Muistaako kukaan paikan, paalimäki camping, ja onko enää olemassakaan?? Siellä piti paikkaa pystyssä Veikko ja Terttu Sutinen.... Mitäköhän niille mahtaa nykypäivänä kuulua?? Kyselen koska vanhempiani kiinnostaa kuulumiset sinneppäin. Itse olin about 7v kun viimeksi siellä kävin.... -1985-
PAALIMÄKI CAMPING 1990
-1985-
4
972
Vastaukset
- Mappela
Leirintäalue suljettiin vuosituhannen vaihteessa omistajien poismenon vuoksi. Muistan paikan hyvin koska se oli mummolani :)
- Anonyymi
70-80 luvulla Kuopion caravaanarit piti muunmuuassa härkäjuhlia syksyllä. Hauskaa oli lapsena siellä.
- Anonyymi
Kiitos tiedoista näinkin monen vuoden jälkeen. -1985-
- Anonyymi
Veikko Sutinen oli eräs naapureistano. Meillä oli yhteistyötä ja hyvä yhteys. Muistan häntä lämmöllä ja kunnioituksella. Asuin silloin Kievarills.
Pekka Tolvanen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418