Elikkäs nissan king cab vm 2004 sammuilee kesken ajon. Auto kuitenki lähtee käyntiin kun antaa valua vaihde päällä. Auto myös lähtee käyntiin normaalisti kun kääntää virrat pois ja käynnistää uudellenn. Moottorin häiriövalo myös syttyy auton sammuessa. Häiriövalokin sammuu kun käynnistää auton uudelleen.
Onko k3llään kokemusta tällaisesta viasta?
nissan king cab vm. 2004 sammuilee
juik23
2
2152
Vastaukset
- jas11
Mulla olis vähän samanlaista ongelmaa. Vm 2003 king cab sammuu kanssa kesken ajon. Välillä voi männä 1000km sammumatta ja välillä sammuu parikin kertaa samana päivänä. Kun hyytyy, niin ei lähde käyntiin vaihde päällä tai starttaamalla. Kun käyttää virrat pois, niin sitten lähtee käyntii, kuin ei mitään vikaa olisi ollutkaan. Eivät huollossa löytänyt mitään vikaa. Kellää neuvoja?
- Sale
Potikka kaasupolkimesta katkoo uusi oli melko kallis itse ostin romiksesta muistaakseni 60€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä201041- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875