Naisten outo miesmaku

etkä roskapostirobo

Olen huomannut että naiset pitävät hieman akkamaisista miehistä. Esimerkkinä etusivun aloitus "onko ok pettää jos vaimo ei tiedä". Tämäntyyliset nössykät siis miellyttävät naisia? Yleensä tuon tyyliset ukot on just niitä jotka pelaavat tietokonetta monta tuntia päivässä ja hyvä että jaksavat autolle kävellä. Oikein laiskimuksia. Miehet kuuntelevat naisten narinaa ja harkitsevat pettämistä, mutta silti näyttävät kelpaavan useammallekin naiselle.

Entäs sitten perinteiset miesmäiset miehet. Eli raksamiehet jotka käyvät metsällä ja rassaavat autoja. Tekevät kotona remontteja ja ovat rehellisiä ja jämptejä, hiljaisia ja juroja miehiä joilla kasvaa parta. Ei paljon naisia kiinnosta.

Olen aina ajatellut että naiset valitsevat miehensä viisaasti ja harkitsevasti, ja että naiset tekevät järkeviä valintoja, mutta olen erehtynyt. Kaikenmaailman huijarit ne naisten petiin pääsevät, eli naiset ovat aivan helvetin tyhmiä, eivätkä ymmärrä edes omaa parastaan.

18

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piristävää vaihtelua ulinaan jyystärikarjuista. :D

      • sillitrooli

        Miksi jyystärikarjuista ei saisi valittaa?


      • sillitrooli kirjoitti:

        Miksi jyystärikarjuista ei saisi valittaa?

        Toki saa, mutta eivätkö tällaiset uudet tuulet kevään kunniaksi virkistäkin mukavasti?


      • sillitrooli
        se_vinee kirjoitti:

        Toki saa, mutta eivätkö tällaiset uudet tuulet kevään kunniaksi virkistäkin mukavasti?

        Onhan se keväistä, kun jyystärikarjut ovat kömpineet ulos punttisaleiltaan ja istuvat puiden oksilla ähkien ähkimistään. Tulee valoisa olo, kun heti auringonnousun aikaan kuulee jyystärikarjun ähkintää pihapuusta.


      • XD x10
        sillitrooli kirjoitti:

        Onhan se keväistä, kun jyystärikarjut ovat kömpineet ulos punttisaleiltaan ja istuvat puiden oksilla ähkien ähkimistään. Tulee valoisa olo, kun heti auringonnousun aikaan kuulee jyystärikarjun ähkintää pihapuusta.

        Tämä nauratti, olen varmaan täysin höyrähtänyt tällä palstalla :D


    • oma huomio

      Viimeinen kappale pitää paikkansa, mutta muuten ihan päinvastoin.

    • ota se pois

      teemulla taas herne nenässä.

      • sillitrooli

        Mikä tämä ilmiö on, että joku luulee koko ajan eri kirjoittajia Teemuksi? (Teemu Miltoksi?)

        Totta kyllä, että palstalla voi tunnistaa eri kirjoittajia, jos on vähän kykyä toistuvien kaavojen tunnistamiseen. Tällä Teemu-huutelijalla ei kuitenkaan sitä kykyä selkeästikään ole, kun väittää keskenään täysin erilaisia kirjoittajia kaikkia Teemuksi.


      • superpöljä
        sillitrooli kirjoitti:

        Mikä tämä ilmiö on, että joku luulee koko ajan eri kirjoittajia Teemuksi? (Teemu Miltoksi?)

        Totta kyllä, että palstalla voi tunnistaa eri kirjoittajia, jos on vähän kykyä toistuvien kaavojen tunnistamiseen. Tällä Teemu-huutelijalla ei kuitenkaan sitä kykyä selkeästikään ole, kun väittää keskenään täysin erilaisia kirjoittajia kaikkia Teemuksi.

        teemu sä oot pöljä!!!


    • mies32

      Raksamiehetkö eivät harkitse pettämistä, vaan panna poksauttavat sopivan vieraan tullessa kohdalle? Vai kasvattaako miesvaltainen työympäristö hillitsemään vieraan hameen heilutuksista aiheutuvat himot?

    • metrocitykundi

      Vai suomalainen raksamies rehellinen? hehe.

    • AinaVääräNainen

      No, en sitten vissiin ole nainen, kun miesmakuyu lähinnä kallistunut miesmäisiin miehiin ;) Mitkään akkamaiset ei kiinnosta, joo okei, onhan niitä ihan OK katsella, mutta miehiksi en huolisi.

    • Elämän kevät

      Juuri niin! Sellaiset miesmäiset miehet, jotka tykkäävät homostella keskenään metsäisellä eräkämpällä eivät tunnu kiinnostavan naisia. Naiset myöskin välttävät selvästi hikisiä lihaksikkaita duunarimiehiä, jotka tykkäävät heppiojossa katsella ja kosketella toisiaan työnsä lomassa. Ja sellaiset miehet, jotka tykkäävät harrastaa raakaa painia keskenään kotikellarissaan, ovat aina ilman naista. Miksi naiset eivät ymmärrä parastaan?

    • 16+2

      Nainen rakastaa sitä, että mies on sinut itsensä kanssa. Tämän vuoksi itserakkaat egonpönkittäjät, hipsterit ja homot ovat aina naisten mieleen todella paljon. Tavallinen autoja rassaava mies edustaa junttia, joka on normatiivisuuden vuoksi estynyt eikä ole oma itsensä.

      • etkä roskapostirobo

        Vai voisiko kyse olla siitä että naiset haluavat miehestä kaverin jonka kanssa käydä shoppailemassa, jota voi vetää perässä kaikkiin naisen harrastuksiin, katsella kotona romanttista elokuvaa ja syödä sipsejä, sitten tehdä yhdessä ruokaa ja siivoilla, käydä vieraisilla sukulaisissa?

        Kun taas remonttireiskalla on oma elämä johon liittyy harrastuksia joihin nainen ei mahdu, tai nainen ei halua edes tulla mukaan. Tällainen mies ei makaile sohvalla tuijottelemassa elokuvia, eikä viihdy sukukokouksissa, kun on niin paljon kaikkea muuta tekemistä. Ei ole pitämässä naista kädestä kiinni eikä kuuntelemassa naisen valittamista, milloin mistäkin asiasta.

        Nainen etsii tossukan jota voi käskyttää? Eiks niin? Vai miten?


      • Mies32
        etkä roskapostirobo kirjoitti:

        Vai voisiko kyse olla siitä että naiset haluavat miehestä kaverin jonka kanssa käydä shoppailemassa, jota voi vetää perässä kaikkiin naisen harrastuksiin, katsella kotona romanttista elokuvaa ja syödä sipsejä, sitten tehdä yhdessä ruokaa ja siivoilla, käydä vieraisilla sukulaisissa?

        Kun taas remonttireiskalla on oma elämä johon liittyy harrastuksia joihin nainen ei mahdu, tai nainen ei halua edes tulla mukaan. Tällainen mies ei makaile sohvalla tuijottelemassa elokuvia, eikä viihdy sukukokouksissa, kun on niin paljon kaikkea muuta tekemistä. Ei ole pitämässä naista kädestä kiinni eikä kuuntelemassa naisen valittamista, milloin mistäkin asiasta.

        Nainen etsii tossukan jota voi käskyttää? Eiks niin? Vai miten?

        Niin varmaan, mutta mitä tekemistä miehen remonttihommilla tai raksaduunilla on tuon kuvion kanssa?


      • etkä roskapostirobo
        Mies32 kirjoitti:

        Niin varmaan, mutta mitä tekemistä miehen remonttihommilla tai raksaduunilla on tuon kuvion kanssa?

        http://fi.wiktionary.org/wiki/kärjistää


    • etkä roskapostirobo

      Miksi tämä aihe halutaan sivuuttaa? Miksei tästä voi keskustella asiallisesti?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe