Minulla on todettu akrosyanoosi ja siis todella huono ääreisverenkierto. Vinkkejä, kuinka parantaa ääreisverenkiertoa?
Miten parantaa ääreisverenkiertoa?
5
1045
Vastaukset
- System
Akupunktio ja joku thermokerrasto talvella. Ja kenkiin semmoiset aluumiinpimmoitetut pohjalliset, auttaa.
- System vielä
Mulla on siis Raynaudin tauti, eli että veri ei kierrä sormissa. Varpaatkin on talvisin jääkylmät ja tunnottomat, mut pääasiassa ongelma on sormet. Anteeksi kirjoitusvirhe tuolla, piti olla alumiinipinnoitetut pohjalliset, ne eristää jalan kylmästä maasta, mulla toimii. Ja akupunktio sai veren kiertämään sormissa ja varpaissa. Sitä ennen ei mistään ollut pitkäaikaista apua.
- akrosyanoosi
Mistä tuollaisia alumiinipinnoitettuja pohjallisia saa ja paljon ne maksaa?
- System jälleen
Kait aika monista urheiluvarusteita kauppaavista yrityksistä. Meinasin laittaa liikkeiden nimiä, mutta kun ei saa mainostaa. Ihan kun olisin isommissa marketeissakin nähnyt. Niissä on joku lampaanvillavuoraus toisella puolella.
Semmoiset hyvälaatuiset jostain, no nyt laitan nimen, poistakoon sitte, Partiovarusteesta tai muusta hyvätasoisesta liikkeestä, hinta about 15-20 e. On hyvät, kun ei kylmä hohkaa maasta. Kestää useamman talven, ellei pulpahda kenkien kanssa veteen. Ja hei, kenkäkaupoista varmaan kans.
Polypropeenihanskat lämmitää kans, vai mitä ne pilkkijöille tarkoitetut onkaan. Toivottavasti ehdit lukea ennenkuin joku ehdottaa poistettavaksi. - Anonyymi
Hei,
Minulla on todettu "Raynaud tyyppinen oireyhtymä". Jalat ovat usein siniset kylmässä ja kuumassa punaiset. Harvoin normaalit. Onko muita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202283Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281714Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3051251- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31726Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33652