Miksi Suomen suosituinta sivustoa ei saada toimimaan?

Kylmät kädet

Jos tämä kerta on suosituin, luulisi siihen resurssejakin panostettavan. Kirjoitan yleensä yöllä, sillä päivällä en saa viestejä läpi.

Tiimalasi vain kärrää näytöllä.

12

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puoliviileä

Iso ongelma joka ei selity joidenkin huonoilla yhteyksillä.
      Kohtuutonta toivoa selitystä ylläpidolta mikä tökkii ?
      Serverin kapasiteetti loppu ?
      IP osoitteet loppu ?

• Hyvin Viileä Vilma

Minä komppaan hyvin paljon aloittajaa ja usein pomppaan vihaisena tietsikalta pois kun hyrrä vaan pyörii pyöriiiiii

• Kokemuston

Onko teillä töpseli seinäössä

• Hyvin Viileä Vilma

Sori vaan, minulla on aina töpseli joka paikassa ja joskus seinäössäkin.

• Hei,

Kiitos palautteestanne. Vien palautetta eteenpäin. Kaikki varmasti toivomme samaa. :)

Terveisin,
      Elina
      Suomi24

• Alkuperäinen Rapu

Tervehdys täältäkin!

Minua vainoaa usein nuo "punaiset herjat"!

"Viestisi estetty sopimattoman käytöksen takia", tai jotain sellaista!

Sitten niissä "syytellään" Saunalahtea ja sitä, että Saunalahti antaa useille samoja IP-osoitteita. Olen joutunut soittelemaan Saunalahdelle usein tuon "punaisen herjan" takia ja siellä sanotaan, että kyllä tuo on aivan Suomi24:n syytä, koska minä en todellakaan kirjoita mitään "törkyviestejä" koskaan.

Kirjoitan paljon HS:ssa ja tuota herjaa ei ole tullut KOSKAAN kun kirjoitan sinne.

Elina hyvä - tehkää nyt jotain tuon asian hyväksi, ettei syyttömien kirjoituksia estetä jonkun "törpön" kirjoitusten takia!

Kiitos, jos teette jotain!

• Kylmät kädet
        Alkuperäinen Rapu kirjoitti:

Tervehdys täältäkin!

Sitten niissä "syytellään" Saunalahtea ja sitä, että Saunalahti antaa useille samoja IP-osoitteita. Olen joutunut soittelemaan Saunalahdelle usein tuon "punaisen herjan" takia ja siellä sanotaan, että kyllä tuo on aivan Suomi24:n syytä, koska minä en todellakaan kirjoita mitään "törkyviestejä" koskaan.

Kirjoitan paljon HS:ssa ja tuota herjaa ei ole tullut KOSKAAN kun kirjoitan sinne.

Elina hyvä - tehkää nyt jotain tuon asian hyväksi, ettei syyttömien kirjoituksia estetä jonkun "törpön" kirjoitusten takia!

Vaihda TeliaSoneraan.

En koskaan ole saanut mitään ilmoituksia asiattomista viesteistä.

• Alkuperäinen Rapu
        Kylmät kädet kirjoitti:

Vaihda TeliaSoneraan.

En koskaan ole saanut mitään ilmoituksia asiattomista viesteistä.

Hyvää Vappua, Kylmät kädet!

Olen niin "uskollinen", että mihin olen alkujaan lähtenyt, niin siinähän pysyn. Ei ole minun tehtävänäni muuttaa joku huonosti toimiva systeemi paremmaksi, eikä myöskään lähteä "karkuun".

En ole myöskään ainut, jota nuo "punaiset herjat" vainoaa. Toivoisin, että Saunalahti ja Suomi24 koettaisivat selvitellä tuota asiaa keskenään.

Myös tuo toisenlainen vaikeus päästä kirjoituksineen läpi tänne, on tuo tukkoisuus - "hyrrä" vain pyörii, pyörii...

• K k

Hyvää Vappua, Kylmät kädet!

Olen niin "uskollinen", että mihin olen alkujaan lähtenyt, niin siinähän pysyn. Ei ole minun tehtävänäni muuttaa joku huonosti toimiva systeemi paremmaksi, eikä myöskään lähteä "karkuun".

En ole myöskään ainut, jota nuo "punaiset herjat" vainoaa. Toivoisin, että Saunalahti ja Suomi24 koettaisivat selvitellä tuota asiaa keskenään.

Myös tuo toisenlainen vaikeus päästä kirjoituksineen läpi tänne, on tuo tukkoisuus - "hyrrä" vain pyörii, pyörii...

Samassa veneessä kellutaan, mutta sinun kaltaiset ihmiset osoittavat jonkinlaista henkilönpalvontaa. Oletko nähnyt Ricardo Lopezin videopäiväkirjat? Tyyppi, joka ampuu itsensä videoidensa päätteeksi.

Kylmäkäsi on käsite, johon monella tuntuu olevan pakkomielle tällä sivustolla. Älä sinä mene siihen lankaan.

• Anonyymi

Tervehdys täältäkin!

jos teette jotain!

• Kylmät kädet

Meikälle on aivan sama, millä nimimerkillä kirjoitan.

Jos joku nimimerkki alkaa saamaan huomiota, ihan vain kiusallani kirjoitan kyseisellä nimimerkillä sen jälkeen. Nauran kippurassa, kun se aiheuttaa niin paljon häslinkiä ympäri osioita.

• Hyvin viileä Vilma

Hyvin viileä Vilma on kaamean vihainen kun hyrrä vain aja ainoastaan pyörii! Onko tässä mitään järkeä???

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2224
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      170
      1946
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1904
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      126
      1596
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1469
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      187
      1452
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1211
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      31
      1064
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1043
    10. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      69
      1007
    Aihe