Nainehan tekee loppujen lopuksi kaikki asiat miehen vuoksi. Näin luonto on vain homman järjestänyt ja siitä ei miksikään pääse.
Miehen vuoksi naiset käyttävät korkokenkiä, topattuja rintsikoita, hameita, meikkiä.
Hyvä niin. Oli sitten minkälaisia feministejä tahansa, niin siitä ei pääse, että myös feministit tekevät asiat lähinnä miesten kiinnostuksen keräämiseksi. Kaikki eivät sitä vain edes itse tiedosta. Mutta vähän sama kuinpoikasen vedettiin tyttöjä letistä. Huomion kerjäämistä. Feminismi on huomion kerjäämisen keino heille, jotka eivät sitä esim. ulkonäöllä tai älykkyydellä pysty saamaan.
Miksi feminismiä ilmenee
2
196
Vastaukset
- xxxzzz
En nyt ihan äkkiseltään lähtisi allekirjoittamaan tuota väitettä. Itse olen varsin mukavan ja seksikkään näköinen, mutta ulkonäköni ja siihen jatkuvasti huomiota kiinnittävät miehet ovat päinvastoin vain vahvistaneet feminististä ajattelutapaani. Jatkuva flirtti/ehdottelu/ylimääräisen huomion osoittaminen esim. työympyröissä hankaloittaa työskentelyä. Samoin etenkin uran alkuvaiheilla kauniin nuoren naisen on erittäin vaikea saavuttaa luottamusta ja arvovaltaa työympyröissä. Toki erilaiset huomionosoitukset ovat mukavia kuulla, mutta virallisemmissa ympyröissä haluaisin työtäni arvioitavan vain sen mukaan, kuinka hyvin/huonosti olen sen tehnyt, riippumatta siitä miltä näytän.
- Tuomari
...otetaan avuksi silloin, kun niitä tarvitaan.
Topattuja rintsikoita on kasvanut puissa jo aikojen alusta alkaen ja naiset ovat poimineet niitä itselleen.
Ei ole evoluutiosta kuultu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662241Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."71873Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2391391Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2441092Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1001001En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711000Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22987- 92882
- 21814
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39770