Olenko ihan terve....

k.kiusaantunut

Olen selviytynyt tappavasta sairaudesta ja enään minulla tutkimusten mukaan sellaista ei ole.

Monet ovat rukoilleet puolestani, suuri kiitos heille.

Kokemus oli sellainen joka pakotti miettimään Jumalaakin.

Nyt: olen lihonut 80kiloiseksi ja lääkäri kun on mittaillut verenpainettani tässä se on 17/90 ja pulssi sellainen kun normaalilla ihmisellä juostessa, eli hurjan nopea.

Se johtuu pelosta tai oikeammin kauhusta mitä saattaakaan tapahtua.

Kävin palstalla tervehdyttyäni ja totesin että kaikki jatkui kuin en oisi riviäkään koskaan palstalle kirjoittanut.

Raaka tämä maailma että sinutkin unohdetaan kun kuolet.

Se on kait luonnonlaki.

Nyt minun on päästävä tupakasta ja ylipainosta jota tuli (näytän joltain justiinalta)ja tästä pelosta sillä sydän tykyttää kauhusta kun olin niin sairas.

Rukoukset kuullaan, tai ainakin minä huomioin ne, tarvitsen tukea.

Tämä aloitus vain siksi etten voi osallistua palstan keskusteluihin joutumatta jokaiselle selittämään ettei enään ole hätää.

Vielä kun sydän uskoisi sen.

Pelastukseni olkoon uudestisyntymä.

Tässä syntymässä sydämeni rauhoittuu(tuo pulssi ja korkea verenpaine)pystyn syövänvastaiseen taisteluun(eroon tupakasta.). Ja laihtuminen. Olen jo laihtunut viisi kiloa.

Minä aion laihduttaa 20 kiloa ja sitten värjään hiukseni punaiseksi. Jos niitä silloin on.

Takana taistelu syöpää vastaan jonka voitin. Eki vaari on kokenut samaa.

Olen hyvin heikko.

Ihmettelen että jaksoin kirjoittaa näinkin pitkän v iestin.
Toivon mukaan nyt ei tar vitse jokaiselle erikseen selittää. Että olen tullut takaisin. Saanko tulla?

Vai onko liian rankkaa tekstiä?

Lopuksi sanankohta jota arvostan:

Itke itkevien kanssa, naura nauravien kanssa. Sananlaskut, Raamattu.

15

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (%€€%&

Lääketiede pelastaa. Jumala pysyy piilossa. Hyvä että voit paremmin.

• k.kiusaantunut

No, kyllä. Näytän vaan aika hirveältä.

Se on meillä naisilla ensimmäisenä mielessä oli tilanne mikä hyvänsä.

"Miltä minä näytän."

Olen laihduttanut jo viisi kiloa ja nopeasti ne lähtee kun yrittää.

• uskonystävä.........

Tässä vastaa sinulle hekilö, joka ei ole ollut kauaa palstalla. en siis tunne sinua. Ole nyt vain levollinen ja luota Jumalan armoon ja että lepäät Hänen kämmenellään. Älä ota tuosta terveysremontistakaan liian suurta urakkaa. Tuo on hyvä juttu kun paino on alkanut laskea ja jo se auttaa elimistöä tervehtymään.
      Lupaan tukea ja kantaa sinua rukouksin. Ei meitä unohdeta kuolemassa ja se on sitten vain ovi uuteen todelliseen elämään.
      Ensi viikolla on lankoni halutajaiset. Hän löysi rauhan Jumalan kanssa viimeisinä elinviikkoinaan. Kun eltään uskossa niin ero on vain väiaikainen. Sinulla on vielä tehtävää täällä.

• k.kiusaantunut

Tervetuloa palstalle.

Ja otan osaa, uskonystävä, lankosi menettämisen johdosta:(

Olen ennen ollut aika skeptinen mitä tulee uskonasioihin mutta nyt ei voi kun sanoa että maailmassa on monta ihmeellistä asiaa..kuten ne lastenlaulun sanatkin menevät.

Usko on kuitenkin aika vaikea laji minulle. Haastava.

• ~~tähkäpää~~

Tervetuloa K.K. takaisin!

Kyselisin enemmänkin vointiasi ja tilannettasi, mutta en halua sitä tehdä täällä yleisellä.

Toivottelen Sinulle kaikkea hyvää ja parempaan päin menoa jokaiselle päivällesi.

"Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua.
      Herra kirkastakoon kasvonsa sinulle ja olkoon
      sinulle armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa
      sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.
      Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
      Aamen."

• k.kiusaantunut

Kiitos, tähkäpää.

• Siipien suojaan

Meidän kaikkien aika on rajallinen. On suurta armoa että saa aikaa miettiä ikuisuusasioita, sillä täällä me olemme vain hetken.

Mal. 4:2 Mutta teille, jotka minun nimeäni pelkäätte, on koittava vanhurskauden aurinko ja parantuminen sen siipien alla, ja te käytte ulos ja hypitte kuin syöttövasikat.

Armollisen Nimen siipien suojaan:)

• k.kiusaantunut

Kiitos "Siipien suojaan."

• Herrakanssasi

k.kiusaantunut!

Hienoa, että olet parantunut. Herran siunausta sinulle, rukoilen uskosi vahvistumista ja sitä, että saisit kokea Jumalan läsnäoloa ja varmuutta tunteaksesi olevasi Hänen turvallisissa käsissä. Lue raamattua paljon, sillä sieltä sinä saat kaiken mitä tarvitset sisimpäsi vahvistumiseksi. Amen!

• k.kiusaantunut

:))

Niin. Minä olen muuttumassa ja nimitän sitä uudestisyntymäksi. Kun laihdun, kun en enään polta, ja kun olen terve uuden mahdollisuuden saaneena.

Raamattu ei jää sekään hyllylle. :)

Kiitos "Herra kanssasi"

• hellari ....
        k.kiusaantunut kirjoitti:

:))

Niin. Minä olen muuttumassa ja nimitän sitä uudestisyntymäksi. Kun laihdun, kun en enään polta, ja kun olen terve uuden mahdollisuuden saaneena.

Raamattu ei jää sekään hyllylle. :)

Kiitos "Herra kanssasi"

Ei ukoontulo ihiseltä elämää vie: on tämä arkinen aherrus, terveyttä pitää hoitaa ja elämän muut vastuulliset asiat. Eivät kaikki tuosta noin vain hurahda uskoon: monella se onkin pitkä prosessi; kaksi askelta eteen ja syki taakse.
        Toivon sinulle kunnon ja terveyden kohetumista ja siunausta.

Etisivä löytää ja kolkuttavalle avataan!

• Mahtavaa! Olen iloinen puolestasi että olet selvinnyt noin kovasta paikasta. Siunausta ja voimia toipumistielle. :)

(Ei tarvitse vastata mitään)

• evangeliina*

Kaikkea hyvää sinulle, aloittaja.

Tää nettimaailma on siitä tyly, että useimmiten ei poistuneita edes ajatella enää. Joku, joka on tullut läheisemmäksi saattaa muistaa ja kysellä. Tämän olen itsekin kohdallani huomannut ja aluksi se loukkasi: enkö merkitsekään enempää? Se johtuu siitä, että meitä aktiivikirjoittajiakin on muutama kymmenen ja kaikki eivät kirjoita säännöllisesti ja "ystävyyskin" on täällä kyseenalaista. Siksi jonkun poissaoloa ei kysellä ja lopulta saattaa henkilö jo mielistä unohtua. Kunnes tullaan takaisin.

Ei sinua olla unohdettu. Olet voittanut sairauden ja on hienoa, että sinulla on tulevaisuuden haaveita, se on elämää. Myös sairaudestasi toipuminen saattaa olla rukousvastaus.

• Tervetulua takaisin K.Kiusaantunut. Tosi mukava kuulla sinusta. Ja hieno kuulla että voit jo hivenen paremmin. Ilman muuta sinä olet tervetullut takaisin palstalle, olenkin miettinyt että mitä sinulle kuuluu. Ja olen muistanut sinua rukouksin.

Anna itsellesi aikaa voimistua, elä niistä liikakiloista nyt liikaa murehdi, keskity paranamiseen. Jeesus sinua hoitakoon ja kulkekoon vierelläsi. Voimia,toipumista ja Jumalan siunausta sinulle!

• KolmeOOOhelmeä

Muistin sinua aikaisemmin ja muistan edelleenkin, suuri ja salattu Jumala kyllä näkee sun niinkuin jokaisen häneen uskovan tilanteen, yritä saada elämääsi jatkossa sellainen asennoituminen että pääset vielä pelostasi, jos sulla nyt terveys ok niin pöytäsihän on puhdas, tästä hetkestä siis, jatkuu sun elämäsi ensimmäinen uusi päivä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      82
      4384
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      2908
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      26
      2815
    4. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      114
      2547
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2489
    6. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      112
      2228
    7. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      101
      2180
    8. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      638
      2058
    9. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      34
      2008
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1985
    Aihe