Talvivaaran tappiollisuus tulee jatkumaan vielä pitkään ja kohta ovat syöneet nyt osakeannissa saamansa rahatkin.
Jonkun tulisikin kertoa heille, että heidän touhunsa ei vaan yksinkertaisesti kannata.
Talvivaaran tappiot
7
93
Vastaukset
- hjkgf
Sinun kannattaa olla työttömänä netissä luuseri.
- bioliuotus on virhe
Eikö siellä ole nekin bioliutoskasat päässet kovettumaan ihan piikattavaaan kuntoon ?
- kohta kiinni
Ei toiminut bioliuotus Australiassakaan.
Miten ja millä viisaudella saisivat sen Suomessa toimimaan ?
- pekka vuan
Perättömällä viisaudella
- kohta konkassa ?
Ei näytä perällinen viisaus toimivan
- ihgunaari
Täällä kaikki joutilaat apinat on netissä roikkumassa kun voisi talvivaaran altaita olla paikkailemassa sekä vartioimassa altaita ettei tule stop talvivaara sinne alueelle mellastamaan
- mustatmurjaanit
ja negerit myös hommiin sinne,pusikoissa kyttäävät naisia toosa mielessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751