Mulla on tässä parin viikon, ehkä kuukauden ajan tullut pottuvarpaan kynnen alta sellaista keltaista nestettä, ilmeisesti mätää ja välillä seassa on verta. Sitä tulee pois kun kynttä painaa ja ilmeisesti sitä tihkuu myös työpäivän aikana, koska sukassa on usein tahra. Kynsi on myös ilmeisesti vähän irti, mutta ei kuitenkaan niin paljon että heti olisi irtoamassa. Varvas ei ole yhtään kipeä. Pitääkö asialle tehdä jotain vai odotanko vaan mitä tapahtuu? Desinfiointiainetta olen pistänyt kynnen alle.
Määtää tursuaa kynnen alta
2
2175
Vastaukset
- Sandaaliaika kohta
Voi ihminen, käy terveyskeskuksessa näyttämässä, josko se kynsi pitäs poistaa. Jos kynnen alla on syvälle ulottuva tulehdusonkalo, ei sinne koko alueelle saa troppia levitettyä. Ja siis tulehdushan sulla siellä on, ei siinä desinfiointiaine auta.
Ja on terveyskeskuksissa tää sairaanhoitajan vastaanotto, sinnehän saa ajan seuraavaks päiväksi, he vois katsoa sitä sun varvasta ja vähän neuvoa. Mä vaan mietin sitä, kun kerroit että on ollut tulehtunut jo jokusen viikon, ettei tulehdu lopulta koko varvas. Työterveyslääkärikin sen kynnen irrottais. Mitä mieltä, harkitsetko menemistä? - varvasongelma
Ilman muuta lääkäriin. Minulla oli samanlainen ongelma. Oli kynsi painunut lihaan. Leikkasivat kynnen reunoista pois puoli senttiä ja sitten antibiootti kuuri päälle ja vaiva parani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083306Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872