Automyynti Vaihtopiste Oy -Mustasaari

pettynyt123

Mustasaaressa sijaitsevasta liikkeestä ei kannata ostaa autoa jos et tahdo tulla huijatuksi.

13

1742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oliskos nyt niin_

Että olet ostanut halvan vanhan ja paljon ajetun auton sieltä, eikä se ollutkaan uuden veroinen, eikä siinä ollut takuuta??? Meinaan vaan, että kun katsoin ko. liikkeen sivut, niin vanhoja halpoja vehkeitä vain myynnissä..

• samaa1

Autossa ei ole mitään vikaa, vaan autokauppiaan rehellisyydessä. Käy itse testaamassa ja ylläty kauppiaan epärehellisyydestä.

• håmåå.se

Oletko menossa kihloihin kyseisen kauppiaan kanssa, vai autoa ostamassa?

• Timoteus100

Oon ostanu sampalta monta hyvää ja halpaa autoa,mukava ukko ja aina on sopiviin kauppoihin tultu.Ostajan pitää muistaa että uusia autoja löytyy kyllä!hinta vaan on sitte eri luokkaa

• Siperiaopettaa

Mikäli ei itse osaa/ymmärrä, niin ottaa ammattimies mukaan ja niin löytyy mainitusta liikkeestäkin mainio auto mainioon hintaan.

• Ferryt

Ihan samoja autoja ne on joka paikassa. Oishan se kiva, jos kaikki pelais moitteetta. Mutta tälläisena aikana ihmisille ei oo varaa huoltaa, ei oo varaa korjata, ei oo varas ostaa renkaita, siis pakkovaihtaa, kun vanhan velan voi siirtää uuteen ja väliraha päälle ja pitkä maksuaika ja jämäri. Siksi täällä haukutaan liikkeet pystyyn kun ei oo rahaa.

• Pettynytmieheen

Kokemuksesta voin sanoo et se samppa on pelkuri valehtelija.!! Ostin 10t€ auton siltä ja kotia päästyä seuraavana päivänä viat alko. Nyt kun korjattu eka vika ja seuraavat on löytyny ni mies ei uskalla vastata puhelimeen.. kaikki piti toimia ja koitin parkkki tutkia ni mikään toimi.. no moottori herjaa valoja kokoajan. Toivon että tälle mihelle tulee vAstaan vielä vääränlainen mies kusetettavaksi. Ite annan kkv hoita asian lopuun helppoa ja näppärää. Ja auto on 2011 vm

• Kyllähän noin kalliin autoin kuuluu jo myyjän korjata viat

• memmuaperseeseen

• Autoilija62

Kyllä on kovan luokan huijari. Kyseinen yrittäjä ei saisi ikinä harjoittaa kaupankäyntiä. Älkää vain vahingossakaan ostako siltä mitään. Takuulla virtsaa silmään. Patologinen.

• Lepa1

Tämän Vaihtopiste Oy Liikkeen yrittäjä on todella vastuuton. Varokaa!!

• Samppaonparas

HYVÄ ÄIJÄ se on. Ei mitään vikaa.

• Kadak

Huijauspiste.
      Myy autoja huutokaupat.comissa. Älkää vain ostako näkemättä enkä suosittele muutenkaan. Pyrkiin kaikin tavoin välttämään vastuutaan kaupan teon jälkeen. Ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin. Tehkää rikosilmoitus jos koette tulleenne huijatuksi. Prosessi on pitkä mutta kannattaa ja tämä kauppias paistattelee kirkkaasti autohuijarit top 10 kategoriassa. Vinkkinä myös verottajalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2150
    2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      2056
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2014
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      17
      1356
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1017
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      965
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      895
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      874
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      51
      840
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      34
      833
    Aihe