Ymmärrys loppuu homoliittoihin. Missä jumala luuraa?

mies metsästä

Se on sitten yhtä homostelua kohta koko maailma, ranskakin hyväksyi homoliitot ja adobtiot, onkohan se jumala oikeasti olemassa kun ei puutu asiaan vai onko homoliitot kuitenkaan niin raamatuvastaisia?, ei tässä ymmärrä enää yhtikäs mitään.

23

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noin se

Rm 1 luvussa on vastaus kysymykseesi.

Ihmiset hylkäsivät Jumalan pelon (tuntemisen), niin Jumalakin hylkäsi heidät kelvottomien ajatusten valtaan, tekemään sopimattomia.

• mies metsästä

Todellakin on noin. Nykyään vain harva ihminen tuntee Jumalan pelkoa! Näin maallikkona ajattelen että Jumala tulee ojentamaan ihmiskuntaa kaikenlaisten vitsauksien ja onnettomuuksien kautta niin voimakkaasti että suurin osa ihmisistä tulee uskomaan ja tuntemaan Jumalan pelkoa.

• KTS (Ei kirj.)
        mies metsästä kirjoitti:

Todellakin on noin. Nykyään vain harva ihminen tuntee Jumalan pelkoa! Näin maallikkona ajattelen että Jumala tulee ojentamaan ihmiskuntaa kaikenlaisten vitsauksien ja onnettomuuksien kautta niin voimakkaasti että suurin osa ihmisistä tulee uskomaan ja tuntemaan Jumalan pelkoa.

On teillä aika mafiamainen käsitys "jumalastanne" heh...:D

• -jarmo-
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

On teillä aika mafiamainen käsitys "jumalastanne" heh...:D

...ja sulla ei minkäänlaista :D höhhöö!

• 1234ertf
        mies metsästä kirjoitti:

Kerrankin joku kristitty itse myöntää sen, mitä ollaan koetettu jankuttaa iät ja ajat: Usko on pelkoa.

• Jumalan pelkoa lisää
        1234ertf kirjoitti:

Kerrankin joku kristitty itse myöntää sen, mitä ollaan koetettu jankuttaa iät ja ajat: Usko on pelkoa.

Jumalan pelkoa pitääkin olla muuten ollaan metsässä niinkuin nyt ollaankin, pitää kunnioittaa kaiken luojaa eikä luotua niinkuin nykyään tehdään. Joku homojen vikiminen esimerkiksi on täysin sairas jo ajatuksena ja sillä lyödään Jumalaa päin kasvoja.

• 234rtfg
        Jumalan pelkoa lisää kirjoitti:

Jumalan pelkoa pitääkin olla muuten ollaan metsässä niinkuin nyt ollaankin, pitää kunnioittaa kaiken luojaa eikä luotua niinkuin nykyään tehdään. Joku homojen vikiminen esimerkiksi on täysin sairas jo ajatuksena ja sillä lyödään Jumalaa päin kasvoja.

Et sinä suinkaan ole ensimmäinen lahkolainen joka kuvittelee itselleen jumalan, joka on kaikessa juuri samaa mieltä kuin sinä. Ikävä kyllä et viimeinenkään.

• pentoikk1

Ei ole ihme jos maailma hyväksyy sen, mutta kun se tulee kirkkoihinkin, kun se työntekijä elää näissä synneissä, eikä pidä sitä syntinä he ovat saatanan asialla ja tuovat tuomiot myös kirkkoihin ja sieltähän ne lopulliset tumiot sitten alkaa.
      Vain toinen puolustaja Pyhä Henki antaa uskovaisille voimaa elää voitollisesti tässä lopusa. Tässä linkissä vaikuttaa Pyhä Henki ja koskettaa jokaista kuulijaa. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen

• totuus.

3. Moos. 20:13

Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa.

• kumpaa noudattaa?

Käskyissä on myös se älä tapa, niin ilmeisesti se surmaaminen on jätettävä Jumalan tehtäväksi.

• "Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa."

Olen rekisteröidyssä parisuhteessa.

Onneksi en riko tuota raamatunkohtaa, sillä en makaa kumppanini kanssa siten kuin naisen kanssa maataan. Makaan hänen kanssaan kuin mies makaa miehen kanssa. Ja sehän on tunnetusti eri juttu.

• Sinä varmaankin haluat heittää ensimmäisen kiven?

