopatologilleni näitä palstan rumalla naisella ei tee mitään-juttuja...Printtaa ihmeessä, jos haluat vaikuttaa ääliöltä. Jos perustat omanarvontuntosi joidenkin anonyymien nettitrollien kirjoitteluihin, niin ihan syystäkin käyt terapiassa.
- näinpä näin...
............. kirjoitti:
Printtaa ihmeessä, jos haluat vaikuttaa ääliöltä. Jos perustat omanarvontuntosi joidenkin anonyymien nettitrollien kirjoitteluihin, niin ihan syystäkin käyt terapiassa.
Aika mahtavaa, että sinä kuitenkin osaat suhtautua anonyymiin kommentointiin asianmukaisella vakavuuden asteella.
- AinaVääräNainen
No ei ole vääristynyt. Silloinhan jos he tiedostaa oman rumuutensa ja kuulevat muiltakin negatiivisii kommentteja ulkonäöstä, niin silloinhan he myös ovat. Eihän se silloin ole vääristynyt, jos on omasta ja ympäristön mielestä kategoriaan "ruma nainen" kuuluva? Eihän? Tämä nainenhan on silloin täysin realistinen, silloin hänellä on oikea kuva itsestään.
- uusherrasmies
Ehkäpä tuntemattomat ovat kohteliaita ja itseään kuvailevat rehellisiä.
- 556uyyt5566uyy5566uy
Eiköhän tuo päde niin miehiin kuin naisiinkin.
- äåöpoiuhygtfrd
Palstan "rumalla naisella ei tee mitään" -mantra on jokap pojan mielessä ja toimintatapa. Itseasiassa naiset viljelevät sitä itsekkin.
Naiset pitävät sisällään valtavaa ryhmäkuria ja arvostelevat toisensa todella tylysti. Kuunnelkaa mitä te puhutte itsellenne ja toisille. Aloitatko tutustumisen heittämällä jonkin ulkonäkökommentin?
Arvosteletko telkkarissa olevat ulkonäön vai tekemisen peruseella?
Valitsetko vaaleisssa äänestettävän ulkonäön perusteella? Vai kuunteletko mitä hänellä on sanottavaa?
Miten vastaantulijan vaatteiden väri vaikuttaa sinuun?
Kirkkaan keltainen tuulipuku vs. reikäset harmaat verkat?
Mitä jos hänellä onkin minihame.....iiiiikkk?
Annatko hänen kuulla kunniansa herkemmin jos hän on verkkareissa?
Kirkkaankeltaiselle et ehkä uskalla mennä huutamaan?
Harmaa on varmaan köyhä ja keltainen on rikas?
Vaaditko että kaverilla pitää olla huomenna samanlaiset verkat jalassa?
Tuoko se yhteenkuuluvuuden tunteen?
Arvosteletko toisen ulkonäköä ääneen? - AinaVääräNainen
Onko se ihme, kun:
- saa kuulla, ettei ole tarpeeksi kaunis?
- miehiltä tulee kadulla käveltäessä "oh fuck"-ilmeitä (negatiivisella tavalla)
- joka tuutista tulee ohjeita ja neuvoja, millainen naisen pitää olla, jotta saa miehen
- kukaan perheen/suvun/ystäväpiirin ulkopuolinen jäsen ei sano, että olis edes nätti
Onko ihme, että naiset panikoi ulkonäöstään, kun miehet (en yleistä) vaatii tiettyjä ominaisuuksia naisilta? Okay, ei kaikki tietenkään. Tai sitten omalle kohdalle on tupannut tulee ne kusipäisimmät, jotka katsoo mun ulkokuorta ja ei siksi viitsi edes tutustuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337183Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654380Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543452Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4983135Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942092Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361753Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201671- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436