Cipralex

liz

Olen syönyt nyt 3kuukautta Cipralexiä paniikkihäiriön ja ahdistuksen hoitoon. Lääke on vaikuttanut todella hyvältä. Mitä mieltä on muut käyttäjät ko.lääkkeestä? Annustusta on joutunut nostamaan jonkun verran, vaivojen muistuttaessa olemassa olostaan.. Alussa 5mg nyt jo 20mg/vrk. Ei ilmeisesti enää nostamisen annoksen varaa.

4

1014

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johanna

Hyvä lääke, ei mitään huonoa sanottavaa..joskus pahoinvointia mutta kun sitä vertaa muihin ssri lääkkeisiin niin se on lievää :)

• Kiva kuulla

Samaan vaivaan (ahdistus, paniikkihäiriö) olen saanut ko. lääkettä. Kymmenen päivää on vasta menty 5mg annoksella ja nyt ehkä hiukan helpottaa, mutta öisin saattaa iskeä tuskaisia paniikkeja, herään suorastaan vapinaan. Tuon jälkitilana on tietysti seuraavakin päivä ihan hanurista, mutta yritän jaksaa ja odottaa, että lääke alkaa vaikuttaa. Lääkäri ei ole uskaltanut nostaa annostusta, kun olen suorastaan itkenyt vastaanotolla kamalaa oloani. Mutta ehkä se tästä. Hienoa kuulla, että jollain helpottaa, antaa voimia tännekin päin..

• amelouk atsum

No on sulla sit suuret ahistukset.Mäki varmaa kaipaisin vähä isompaa annosta(nyt kymppi/vrk) ku ei noi jutut lähe millää.Tosin ois täs elämäntyyliski vähä parantamisen varaa...pitäs jättää toi jokapäiväne dokaamine ja vaik lähtee liikkeelle mut ku ei ni ei.Ei vaa haluu eikä KYKENE.Noo kuha lätisin täs kaikkee turhaa.hear you.

• miksu

Mä sain ite tänään cipralexin 20mg reseptin ja sen kylkiäisiksi myös 10mg tenoxin jotta pystyn nukkumaan, ite aiemmin syöny cipramilejä 5mg aluksi ja ainakaan mulle ollu mitään apua joten toivon et näistä nyt ois jotain. Ite en pysty nukahtaan ja sitten kun nukahdan niin herään 10-15x yössä, ja vatsa reagoin niin et olen ripuloinut kohta lähes vuoden, vapinaa esiintyy, sydän hakkaa, kuume nousee ja kaikkea muuta ah niin ihanaa... vielä kun tietäis mistä tää kaikki paska johtuu :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      325
      6225
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3686
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      149
      2861
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      227
      2190
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      107
      1763
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1232
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      83
      1102
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      983
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      958
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      904
    Aihe