Miksi????

kiinnostaa1

Se kysymys on ihmetyttänyt minua jo pitkään ?? Miksi ihmeessä suomalainen nainen ei pysty/halua pitää kroppaansa kunnossa? Onko se mahdollisesti henkinen vai fyysinen mahdottomuus? Eiväthän suomalaiset naiset ole sen rumempia kasvoiltaan, kuin muidenkaan maiden naiset (kunhan huolehtisivat painostaan).

38

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerron sinulle

No se on itsekurin puutetta ja siitä ettei tavallaan välitä itsestä. Ei jaksa.

• Ikisinkku M

Minä luulen että johtuu siitä kun täällä ei ole kauneuden kulttuuria olemassa, sääli. Suomalainen nainen on käytännöllinen ja tasa-arvoinen, kun miehiä piisaa silläkin keinolla niin ei tarvitse panostaa, voi mennä tuulitakkisillaan luonnollisen kauniina ja raskauden jälkeen ei muutama lisäkilo haittaa (joillakin tosin ne tulee jo ennen raskauttakin roskaruuasta) kun naapurin Pirkot on samanlaisia mössyköitä. Jos ympärillä olisi vain kauniita naisia olisi naisen pakko ryhdistäytyä ettei liikaa erottuisi porukasta. Tuo porukasta erottuminen olemalla kauniimpi saattaa olla myös pelottavaa, suominaisporukathan kun helposti leimaa sen naisellisemmin pukeutuvan helposti huonoksi naiseksi.

• Täälläpäin kun liikkuu keskustassa niin näkee enimmäkseen kauniita ja laittautuneita naisia:). Itse asiassa myös keskustan ulkopuolella. Lihavia naisia olen viime aikoina nähnyt lenkkeilemässä, mikä on positiivista.

• Vastaus------

Valtaosa suomalaisista miehistä ei ole sen arvoisia. Enemmistö tasottomia päihteittteiden suurkuluttajia joiden suurin intohimo on joka ainoa vapaapäivä kitata kaljaa. Tämän lisäksi nämä semialkkikset ovat usein ulkoisesti epäkiinnostavia ja luonne löytyy akselilta jurottova sosiaalirajoitteinen - agressiivinen ja tyhmä uhoaja.
      Niistä harvoista vapaana olevista hyvistä miehistä on niin valtava kysyntä, että todennäköisyys voittaa lotossa on suurempi kuin saada tälläistä miestä itselleen, vaikka pitäisi vartalonsa miten timmissä kunnossa.

Sama lyhyesti: Ei maksa vaivaa teidän kaltaisten saamiseksi

• 3+5

"Ei maksa vaivaa teidän kaltaisten saamiseksi "

Omituinen asenne, eli jos laihduttaisit niin se olisi puhtaasti vain miehiä varten? Miksei voi laihduttaa itseään varten, onko kohtuullisesti syöminen niin vastenmielistä?

• Ikisinkku M

Tuo nyt on aika huono perustelu "kun tuleva mieheni on kuitenkin alkoholisti minä saan olla luotaantyöntävä", niinkö? Eikö olisi parempi yrittää olla kaunis ja haluttava niin ehkä se mieskin sitten lopettaisi juomisen harvinaisuuden löydettyään.

• ,..,,,,.ö....

Jaa-a, mutta eikö sinua kiinnosta oma ulkonäkösi. Minä en ainakaan laittaudu miesten takia, vaan tykkään itseni takia harrastaa liikuntaa, meikata ja pitää hienoja vaatteita. Peilikuvan täytyy miellyttää omaa itseäni, ihan sama mitä muut ajattelee..varsinkaan kun en edes etsi miestä itselleni.

• Citynainen
        3+5 kirjoitti:

Omituinen asenne, eli jos laihduttaisit niin se olisi puhtaasti vain miehiä varten? Miksei voi laihduttaa itseään varten, onko kohtuullisesti syöminen niin vastenmielistä?

Kyllä voi laihduttaa vain itseään varten mutta syöminen on vähän niin kuin himo savukkeisiin, alkoholiin tai sokeripitoisiin juttuihin.
        Toisaalta ihminen voi syödä vain ajattelemattomuuttaan liikaa. Sokeutuu siihen että mikä on oikea määrä:/ Yksinkertaista.

• -10kg
        3+5 kirjoitti:

Itse yritän laihduttaa juurikin itseäni varten, jotta olisin terveempi ja energisempi. Jos se sattuu jotain miestä miellyttämän, niin hyvä, mutta ei oikeastaan ole niin väliä kun en tällä hetkellä ole miestä etsimässä.

Itse kartutin kilot pikkuhiljaa vuosien saatossa. Arkiliikunta jäi vähemmälle työelämään mennessä, kun työmatka ei enää onnistunut kävellen tai pyörällä, istumatyö ei ainakaan auta asiaa ja aikaakin kuvitteli muka olevan vähemmän harrastuksiin, mutta ravinnon määrä ei vähentynyt samassa suhteessa. Elämäntavat yleisesti minulla on aina olleet suut terveelliset.

Nyt yritän löytää tasapainon uudelleen voidakseni paremmin. Edessä n 10kilon pudotus eli töitä vielä tehtävä ja toivottavasti saan painon pidettyä tavoitepainossani.

• 2285
        3+5 kirjoitti:

Useimmat ylipainoiset syövät aivan kohtuullisen kokoisia annoksia (monet jopa pienempiä määriä kuin hoikat), mutta vääränlaista ravintoa (runsaasti rasvaa, sokeria ja lisäaineita sisältävää ruokaa) ja liikkuvat saamaansa kalorimäärään nähden aivan liian vähän. Ongelma on siis harvoin niinkään määrässä vaan laadussa. Epäterveelliset vaihtoehdot ovat usein edullisempia, helpompia, nopeampia ja monesti paremman makuisiakin vaihtoehtoja kuin ne terveellisemmät valinnat. Liikunta taas jää monilla vähäiseksi kevyen työn ja sen vuoksi, että ei ole seuraa jonka kanssa liikkua yhdessä. Yksinäisyys on monien lihomisen taustalla.

• umpimähkään kirjoitt
        -10kg kirjoitti:

Itse yritän laihduttaa juurikin itseäni varten, jotta olisin terveempi ja energisempi. Jos se sattuu jotain miestä miellyttämän, niin hyvä, mutta ei oikeastaan ole niin väliä kun en tällä hetkellä ole miestä etsimässä.

Itse kartutin kilot pikkuhiljaa vuosien saatossa. Arkiliikunta jäi vähemmälle työelämään mennessä, kun työmatka ei enää onnistunut kävellen tai pyörällä, istumatyö ei ainakaan auta asiaa ja aikaakin kuvitteli muka olevan vähemmän harrastuksiin, mutta ravinnon määrä ei vähentynyt samassa suhteessa. Elämäntavat yleisesti minulla on aina olleet suut terveelliset.

Nyt yritän löytää tasapainon uudelleen voidakseni paremmin. Edessä n 10kilon pudotus eli töitä vielä tehtävä ja toivottavasti saan painon pidettyä tavoitepainossani.

Ylläpitäminen on hankalaa. Onnea matkaan.

• LOOOOOOOOOOOOOOL
        Ikisinkku M kirjoitti:

Tuo nyt on aika huono perustelu "kun tuleva mieheni on kuitenkin alkoholisti minä saan olla luotaantyöntävä", niinkö? Eikö olisi parempi yrittää olla kaunis ja haluttava niin ehkä se mieskin sitten lopettaisi juomisen harvinaisuuden löydettyään.

Niin että naisen kannattaa satsata ulkonäköönsä saadakseen juopon riesoikseen joka ehkä ja erittäin epätodennäköisesti saattaisi raitistua?

• Ikisinkku M
        LOOOOOOOOOOOOOOL kirjoitti:

Niin että naisen kannattaa satsata ulkonäköönsä saadakseen juopon riesoikseen joka ehkä ja erittäin epätodennäköisesti saattaisi raitistua?

Ihan ensinnä tuo ",..,,,,.ö....":n hieno kommentti, itsensä ja oman terveytensä vuoksi, sitten kun on kaunis saattaa se juoppo mies kadulla nähtyään niitä kauniita naisia ryhdistäytyä ja vasta sen jälkeen kun on ryhdistäytynyt ja näytöt annettu voi sen kaunis nainen ottaa vasta sitten riesoikseen. Ja oikeasti kun ei ne kaikki miehet ole nytkään alkkiksia niin voi valita valmiiksi raittiinkin.

• Citynainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

Ihan ensinnä tuo ",..,,,,.ö....":n hieno kommentti, itsensä ja oman terveytensä vuoksi, sitten kun on kaunis saattaa se juoppo mies kadulla nähtyään niitä kauniita naisia ryhdistäytyä ja vasta sen jälkeen kun on ryhdistäytynyt ja näytöt annettu voi sen kaunis nainen ottaa vasta sitten riesoikseen. Ja oikeasti kun ei ne kaikki miehet ole nytkään alkkiksia niin voi valita valmiiksi raittiinkin.

Raitis kelpaisi ja sellainen joka ei jauha sataatuhatta kertaa asioista, nalkuta, kerää kaikkien rahoja itselleen, positiivinen ja jämäkkä luonne. Suojeleva, omistautuva ja tunteensa näyttävä. Ooh! Vatsaa saa olla ja leukaakin arvokkaasti. Ei ylpiä kuitenkaan. No eksyin vähän sivuraiteille,..

• LOOOOOOOOOOOOOOOOOL
        Ikisinkku M kirjoitti:

Kuinka monta esimerkkiä tiedät, että juoppo olisi raitistunut nähtyään kadulla kauniita naisia? Niitä kauniita naisiakin, kun katukuvassa näkee. Itse en tiedä yhtäkään kauniin naisen kadulla tai muuallakaan näkemisestä raitistunutta.

• Ikisinkku M
        LOOOOOOOOOOOOOOOOOL kirjoitti:

Kuinka monta esimerkkiä tiedät, että juoppo olisi raitistunut nähtyään kadulla kauniita naisia? Niitä kauniita naisiakin, kun katukuvassa näkee. Itse en tiedä yhtäkään kauniin naisen kadulla tai muuallakaan näkemisestä raitistunutta.

Jos mies näkee ympäristössään kauneutta saa se varmasti hänenkin psyykeensä paremmalle tolalle ja ajattelemaan terveyttä ja hyvinvointia jotta eläisi mahdollisimman pitkään paratiisissa. Nykyuomessahan aika moni mies tosiaan ryyppää itsensä hengiltä, miksiköhän :D

• Ikisinkku M
        Citynainen kirjoitti:

Raitis kelpaisi ja sellainen joka ei jauha sataatuhatta kertaa asioista, nalkuta, kerää kaikkien rahoja itselleen, positiivinen ja jämäkkä luonne. Suojeleva, omistautuva ja tunteensa näyttävä. Ooh! Vatsaa saa olla ja leukaakin arvokkaasti. Ei ylpiä kuitenkaan. No eksyin vähän sivuraiteille,..

Itse ne oikein vatsakkuudesta välitä, hoikka pitää olla kuin pajunvitsa naisen :)

• ,....,
        Ikisinkku M kirjoitti:

Jos mies näkee ympäristössään kauneutta saa se varmasti hänenkin psyykeensä paremmalle tolalle ja ajattelemaan terveyttä ja hyvinvointia jotta eläisi mahdollisimman pitkään paratiisissa. Nykyuomessahan aika moni mies tosiaan ryyppää itsensä hengiltä, miksiköhän :D

Vaikka miehellä olis millainen misukka kainalossa, se pullo on silti rakkaampi..jos holisti on.

• Citynainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

Itse ne oikein vatsakkuudesta välitä, hoikka pitää olla kuin pajunvitsa naisen :)

Niin. Näin olen ymmärtänytn. Makunsa kullakin. Se siitä.

• Ikisinkku M
        ,...., kirjoitti:

Vaikka miehellä olis millainen misukka kainalossa, se pullo on silti rakkaampi..jos holisti on.

Mutta kuinka moni mies ryyppää siksi kun sitä misukkaa ei ole ja sitäkautta kehittyy holistiksi?

• LOOOOOOOOOOOL
        Ikisinkku M kirjoitti:

Jos nainen näkee ympäristössään enimmäkseen kunnollisia ja tavoittelemisen arvoisia miehiä joihin hänellä on realistisia mahdollisuuksia saa se varmasti hänet ajattelemaan terveyttä ja hyvinvointia, laihduttamaan ja pysymään hoikkana. Nykysuomessahan aika moni nainen tosiaan syö itsensä hengiltä, miksiköhän?

• Ikisinkku M
        LOOOOOOOOOOOL kirjoitti:

Jos nainen näkee ympäristössään enimmäkseen kunnollisia ja tavoittelemisen arvoisia miehiä joihin hänellä on realistisia mahdollisuuksia saa se varmasti hänet ajattelemaan terveyttä ja hyvinvointia, laihduttamaan ja pysymään hoikkana. Nykysuomessahan aika moni nainen tosiaan syö itsensä hengiltä, miksiköhän?

Mikä saa sinut uskomaan ettei hoikalla/normaalilla suhteellisen nätillä naisella olisi realistisia mahdollisuuksia saada kunnollista ja tavoittelemisen arvoista miestä kun nykytilanteessa niitä näyttää riittävän ylipainoisillekin naisille jaettavaksi.

• IKisinkku M
        Citynainen kirjoitti:

Niin. Näin olen ymmärtänytn. Makunsa kullakin. Se siitä.

Niin no ei sekään nyt varsinaisesti paha ole jos normaalin rajoissa pysyy paino mutta tuo hoikka on lähtökohta kun se vaan eniten miellyttää.

• -M-

Jos kaikki naiset ajattelevat samalla tavalla eli että hyvistä miehistä on niin valtava kysyntä ettei kannata edes yrittää, niin se johtaa siihen että niillä hyvillä miehillä ei ole kysyntää lainkaan.

• -10kg
        umpimähkään kirjoitt kirjoitti:

Ylläpitäminen on hankalaa. Onnea matkaan.

Ylläpitäminenhän se haastellisinta on. Onneksi pidän urheilusta ihan aidosti eli kunhan opin pitämään ravinnon oikeassa suhteessa, uskon että itse elämäntyylin ylläpitäminen ei tunnu liian vaikealta. Lenkille lähtö on mukavaa eikä pakkopullaa.

Kiitos tsempistä! :)

• realismus
        Ikisinkku M kirjoitti:

Mutta kuinka moni mies ryyppää siksi kun sitä misukkaa ei ole ja sitäkautta kehittyy holistiksi?

Ei alkoholismi ole noin yksinkertainen paketti!

• realismus
        Ikisinkku M kirjoitti:

Mikä saa sinut uskomaan ettei hoikalla/normaalilla suhteellisen nätillä naisella olisi realistisia mahdollisuuksia saada kunnollista ja tavoittelemisen arvoista miestä kun nykytilanteessa niitä näyttää riittävän ylipainoisillekin naisille jaettavaksi.

En minä ainakaan saanut! 12 vuotta olen täällä Suomessa ihmetellyt, nyt en enää viitsi edes etsiä. Olen tyytyväinen näin.

• 2+18

Ikävä kyllä tuo kuvaus suomimehestä osuu liian oikeaan. Toki kaikki miehet eivät ole tuollaisia, mutta liian moni.
        Naisen tulisi silti pitää huolta itsestään, tämä ei tietenkään tarkoita mitään urheiluhulluutta tai laihuutta, vaan terveellisiä,liikunnallisia elämäntapoja.

