Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksi Suomen suosituinta sivustoa ei saada toimimaan?

Kylmät kädet

Jos tämä kerta on suosituin, luulisi siihen resurssejakin panostettavan. Kirjoitan yleensä yöllä, sillä päivällä en saa viestejä läpi.

Tiimalasi vain kärrää näytöllä.

12

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puoliviileä

      Iso ongelma joka ei selity joidenkin huonoilla yhteyksillä.
      Kohtuutonta toivoa selitystä ylläpidolta mikä tökkii ?
      Serverin kapasiteetti loppu ?
      IP osoitteet loppu ?

    • Hyvin Viileä Vilma

      Minä komppaan hyvin paljon aloittajaa ja usein pomppaan vihaisena tietsikalta pois kun hyrrä vaan pyörii pyöriiiiii

    • Kokemuston

      Onko teillä töpseli seinäössä

      • Hyvin Viileä Vilma

        Sori vaan, minulla on aina töpseli joka paikassa ja joskus seinäössäkin.


    • Hei,

      Kiitos palautteestanne. Vien palautetta eteenpäin. Kaikki varmasti toivomme samaa. :)

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • Alkuperäinen Rapu

        Tervehdys täältäkin!

        Minua vainoaa usein nuo "punaiset herjat"!

        "Viestisi estetty sopimattoman käytöksen takia", tai jotain sellaista!

        Sitten niissä "syytellään" Saunalahtea ja sitä, että Saunalahti antaa useille samoja IP-osoitteita. Olen joutunut soittelemaan Saunalahdelle usein tuon "punaisen herjan" takia ja siellä sanotaan, että kyllä tuo on aivan Suomi24:n syytä, koska minä en todellakaan kirjoita mitään "törkyviestejä" koskaan.

        Kirjoitan paljon HS:ssa ja tuota herjaa ei ole tullut KOSKAAN kun kirjoitan sinne.

        Elina hyvä - tehkää nyt jotain tuon asian hyväksi, ettei syyttömien kirjoituksia estetä jonkun "törpön" kirjoitusten takia!

        Kiitos, jos teette jotain!


      • Kylmät kädet
        Alkuperäinen Rapu kirjoitti:

        Tervehdys täältäkin!

        Minua vainoaa usein nuo "punaiset herjat"!

        "Viestisi estetty sopimattoman käytöksen takia", tai jotain sellaista!

        Sitten niissä "syytellään" Saunalahtea ja sitä, että Saunalahti antaa useille samoja IP-osoitteita. Olen joutunut soittelemaan Saunalahdelle usein tuon "punaisen herjan" takia ja siellä sanotaan, että kyllä tuo on aivan Suomi24:n syytä, koska minä en todellakaan kirjoita mitään "törkyviestejä" koskaan.

        Kirjoitan paljon HS:ssa ja tuota herjaa ei ole tullut KOSKAAN kun kirjoitan sinne.

        Elina hyvä - tehkää nyt jotain tuon asian hyväksi, ettei syyttömien kirjoituksia estetä jonkun "törpön" kirjoitusten takia!

        Kiitos, jos teette jotain!

        Vaihda TeliaSoneraan.

        En koskaan ole saanut mitään ilmoituksia asiattomista viesteistä.


      • Alkuperäinen Rapu
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Vaihda TeliaSoneraan.

        En koskaan ole saanut mitään ilmoituksia asiattomista viesteistä.

        Hyvää Vappua, Kylmät kädet!

        Olen niin "uskollinen", että mihin olen alkujaan lähtenyt, niin siinähän pysyn. Ei ole minun tehtävänäni muuttaa joku huonosti toimiva systeemi paremmaksi, eikä myöskään lähteä "karkuun".

        En ole myöskään ainut, jota nuo "punaiset herjat" vainoaa. Toivoisin, että Saunalahti ja Suomi24 koettaisivat selvitellä tuota asiaa keskenään.

        Myös tuo toisenlainen vaikeus päästä kirjoituksineen läpi tänne, on tuo tukkoisuus - "hyrrä" vain pyörii, pyörii...


      • K k
        Alkuperäinen Rapu kirjoitti:

        Hyvää Vappua, Kylmät kädet!

        Olen niin "uskollinen", että mihin olen alkujaan lähtenyt, niin siinähän pysyn. Ei ole minun tehtävänäni muuttaa joku huonosti toimiva systeemi paremmaksi, eikä myöskään lähteä "karkuun".

        En ole myöskään ainut, jota nuo "punaiset herjat" vainoaa. Toivoisin, että Saunalahti ja Suomi24 koettaisivat selvitellä tuota asiaa keskenään.

        Myös tuo toisenlainen vaikeus päästä kirjoituksineen läpi tänne, on tuo tukkoisuus - "hyrrä" vain pyörii, pyörii...

        Samassa veneessä kellutaan, mutta sinun kaltaiset ihmiset osoittavat jonkinlaista henkilönpalvontaa. Oletko nähnyt Ricardo Lopezin videopäiväkirjat? Tyyppi, joka ampuu itsensä videoidensa päätteeksi.

        Kylmäkäsi on käsite, johon monella tuntuu olevan pakkomielle tällä sivustolla. Älä sinä mene siihen lankaan.


      • Anonyymi
        Alkuperäinen Rapu kirjoitti:

        Tervehdys täältäkin!

        Minua vainoaa usein nuo "punaiset herjat"!

        "Viestisi estetty sopimattoman käytöksen takia", tai jotain sellaista!

        Sitten niissä "syytellään" Saunalahtea ja sitä, että Saunalahti antaa useille samoja IP-osoitteita. Olen joutunut soittelemaan Saunalahdelle usein tuon "punaisen herjan" takia ja siellä sanotaan, että kyllä tuo on aivan Suomi24:n syytä, koska minä en todellakaan kirjoita mitään "törkyviestejä" koskaan.

        Kirjoitan paljon HS:ssa ja tuota herjaa ei ole tullut KOSKAAN kun kirjoitan sinne.

        Elina hyvä - tehkää nyt jotain tuon asian hyväksi, ettei syyttömien kirjoituksia estetä jonkun "törpön" kirjoitusten takia!

        Kiitos, jos teette jotain!

        jos teette jotain!


    • Kylmät kädet

      Meikälle on aivan sama, millä nimimerkillä kirjoitan.

      Jos joku nimimerkki alkaa saamaan huomiota, ihan vain kiusallani kirjoitan kyseisellä nimimerkillä sen jälkeen. Nauran kippurassa, kun se aiheuttaa niin paljon häslinkiä ympäri osioita.

    • Hyvin viileä Vilma

      Hyvin viileä Vilma on kaamean vihainen kun hyrrä vain aja ainoastaan pyörii! Onko tässä mitään järkeä???

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe