Hei!
Olen lukenut viljar.com -sivustolta että Miniatyyrihevoset tarvitsee heinää 2kg/vrk. Onko se siis ok jos annan aamulla, joskus klo 8,00 heinää sen 0,6kg, päivällä, joskus klo 14,00 0,7kg ja illalla, joskus klo 20,00 sen 0,7kg heinää? Täytyykö siis antaa enemmän vai vähemmän? Olen kuullut että suolakivi täytyy olla aina ja myöskin vettä saatavilla karsinassa/aitauksessa. Vesi varmaan sen kädenlämpöistä? Olenko oikeassa? Ja sisältääkö suolakivi mineraaleja ja vitamiineja? Täytyykö illalla antaa jotain muutakin kuin heinää? Esim: Kauraa ja melassia? Onkos suolakivessä myöskin kivennäistä? :).
Olisi todella kiva jos auttaisitte! Hevoset on tosiaan 1v tamma ja 3v ori.
Amerikan Miniatyyrihevosen ruokavalio
jaska.joku123
1
349
Vastaukset
- jaska.joku123
Onkos sekin ok, jos laitan ponit aamulla ulos ja illalla sisälle, vai laitanko päivällä ulos ja illalla sisälle? Minusta aamulla ulos ja illalla sisälle on järkevämpi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2494514Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761695Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051532Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn161421- 511261
- 891185
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 471025