Niin onko tälläiset äidit sitten miten normaaleja jotka jakavat pilsua sekä samalla on lapsia taloudessa sekä juovat kotonaan j
yh-äidit ja äidit maksullisen seksin tuottajina?
11
993
Vastaukset
- Juupa juu
Millä tavalla äidin prostituutio vaikuttaa lapsiin? Ihmettelen vaan!Tuskin kukaan hupakoi lasten kotona ollessa.
Ihme provoomista.- älykästä
Lapsista varmaan kiva joskus tietää että äiti on tai on ollut prostu, tai että iskä ostanut seksiä...normaalilla ihmisillä on OMATUNTO :)
- laki3
ei ole provoomista kun asiallista asiaa, lastensuojelulaki jo puuttuu asiaan.
- CoCoMan
Mistä lähtien ihmisiä on kielletty nauttimasta alkoholia lasten saannin jälkeen??? Eiköhän bointti ole siinä kuinka usein ja kuinka paljon sitä käyttää lasten nähden?
Se mitä isit ja äidit tekee silloin kun lapset eivät ole paikalla, on jokaisen aikuisen oma asia! Kunhan hoitaa ja huolehtii jälkikasvustaan.- no huh
Aikuistu nyt vähän!! jos sossu saa tietää että alaikäisen lapsen äiti on prostu eikä lopeta työtään niin lapsi otetaan pois, on alkoholin käytössä ja seksinmyynnissä eroa.
- huha1
Moi Helmi-isabel, se sana edelleen kirjoitetaan Pointti, ei bointti.
- herrräätys
Laki ei kiellä seksinmyyntiä, joten lastensuojelu ei asiaan voi puuttua kun lasten puitteet on kunnossa.
- Lastensuojelulaki
Suomessa lastensuojelu valitettavasti puuttuu , sen määrää laki. Kun sosiaalitoimi saa tietää että äiti harjoittaa prostituutiota, se yrittää ensin auttaa tukikeinoin.Tukikeino on ehdollista, äiti ei voi jatkaa prostioituna.Jos äiti jatkaa, sossu sijoittaa lapsen ja jos äiti esim. saa jo esim. toimeentulotukea, sossu lopettaa maksut,niin perustpoimeentulon että vuokranmaksun syynä ettei yhteiskunnan varoilla voi tukea toimintaa.Yhteiskunnan kannalta katsotaan että äiti vapaaehtoisesti rahoittaa itse elämisensä. Lastensuojelu toimii ainoastaan lapsen edunmukaisesti ja yleensä katsotaan ettei äiti ole sovelias kasvattamaan lastaan.Perusteluna riittää että lapsi voi tulla myös äidin tai äidin asiakkaiden puolelta hyväksikäytetyksi, ei riitä että oletetaan äidin toimivan vain silloin kun lapsi ei ole paikanpäällä. prostituutio on yhteiskunnassa edelleen ja oikeusjärjestelmässä vaikka laillisesti toimisi "hyväntavan vastaista toimintaa". kuka tahansa voi tehdä lastensuojeluilmoituksen ja se on tutkittava ja ilmoituksen voi tehdä nimettömänä, ilmoitukseen riittää pelkkä epäily.
- Lastensuojelulaki
Lastensuojelulaki kirjoitti:
Suomessa lastensuojelu valitettavasti puuttuu , sen määrää laki. Kun sosiaalitoimi saa tietää että äiti harjoittaa prostituutiota, se yrittää ensin auttaa tukikeinoin.Tukikeino on ehdollista, äiti ei voi jatkaa prostioituna.Jos äiti jatkaa, sossu sijoittaa lapsen ja jos äiti esim. saa jo esim. toimeentulotukea, sossu lopettaa maksut,niin perustpoimeentulon että vuokranmaksun syynä ettei yhteiskunnan varoilla voi tukea toimintaa.Yhteiskunnan kannalta katsotaan että äiti vapaaehtoisesti rahoittaa itse elämisensä. Lastensuojelu toimii ainoastaan lapsen edunmukaisesti ja yleensä katsotaan ettei äiti ole sovelias kasvattamaan lastaan.Perusteluna riittää että lapsi voi tulla myös äidin tai äidin asiakkaiden puolelta hyväksikäytetyksi, ei riitä että oletetaan äidin toimivan vain silloin kun lapsi ei ole paikanpäällä. prostituutio on yhteiskunnassa edelleen ja oikeusjärjestelmässä vaikka laillisesti toimisi "hyväntavan vastaista toimintaa". kuka tahansa voi tehdä lastensuojeluilmoituksen ja se on tutkittava ja ilmoituksen voi tehdä nimettömänä, ilmoitukseen riittää pelkkä epäily.
Anteeksi, tuli kirjoitusvirheitä :) Lisään vielä tuohon sijoittamis/huostaanottoon että jos lapsella/lapsilla on isän kanssa tapaamisoikeus, sijoittamisesta/huostaanotosta ilmoitetaan myös isälle,oli huoltaja tai ei ja syy miksi lapsi sijoitetaan. Lapsi voidaan sijoittaa välittömästi ja kun äiti on todistettavasi lopettanut prostioituna, hakeutunut tai saanut sossun avustuksella työpaikan lapsi voidaan palauttaa äidille.Perhe on seurannassa niin kauan kun todetaan ettei siihen ole enää aihetta.
- Mietin vaan...
Ensin pitäis pystyy todistaa prostituutio ja se ei ole iha helppoo. Kuka tahansa voi vaikka v****umaisesta naapurin raijasta, kahden lapsen yyhoosta ilmoitta että emäntä pn prosu, mutta pelkkä syytös ei riitä.
- niin5
Tosiasiassa prostituutio on helppo todistaa mutta sossuille tuollainen ilmoitus poikii heti selvityksen, lasten kotona käydään ja syynätään vaikka olisin loppujen lopuksi perätön. Jos asunnossa ovi käy jatkuvaan, naapurit yleensä tekevät ilmoituksen,näinhän huumediileritkin jää kiinni tai joutuvat poliisin valvonnan alle, asuntoa aletaan seurata. Naapurit yleensä seuraamisessa aktiivisimpia tai asiakaskin voi ilmoittaa.Ala aika herkkä tälläisille.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181