Johtavien evokki-uskovaisten mukaan, maapallollamme on joskus tapahtunut suuri katastrofi, joka heidän mukaansa mm. tuhosi dinot.
Miksi teille evokeille kelpaa lähes mikä tahansa täysin järjetön selitys, mutta Raamattu ei. Dinojen massatuhohan sopii täydellisesti yksiin tulvateorian kanssa, koska tiedetään hyvin evokkitiedemiestenkin parissa, että fossiloituminen ei tapahdu pikkuhiljaa ja vaatii tapahtukaseen vettä(josta Raamatullisen tulvan tapahtuessa ei luonnollisestikaan ollut pulaa).
Evokkien "suuri katastrofi"
11
173
Vastaukset
Olet sinä kyllä melkoinen idiootti trollatessasi. K/T-rajassa ei näy merkkejä kuvitellusta globaalista vedenpaisumuksesta, vaikka se paljastaakin laajojen alueiden peittyneen hyökyaaltojen alle.
http://fi.wikipedia.org/wiki/K/T-raja- Sepä Se
"Olet sinä kyllä melkoinen idiootti trollatessasi."
Ad hominem.
"K/T-rajassa ei näy merkkejä kuvitellusta globaalista vedenpaisumuksesta,"
Koska koko K/T rajan aiheutti tulva.
- tieteenharrastaja
Sivullisille pari kommenttia tähänkin epätoivoiseen yritykseen.
"Miksi teille evokeille kelpaa lähes mikä tahansa täysin järjetön selitys, mutta Raamattu ei. Dinojen massatuhohan sopii täydellisesti yksiin tulvateorian kanssa, koska tiedetään hyvin evokkitiedemiestenkin parissa, että fossiloituminen ei tapahdu pikkuhiljaa ja vaatii tapahtukaseen vettä."
Dinojen massatuhosta on objektiivisia todisteita sekä fossiileina että geologisissa kerrostumissa. Niiden mukaan se tapahtui noin 65 miljoonaa vuotta sitten, paljon ennen ihmisen ilmaantumista maapallolle.
Geologiset todisteet osoittavat myös aukottomasti, ettei Raamatun tulvakertomus voi kuvata todellista tapahtumaa. Väite, että "tiedetään hyvin evokkitiedemiestenkin parissa, että fossiloituminen ei tapahdu pikkuhiljaa ja vaatii tapahtukaseen vettä." on pelkkä Sepäsen toiveajattelun synnyttämä valeentöräys.- Sepä Se
"Dinojen massatuhosta on objektiivisia todisteita sekä fossiileina että geologisissa kerrostumissa. Niiden mukaan se tapahtui noin 65 miljoonaa vuotta sitten, paljon ennen ihmisen ilmaantumista maapallolle."
Tässä esitettiin jo kaksi varsin villiä ja todistamatonta oletusta, käsitelläämpä ne tässä ettei kenellekään tule väärinymmärryksiä.
1. Argumentti 65 miljoonan vuoden puolesta. Jos maapallomme olisi miljoonia vuosia vanha, niin silloin tuosta vois olettaa löytyvän jotain todisteita. Mutta maailmassamme ei yksinkertaisesti ole ainuttakaan geologista ilmiötä tai muodostumaa, jonka muodostuminen ei mahtuisi Raamatullisien iänmäärien piiriin - sen 6000 vuotta siis.
Ainoa, jolla miljoonia vuosia saadaan, on siis radiometriset kuvitelmat, joista tiedämme, että niiden suhteen on mahdotonta saada 100% varmuutta, seuraavien syiden takia.
http://www.answersingenesis.org/articles/am/v4/n4/assumptions
Evokit eivät tietystikään voi todistaa mitään, joten siksi, Raamatullinen selitys pätee.
2. Argumentti "ennen ihmisten ilmaantumista" antaa olettaa että on ollut olemassa aika, jolloin ihmisiä ei ole ollut, ja että ihmiset yhtäkkiä maagisesti ilmestyivät esim gorilloista. Tästäkään ei olla saatu mitään pätevää näyttöä. Mutta, on kuitenkin olemassa vain näyttöä siitä että ihminen kuten muukin elämä ilmestyi yhtäkkiä, ja on Jumala luomaa, osapuilleen sen 6000 vuotta sitten. Tämän evidenssin macroevoluutit systemaattisesti kiistävät, koska se tietäisi heidän oman maailmankuvansa ja uskontonsa romahtamista.
"Geologiset todisteet osoittavat myös aukottomasti, ettei Raamatun tulvakertomus voi kuvata todellista tapahtumaa. "
Raamatun tulva on kyllä ihan todellinen. - tieteenharrastaja
Sepä Se kirjoitti:
"Dinojen massatuhosta on objektiivisia todisteita sekä fossiileina että geologisissa kerrostumissa. Niiden mukaan se tapahtui noin 65 miljoonaa vuotta sitten, paljon ennen ihmisen ilmaantumista maapallolle."
Tässä esitettiin jo kaksi varsin villiä ja todistamatonta oletusta, käsitelläämpä ne tässä ettei kenellekään tule väärinymmärryksiä.
1. Argumentti 65 miljoonan vuoden puolesta. Jos maapallomme olisi miljoonia vuosia vanha, niin silloin tuosta vois olettaa löytyvän jotain todisteita. Mutta maailmassamme ei yksinkertaisesti ole ainuttakaan geologista ilmiötä tai muodostumaa, jonka muodostuminen ei mahtuisi Raamatullisien iänmäärien piiriin - sen 6000 vuotta siis.
Ainoa, jolla miljoonia vuosia saadaan, on siis radiometriset kuvitelmat, joista tiedämme, että niiden suhteen on mahdotonta saada 100% varmuutta, seuraavien syiden takia.
http://www.answersingenesis.org/articles/am/v4/n4/assumptions
Evokit eivät tietystikään voi todistaa mitään, joten siksi, Raamatullinen selitys pätee.
2. Argumentti "ennen ihmisten ilmaantumista" antaa olettaa että on ollut olemassa aika, jolloin ihmisiä ei ole ollut, ja että ihmiset yhtäkkiä maagisesti ilmestyivät esim gorilloista. Tästäkään ei olla saatu mitään pätevää näyttöä. Mutta, on kuitenkin olemassa vain näyttöä siitä että ihminen kuten muukin elämä ilmestyi yhtäkkiä, ja on Jumala luomaa, osapuilleen sen 6000 vuotta sitten. Tämän evidenssin macroevoluutit systemaattisesti kiistävät, koska se tietäisi heidän oman maailmankuvansa ja uskontonsa romahtamista.
"Geologiset todisteet osoittavat myös aukottomasti, ettei Raamatun tulvakertomus voi kuvata todellista tapahtumaa. "
Raamatun tulva on kyllä ihan todellinen.Siinäpä ovat silmät ummessa, laput päällä ja vielä kädet varmistuksena.
- blindwatchmaker
Sepä Se kirjoitti:
"Dinojen massatuhosta on objektiivisia todisteita sekä fossiileina että geologisissa kerrostumissa. Niiden mukaan se tapahtui noin 65 miljoonaa vuotta sitten, paljon ennen ihmisen ilmaantumista maapallolle."
Tässä esitettiin jo kaksi varsin villiä ja todistamatonta oletusta, käsitelläämpä ne tässä ettei kenellekään tule väärinymmärryksiä.
1. Argumentti 65 miljoonan vuoden puolesta. Jos maapallomme olisi miljoonia vuosia vanha, niin silloin tuosta vois olettaa löytyvän jotain todisteita. Mutta maailmassamme ei yksinkertaisesti ole ainuttakaan geologista ilmiötä tai muodostumaa, jonka muodostuminen ei mahtuisi Raamatullisien iänmäärien piiriin - sen 6000 vuotta siis.
Ainoa, jolla miljoonia vuosia saadaan, on siis radiometriset kuvitelmat, joista tiedämme, että niiden suhteen on mahdotonta saada 100% varmuutta, seuraavien syiden takia.
http://www.answersingenesis.org/articles/am/v4/n4/assumptions
Evokit eivät tietystikään voi todistaa mitään, joten siksi, Raamatullinen selitys pätee.
2. Argumentti "ennen ihmisten ilmaantumista" antaa olettaa että on ollut olemassa aika, jolloin ihmisiä ei ole ollut, ja että ihmiset yhtäkkiä maagisesti ilmestyivät esim gorilloista. Tästäkään ei olla saatu mitään pätevää näyttöä. Mutta, on kuitenkin olemassa vain näyttöä siitä että ihminen kuten muukin elämä ilmestyi yhtäkkiä, ja on Jumala luomaa, osapuilleen sen 6000 vuotta sitten. Tämän evidenssin macroevoluutit systemaattisesti kiistävät, koska se tietäisi heidän oman maailmankuvansa ja uskontonsa romahtamista.
"Geologiset todisteet osoittavat myös aukottomasti, ettei Raamatun tulvakertomus voi kuvata todellista tapahtumaa. "
Raamatun tulva on kyllä ihan todellinen."Raamatun tulva on kyllä ihan todellinen"
Näin sinä toistuvilla raamatun tulvaan liittyvillä avauksillasi ja kommenteillasi psyykkaat itseäsi uskomaan alunperin Mesopotamialaisten muinaisiin tulvamyytteihin, vaikka raamatun tarinoihin uskominen vaatii lukemattomien tieteellisten faktojen kumoamiseen.
Ja pelkästä itsesi psyykkaamisesta on kyse, koska kukaan muu kuin kaltaisesi ääriuskovainen denialisti ei usko esittelemiisi hörhöilyihin. - Epäjumalienkieltäjä
Sepä Se kirjoitti:
"Dinojen massatuhosta on objektiivisia todisteita sekä fossiileina että geologisissa kerrostumissa. Niiden mukaan se tapahtui noin 65 miljoonaa vuotta sitten, paljon ennen ihmisen ilmaantumista maapallolle."
Tässä esitettiin jo kaksi varsin villiä ja todistamatonta oletusta, käsitelläämpä ne tässä ettei kenellekään tule väärinymmärryksiä.
1. Argumentti 65 miljoonan vuoden puolesta. Jos maapallomme olisi miljoonia vuosia vanha, niin silloin tuosta vois olettaa löytyvän jotain todisteita. Mutta maailmassamme ei yksinkertaisesti ole ainuttakaan geologista ilmiötä tai muodostumaa, jonka muodostuminen ei mahtuisi Raamatullisien iänmäärien piiriin - sen 6000 vuotta siis.
Ainoa, jolla miljoonia vuosia saadaan, on siis radiometriset kuvitelmat, joista tiedämme, että niiden suhteen on mahdotonta saada 100% varmuutta, seuraavien syiden takia.
http://www.answersingenesis.org/articles/am/v4/n4/assumptions
Evokit eivät tietystikään voi todistaa mitään, joten siksi, Raamatullinen selitys pätee.
2. Argumentti "ennen ihmisten ilmaantumista" antaa olettaa että on ollut olemassa aika, jolloin ihmisiä ei ole ollut, ja että ihmiset yhtäkkiä maagisesti ilmestyivät esim gorilloista. Tästäkään ei olla saatu mitään pätevää näyttöä. Mutta, on kuitenkin olemassa vain näyttöä siitä että ihminen kuten muukin elämä ilmestyi yhtäkkiä, ja on Jumala luomaa, osapuilleen sen 6000 vuotta sitten. Tämän evidenssin macroevoluutit systemaattisesti kiistävät, koska se tietäisi heidän oman maailmankuvansa ja uskontonsa romahtamista.
"Geologiset todisteet osoittavat myös aukottomasti, ettei Raamatun tulvakertomus voi kuvata todellista tapahtumaa. "
Raamatun tulva on kyllä ihan todellinen."maailmassamme ei yksinkertaisesti ole ainuttakaan geologista ilmiötä tai muodostumaa, jonka muodostuminen ei mahtuisi Raamatullisien iänmäärien piiriin - sen 6000 vuotta siis."
Paitsi poimuvuoret, metamorfiset kivilajit (ja suurin osa muistakin kivilajeista), mannerjäätiköt, fossiilit, mannerliikunnot jne jne.
- Epäjumalienkieltäjä
"Dinojen massatuhohan sopii täydellisesti yksiin tulvateorian kanssa,"
Hauskaa läppää: tulvateoria? Kas kun ei möhköfantti- ja keijukaisteoria? Oi että, olet suuri nero. Johtopäätösesi ovat niin korkealentoisia että kenenkään muun luovuus ei riitä tuollaiseen, tiedemiesten nerokkuus kalpenee rinnallasi :)
- kyrliö parlio
menepä sinä siitä vauveliin evokeistasi puhumaan . tämä on kreationismipalsta
"Dinojen massatuhohan sopii täydellisesti yksiin tulvateorian kanssa, koska tiedetään hyvin evokkitiedemiestenkin parissa, että fossiloituminen ei tapahdu pikkuhiljaa ja vaatii tapahtukaseen vettä(josta Raamatullisen tulvan tapahtuessa ei luonnollisestikaan ollut pulaa)."
Nytkö tuo Nooan tulva olikin 65 miljoonaa vuotta sitten? Tiedätkö muuten miksi K/T-rajassa on iridiumia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522