Haluan juoda, mutten pysty

alkoholi kuvottaa

Nyt on ensimmäinen vappu 18-vuotiaana, enkä ole koskaan elämässäni ollut mitenkään alkoholin vaikutuksen alaisena. Kun maistan alkoholia pienenkin tipan, meinaa jo oksennus tulla. Lähinnä siis näistä siidereistä, kaljoista yms.

Onko pakko käyttää huumeita että saa pään sekaisin, vai onko olemassa alkoholia jonka maku ei ole täyttä kuraa?

40

9202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 27v dokaaja

      On olemassa hyvänmakuisiakin alkoholijuomia. Salmiakkikossu on hyvää, tosin et saa itse ostaa sitä alkosta, mutta juoda kyllä saat klaillisesti kunhan joku sen sulle ostaa.

      Alkoholijuomista saa hyvänmakuisia myös tekemällä lantrit itse. Vaikka 0.7l 40% vodka, johon rikot about kolme pussia turkinpippureita, lisäät about 0.6-.065l vettä ja sitten annat pippureiden liueta juomaan. Itsetehdyt sekoitukset pitää sitten tehdä useita päiviä aikaisemmin, että ainekset ovat varmasti sulaneet ja sekoittuneet kunnolla.

      Suurin osa miedoista juomista onkin melko paskan makuisia, mutta koita Somersbyn päärynäsiideriä. Aivan ehdottomasti paras mieto alkoholijuoma, on oikeasti hyvää.

      Alkoholin makuun toki tottuu. Aluksi se on pahaa ja kitkerää, aiheuttaa pahoinvointia ja tulee ylös, mutta pikku hiljaa se alkaa menemään paremmin alas. Kannattaa kipata alas nopeasti ja pitää tarpeeksi taukoa, sanoisin, että yksi kalja (=yksi lakoholiannos) puolen tunnein välein on ihan riittävä tahti.

      Pää sekaisin on on sitten määrittelykysymys. Etanoli on yksi vahvimpia huumeita, jolla oikeasti saa itsensä aivan sekaisin, siten, että menee jalat alta ja ihan kirjaimellisesti vaan kaadut sänlyyn etkä muista viimeisestä tunnista yhtään mitään aamulla. Esim. Hamppu on huomattavasti miedompi huume, josta tulee henkevä olo, mutta päätä sillä ei samalla tavalla saa sekaisin.

      Monet huumeet ovat kyllä etanolia koukuttavampia, mutta enpä usko, että minkäänlaiset pöllyt vastaavat etonolikänniä jos kyse on voimakkuudesta.

    • kummallista=se

      Miten hän saa 40% vodkaa jollei hän saa 18% salmiakkikossuakaan ostaa?

      • 27v dokaaja

        18% saa ostaa jokainen täysi-ikäinen. Väkevä viinikin on 15% ja 21%, koska 22% ei saa ostaa alle 20-vuotiaat.

        40% viinaa saa kuitenkin juoda kuka tahansa täysi-ikäinen, joten varmasti löytyy joku joka sitä suostuu 18-vuotiaalle ostamaan.


      • nimimerkki10
        27v dokaaja kirjoitti:

        18% saa ostaa jokainen täysi-ikäinen. Väkevä viinikin on 15% ja 21%, koska 22% ei saa ostaa alle 20-vuotiaat.

        40% viinaa saa kuitenkin juoda kuka tahansa täysi-ikäinen, joten varmasti löytyy joku joka sitä suostuu 18-vuotiaalle ostamaan.

        Väärin. Väkeviä ei saa pitää hallussaan alle 20-v. Ravintolassa niitä saa nauttia.


      • NäinSeOn

        Niinpä. Hallussapitoon ja välittämiseen pätevät samat ikärajat kuin ostamiseen, eli miedot 18 ja väkevät 20.


    • bertt

      on vain hyvä kun ei maistukkaan eikä kannate mitään hyvän makuisia edes ajatellakaan. kyllä siihenkin kerkiää ja höpö,höpö tuomoisia 40% hulluhan olet kun ehdotatkin tuomoisia kun ei kertaakaan ole alkoholia juonut.

    • selväpyypää

      Miksi pää pitää saada sekaisin?
      Minun ei ainakaan tarvitse saada omaani enkä ole sellaista lakipykälää nähnyt.

    • ei päivi räsänen

      Unohda koko juttu, ei ole sen arvoista. Itselläni alkoholi alkoi tökkimään pikkasen vajaa 30-vuotiaana. Menee tämä ilmankin, säästyy rahat eikä ole krapulaa. 18-vuotiaana on kova juttu vetää kännit mutta jahka ikää tulee pikkasen lisää koko homma menettää hohtonsa. Ihmiset aina sanoo että haluavat rentoutua otamalla pari. Seuraavana päivänä olo onkin tosi rento kun ekaks pelkää että kuolee ja sitten pelkää ettei kuolekkaan. Mun mielestä sen että pää on pakko saada sekaisin rentoutuakseen ei pitäis olla normaalia.

      En tiedä oletko tyttö vai poika, mutta jos haluat pokata mimmejä baarissa niin opettele joraamaan. Silleen siististi, ei sillälailla kännityylillä kun porukka tanssii jossain sinkkulaivassa.

    • mun neuvot

      Niiin,ensinnäkin unohda noi huumeet ja mielummin myös toi alkoholi.Tuosta jälkinmäisestäkään harvemmin seuraa mitään hyvää.Parempi,on opetella käsittelemään asioita ja tunteitaan kuin aina vetää kauheet torvet ja sitte seuraavana päivänä katua mitä tuli tehtyä.

      Mutta,jos jotain niin mietoja ekalla,ehdottomasti.Osta vaikka pullo viiniä tai lonkeroa.Siitä on hyvä lähteä totuttelemaan.Varsinkin alussa,sitä helposti juo liikaa ja ns.huippauskänni = tuntuu että huippaa ja heittää.Se ei olekivaa,kokemuksella.:D
      Itse vedin 24v ekat kännit(joo,vasta silloin ) ja join konjakkia 8 paukkua 2,5 tuntiin.Voin kertoa ,että olo ei ollut mikään kiva.Onneksi olin kotona ja ilta/yö menin sitten nukkumaan.
      Mut pointtina,kännissä ei ole mitää kivaa jos homma menee överiksi.Paras humala
      on sellainen,että kun heräät seuraavana aamuna,ei tule huonoa oloa lainkaan,tunnet että olet nukkunut edes joten kuten hyvin ja seuraavan päivän askareet ei siitä häiriinny.Se että jengi kertoo mitenkä ei muista mitään ja miten potee koko päivän järkyttävän huonoa oloa(monet myös morkkista) on vain todella,todella typerää.

      • täti -ihminen

        Hei. Ei tartte lähteä totuttelemaan ollenkaan: Miksi pitäisi? Onko massan mukana meneminen, ettei erotu mitenkään örveltävästä porukasta, se elämän tärkein asia. Eikö yksilöllisyys tässäkin asiassa olisi kunnioitettavaa?En ole koskaan juonut, olen jo keski - ikäinen. Muistan kaksi kertaa itseäni halveksitun raittiudestani, enpä tuosta kärsinyt. Olen kulkenut aina omaa tietäni ja omien periaatteideni mukaisesti. En ole uskovainen. Tämä kauhea kaljabuumi ihan naurattaa, kun katsoo kaupassa, miten ihmiset ostavat "mäyräkoiria", että kylläpä janottaa...hah...Miksi pitäisi saada pää sekaisin...sehän kestää vain hetken...heräät totuuteen sen jälkeen ja taas on tavallinen arki edessä. Itse pääsen kyllä samaan ja parempaan tunnelmaan ravintolassa kuin nekin, jotka juovat. Loppuillasta katselen, että jaa....nykyisin raittius nuorten keskuudessa on taas tulossa, että jospa haluaisitkin kuulua siihen porukkaan, tsemppiä.


      • Kaliaa
        täti -ihminen kirjoitti:

        Hei. Ei tartte lähteä totuttelemaan ollenkaan: Miksi pitäisi? Onko massan mukana meneminen, ettei erotu mitenkään örveltävästä porukasta, se elämän tärkein asia. Eikö yksilöllisyys tässäkin asiassa olisi kunnioitettavaa?En ole koskaan juonut, olen jo keski - ikäinen. Muistan kaksi kertaa itseäni halveksitun raittiudestani, enpä tuosta kärsinyt. Olen kulkenut aina omaa tietäni ja omien periaatteideni mukaisesti. En ole uskovainen. Tämä kauhea kaljabuumi ihan naurattaa, kun katsoo kaupassa, miten ihmiset ostavat "mäyräkoiria", että kylläpä janottaa...hah...Miksi pitäisi saada pää sekaisin...sehän kestää vain hetken...heräät totuuteen sen jälkeen ja taas on tavallinen arki edessä. Itse pääsen kyllä samaan ja parempaan tunnelmaan ravintolassa kuin nekin, jotka juovat. Loppuillasta katselen, että jaa....nykyisin raittius nuorten keskuudessa on taas tulossa, että jospa haluaisitkin kuulua siihen porukkaan, tsemppiä.

        Mutta saa kai sitä kokeilla ryyppäämistä ja vaikka se vetäisikin pään täyteen alkoholia niin se voi miettiä että haluaako se uudestaan hirveän Krapulan yms minulla oli se että ensimmäisellä kerralla ostin mäyräkoirat join siitä 10 rauhallisesti ja jossain vaiheessa menin oksentamaan ja sen jälkeen Oon ottanu välillä muutaman kaljan esim kun katon elokuvaa kalja on hyvää kylmänä ja itse tykkään lasipullo oluista ja mun mielipide on että kaikkea paitsi huumeita ja itsemurhaa pitää kokeilla


    • hoi hoi

      Jos alkoholi oksettaa, se kertoo ihan kaiken itse kemikaalista, se on myrkkyä johon kuolee pitkän päälle. Alkoholilla on hyvä pestä ikkunoita ja sillä voi sytyttää myös nuotion parempien syttyjen pulassa mutta suuhun sitä ei kannata kaataa. Alkoholi on syy 99% meidän nykyisistä ongelmista ja alkoholi on yleisin syy miksi joku tappaa toisen tms. Alkoholi on kemiallinen ase millä uudisraivaajat hävittivät intiaanit etc. Mieti ennen kuin juot! suosittelen kannabista mutta parempi olla selvinpäin!

    • 29v Raittina

      Hän joka pystyy elämään elämänsä ilman huikkaa niin en voi muuta kun onnitella, koska humalassa ei ole mitään niin suurta kokemusta ,että sitä tarvitsisi itkeä. Toikin jäi kokematta.
      Aloittaja älä mieti mitään makeita brenguja tai sotkuja, kamanvedosta pysy kaukana. Voin puhua kokemuksesta. Et voi tietää sitä asiaa ,että kun humala ensimmäisenkerran onnistuu voi se heittää vauhditpäälle ja ajaa sinut syöksyyn, kamankäytössä meno on hurjempi. Esim pilvenpoltossa haetaan hyvänolontunnetta jolloin polttokerrat lisääntyvät ja tunteen saavuttamiseksi voi siirtyä kovempiin kamoihin lopuksi tykkiin . Se on menoo.
      Minulla alko vauhti 14vuotiaana. Pöllittiin koulun puutyöhuoneelta Diccoa ( lakanohennetta) ja ruvettiin imppaa , sitten tuli pilvi ja brengu 17 vuotiaana tutkalla ja pavilla huumeilun ja päihteidentakia , sen jälkeen vakio kamanvetäjän ja holistin kierre kaikkine vääntöineen. Päätty 31 vuotiaana Deliriumiin (juoppohulluus ) hoidossa tapasin kohtalotovereita jotka olivat selvinneet raittiuteen päiväkerrallaan ohjelman avulla. Raittiuteni alkoi ja on kestänyt yli 29 vuotta, käyn edelleen baltsuissa.
      Koita vaan elää elämääsi raittina ja nauttia kaikesta selvinpäin sillä se on todellista elämää. Tsemppiä

    • ................

      Oletko kokeillut kannabista, se on ehkä parempi vaihtoehto!

    • harvoin enää hönöä

      No jos sääkin olet vähän allerginen alkoholille kuten itsekin olen. Toisille se ei vain sovi ja ei voi juoda, oli juoma kuin juoma. Ja toisella taas käymistuotteet jne. Itsellä ihan jo lääketieteellisesti todettu kehittynyt yliherkkyys. Skidinä joi kuin sieni viikonloput ja lomat läpeensä, mutta jotkut juomat saivat aikaan kuin antabusreaktion ja oli oli karmea pari päivää. Sitten pidin vuoden vedonlyöntitipattoman ja kun sen jälkeen aloin kokeilla, niin ei sovi enää mikään. Heti iskee oksettavan olon, ihoa kuumottaa ja alkaa huimata jne. -Siten tohtorit ovat sanoneetkin, että eihän näitä nyt sen kummemmin tutkimaan pysty eikä kannatakaan kun itsekin tietää mikä ongelman aiheuttaja on ja ei kovin suuri guru tarvi olla tämän välttääkseen. Ja varmaan ollut pieni yliherkkyys kaikelle aina, mutta tietyt juomat sen ovat laukaisseet heti tai niiden ainesosat, mutta sitten kun piti pitkän tauon niin tuo itsemyrkytys runsaammin on vähän kääntynyt itseä vastaan eli jokin ns. muistijälki varmaan jäänyt joka sitten tulkinnut tilanteen rauhoituttua jatkuvasta pämppäämisestä, että nyt kaikki nämä aineet ovat myrkkyä jatkossa.

      Mutta saahan alkoholiallergiankin kuulemma ihan sairaalassa selvitettyä samoin kuin lääkeyliherkkyyksien tutkimiset ym. allergiat eli sitä annetaan millä reaktion oletetaan tulevan ja katsotaan mitä tapahtuu. (joskin ajatus sairaalassa alkoholin saamiseksi testauksen vuoksi onko se myrkky, on jo vähän liian typerä omasta mielestäni mennä sitä kokeilemaan:) ).

      Mutta nämä ovat tietysti ihan omakohtaisia juttuja, eli jos haluaa juoda ja se huonon olon tekee, niin sitten vetää illan väkisin ja oksentaa krapulaa pari päivää. En toki suosittele tätä vaihtoehtoa, koska ei se varmaan sydämelle ym. sisuksille ihan hyvää tee, mutta jokainen hyöty - haitta -suhteen itse tulkitsee.

      Viina on toiselle tärkeämpi juttu kuin toiselle, mitä siihen nyt sen kummemmin sanomaan. Toinen ottaa toinen ei. Päätä itse.

    • drinks are good

      Drinkit eivät ole pahoja. En itekään oikein pidä lonkerost siiderist tai kaljasta mut drinkit menee. Himas juon vaan vodka spritee ja sitähän sit voi juoda minkä limun tai mehun kanssa vaan ja voihan sitä tehdä baari drinkkejäkin kotona jos ostaa ainekset, mut koska et saa vodkaa ostettua niin muistakseen esim. passoa likööri on alle 22% niiin kokeile sitä vaikka appelsiini kelkka ilman viinaa mut jotkut tekee kelkan pelkästään noist) tai anansmehun kanssa tai osta joku muu hyvä likööri vois toimii myös parfait amour ja sprite (sininen enkeli ilman viinaa). Kaakao ja minttulikörii maito (marjanne ilman viinaa)

      • drink are good

        ainii ootko muuten maistanut breezereitä tai vastaavia nehän kun jotain limua jois ja voisit niistä tykkää sit kans just toi yhen kirjottan mainitsema sommerby siideri vois toimii. Mies ei muuten tykkää siideristä mut toi on ihan hyvää ja maistuu samalta kuin sellainen lähes 0% siideri mitä saa samast osastost ku limut.


    • valitsehyvä

      Jeesus sanoi: "Minä olen tie totuus ja ELÄMÄ". Kun otat hänet elämäsi ohjaksiin, niin et kaipaa pääsi sekoittamista, vaan voit kulkea valossa ja päästä kuoltuasi paratiisiin. Tiedän, että tätä neuvoa vastaan nousevat ne jotka eivät asiaa ymmärrä ja ovat pahan talutusnuorassa, joka haluaa ihmisen helvetin kauhuihin ja kärsimyksiin.

    • man eater@

      Miksi pitäisi juoda alkoholia tai ylipäätään käyttää yhtään mitään päihteitä? Minusta elämä itsessään on ihanan päihdyttävää. Kun herään lauantai- ja sunnuntaiaamuisin itsestään klo 9 mennessä, niin nautin siitä, kun on hyvä ja virkeä olo. En todellakaan kaipaa sitä, että baari-illan jälkeen menee seuraava päivä nukkuessa, oksennellessa ja pimeässä peiton alla täristessä. Onko se muka kivaa, kun ei muista, että missä on ollut, mitä tehnyt, onko (taas) kaikki tavarat kadonneena tai rikki jne.

      Jos haluat ihanaa, mukavaa naista, joka uskaltaa olla oma itsensä, niin sellaiseen vetoaa raitis mies. Opettele olemaan mukava, puhelias, nauravainen ja rento, niin sellaista arvostetaan paljon enemmän kuin känniänkyrää, joka on olevinaan niin machoa kuin olla ja voi.

      Jos joku kaveri ihmettelee, että miksi et juo, niin voit vaikka valehdella olevasi alkoholille allerginen etkä halua joutua allergiakohtauksen takia sairaalaan. Osta vaikka tiskiltä aina pieni lasi limua, niin kukaan ulkopuolinen ei tiedä, että se ei olekaan kossukolaa, vaan tavallista limua. Siinä säästyy rahaakin, kun et juo viinaa.

    • nensuuh

      Maista ihmees sommersbyn omena tai päärynä siideriä :) Ne on ehdottomasti parhaita!

    • 4+19

      Alkosta saa 18-vuotiaalle sopivia supermakeita alkoholijuomia. Kannattaa niillä kokeilla. Tosin ei se alkoholin juominen ole mikään pakollisuus, ellet oikeasti halua kokeilla niin raittius on todella hieno homma.

      Ei kannata lähteä vetämään näitä 40 drinkki vinkkejä.

      Teini-iässä suomenruotsalainen veti ensimmäiset kolme olutta colan kanssa. Näytti todella typerältä, mutta ilmeisesti ei muuten menny alas. Myöhemmin tottui siihen.

      Karpalolonkeroa, kultalonkeroa voi kokeilla. Sitten siidereistä tämä Upcider Ruby (En täysin varma valmistajasta), Foxy. Muistaakseni eivät maistu yhtään alkoholilta.

      Tai sitten heität pari kaljaa kylmään, sauna lämpiämään ja sinne hikoilemaan = Avaat saunassa huurteisen ja jos ei vieläkään uppoa kylmä kalja, niin kannattaa viimeistään hylätä haaveet tuurijuopon urasta. ;)

    • brvoole!!

      OLET onnen pekka.Älä maistakkaan ja huumeista pysy erossa! 30v näitä ongelmaihmisiä hoidettuani, en löydä yhtäkään hyvää syytä miksi pitäisi sekoittaa jollakin kemikaalilla nuppi?

    • kohtalotoverixx

      Itse saan jo yhdestä oluesta mahtavan päänsäryn ja huonon olon. Osalle meistä ei vaan alkoholi sovi ja hyvä niin. Raitis elämä on parasta elämää.

    • Lähdevesi.

      On raikasta ja hyvää, se sopii arkeen kuin juhlaan. T: Absolutisti.

    • tyttönen91__

      Voit juoda muiden seurassa limua? Jos et juo limuja muutenkaan, niin saattaa olla että se hiilihappo tekee sulle pahan olon. Sit killität mehua. Voit kokeilla mehun sekaan lantrata vähän jotain likööriä, kuten gin lemonia joka ei juurikaan maistu miltään muulta kuin viinalta (muistaakseni 18 volttista, joten saat ostettua sitä itse eikä oo liian vahvaa)

    • KALLE KELLO

      Minkä ihmeen takia pitäisi juoda, vetää huumeita?? Sano yksikin hyvä syy. Se, että kaverit ottaa/käyttää, ei riitä syyksi.

    • ilåkaasu

      vois olla sun juttu

    • kohtuullisuutta

      "Onko pakko käyttää huumeita että saa pään sekaisin"

      Miksi se pitäisi saada sekaisin? Ollaksesi arvostettu porukassa? Jos on noin, kannattaa vaihtaa porukkaa.

      Totuttelet sitten alkoholipitoisiin juomiin vähän kerrallaan kohtuudessa pysyen fiksummassa porukassa, jonka tavoitteena ei ole pään sekoittaminen.

    • Pappa neuvoo

      Älä ryhdy läträämään viinan kanssa. jos tuntuu ettei se sovi sinulle.

    • aödlsfjka

      Suomalaiset kaljat on aika pahoja, maistuu aika oudolle. Jos olutta haluat kokeilla niin jotain laadukasta vehnäolutta, alkaa olemaan jo maku kohdallaan.
      Sama homma vähän siidereissä, suomalaiset siiderit on halpaa omenaviiniä(kiljua) joihin on sekoitettu aromi- ja makeutusaineita. Kokeile vaikka jotain aitoa siideriä.
      Hyviä aloittelijan drinksuja voisi olla vaikka pina colada, ville vallaton ja swimming pool.
      Toki juominen tulee näillä kalliimmaksi, mutta kun pääset makuun ja alat himoita viinaa niin huomaat ettet enää juo maun takia. Silloin voit pikkuhiljaa siirtyä halvempiin ja pahemmalta maistuviin juomiin kuten halpaan kaljaan ja kossupaukkuhin. Jos makuaistisi "kehittyy" oikein hyvin voit jonain päivänä huomata juovasi jopa raakaa pontikkaa ja nauttivan siitä.

    • nuori kokeilija

      hei! olen 25 vuotta en ole ennen juonut ja olen aatellut ostaa dry vodka 0.7l 40% ekaksi juomaksi

      • ...

        Joo, juo se kerralla, saa alkoholimyrkytys ja pahimmassa tapauksessa kuole. VITUN IDIOOTTI!


      • vodkaa vodkaa

        osta vaan, mutta älä tee sitä virhettä, että lantraat sitä lasiin limsan tms. kanssa. shotti ja pari kulausta limua joka shotin jälkeen. äläkä juo koko pulloa yhden illan aikana, vaikka joisitkin sitä pikkuhiljaa 4-5 tunnin kuluessa, laatta lentää mahdollisesti muuten, sillä 70 cl on paljon vodkaa yhdessä illassa, ensi kertalaiselle.


    • Nam nam limua

      Itse en ole onneksi noin herkkä mutta herkkä silti. En pysty juomaan oluita enkä 4,7% vahvempia juomia. Vain siiderit ja lonkerot menee - tosin sekin riippuu mausta. Perus omenasiiderit ja muut ei mene alas. Parhaana päänsekoittamiseen on halvin viinapullo alkosta ja pullo lempilimua. :) Saa maun mukaan lantrattua.

    • 16+9

      Olen itse myös niitä joille pelkkä alkoholin haju aiheuttaa pahoivointia (traumat jääny :D), mutta esim kaakao black mint ja persikkajäätee banaanilikööri sekoituksia juon ihan vain sen takia että ovat niin hyviä.

      Ja tosiaan vodka voi potkaista aika salakavalasti etenkin lantrattuna. Ja huumeita ei kannata edes kokeilla, niiden jättäminen taakse voi olla yllättävän vaikeaa.

    • pontikkapoika

      Ei se mitään. Jos ei viina eikä kalja maistu, niin meidän porukassa sitä ei kommentoida mitenkään.

    • 44441

      Älä juo alkoholia jos et pysty, se ei ole elämisen kannalta tarpeellista

    • wdwdwdwd

      Kannattaa aloittaa ihan ruokakaupoissa myytävistä oluista siidereistä ja lonkeroista 4,7% Luulis lonkero tai siideri maistuvan ne ovat kuin limsaa.

    • ihmettelenkovasti

      Mulle on sanottu että alkoholin juominen on lapsellista vaikkei lapset juo. Miten se silloin voi olla lapsellista.

    • Anonyymi

      Vähäsen myöhään kommentoin mutta, join kerran kaks pulloa valkkaria heittämällä ja sen jälkeen oksensin kaiken ulos ja sen jälkeen en oo pystyny valkkaria tai omenasiideriä juomaan kun jo haju alkaa oksettamaan. Eikä huumeita tartte alkaa käyttää että saa pään sekaisin, kun ei oo mikään pakko juoda tai saada päätä sekaisin. Aikanaan joihinkin alkoholeihin tottuu. Tai vaan vetää kurkusta alas eikä välitä mausta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7658
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2842
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1424
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1349
    Aihe