Elikkäs nissan king cab vm 2004 sammuilee kesken ajon. Auto kuitenki lähtee käyntiin kun antaa valua vaihde päällä. Auto myös lähtee käyntiin normaalisti kun kääntää virrat pois ja käynnistää uudellenn. Moottorin häiriövalo myös syttyy auton sammuessa. Häiriövalokin sammuu kun käynnistää auton uudelleen.
Onko k3llään kokemusta tällaisesta viasta?
nissan king cab vm. 2004 sammuilee
3
2495
Vastaukset
- jas11
Mulla olis vähän samanlaista ongelmaa. Vm 2003 king cab sammuu kanssa kesken ajon. Välillä voi männä 1000km sammumatta ja välillä sammuu parikin kertaa samana päivänä. Kun hyytyy, niin ei lähde käyntiin vaihde päällä tai starttaamalla. Kun käyttää virrat pois, niin sitten lähtee käyntii, kuin ei mitään vikaa olisi ollutkaan. Eivät huollossa löytänyt mitään vikaa. Kellää neuvoja?
- Anonyymi
mulla sama vika ollut king gabissa monta vuotta, nyt sammui,eikä lähde enää käyntiin,ei anna polttoainetta suuttimille,missä vika
- Sale
Potikka kaasupolkimesta katkoo uusi oli melko kallis itse ostin romiksesta muistaakseni 60€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3317179Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714388- 2083175
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242987- 741952
- 1531826
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2161773Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661587Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891448