E pillerin unohdus ja vuoto

Syön kahta laattaa peräkkäin, ja ensimmäisen laatan kohdalla minulle sattui niin, että tyhmänä otin pillerin laatasta irti, ja laskin sen pöydälle enkä jostain kumman syystä ottanut sitä heti. Vasta seuraavana päivänä huomasin unohdukseni enkä löytänyt tätä pilleriä enään mistään. Elikkä minulle jäi siis yhtenä päivänä pilleri kokonaan ottamatta. Noh, otin sitten ihan normaalisti seuraavan päivän pillerin, mutta nyt on ollut satunnaista vuotoa melkein viikon verran. Miten saan kierron normaaliksi taas? Millonkohan vuoto mahtaa loppua.. Pelkoa raskauteen ei ole koska olemme käyttäneet poikaystävän kanssa kondomia ihan sen takia ettei tule suttua. Haluaisin vain kierron taas normaaliksi.. Olen siis jatkanut toisen laatan syömistä ihan normaalisti. Mikö neuvoksi? :o
7231
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Pidä taukoviikko, jos pillereissäsi on sellainen.

Äänestä

Ajan kanssa se vuoto loppuu, johtuu siitä unohduksesta. Jatkat nyt ihan normaalisit pillereiden ottoa.


Merkki oli mikä?

ps. olisit voinut ottaa heti seuraavana päivänä kaksi pilleriä kun huomasit unohduksen.....

Äänestä

Gestinyl pillereitä syön. Ok, eli jatkan syömistä siis normaalisti ja pidän tauon sitten toisen laatan jälkeen ihan normisti?

Äänestä
  • Ei sitä toista liuskaa ole mikään pakko syödä kokonaan. Jos tiputtelu vaan jatkuu ja jatkuu, niin fiksuinta olisi pitää taukoviikko ja antaa vuodon tulla sitten kunnolla.

    Äänestä

Tiputtelu voi johtua siitä, että syöt toista laattaa peräkkäin, varsinkin jos et ole ennen syönyt.
Kannattaa pitää tauko nyt.

Äänestä

Olen syönyt kauan jo kahta laattaa peräkkäin. Joten siitä ei voi johtua.. Ja tiputtelu on jo loppunut, että kaikki hyvin ja syön toista laattaa peräkkäin ja pidän sitten tauon:)

Äänestä

Sun olisi pitänyt ottaa unohtunut pilleri heti kun huomasit unohduksen, tai toinen pilleri sen sijaan jos alkuperäinen oli kadonnut. Vaikka vasta seuraavana päivänä olisit huomannut unohduksen, niin olisi pitänyt ottaa kaksi pilleriä kerralla.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


TyhmäKÖ kirjoitti:

Syön kahta laattaa peräkkäin, ja ensimmäisen laatan kohdalla minulle sattui niin, että tyhmänä otin pillerin laatasta irti, ja laskin sen pöydälle enkä jostain kumman syystä ottanut sitä heti. Vasta seuraavana päivänä huomasin unohdukseni enkä löytänyt tätä pilleriä enään mistään. Elikkä minulle jäi siis yhtenä päivänä pilleri kokonaan ottamatta. Noh, otin sitten ihan normaalisti seuraavan päivän pillerin, mutta nyt on ollut satunnaista vuotoa melkein viikon verran. Miten saan kierron normaaliksi taas? Millonkohan vuoto mahtaa loppua.. Pelkoa raskauteen ei ole koska olemme käyttäneet poikaystävän kanssa kondomia ihan sen takia ettei tule suttua. Haluaisin vain kierron taas normaaliksi.. Olen siis jatkanut toisen laatan syömistä ihan normaalisti. Mikö neuvoksi? :o

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu