.. tietääkö kukaan onko tulokset pysyviä?? Itse olen popsinut pillereitä nyt n. 7kk ja tuloksia on ja olen niihin tosi tyytyväinen mutta pelkään lopettaa kuuria jos tulokset katoavat!!
Erdicin tulokset
18
2378
Vastaukset
- pahoinvointi
siinä tulokset!
- syön edelleen
minä syönyt erdicejä puoli vuotta, ei minkäänlaista vaikutusta. humpuukia ne on. Nämä, jotka kehuvat, ovat erdicin palkkalistoilla. Uskokaa vaan. Miksiköhän suomessa ei saa rahoja takaisin, jos on tyytymätön tuotteeseen, vaikka postimyynnissä se on sääntö eikä poikkeus. Erdicfinland oli muuten kauppalehden sivuilla tossa jokunen aika sitten. Laskut pystyssä....
- alsa
ihmeessä minkälaiset tulokset olet muka saanut.Ja koska ne alko näkyä.Olen syönyt 4 kk ja en oikeen tiä tuloksista mitään.Olen lihonut muutaman kilon kesän aikana..siideristä??Mulla loppuu nyt pillerit ja en ole tilaamassa lisää,mutta jää vähän hämään.
P.S.Toivottavasti et ole ErdicFilnadin palkkalistoilla.- Tuuli
Mulla alko tulokset näkyä noin puoltoista kk sitten, jätkäkaveri väitti kyllä jo vähäsen aikasemminkin et rinnat ois "pulleammat". Mut sillai ku alotin ni kuppi a ja nyt b. En ole lihonnut. Enkä ole erdic palkkalistoilla. Enkä edes saa rahaa mainostamisetsa:)
- Kyynikko
Tuuli kirjoitti:
Mulla alko tulokset näkyä noin puoltoista kk sitten, jätkäkaveri väitti kyllä jo vähäsen aikasemminkin et rinnat ois "pulleammat". Mut sillai ku alotin ni kuppi a ja nyt b. En ole lihonnut. Enkä ole erdic palkkalistoilla. Enkä edes saa rahaa mainostamisetsa:)
Taidat olla vielä murrosiässä jos rinnat hiilihydraatteja ja proteiinia söymällä kasvaa.
- Ninni
..ainakin vielä tulokset. Lopetin kuurin reilut kolme kuukautta sitten, pääsin minua miellyttäviin tuloksiin ja vielä pysyneet samana. Epäilin (ja edelleen epäilen:-) ) kuinka käy kun lopettaa pillereiden ottamisen. Että täällä jännitetään!!
- tiina
Söin 8 kk ja olen tyytyväinen. Rinnat ovat selvästi suuremmat, vaikka olen laihduttanut kesästä 2 kg. Olen nyt ollut 3 viikkoa ilman, mutta jos huomaan jotain muutoksia, niin rupean kyllä taas syömään...
- CyberNuudeli
tiina kirjoitti:
Söin 8 kk ja olen tyytyväinen. Rinnat ovat selvästi suuremmat, vaikka olen laihduttanut kesästä 2 kg. Olen nyt ollut 3 viikkoa ilman, mutta jos huomaan jotain muutoksia, niin rupean kyllä taas syömään...
..paljon muutosta?Ihan uteiliaisuudesta kyselen että ehkä minäkin kokeilisin....
- tiina
CyberNuudeli kirjoitti:
..paljon muutosta?Ihan uteiliaisuudesta kyselen että ehkä minäkin kokeilisin....
Vaikea arvioida mitään senttejä kun en aloittaessanikaan kuuria mitannut.
Mutta jos mitään sinulle kertoo se että ennen rintani mahtuivat mieheni kouriin, nyt "pursuavat" yli. Toivon totta tosiaan että tämä on pysyvää!! - CyberNuudeli
tiina kirjoitti:
Vaikea arvioida mitään senttejä kun en aloittaessanikaan kuuria mitannut.
Mutta jos mitään sinulle kertoo se että ennen rintani mahtuivat mieheni kouriin, nyt "pursuavat" yli. Toivon totta tosiaan että tämä on pysyvää!!Aika kivalta kuulostaa:)
- CyberNuudeli
CyberNuudeli kirjoitti:
Aika kivalta kuulostaa:)
Niin, ja paljonkos tulikaan maksamaan?
- tiina
CyberNuudeli kirjoitti:
Niin, ja paljonkos tulikaan maksamaan?
mulla tuli 8kk maksaan 819e. Maksettiin jätkäkamun kanssa puoliksi, aika hyvä kauppa:)
- krisse
Mistä näitä kyseisiä Erdicejä saa, paljon maksaa? Paljon on maksanut puolivuotta niitä?
- minä
..niitä saa, erdic kotisivulta. puolen vuoden kuurin hintaa en mie muist mutt ostin juur kahden kk satsin ja se oli 293,-
- minä
niin se kotisivu on siis erdicfinland. com tai fi. mie en oo ihan vissi kumpi mut toinen noist.
- toimivuus nolla
Älkäähän hyvät ihmiset menkö lankaan niinkuin minä menin. Rahat meni, tuloksia ei yhtään.
Meitä on viisi ihmistä, jotka tilasimme samaan aikaan, olemme syöneet pillereitä yli viisi kuukautta. Tuloksia ei kenelläkään. Että sillai.... HARMITTAA!!!- ha haa
oikein löyty viisi ihmistä ja kaikilla sama ongelma, oletteko sisaruksia??!!
- Ann-Krista
kapseleita ovat jos ovat samoja mitä Ruotsista on saanut jo vuosia. Käytöstä on jo jokunen vuosi aikaa ja tulokset jotka ilmaantuivat, tulivat jäädäkseen. Tsemppiä Sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458