APUA! Huomasin eilen, että mulla taitaa olla ekaa kertaa elämässäni herpes huulessa. Tai enemmänkin suun sisäpuolella. Ei mitään tietoa mistä oisin sen saanu, koska viime pussailukerrasta on kohta puol vuotta. Ja ongelmana siis on, että mulla saattaa olla kolmen päivän päästä treffit tiedossa. Haluun et pystyn suutelee sillon, en tiiä mitä teen. Nyt vaan äkkiä jotain kotikonsteja herpeksen nopeaan hoitoon. Vai onko edes mitään toivoa yrittää hävittää se tuohon mennessä?
NOPEASTI EROON HUULIHERPEKSESTÄ!!!
6
1150
Vastaukset
- toivottavasti autto
Jos herpes ei ole kovin suuri siihen pitäisi auttaa apteekista ostettavat laastarit ja rasvot. Ne pysäyttävät herpeksen ja parantavat ne suht nopeasti mutta jos herpes on jo suurempi (siis ihan reilun kokoinen) niin ei onnistu luultavasti kolmen päivän sisällä. Herpes alkaa sillä että huulissa tai suussa on kutiava kohta. Muista että herpestä ei saa raapia tai nyppästä pois. Ja herpes voi tulla ihan mistä vain. Se voi olla itsessäsi tai käsipyyhkeestä johon herpes ihminen on pyyhkinyt kätensä..
- ------------ll
Vaikkei sinulla olisikaan enää kolmen päivän kuluttua oireita niin älä suutele, välttämättä toinen ei halua tartuntaa (herpes tarttuu oireettomassakin vaiheessa, etenkin noin lähellä sitä aikaa kun se on oireillut...)
Sinulla on voinut olla herpes vuosikausia ja nyt se vasta oireilee ensi kerran. - Oletko varma herpes
Hyvin harvoin huuliherpes on suun sisäpuolella!
Oletko varma ettei ole tavallinen afta?
Todennäköisyys saada se käsipyyhkeestä on 1%. Ennemmin sen saa sitten vaikka juomapullosta mistä muut on juoneet jne.- aaloittajaa
Kiitti avusta kaikille, vaik ei sil oo enää mitää välii. Ei tullu treffei sit kuitenkaan...
- puuteria herpekseen
Eräs vanha keino, mikä tepsii yhä on, että laitat herpes - rakkulan päälle useita kertoja päivässä pumpulitupolla puuteria. Joko tavallista irtopuuteria tai lääkepuuteria. Pari päivää, niin häviää nopeasti. Ja jos kuivuva herpesrakkulan rupi irtoaa, nopeasti vain puuteria. Se kuivattaa ja parantaa nopeasti. Sama muuten pätee haavoihin.
Olen keski-ikäinen nainen ja kerron vain kokemuksesta (parasta aikaa itsellä nyt herpesrakkula huulessa ja puuterihoitoa ollut päivä ja nyt on jo parantumaan päin). Tämä hyödyllinen tieto on kulkenut sukupolvelta toiselle. Itse en voi sitä jakaa muille kuin tällä tavoin. - vaki herbbes
Paranee viikossa ilman mitään hoitoa.
Kookosöljyllä saa ehkäsityä, mutta pitää laittaa heti, kun alkaa kuumottaa ja laittaa sitä koko ajan.
Jos on puoliksi sisäpuolella, niin hankala hoitaa, kun kaikki syöminen, juominen, hampaden pesu ja huulten nuolelu kostuttaa sitä aja ärsyttää lisää.
Huuliherbes virus on 85% suomalaisísta.
Kaikilla vaan ei tule sitä rakkulaa koskaan.
Rakkulavaiheessa se tarttuu ihokosketuksessa ja astioiden välityksellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4596566Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1833898Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1092521Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262040Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1371424Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751305- 681166
- 631095
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771079- 451018