Meni NIIN OIKEIN! ANTTI JA EMILIA!

hevimiehistä tykkääv

Molemmat aitoja omia itsejään, ihana keiju ja menninkäinen. Emiliasta on tullut ihana upea nainen ja kuulasääninen laulaja vain muutaman viikon sisällä! Antti ymmärtää jotain, kun kertoi että Emilia on hänen ykkössuosikkinsa porukasta. Toivoin niin että Emilia olisi kakkonen ja näyttäisi kaikille närhen munat Ikelle.

Emilia iskee turpaan!!! Äänestin molempia sillä aito lahja ja kosketus yleisöön merkitsee.

Onnea Antti ja Emilia!!

14

919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kossi5

      No Antti oli ainut laulutaitoinen finaalissa.
      Lahjakkaimmat pudotettiin jo ajoissa.

    • että nauratti

      Tunsin myötähäpeää elastisen esityksen myötä.amalla nauroin auvan kippurassa.
      Kiitos elastinen tästä huumoripläjäyksestä.

    • EE is the Voice

      Huonokuuloisia kosseja kuulijoissa :). Minua ei ison miehen vinkuna ole koskaan viehättänyt, mutta oopperalaulajaksi hänessä on ainesta. Maksetuilla äänillä saadut voitot ovat merkityksettömiä ja joskus jopa huonoja, kuten Suomen tämän vuotinen nolo euroviisu!

    • poisitkut

      No oikea voitti joita oli äänestetty finaaliin,,,,itse josta pidin ja oisin äänestänyt ja tykkäsin ei ollut finaalissa ..Emilian ja Lauri Tähkän esitys oli mieltä lämmittävä kun olen pitänyt siitä laulun alkuperäisversiostakin.Lauri vain pilasi loppuesityksellään lauluesityksen!!!!

      • jäät sulaa.......

        Etelä-Pohjalaisissa miehissä on ääntä ja kokoa. Mahtuu iso mieskin lakeuksilla kääntymään. Sanoi aikoinaan Esko NIkkarinen kun muutti pohojanmaalle takaisin asumaan.

        Tähkä on aito ja miehellä saa olla tunteet ja itkut. ¨
        Ei hänenkään pesti helpoimpia. Emilia naisista ehdottomasti paras.
        Onnea Päivänsäteelle ja Menninkäiselle! Ootte hyvä pari.

        Aallot sais jo lopettaa tuon tyrkkyhomman.

        Monroe teki vääriä päätöksiä laulajiensa kanssa.

        Lauri Tähkälle kiitos kyllä me pohojalaaset ollaan hyviä;);)


    • sata salamaa

      Kaikilla muilla paitsi Antilla, oli liian suppea genre.

    • onnittelut!

      Kyllä mun mielestä täsmälleen oikea voitti.

    • edari

      Mnn mielestä te kaikki ootte ihan perseestä!

    • Muguli

      Se voitti jolle ostettiin eniten ääniä ;) Vaan ihan vilpittömästi Antille onnea voitosta! Emilialle kiitos osallistumisesta ja tämän kisan parhaimmasta ja koskettavimmasta lauluäänestä ja -taidosta!

    • En ole pystynyt

      Aikoihin katsomaan, myötähäpeältäni.

      Kaikki ylisanat on lausuttu kauan sitten.

      Ei sitä kehumisen määrää jaksa, oli esitys millainen tahansa!

    • hurrihiiri

      Emilia on liian hiirulainen ja kimittävä meikäläisen makuun, tommoinen maalaisserkun pelokas ulkonäkö ja piipittävä lauluääni ei vie mihinkään ! seksikkyys puuttuu kokonaaan ja karisma! ja tuo ruotsin kielisyys on tosi paha. siis heippa ja hyvästi,likasta ei kuulla enää ikinä!!

    • Mummeli

      Emilia ja Lauri aivan mielettömän kaunis ja ihana esitys. Aki Sirkesalon suurena ihailijana oli hienoa kuunnella esitystä. Antti oli paras, mutta Emilia hyvä kakkonen ja Lauri, Lauri sait mummon kyyneliin : )

    • joku of finland

      samaa mieltä, emilia oli liian hiirulainen. ei todellakaan mitään tähtiainesta, kumma kun pääsi finaaliin asti... no pääsihän komiapoika Ikekin...

    • Paras kaksikko

      "emilia oli liian hiirulainen. ei todellakaan mitään tähtiainesta, kumma kun pääsi finaaliin asti... no pääsihän komiapoika Ikekin"

      Kannattais vähän miettiä ennen kuin kirjoittaa loogisen ajattelun kehittymättömyyden muiden nähtäville. Sinun mielestä siis Ike pääsi finaaliin ulkomuotonsa avulla. Sitten sanot että Emilia on hiirulainen eikä tähtiainesta. Emilia ei siis päässyt sinun mielestä finaaliin ulkonäöllä kuten Ike. Millä Emilia siis sinun mielestä pääsi finaaliin? Sitä ihmettelet.

      Oliskohan niin, että Emilialla on ihana ääni, soundi, persoona ja hänestä tykättiin paljon enemmän kuin Ikestä ja niistä muista seksillä pelaavista niin että ihmiset heräsi äänestämään ihastuttuaan hänen lauluunsa - hän pääsi finaaliin ja loppukaksikkoon sen takia, että häntä äänestettiin eniten Antin jälkeen? Se, mitä jotkut pitää hiirulaismaisuutena, näkee kehittyneempi ja elämää enempi nähnyt silmä tyylikkyytenä ja hienostuneisuutena, mitä Emilia ehdottomasti edustaa. Emilia oli kuin ranskalainen chanson-tähti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe