Elikkäs nissan king cab vm 2004 sammuilee kesken ajon. Auto kuitenki lähtee käyntiin kun antaa valua vaihde päällä. Auto myös lähtee käyntiin normaalisti kun kääntää virrat pois ja käynnistää uudellenn. Moottorin häiriövalo myös syttyy auton sammuessa. Häiriövalokin sammuu kun käynnistää auton uudelleen.
Onko k3llään kokemusta tällaisesta viasta?
nissan king cab vm. 2004 sammuilee
3
2348
Vastaukset
- jas11
Mulla olis vähän samanlaista ongelmaa. Vm 2003 king cab sammuu kanssa kesken ajon. Välillä voi männä 1000km sammumatta ja välillä sammuu parikin kertaa samana päivänä. Kun hyytyy, niin ei lähde käyntiin vaihde päällä tai starttaamalla. Kun käyttää virrat pois, niin sitten lähtee käyntii, kuin ei mitään vikaa olisi ollutkaan. Eivät huollossa löytänyt mitään vikaa. Kellää neuvoja?
- Anonyymi
mulla sama vika ollut king gabissa monta vuotta, nyt sammui,eikä lähde enää käyntiin,ei anna polttoainetta suuttimille,missä vika
- Sale
Potikka kaasupolkimesta katkoo uusi oli melko kallis itse ostin romiksesta muistaakseni 60€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056