• Jumal Auta

Jumala loi IHMISEN itsensä kaltaisekseen MIEHEKSI ja NAISEKSI siis tarkoittaa että se loi yhden ihmisen mieheksi JA naiseksi joka tarkoittaa että meissä jokaisessa on se MIES ja NAINEN eli saat päättää kumpi olet siittä huolimatta vaikka olet syntynyt "mieheksi" tai "naiseksi"

että tämmöinen näkökulma tällä kertaa

• mies metsästä sanoi :
        Se on sitten yhtä homostelua kohta koko maailma, ranskakin hyväksyi homoliitot ja adobtiot, onkohan se jumala oikeasti olemassa kun ei puutu asiaan vai onko homoliitot kuitenkaan niin raamatuvastaisia?, ei tässä ymmärrä enää yhtikäs mitään.
        _________
        On tuossa yksi hyväkin puoli - on Helppo erottaa saitin saastaisten pappien
        valehtelevan ja esittävän väärää evankeliumia vaikkeivat he itse mitään
        myönnäkkään.

Siksi kukaan homoiluja puolustanut ei pysty millään oikeuttamaan tekoaan vaan on
        osoitettu syntien siunaajaksi.
        Papitarten "vitivalkoista vaivatta" pesula pyörii täysillä.

http://p1.foorumi.info/kultaomeniahopeamaljassa/viewtopic.php?t=700
        HOMOUDESTA VANHASSA TESTAMENTISSA :

3.Mooseksen kirja:
        20:13 Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.

3.Mooseksen kirja:
        18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on KAUHISTUS.

HOMOUDESTA UUDESSA TESTAMENTISSA :

1.Korinttolaiskirje:
        6:9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä MIEHIMYKSET,
        6:10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
        6:11 Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.

Roomalaiskirje:
        1:24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
        1:25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
        1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin HIMOIHIN; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
        1:27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat KIIMOISSAAN syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, RIETTAUTTA ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
        1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
        1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat KUOLEMAN ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.

• mies metsästä
        pertsa2012 kirjoitti:

mies metsästä sanoi :
        _________
        On tuossa yksi hyväkin puoli - on Helppo erottaa saitin saastaisten pappien
        valehtelevan ja esittävän väärää evankeliumia vaikkeivat he itse mitään
        myönnäkkään.

Siksi kukaan homoiluja puolustanut ei pysty millään oikeuttamaan tekoaan vaan on
        osoitettu syntien siunaajaksi.
        Papitarten "vitivalkoista vaivatta" pesula pyörii täysillä.

http://p1.foorumi.info/kultaomeniahopeamaljassa/viewtopic.php?t=700
        HOMOUDESTA VANHASSA TESTAMENTISSA :

3.Mooseksen kirja:
        20:13 Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.

3.Mooseksen kirja:
        18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on KAUHISTUS.

HOMOUDESTA UUDESSA TESTAMENTISSA :

1.Korinttolaiskirje:
        6:9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä MIEHIMYKSET,
        6:10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
        6:11 Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.

Roomalaiskirje:
        1:24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
        1:25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
        1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin HIMOIHIN; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
        1:27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat KIIMOISSAAN syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, RIETTAUTTA ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
        1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
        1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat KUOLEMAN ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.

Asia selveni nyt kiitos "pertsa2012" pitäisi olla kylläkin selvä papeille ja piispoillekkin!, niin kai on ettei tällaiset asiat valkene kaikille vaikka kuin saarnaa, mulle selveni vaikken ole käynyt kuin kansakoulun senkin huonoilla arvosanoilla.

• mies metsästä kirjoitti:

Asia selveni nyt kiitos "pertsa2012" pitäisi olla kylläkin selvä papeille ja piispoillekkin!, niin kai on ettei tällaiset asiat valkene kaikille vaikka kuin saarnaa, mulle selveni vaikken ole käynyt kuin kansakoulun senkin huonoilla arvosanoilla.

mies metsästä sanoi :

Luopumus etenee hirmuista vauhtia , mutta voidaan todeta että meillä on yhä
        vielä lupa tukeutua Herran Sanaan.

• mies metsästä
        pertsa2012 kirjoitti:

mies metsästä sanoi :

Joo ja entistä lujemmin kannattaa tukeutua Herran Sanaan.
        Taitaa olla kovat ajat tulossa jotenkin semmonen kutina.

• Haters gonna hate
        pertsa2012 kirjoitti:

mies metsästä sanoi :

Pertsa kuule aika jännä että otat tän homo asian näin henkilökohtaisesti... Raamatussa kielletään satoja asioita miks vastustat just homoja? Ja eiks raamatussa käsketä jättää tuomitseminen jumalalle? Joten mitä jos tottelisit sitä sun raamattuas ja jättäisit ne homot rauhaa!!???

• Haters gonna hate kirjoitti:

Pertsa kuule aika jännä että otat tän homo asian näin henkilökohtaisesti... Raamatussa kielletään satoja asioita miks vastustat just homoja? Ja eiks raamatussa käsketä jättää tuomitseminen jumalalle? Joten mitä jos tottelisit sitä sun raamattuas ja jättäisit ne homot rauhaa!!???

Hesekiel:
        3:18 Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi

Hesekiel:
        33:8 Jos minä sanon jumalattomalle: jumalaton, sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen tiestänsä, niin se jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
        33:9 Mutta jos sinä varoitat jumalatonta hänen tiestänsä, että hän kääntyisi siltä pois, eikä hän tieltänsä käänny, niin hän kuolee synnissänsä, mutta sinä olet sielusi pelastanut

3. Moos.
        19:17 Älä vihaa veljeäsi sydämessäsi, vaan nuhtele lähimmäistäsi, ettet joutuisi hänen tähtensä syynalaiseksi.

• haters gonna hate
        pertsa2012 kirjoitti:

Hesekiel:
        3:18 Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi

Hesekiel:
        33:8 Jos minä sanon jumalattomalle: jumalaton, sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen tiestänsä, niin se jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
        33:9 Mutta jos sinä varoitat jumalatonta hänen tiestänsä, että hän kääntyisi siltä pois, eikä hän tieltänsä käänny, niin hän kuolee synnissänsä, mutta sinä olet sielusi pelastanut

3. Moos.
        19:17 Älä vihaa veljeäsi sydämessäsi, vaan nuhtele lähimmäistäsi, ettet joutuisi hänen tähtensä syynalaiseksi.

Teetkö aivan kaiken niin kuin raamatussa käsketään?

• Otan myös tuelta.

Heh..,vuonna 2012 Israelin pääkaupunki Tel Aviv äänestettiin maailman parhaaksi Gay-kaupungiksi.

Tel Aviv on tullut tunnetuksi avoimesta asenteestaan HBT-liikettä kohtaan (Homot,Biseksuaalit ja Transvestiitit).

Voi voi sentään.

Missähän se Jumala nyt luuraa kun on sallinut sen silmäteränsä eli Israelin ja sen pääkaupungin muuttumisen sateenkaarikaupungiksi?

No,itse en ainakaan aio lähteä millekään Toiviomatkalle kyseiseen maahan ja kaupunkiin.

Kuinka moni muu on lähdössä?

• "Heh..,vuonna 2012 Israelin pääkaupunki Tel Aviv äänestettiin maailman parhaaksi Gay-kaupungiksi."

Mistä alkaen Tel Aviv on ollut Israelin pääkaupunki? Monet muut maat eivät ole tunnustaneet Jerusalemin asemaa Israelin pääkaupunkina sen kiistanalaisuuden vuoksi, mutta Israelille on vain yksi päägaypunki. Siellähän ovat kaikki päävirastot, siellä on Knesset, siellä on pääministerin ja presidentin virka-asunnot (jälkimmäiset noin 400 etäisyydellä toisistaan).

Jerusalemissa kyllä järkättiin viime vuonna gay pride, jota kaiken maailman korppikotkat liehuvissa mustissa viitoissaan yrittivät häiritä, mutta poliisi piti porukan hyvin aisoissa. Hyvä Israel!!! Jumala sinua runsaasti siunatkoon!!!

• KTS (Ei kirj.)
        exhellari86 kirjoitti:

"Heh..,vuonna 2012 Israelin pääkaupunki Tel Aviv äänestettiin maailman parhaaksi Gay-kaupungiksi."

Mistä alkaen Tel Aviv on ollut Israelin pääkaupunki? Monet muut maat eivät ole tunnustaneet Jerusalemin asemaa Israelin pääkaupunkina sen kiistanalaisuuden vuoksi, mutta Israelille on vain yksi päägaypunki. Siellähän ovat kaikki päävirastot, siellä on Knesset, siellä on pääministerin ja presidentin virka-asunnot (jälkimmäiset noin 400 etäisyydellä toisistaan).

Jerusalemissa kyllä järkättiin viime vuonna gay pride, jota kaiken maailman korppikotkat liehuvissa mustissa viitoissaan yrittivät häiritä, mutta poliisi piti porukan hyvin aisoissa. Hyvä Israel!!! Jumala sinua runsaasti siunatkoon!!!

Mikä Judaistin sekä Jihadistin yhdistää? Mikä Hamasin ja äärijuden liittoon ryhdistää? Mikä suomalaisen sikaniskan mukaan pinnistää?

Se on suuri ja mahtava homouden pelko, mutta kenellä on siitä selko...:)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      230
      7686
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5180
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4802
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3468
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2025
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      32
      1951
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1839
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1697
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1639
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      156
      1444
    Aihe