Miten 1960-luvulla pukeuduttiin? Juhliin ja normaalisti. Voisitteko linkata joitain nettisivuja joissa lukee, tietenkin voit itsekki kertoa. Tarvitsen nopeasti apua!
1960-luvun vaatetus
5
2222
Vastaukset
- ,,,,,,,
Nilkkasukkatytöt, poninhäntä, vekkihame, valkoiset tennarit, urheilutakki joka hiukan löysä.
Hienommat naiset pukeutuivat kävelypukuun, jakku ja kapeahko hame.
Valkoinen pusero juhlia varten.
Pitkiä housuja harvemmin näki naisilla, hiihtohousuissa oli vetoketju sivussa.
Muistan omilta kouluajoilta, että näytimme lähinnä surkeilta sen aikaisissa mekoissa ja kireissä palmikoissa, kun pääsi itse ostamaan viimein 70-luvulla omat vaatteet, tuntui hienolta. - Heart beat
No vilkaiseppas arki-iltoina tv 1:n Sydämen asialla sarjaa klo 17.05. Siinäpä mallia 60-luvun vaatteista :)
- Auttakaa1
Kiitos avusta! (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614