• odgfkdhglkdn

Onhan tuossa nimim. Vastaus-----:n kommentissa ("valtaosa ei ole sen arvoisia" pointtinsa. Jos ajatellaan pelkkää painoa ja liikkumista yms. Kuinka moni mies alkaisi laihduttamaan - syystä että parantaisi pariutumismahdollisuuksiaan- tilanteessa, jossa suurin osa naisista olisi ylipainoisia miehistä suurimman osan ollessa normaalipainoisia? Nythän tilanne on päinvastoin. Etenkin nuoret miehet on ihan luvattoman huonossa kunnossa. Nekin jotka väittävät olevansa normaalipainoisia piilottelevat liikkumattomuudesta tullutta mahaansa paidan helman alle. Kuvitelkaa hetki oikeasti millaista on normaalipainoinen nainen, kun miehistä yli puolet on suoraan sanottuna rapakuntoisia läskejä, joilla ei ole edes aikomusta laihduttaa. Naisista ylipainoisia on vähemmän - meille ei todellakaan riitä normaalipainoisia ja liikkuvia miehiä. Ylipainoiset naiset kuitenkin useammin yrittävät tehdä sitä muutosta. Ainoa järkevä syy on tietenkin tehdä sen itsensä vuoksi - etenkin tässä ylipainoisten miesten maassa.
        www.hs.fi/kotimaa/Tutkimus Yli puolet suomalaisnaisista laihduttaa/a1305557750600

• treenaaja.

Salilla kun käyn niin ei siellä paljoo naisia näy. Ne muutamat samat naamat siel on pyörinyt vuoden päivät. Mut ne naiset on jo hyväs kunnos ja käyvät varmaan sen takia et pysyvät kunnossa. Yhtään selvästi lihavaa naista en ole nähnyt salilla tänä vuonna

• ,....,

Mää oon käynyt salilla tänä(kin) vuonna. Mut ap:n kysymykseen: ei jaksa eikä viitti, kun on päässyt tarpeeksi kertymään laardia niin se saaminen pois on liian vaivalloista. Tarttisin personaali rainerin piiskaamaan.

• isisc~

Kuka nainen nyt samalle salille miesten kanssa haluaisi. On naisille omiakin saleja, jossa saa treenata ilman niitä flirttikatseita ja muita vilkuiluita.

• Ei ole tarvetta, ei sen kummenpaa. Kun tälläkin pärjää, niin miksi nähdä ylimääräistä vaivaa.

• Provoo väliin.

• pimbleman kirjoitti:

Provoo väliin.

Omakohtainen ja rehellinen vastaus aloittajan mieltä askarruttaneeseen kysymykseen.

• realismus

Ehkä motivaatio on hukassa katsottuaan ympäröivää miestarjontaa...

Eipä vainen, vaatteet näyttävät yksinkertaisesti paremmilta normaalipainoisen yllä, en haluaisi olla paksu. Siis vaatteiden ja turhamaisuuden vuoksi.

Ovatko suomalaiset naiset sitten niin paksuja? Joitakin järkytyksiä näkee ulkona, molempia sukupuolia, muttei nyt epidemiaksi asti, mielestäni. Ehkä olen väärässä paikassa, pitäisikö tehdä ekskursio Itä-Helsinkiin?

• pimbleman.

Ja ne mies järkytykset ovat ja pysyvät sinkkuina toisin kuin nais järkyt. Sen uskon et miestarjontaa riittää vaikka olisit missä kunnossa. Mulle ei naistarjontaa riitä. Ihan sama missä kunnossa oon. Alipainosena oon naiseni saanu. Niin et farkut pysyy pelkän vyön varassa jalassa kun ei persettä oo. Jää kivat mustelmat lonkkaan. Pitäis taas alkaa tiputtaa tästä normi painosta.

• Provoa provoa

Kyllä se näin on, että jollain ihmeellä [feministit|populistipoliitikot|aseta vihaamasi ryhmä tähän] ovat saaneet keploteltua nykynaisille sellaisen aseman markkinoilla, että on varaa olla lihava ja epähaluttava.

Koska kuitenkin suurin osa miehistä (ymmärrettävästi) pyrkii toteuttamaan biologisia viettejään ja tyydyttämään läheisyydenkaipuutaan, ei läskien naisten yksinkertaisesti tarvitse panostaa, kun aina löytyy epätoivoinen ottaja. Keskiverto suomalaisnainen on kyllä haukkunsa ansainnut. Tämä ei sitten koske juurikaan helsinkiläisnaisia - ulkonäön puolesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7183
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4380
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      54
      3452
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      498
      3135
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      294
      2092
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1753
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1671
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1573
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      176
      1472
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe