Naisten alusvaatteita käyttävät miehet....

sta1

Mistä yleensä ostatte vaatteenne? Itse olen hommaillut lähinnä postimyynnistä, ja joskus kaupoista enemmän tai vähemmän "randomilla". Olisi ihanaa päästä joskus sovittelemaan ihan kunnolla - oletteko koskaan kysyneet mahdollisuutta tähän...? Tulee kesä ja olisi ihanaa saada ainakin yhdet biksut tai uimapuku. Ja vähän täydennellä pikkupöksyjä ja rintsikoitakin...

231

26810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parempi vaihtoehto
      • liivejä sovittanut mies

        Tämä on ihan oikea paikka keskustella naisten alusvaatteista käyttipä niitä naiset, tai miehet. Tuo linkki on tarkoitettu sukupuolensa korjaajille, ei suinkaan meille, jotka haluamme sillon tällön ilahduttaa itseämme pukeutumalla vaikkapa rintaliiveihin. Luulempa, että tämän palstan ovat löytäneet monet naisten alusvaatteista pitävät miehet.


      • Parempi vaihtoehto
        liivejä sovittanut mies kirjoitti:

        Tämä on ihan oikea paikka keskustella naisten alusvaatteista käyttipä niitä naiset, tai miehet. Tuo linkki on tarkoitettu sukupuolensa korjaajille, ei suinkaan meille, jotka haluamme sillon tällön ilahduttaa itseämme pukeutumalla vaikkapa rintaliiveihin. Luulempa, että tämän palstan ovat löytäneet monet naisten alusvaatteista pitävät miehet.

        Kyllä tuo linkki on ihan oikea. Suurin osa sukupuolivähemmistöstä on transvestiitteja, eli miehiä jotka käyttävät naisten vaatteita joten sinne vaan keskustelemaan niin saa asiantuntevia vastauksia.

        Ei ole mitenkään nolottavaa tunnustautua transvestiitiksi, mutta täällä on useasti noussut meteli friikkien (miesten) kirjoittelusta. Yritetään pitää keskustelut oikeilla alueilla ja siistinä.


      • paras vaihtoehto
        Parempi vaihtoehto kirjoitti:

        Kyllä tuo linkki on ihan oikea. Suurin osa sukupuolivähemmistöstä on transvestiitteja, eli miehiä jotka käyttävät naisten vaatteita joten sinne vaan keskustelemaan niin saa asiantuntevia vastauksia.

        Ei ole mitenkään nolottavaa tunnustautua transvestiitiksi, mutta täällä on useasti noussut meteli friikkien (miesten) kirjoittelusta. Yritetään pitää keskustelut oikeilla alueilla ja siistinä.

        Mene vain sinne ja pysy siellä!


      • kumpi vaan
        Parempi vaihtoehto kirjoitti:

        Kyllä tuo linkki on ihan oikea. Suurin osa sukupuolivähemmistöstä on transvestiitteja, eli miehiä jotka käyttävät naisten vaatteita joten sinne vaan keskustelemaan niin saa asiantuntevia vastauksia.

        Ei ole mitenkään nolottavaa tunnustautua transvestiitiksi, mutta täällä on useasti noussut meteli friikkien (miesten) kirjoittelusta. Yritetään pitää keskustelut oikeilla alueilla ja siistinä.

        nainen saa käyttää kalsareita ja pitkiä housua.tasa arvoa tämäkin.käyttäähän skottimieskin hametta.hän onkin kiltti.musta mies kesämekossa ja korkkareissa on hauska!


      • jore232323
        Parempi vaihtoehto kirjoitti:

        Kyllä tuo linkki on ihan oikea. Suurin osa sukupuolivähemmistöstä on transvestiitteja, eli miehiä jotka käyttävät naisten vaatteita joten sinne vaan keskustelemaan niin saa asiantuntevia vastauksia.

        Ei ole mitenkään nolottavaa tunnustautua transvestiitiksi, mutta täällä on useasti noussut meteli friikkien (miesten) kirjoittelusta. Yritetään pitää keskustelut oikeilla alueilla ja siistinä.

        Juuri niin se on vain itse hyväksyttävä


      • tvhomo

        Lähes kaikissa miehissä on naisellisia taipumuksia senhän jo kertoo geenitkin sillä
        ilman naisia meitä ei olisi.


      • Jeesus321

        Olen itse transvestiitti ja minusta tuo on ihan normaalia.


      • Anonyymi
        liivejä sovittanut mies kirjoitti:

        Tämä on ihan oikea paikka keskustella naisten alusvaatteista käyttipä niitä naiset, tai miehet. Tuo linkki on tarkoitettu sukupuolensa korjaajille, ei suinkaan meille, jotka haluamme sillon tällön ilahduttaa itseämme pukeutumalla vaikkapa rintaliiveihin. Luulempa, että tämän palstan ovat löytäneet monet naisten alusvaatteista pitävät miehet.

        Tänään ostin pikkarit ja liivit, laitoin heti päälle, MAHTAVA tunne!!! Ihanaa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään ostin pikkarit ja liivit, laitoin heti päälle, MAHTAVA tunne!!! Ihanaa!!!

        Jatkoa edelliseen, ihana huomata nauttivani samoista asioista, enkä ole yksin, olette ihania!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoa edelliseen, ihana huomata nauttivani samoista asioista, enkä ole yksin, olette ihania!!!

        Moikka!

        Kiinnostaako sinua ostaa uudet hienot alusvaatteet vai käytetyt? :)

        Kiva kun miehet saa nauttia myös hienoista alusvaatteista :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoa edelliseen, ihana huomata nauttivani samoista asioista, enkä ole yksin, olette ihania!!!

        paljon on tätäkin porukkaa,mikäs siinä jos hyvälle tuntuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään ostin pikkarit ja liivit, laitoin heti päälle, MAHTAVA tunne!!! Ihanaa!!!

        Upeaa Onko kuvaa niistä


    • transtäti

      Olen kolunnut kirppareita ja joskus onnistaa,olen löytänyt palleatuettuja rintaliivejä,kokovartaloliivejä,housuliivejä jne...mutta koska käytän suuria kokoja kuten 100 e ei kovin usein löydy.Selma palmun liike helsingin kalliossa on minulle liivit myynyt ja viimeksi sain sovittaa liivejä kuusankoskella liiviliikkeessä.Kyllä se onnistuu jos reilusti pyytää,ja kaupathan siinä sitten tulee.Nyt kun taas on kevättä rinnoissa on mukavaa liikkua ulkosalla takapuoli topattuna leveäksi ja painavat tissit liiveissä liikkuen.Liivien puristus tuntuu hyvältä ja koska en ole laittautunut ylenmäärin,käyn kyllä vanhemmasta tätistä,useinhan suomalaiset naiset vaan tuulipuvussa menevät.Jotenkin se vaan kiihottaa kun vielä liivien alla minulla on sellainen värisevä kuula sidottuna kalun alapinnalle,sitä kun välillä värisyttää kestää seisokki tunteja.Kun sitten lopulta tulee on se kova.Sopivassa paikassa poissa ihmisten silmistä voi heittää vaikka paidan pois ja antaa auringon paistaa liiveille.Kyllä kevät on hienoa aikaa!

      • 62vcdlahti

        Hei Transtäti! Minäkin olen käynyt Selma Palmun liikkeessä, Hieno palvelu ostin sieltä ihanat pikkuhousut ja yöpaidan, hyvin onnistui kiva on ollut pitää niitä, olen myös kokoa 46-50 kiva olisi jutella kun on yhteiset kiinostuksen kohteet.


      • transtäti
        62vcdlahti kirjoitti:

        Hei Transtäti! Minäkin olen käynyt Selma Palmun liikkeessä, Hieno palvelu ostin sieltä ihanat pikkuhousut ja yöpaidan, hyvin onnistui kiva on ollut pitää niitä, olen myös kokoa 46-50 kiva olisi jutella kun on yhteiset kiinostuksen kohteet.

        Voisin tulla vaikka sinne lahden radiomäelle,liiveihin pukeutuneena,runsaat kurvit tietty,ja olisi kiva koitella toisenkin tissejä ja takapuolta.Liivien alla pullottava ...... vasta saakin kierrokset nousemaan...Vastaa vaikka tämän sivun kautta,sovitaan aika


      • rameni

    • Rane_rautakoura

      Minä taas voisin kysyä, että...


      kuinka usein saatte kuonoonne tuon harrastuksenne takia?

      • miehet rohk. sovittamaan

        Selma Palmu on minullekkin tuttu liike, jossa liivien sovitus onnistuu.
        Ensimmäiset palleatuelliset rintaliivit sovitin Wiipurin Erikoiskorsettiliikkeessä. Liivimyyjä tuli oikein sovituskoppiin auttamaan hakasten kiinnittämisessä ja hän neuvoi liivikoon valinnassa ja kertoi kuinka rintsikat puetaan ja riisutaan ja antoipa vielä liivien pesuohjeenkin. Liiviliike on Helsingissä Arkadiankadulla
        Lahdessa olen sovittanut myöskin palleatuellisia liivejä Liiviliike Montinissa ja Lahden Liivikeskuksessa molemmat sijaitsevat torin vieressä tosin eripuolilla.

        Liiviliikkeisiin olen yleensä soittanut ensin ja kysynyt löytyykö haluamiani liivejä ja kokoa ja sitte sovitusmahdollisuutta. Yleensä liivien sovituksessa ei ole ollut mitään ongelmaa vaan on toivotettu tervetuulleeksi sovittamaan ja luvattu auttaa hakasten kiinnittämisessä. Monet epäilevät, että mies ei oikein selviä uusien palleatuellisten rintaliivien hakasten kiinnityksestä, kunn ne tulevat vielä selkäpuolelle ja koska useimmat naisetkaan eivät hommasta selviä.
        Marketeissa ja tavarataloissa olen vain ottanut liivit käteeni ja mennyt sovituskoppiin sovittamaan, aivan niinkuin kuka tahansa naisasiakaskin sen tekisi.
        Kirpiksillä tietysti sama juttu.
        Rohkaisen kaikkia naisten liiveistä pitäviä miehiä myös aina sovittamaan liivit, koska vain silloin niistä on iloa, eikä liiveihin käytetty raha ole mennyt hukkaan ja oikeankokoisia naisten alusvaatteita on ilo käyttää. Nauttikaa keväästä ja uusista liiveistä!


      • kiva olla mies
        miehet rohk. sovittamaan kirjoitti:

        Selma Palmu on minullekkin tuttu liike, jossa liivien sovitus onnistuu.
        Ensimmäiset palleatuelliset rintaliivit sovitin Wiipurin Erikoiskorsettiliikkeessä. Liivimyyjä tuli oikein sovituskoppiin auttamaan hakasten kiinnittämisessä ja hän neuvoi liivikoon valinnassa ja kertoi kuinka rintsikat puetaan ja riisutaan ja antoipa vielä liivien pesuohjeenkin. Liiviliike on Helsingissä Arkadiankadulla
        Lahdessa olen sovittanut myöskin palleatuellisia liivejä Liiviliike Montinissa ja Lahden Liivikeskuksessa molemmat sijaitsevat torin vieressä tosin eripuolilla.

        Liiviliikkeisiin olen yleensä soittanut ensin ja kysynyt löytyykö haluamiani liivejä ja kokoa ja sitte sovitusmahdollisuutta. Yleensä liivien sovituksessa ei ole ollut mitään ongelmaa vaan on toivotettu tervetuulleeksi sovittamaan ja luvattu auttaa hakasten kiinnittämisessä. Monet epäilevät, että mies ei oikein selviä uusien palleatuellisten rintaliivien hakasten kiinnityksestä, kunn ne tulevat vielä selkäpuolelle ja koska useimmat naisetkaan eivät hommasta selviä.
        Marketeissa ja tavarataloissa olen vain ottanut liivit käteeni ja mennyt sovituskoppiin sovittamaan, aivan niinkuin kuka tahansa naisasiakaskin sen tekisi.
        Kirpiksillä tietysti sama juttu.
        Rohkaisen kaikkia naisten liiveistä pitäviä miehiä myös aina sovittamaan liivit, koska vain silloin niistä on iloa, eikä liiveihin käytetty raha ole mennyt hukkaan ja oikeankokoisia naisten alusvaatteita on ilo käyttää. Nauttikaa keväästä ja uusista liiveistä!

        Hirvee päivittäinen selkäsärky. Lääkäri sanoo, että ei leikata, koska pystyt liikkumaan ja leikkauksessa on aina riskinsä, halvaantuminen, tai jääminen leikkauspöydälle.
        Kysyin tohtorilta mitä voin tehdä, kun en halua jokA päivä syödä hirveän voimakkaita särkylääkkeitä?
        Lääkäri kertoi, jos olisit nainen, niin määräisin sinut liiviliikkeeseen ostamaan itsellesi sopivat liivit.
        Rintaliivit palleatuelliset, housuliivit tai sukkanauhaliivit, pitkät tukisukat, tai oikein napakka body, joka tukee.
        Mutta koska olet mies, niin koita vaan sinnitellä, mitään apua en voi antaa.
        Kärsi jätkä, äläkä valita!


      • Seliseliseli
        kiva olla mies kirjoitti:

        Hirvee päivittäinen selkäsärky. Lääkäri sanoo, että ei leikata, koska pystyt liikkumaan ja leikkauksessa on aina riskinsä, halvaantuminen, tai jääminen leikkauspöydälle.
        Kysyin tohtorilta mitä voin tehdä, kun en halua jokA päivä syödä hirveän voimakkaita särkylääkkeitä?
        Lääkäri kertoi, jos olisit nainen, niin määräisin sinut liiviliikkeeseen ostamaan itsellesi sopivat liivit.
        Rintaliivit palleatuelliset, housuliivit tai sukkanauhaliivit, pitkät tukisukat, tai oikein napakka body, joka tukee.
        Mutta koska olet mies, niin koita vaan sinnitellä, mitään apua en voi antaa.
        Kärsi jätkä, äläkä valita!

        Jos olisi totta niin lääkäri olisi käskenyt menemään apuvälinemyymälään ja ostaa tukiliivin. Niitä on saatavissa myös miehille.

        Jos on jalkaongelmia (turvotusta tai suonikohjuja) miehelle on parempi vaihtoehto tukisukkahousut, ei tarvita sukkanauhaliivejä.


      • kiva olla mies
        Seliseliseli kirjoitti:

        Jos olisi totta niin lääkäri olisi käskenyt menemään apuvälinemyymälään ja ostaa tukiliivin. Niitä on saatavissa myös miehille.

        Jos on jalkaongelmia (turvotusta tai suonikohjuja) miehelle on parempi vaihtoehto tukisukkahousut, ei tarvita sukkanauhaliivejä.

        Lääkäri kertoi miesten tukiliiveistä. Kertoi myös niiden hinnan, mutta sanoi, että niitä kalliista hinnasta johtuen harva pystyy ostamaan.
        Terveyskeskus lainaa niitä, mutta kaikki ovat nyt lainassa, mutta voihan olla, että sulle sopivat tukiliivit palautetaan jo parin kuukauden sisällä, tai ainaki puolenvuoden tai vuoden.
        Sitten hän kertoi, että jos olisin nainen jne. jne.
        Mutta: Seliseli, Seliseli Eihän sinua oikeasti mitkään järkisyyt kiinnosta, koska sinä olet jo kauan sitten päättänyt, että mies ei saa missään nimessä käyttää naisten alusvaatteita vaikka mikä olis ja sen puolestahan sinä jaksat troll troll rtoll.


      • Seliseliseli
        kiva olla mies kirjoitti:

        Lääkäri kertoi miesten tukiliiveistä. Kertoi myös niiden hinnan, mutta sanoi, että niitä kalliista hinnasta johtuen harva pystyy ostamaan.
        Terveyskeskus lainaa niitä, mutta kaikki ovat nyt lainassa, mutta voihan olla, että sulle sopivat tukiliivit palautetaan jo parin kuukauden sisällä, tai ainaki puolenvuoden tai vuoden.
        Sitten hän kertoi, että jos olisin nainen jne. jne.
        Mutta: Seliseli, Seliseli Eihän sinua oikeasti mitkään järkisyyt kiinnosta, koska sinä olet jo kauan sitten päättänyt, että mies ei saa missään nimessä käyttää naisten alusvaatteita vaikka mikä olis ja sen puolestahan sinä jaksat troll troll rtoll.

        Minun puolestani voit käyttää naisten vaatteita niin paljon kuin haluat, se ei häiritse minua. Tuttavapiirissäni on useitakin transvestiittejä ja aivan mukavia miehiä. Mutta se kyllä huvittaa kun mies selittää että enhän minä muuten mutta kun lääkäri neuvoi tai kuinka vaimo/tyttöystävä käski kokeilla. Miksi mies ei uskalla tunnustaa että haluaa toteuttaa sisäistä naistaan ajoittain ja siksi haluaa välillä pukeutua naisten vaatteisiin. Pukevathan naisetkin rohkeasti miesten vaatteisiin eikä sitä ihmetellä. Siitä vaan pikkupöksyä ja sukkahousua jalkaan, ei häiritse ketään ja kyllähän se korsettikin piilottaa mukavasti kaljamahaa.


      • kiva olla mies
        Seliseliseli kirjoitti:

        Minun puolestani voit käyttää naisten vaatteita niin paljon kuin haluat, se ei häiritse minua. Tuttavapiirissäni on useitakin transvestiittejä ja aivan mukavia miehiä. Mutta se kyllä huvittaa kun mies selittää että enhän minä muuten mutta kun lääkäri neuvoi tai kuinka vaimo/tyttöystävä käski kokeilla. Miksi mies ei uskalla tunnustaa että haluaa toteuttaa sisäistä naistaan ajoittain ja siksi haluaa välillä pukeutua naisten vaatteisiin. Pukevathan naisetkin rohkeasti miesten vaatteisiin eikä sitä ihmetellä. Siitä vaan pikkupöksyä ja sukkahousua jalkaan, ei häiritse ketään ja kyllähän se korsettikin piilottaa mukavasti kaljamahaa.

        Seli seli seli niin kyllä varmasti tunnet useita transvestiittejä
        Et tunne.
        Sua ei kiinnosta jonkun miehen iiiveihin pukeutuminen...... ei varmaan
        Miksi ihmeessä kirjoitit tänne katkeran tekstisi ja nyt sukkahousut käännettynä yrität esittää niin ymmärtäväistä ja hyväksyvää tyttöä, joka ihan tunteekin transuja...... voi tyhmyys......voi yksinkertaisuus.
        Sanomattakin on selvä, että liiveihin pukeutuva mies haluaa pukeutua liiveihin, jos ei haluaisi ei varmasti pukeutuisi. Mitenkä tämä yksimkertainen oivallus ei ole tavottanut sinun korviesi väliä?


      • Seliseliseli
        kiva olla mies kirjoitti:

        Seli seli seli niin kyllä varmasti tunnet useita transvestiittejä
        Et tunne.
        Sua ei kiinnosta jonkun miehen iiiveihin pukeutuminen...... ei varmaan
        Miksi ihmeessä kirjoitit tänne katkeran tekstisi ja nyt sukkahousut käännettynä yrität esittää niin ymmärtäväistä ja hyväksyvää tyttöä, joka ihan tunteekin transuja...... voi tyhmyys......voi yksinkertaisuus.
        Sanomattakin on selvä, että liiveihin pukeutuva mies haluaa pukeutua liiveihin, jos ei haluaisi ei varmasti pukeutuisi. Mitenkä tämä yksimkertainen oivallus ei ole tavottanut sinun korviesi väliä?

        Anteeksi että loukkaanuit noin verisesti kun annoin ymmärtää että olet transvestiitti vaikka mielestäsi olet pelkästään mies. Eihän siinä ole mitään pahaa, sitä vaan ihmettelen miksi mies ei voi tunnustaa reilusti että haluaa ilmentää myös sisäistä naistaan.

        Enpä tiedä mistään katkerasta tekstistä, epäilin vaan että lääkäri olisi todennäköisesti suositellut apuvälinemyymälää (jonka sitten kerroitkin seuraavassa viestissäsi).

        Ja tosiaan tunnen taatusti enemmän transvestiittejä kuin sinä (tavannutkin useita kymmeniä) ja he sentään tunnustavat selkeästi ominaisuutensa.


      • Seliseliseli kirjoitti:

        Anteeksi että loukkaanuit noin verisesti kun annoin ymmärtää että olet transvestiitti vaikka mielestäsi olet pelkästään mies. Eihän siinä ole mitään pahaa, sitä vaan ihmettelen miksi mies ei voi tunnustaa reilusti että haluaa ilmentää myös sisäistä naistaan.

        Enpä tiedä mistään katkerasta tekstistä, epäilin vaan että lääkäri olisi todennäköisesti suositellut apuvälinemyymälää (jonka sitten kerroitkin seuraavassa viestissäsi).

        Ja tosiaan tunnen taatusti enemmän transvestiittejä kuin sinä (tavannutkin useita kymmeniä) ja he sentään tunnustavat selkeästi ominaisuutensa.

        Pakko on kompata sinua! Itse pukeudun naiseksi silloin kun siltä tuntuu ja annan sen näkyä myös kanssaihmisille. Jos ihminen tykkää kivoista väreistä, kiiltävistä materiaaleista, siroista jalkineista jne., niin naisten rekeistähän sellaista tavaraa löytää.

        Ja sitten ei muuta kuin visa vinkumaan, vaatteet päälle ja menoksi! Tksinkertaista, vai mitä?


      • kiva olla mies
        Seliseliseli kirjoitti:

        Anteeksi että loukkaanuit noin verisesti kun annoin ymmärtää että olet transvestiitti vaikka mielestäsi olet pelkästään mies. Eihän siinä ole mitään pahaa, sitä vaan ihmettelen miksi mies ei voi tunnustaa reilusti että haluaa ilmentää myös sisäistä naistaan.

        Enpä tiedä mistään katkerasta tekstistä, epäilin vaan että lääkäri olisi todennäköisesti suositellut apuvälinemyymälää (jonka sitten kerroitkin seuraavassa viestissäsi).

        Ja tosiaan tunnen taatusti enemmän transvestiittejä kuin sinä (tavannutkin useita kymmeniä) ja he sentään tunnustavat selkeästi ominaisuutensa.

        Niin.
        Väännetään nyt sitten oikein rautalangasta.
        Ei minulla ole mitään helvetin naiseutta, jota minun pitäisi toteuttaa joillakin vitun sukkahousuilla.
        Mulla on selkä kipeä, suonikohjut jaloissa ja ääreisverenkierto ongelma.

        Lääkärit eivät missään tilanteessa sano miehelle, että mene liiviliikkeeseen ja ......
        Naiselle vastaavassa tilanteessa lääkäri suosittelee heti liiviliikkeeseen ....

        En vieläkään ymmärrä, että miksei fiksu mies voi ottaa opikseen tilanteesta, tulematta julistetuksi transuksi.

        Seli seli seli saatko sisäisiä pikkuorkkuja korviesi välissä aina, kun pääset sulkahousuillasi transuttelemaan jotakin miesparkaa, joka yrittää pitää liikuntakykynsä tallella?

        Niin.
        Eihän kukaan mies voi pärjätä yhdellekkään naiselle tällaisessa keskustelussa, tunnustan tappioni, iloitse voitostasi.
        Tähän typerään keskusteluun en enään vastaa. Hyvästi!


      • 50 v mies
        kiva olla mies kirjoitti:

        Niin.
        Väännetään nyt sitten oikein rautalangasta.
        Ei minulla ole mitään helvetin naiseutta, jota minun pitäisi toteuttaa joillakin vitun sukkahousuilla.
        Mulla on selkä kipeä, suonikohjut jaloissa ja ääreisverenkierto ongelma.

        Lääkärit eivät missään tilanteessa sano miehelle, että mene liiviliikkeeseen ja ......
        Naiselle vastaavassa tilanteessa lääkäri suosittelee heti liiviliikkeeseen ....

        En vieläkään ymmärrä, että miksei fiksu mies voi ottaa opikseen tilanteesta, tulematta julistetuksi transuksi.

        Seli seli seli saatko sisäisiä pikkuorkkuja korviesi välissä aina, kun pääset sulkahousuillasi transuttelemaan jotakin miesparkaa, joka yrittää pitää liikuntakykynsä tallella?

        Niin.
        Eihän kukaan mies voi pärjätä yhdellekkään naiselle tällaisessa keskustelussa, tunnustan tappioni, iloitse voitostasi.
        Tähän typerään keskusteluun en enään vastaa. Hyvästi!

        Hyvä mies

        Mene liiviliikkesen ja osta mitä tarvit äläkä kysele.

        Jos auttaa niin hyvä juttu, jos ei niin investointi meni kiville.

        Minullakin on suonikohjut, mutta eivät särje tai muuta sellaista.
        Itse jos joskus tarvitsen niin varamasti ostan ja kokeilen kaikkea mahdollista.


      • helppo yhtälö
        50 v mies kirjoitti:

        Hyvä mies

        Mene liiviliikkesen ja osta mitä tarvit äläkä kysele.

        Jos auttaa niin hyvä juttu, jos ei niin investointi meni kiville.

        Minullakin on suonikohjut, mutta eivät särje tai muuta sellaista.
        Itse jos joskus tarvitsen niin varamasti ostan ja kokeilen kaikkea mahdollista.

        50 v mies = Seliseliseli


      • jaakkopoika123

        Vain vähäjärkinen voisi kuvitella, että väkivalta ratkaiseen ongelmia! Sitäpaitsi tässä ei ole kysymys "ongelmasta" vaan aivan tavallisesta ihmisestä ja hänen ajatuksistaan.


      • Eivät ymmärrä
        jaakkopoika123 kirjoitti:

        Vain vähäjärkinen voisi kuvitella, että väkivalta ratkaiseen ongelmia! Sitäpaitsi tässä ei ole kysymys "ongelmasta" vaan aivan tavallisesta ihmisestä ja hänen ajatuksistaan.

        Tavalliset Ranet eivät ymmärrä tällaista. Kun on muutama kalja päässä, transut pitää hakata. Joskus voi käydäkin niin että siellä mekon sisällä on parempikuntoinen mies ja Rane jää alakynteen. Eihän se mekko vie voimia.


      • Swiss Miss
        Eivät ymmärrä kirjoitti:

        Tavalliset Ranet eivät ymmärrä tällaista. Kun on muutama kalja päässä, transut pitää hakata. Joskus voi käydäkin niin että siellä mekon sisällä on parempikuntoinen mies ja Rane jää alakynteen. Eihän se mekko vie voimia.

        Vellihousuilla menee kurat heti housuun jos vähän ääntä korottaa.

        Sillä ei oöe merkitystä on mekko päällä vai ei


      • eki-poika
        kiva olla mies kirjoitti:

        Niin.
        Väännetään nyt sitten oikein rautalangasta.
        Ei minulla ole mitään helvetin naiseutta, jota minun pitäisi toteuttaa joillakin vitun sukkahousuilla.
        Mulla on selkä kipeä, suonikohjut jaloissa ja ääreisverenkierto ongelma.

        Lääkärit eivät missään tilanteessa sano miehelle, että mene liiviliikkeeseen ja ......
        Naiselle vastaavassa tilanteessa lääkäri suosittelee heti liiviliikkeeseen ....

        En vieläkään ymmärrä, että miksei fiksu mies voi ottaa opikseen tilanteesta, tulematta julistetuksi transuksi.

        Seli seli seli saatko sisäisiä pikkuorkkuja korviesi välissä aina, kun pääset sulkahousuillasi transuttelemaan jotakin miesparkaa, joka yrittää pitää liikuntakykynsä tallella?

        Niin.
        Eihän kukaan mies voi pärjätä yhdellekkään naiselle tällaisessa keskustelussa, tunnustan tappioni, iloitse voitostasi.
        Tähän typerään keskusteluun en enään vastaa. Hyvästi!

        En tiedä, lähettävätkö lääkärit liiviliikkeeseen, mutta kun minulla todettiin selkävika, kirjoitti lääkäri lähetteen sairaalan apuvälineosastolle, ja sieltä löytyi mukava, selkää tukeva tukiliivi.
        Myöhemmin hommasin itse tukisukat ja tukisukkahousut, kun todettiin huonontunut verenkierto jaloissa.
        Sanottakoon vielä selvyyden vuoksi niile, jotka asiaa eivät ole ymmärtäneet, että kun sairaus tai vamma tulee, ei se katso sukupuolta.


      • Mari.ko

        Pari on yrittänyt ja tosi ikävin seurauksin heidän kannaltaan katsoen.


      • Todellakin!
        Mari.ko kirjoitti:

        Pari on yrittänyt ja tosi ikävin seurauksin heidän kannaltaan katsoen.

        Nämä foobikot luulee että kun mies pukee mekon päälleen niin häneltä katoaa voimat ja taidot. Kun sitten se öykkäröijä saakin itse turpiin, huudetaan äitiä (poliisia) apuun.


      • Välistä
        Seliseliseli kirjoitti:

        Anteeksi että loukkaanuit noin verisesti kun annoin ymmärtää että olet transvestiitti vaikka mielestäsi olet pelkästään mies. Eihän siinä ole mitään pahaa, sitä vaan ihmettelen miksi mies ei voi tunnustaa reilusti että haluaa ilmentää myös sisäistä naistaan.

        Enpä tiedä mistään katkerasta tekstistä, epäilin vaan että lääkäri olisi todennäköisesti suositellut apuvälinemyymälää (jonka sitten kerroitkin seuraavassa viestissäsi).

        Ja tosiaan tunnen taatusti enemmän transvestiittejä kuin sinä (tavannutkin useita kymmeniä) ja he sentään tunnustavat selkeästi ominaisuutensa.

        Kertoisitko meille, minkälaiset kromosomit transvestiiteillä mielestäsi on? Tuon salatiedon paljastaminen helpottaisi luokittelua tuntuvasti.


      • OldTom
        Seliseliseli kirjoitti:

        Jos olisi totta niin lääkäri olisi käskenyt menemään apuvälinemyymälään ja ostaa tukiliivin. Niitä on saatavissa myös miehille.

        Jos on jalkaongelmia (turvotusta tai suonikohjuja) miehelle on parempi vaihtoehto tukisukkahousut, ei tarvita sukkanauhaliivejä.

        Kesällä sukkahousut on vaan liian hiostavat. Ratkaisuna on Klingelin stayup-tukisukat täydennettynä tarvittaessa housuliivillä.


      • Olipas_selitys
        OldTom kirjoitti:

        Kesällä sukkahousut on vaan liian hiostavat. Ratkaisuna on Klingelin stayup-tukisukat täydennettynä tarvittaessa housuliivillä.

        Olipas huvittava peruste. Tukisukat ja housuliivit ovat vielä paksummat ja hiostavammat. Taisi oikea peruste olla siinä ettei tavalliset sukkahousut purista "oikeista" paikoista riittävästi ja siihen tarvitaan housuliivit.


      • Turpaan.ja.onnea
        Todellakin! kirjoitti:

        Nämä foobikot luulee että kun mies pukee mekon päälleen niin häneltä katoaa voimat ja taidot. Kun sitten se öykkäröijä saakin itse turpiin, huudetaan äitiä (poliisia) apuun.

        Ei muuta kuin turpaan


      • OldTom
        Turpaan.ja.onnea kirjoitti:

        Ei muuta kuin turpaan

        Sopii tulla kokeilemaan, mutta ota 3 - 5 kaveria mukaan niin saatta tulla tasapeli.


      • miehet rohk. sovittamaan kirjoitti:

        Selma Palmu on minullekkin tuttu liike, jossa liivien sovitus onnistuu.
        Ensimmäiset palleatuelliset rintaliivit sovitin Wiipurin Erikoiskorsettiliikkeessä. Liivimyyjä tuli oikein sovituskoppiin auttamaan hakasten kiinnittämisessä ja hän neuvoi liivikoon valinnassa ja kertoi kuinka rintsikat puetaan ja riisutaan ja antoipa vielä liivien pesuohjeenkin. Liiviliike on Helsingissä Arkadiankadulla
        Lahdessa olen sovittanut myöskin palleatuellisia liivejä Liiviliike Montinissa ja Lahden Liivikeskuksessa molemmat sijaitsevat torin vieressä tosin eripuolilla.

        Liiviliikkeisiin olen yleensä soittanut ensin ja kysynyt löytyykö haluamiani liivejä ja kokoa ja sitte sovitusmahdollisuutta. Yleensä liivien sovituksessa ei ole ollut mitään ongelmaa vaan on toivotettu tervetuulleeksi sovittamaan ja luvattu auttaa hakasten kiinnittämisessä. Monet epäilevät, että mies ei oikein selviä uusien palleatuellisten rintaliivien hakasten kiinnityksestä, kunn ne tulevat vielä selkäpuolelle ja koska useimmat naisetkaan eivät hommasta selviä.
        Marketeissa ja tavarataloissa olen vain ottanut liivit käteeni ja mennyt sovituskoppiin sovittamaan, aivan niinkuin kuka tahansa naisasiakaskin sen tekisi.
        Kirpiksillä tietysti sama juttu.
        Rohkaisen kaikkia naisten liiveistä pitäviä miehiä myös aina sovittamaan liivit, koska vain silloin niistä on iloa, eikä liiveihin käytetty raha ole mennyt hukkaan ja oikeankokoisia naisten alusvaatteita on ilo käyttää. Nauttikaa keväästä ja uusista liiveistä!

        Minulla on samanlaisia kokemuksia,hyvin on onnistunut liivien sovitus liikkeessä.
        Nuorempana oli tietty aika kiihottunut olo sovituskopissa...erästäkin kertaa selma palmulla muistelen punastuen.Muutamassa muussakin paikassa olen ollut liivit päällä sovituskopissa ja saanut sovitusapua.


    • tiinaristola

      Aivan on mukavaa kun kesä ja voi uida ihanissa bikiineissä ,ja sen jälkeen kesämekko pukea päälle .kyllä kesä on ihanaa

    • Ei edes transu

      Kylmä totuus on se, että naisten alushousut ja housuliivit ovat nykyään paljon mukavampia käyttää kuin miesten alkkarit. Ei tarvitse olla mikään transvestiitti tajutakseen tämän.

      • Mikonpoika

        Totta on, mutta pikkuhädän tullessa joutuu riisuuntumaan enemmän kuin miesten alushousujen kanssa.


      • EiTarvitse
        Mikonpoika kirjoitti:

        Totta on, mutta pikkuhädän tullessa joutuu riisuuntumaan enemmän kuin miesten alushousujen kanssa.

        Pikkuhädän tapauksessa ei tarvitse, jos ei ole pitkälahkeista mallia, iso on eri juttu.


      • DonTrump

        Ei joustokuiduista valmistettujen pikkupöksyjen riisuminen niin vaivalloista ole. Naisten pikkuhousut voivat joustavien kuitujen käytöstä johtuen olla tosi mukavat käyttää. Niiden väri- ja mallivalikoimaakaan ei voi pieneksi moittia.


      • OldTom
        EiTarvitse kirjoitti:

        Pikkuhädän tapauksessa ei tarvitse, jos ei ole pitkälahkeista mallia, iso on eri juttu.

        Pitkälahkeisen lahkeen voi rullata ja jos letku ei ole aivan tynkä, niin homma onnistuu helpsti. Pöntölle istuessa ei juuri eroa ole. 30 v kokemusta.


    • Mamman ty-poika

      Minä en ole itse ostanut naisten asuja, sillä siitä alkaen, kun jäin tyttöilystä kiinni äidilleni, hän pienen harkitsemisajan jälkeen on antanut minulle omia asujaan ja ostanut erilaisia. Olin silloin 14 v, kun asia öidille aukeni ja nyt, monia vuosia myöhemmin hän vieläkin auttaa minua asujen hankinnassa. Kotona käydessä saan tyttöillä aivan niin paljon kun haluan ja arvaattekin kai, että käyn äitimuöria tervehtimässä lähes joka viikonloppu.

      • Rapu 69

        Hei Mamman ty-poika! Minäkin lainailin äidin alusasuja 60- luvun alkupuolella ja aavistin että Äiti kyllä arvasi mistä oli kyse vaikka ei siitä puhunut mutta kivoilta ne tuntuivat ja niin ne tuntuvat vieläkin kiihoittava pukea niitä ja oleilla kotona mekkopäällä.


      • Äidin t-poika

        Minä olin vasta 13 v, kun jäin sattumalta kiinni äidin alusasujen lainailuista. Ei se äiti siitä ollut moksiskaan. Hän piti pitkän puheen kaiken näköisestä, mm. suvaitsevaisuudesta jne. Sen jälkeen mentiin yhdesä hänen makuuhuoneeseensa, missä hän valitsi minulle sopivat alusasut, sellaisia, joita hän ei enää käyttänyt. Olin silloin vielä jonkun verran pienempi kuin hän, joten sain ottaa yli kaiken hänelle pieneksi jääneet. Siitä akaen sain käyttää naisten asuja aina kotosalla ihan mielin määrin ja joskus minulla oli naisten alusasut alla myös koulussa. Myöhemmin eräs parhaista kavereistanikin paljastui tyttöilijäksi, mutta hän ei uskaltanut kertoa kotona asiasta kenellekään, joten saimme olla meillä yhdessä äitini opastuksella. Hän opetti meitä meikkaamaan ja tekemään myös kampauksia, sekä kävelemään oikein kokokengillä. Se oli ihanaa aikaa se. Kaipaan sitä vieläkin usein.


      • ...
        Äidin t-poika kirjoitti:

        Minä olin vasta 13 v, kun jäin sattumalta kiinni äidin alusasujen lainailuista. Ei se äiti siitä ollut moksiskaan. Hän piti pitkän puheen kaiken näköisestä, mm. suvaitsevaisuudesta jne. Sen jälkeen mentiin yhdesä hänen makuuhuoneeseensa, missä hän valitsi minulle sopivat alusasut, sellaisia, joita hän ei enää käyttänyt. Olin silloin vielä jonkun verran pienempi kuin hän, joten sain ottaa yli kaiken hänelle pieneksi jääneet. Siitä akaen sain käyttää naisten asuja aina kotosalla ihan mielin määrin ja joskus minulla oli naisten alusasut alla myös koulussa. Myöhemmin eräs parhaista kavereistanikin paljastui tyttöilijäksi, mutta hän ei uskaltanut kertoa kotona asiasta kenellekään, joten saimme olla meillä yhdessä äitini opastuksella. Hän opetti meitä meikkaamaan ja tekemään myös kampauksia, sekä kävelemään oikein kokokengillä. Se oli ihanaa aikaa se. Kaipaan sitä vieläkin usein.

        Sovit paremmin tänne http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4534


      • joskua
        Äidin t-poika kirjoitti:

        Minä olin vasta 13 v, kun jäin sattumalta kiinni äidin alusasujen lainailuista. Ei se äiti siitä ollut moksiskaan. Hän piti pitkän puheen kaiken näköisestä, mm. suvaitsevaisuudesta jne. Sen jälkeen mentiin yhdesä hänen makuuhuoneeseensa, missä hän valitsi minulle sopivat alusasut, sellaisia, joita hän ei enää käyttänyt. Olin silloin vielä jonkun verran pienempi kuin hän, joten sain ottaa yli kaiken hänelle pieneksi jääneet. Siitä akaen sain käyttää naisten asuja aina kotosalla ihan mielin määrin ja joskus minulla oli naisten alusasut alla myös koulussa. Myöhemmin eräs parhaista kavereistanikin paljastui tyttöilijäksi, mutta hän ei uskaltanut kertoa kotona asiasta kenellekään, joten saimme olla meillä yhdessä äitini opastuksella. Hän opetti meitä meikkaamaan ja tekemään myös kampauksia, sekä kävelemään oikein kokokengillä. Se oli ihanaa aikaa se. Kaipaan sitä vieläkin usein.

        vastata nyt löysin mutta ton minäkin olisin halunnut kokea


      • sukk1s
        joskua kirjoitti:

        vastata nyt löysin mutta ton minäkin olisin halunnut kokea

        Sitä voi paljolti kokea vieläkin. Itse aloitin käyttämällä ihan vain sukkahousuja ja siirryin kotona käyttämään rintaliiviä, stay-upeja ja hametta.


      • Sukkispoika
        sukk1s kirjoitti:

        Sitä voi paljolti kokea vieläkin. Itse aloitin käyttämällä ihan vain sukkahousuja ja siirryin kotona käyttämään rintaliiviä, stay-upeja ja hametta.

        Stay-uppien pitsikoristeet ja muut härpäkkeet hinkkaavat näin kesäkuumilla ikävästi palleja. Sukkahousut ovat paljon mukavammat.


      • Trolliko
        Sukkispoika kirjoitti:

        Stay-uppien pitsikoristeet ja muut härpäkkeet hinkkaavat näin kesäkuumilla ikävästi palleja. Sukkahousut ovat paljon mukavammat.

        Kuljet siis ilman alushousuja stay-upeissa.


      • Sukkispoika
        Trolliko kirjoitti:

        Kuljet siis ilman alushousuja stay-upeissa.

        Yritä nyt ymmärtää, jos kykenet. Jos vaikka ensin lukisit uudestaan aiemman kirjoitukseni. Yllättäen voit havaita, että en todellakaan käytä mitään stay-uppeja, koska sukkahousut ovat paljon mukavammat.


      • sukk1s
        Sukkispoika kirjoitti:

        Yritä nyt ymmärtää, jos kykenet. Jos vaikka ensin lukisit uudestaan aiemman kirjoitukseni. Yllättäen voit havaita, että en todellakaan käytä mitään stay-uppeja, koska sukkahousut ovat paljon mukavammat.

        Stay-upit ovat ehdottomasti kokeilemisen arvoiset ja itselläni ei ole ainakaan ollut mitään ongelmaa reunusten kanssa alushousuilla tai ilman.


      • Kokeiltu_on
        sukk1s kirjoitti:

        Stay-upit ovat ehdottomasti kokeilemisen arvoiset ja itselläni ei ole ainakaan ollut mitään ongelmaa reunusten kanssa alushousuilla tai ilman.

        Olet oikeassa, stay-upit ovat kokeilemisen arvoiset. Mutta sukkahousut ovat silti mielestäni mukavammat.


      • Jännittävää
        Kokeiltu_on kirjoitti:

        Olet oikeassa, stay-upit ovat kokeilemisen arvoiset. Mutta sukkahousut ovat silti mielestäni mukavammat.

        Stayuppeja on kivaa nostella julkisella paikalla, varsinkin jos ei ole pikkuhousuja


      • sukkanauhaheikki

      • Väärä_nimitys
        sukkanauhaheikki kirjoitti:

        Saty upit ihan kivoja, mutta jos pitsit hankaa niin osta stay up sukat, jotka tarkoitettu kiinnitettäviksi sukkanauhoilla. Miehille löytyy jopa oma malli pitää kokeilla https://asujalelu.com/tuote/miesten-mustat-sukkaliivit-koot-s-xxl

        Mikäli sukat on tarkoitettu käytettäväksi sukkanauhaliivien tms. kanssa, ne eivät ole stay-up sukkia (ylläpitävä silikoninauha puuttuu).


      • OldTom
        Äidin t-poika kirjoitti:

        Minä olin vasta 13 v, kun jäin sattumalta kiinni äidin alusasujen lainailuista. Ei se äiti siitä ollut moksiskaan. Hän piti pitkän puheen kaiken näköisestä, mm. suvaitsevaisuudesta jne. Sen jälkeen mentiin yhdesä hänen makuuhuoneeseensa, missä hän valitsi minulle sopivat alusasut, sellaisia, joita hän ei enää käyttänyt. Olin silloin vielä jonkun verran pienempi kuin hän, joten sain ottaa yli kaiken hänelle pieneksi jääneet. Siitä akaen sain käyttää naisten asuja aina kotosalla ihan mielin määrin ja joskus minulla oli naisten alusasut alla myös koulussa. Myöhemmin eräs parhaista kavereistanikin paljastui tyttöilijäksi, mutta hän ei uskaltanut kertoa kotona asiasta kenellekään, joten saimme olla meillä yhdessä äitini opastuksella. Hän opetti meitä meikkaamaan ja tekemään myös kampauksia, sekä kävelemään oikein kokokengillä. Se oli ihanaa aikaa se. Kaipaan sitä vieläkin usein.

        Tuossa iässä alkaa usein tapahtua. Niin minullakin. Lainailin äidin Figura-korsettia ja nyloneita. Huomasi varmaan, kun en tietenkään voinnut pestä niitä. Koko oli juuri sopiva ja Figuran puristus taivaallinen. Pidin niitä myös koulussa, josta seurasi jälki-istuntoa, kun en voinut suostua vaihtamaan pukuhuoneessa yllättäen urheilukamppeisiin. Elettiin 60-lukua ja luokkani tytöillä oli useilla tiukat korsetit ja sukkanauhat. Se oli seksikästä aikaa, kun pääsi välillä lähikontaktiin ja sai käden paljaalle reidelle.


      • Anonyymi

        Voi kun minullakin olis sama mahdollisuus saada se vielä.


      • Anonyymi

        Kunpa minullakin olis sellainen mahdollisuus vielä.


    • dfgdgdfgdfg

      Ostan yleensä ihan vaatekaupoista, kun on muutakin ostettavaa. Yleensä ne on jotain sekalaisia kauppoja joissa myydän sitä sun tätä (ehkä tämä on minulle helpompaa, kuin muille, koska käytän yleensä sokean äitini samalla vaateostoksilla, niin kukaan ei edes huomaa, että kyseiset alkkarit on minun).

    • Rintaliivimies77

      Minua nolottaa ostaa asuja yksin, mutta onneksi on ymmärtäväinen tyttöystävä, jonka kanssa käymme yhdessä alusvaateliikkeissä ostamassa sekä hänelle että minulle liivejä ja muita asuja.

    • Transu Lissu

      On ihan normaalia ja suotavaa käyttää naisten vaatteita.

      • Beppo

        Suotavuudesta en mene takuuseen, mutta ei vastakkaiselle sukupuolelle suunniteltujen vaatteiden ihailu tai käyttö ole mikään uhka miehisyydelle tai naisellisuudelle, vaikka monista vastauksista niin voisi päätelläkin.


    • Pallit vinkuu
      • Hyvät naurut

        Eihän nuo näytä ulottuvan lähellekään kurkkua, miksi siis ääni muuttuisi.

        Luulet ilmeisesti että nämä filmien vääristynyt äänimaailma pitää paikkansa (em. ilmiön lisäksi nopeassa ajossa auton renkaat ulvoo hiekkatien kurvissa).


      • ryhtiä rintsikoista

        Juuri tuollaisia housuliivejä ja pitkiä palleatuellisia rintaliivejä olen hakenut Suomen liiviliikkeistä, mutta järkyttävän huonolla menestyksellä.

        Vaikka olen liivejä käyttävä mies, niin en siltikään halua ostaa liivejäni summamutikassa sovittamatta.

        Liivien sovittaminen miehenä ei ole suurin ongelma, vaan oikeanlaisten liivien löytäminen.
        Kyllä netistä saa ja löytää kaikkea,mutta se iljettävä palautus ja vaihtorumba ei kiinnosta.


    • tuomokkv

      olelkait käyttäny jo kavvan äidin alkkareita ja rintsikoita jo kauvan eikä se ketään haittaaa eikä näy .tturha vaahdota

    • Mielestäni on ihan normaalia käyttää naisten alusvaatteita. Itselläni on normaalia
      isommat rinnat - 80 B - ja käytän jo senkin tähden rintsikoita. Lisäksi naisten alusvaatteet ovat paljon mukavammasta materiaalista tehtyjä kuin miesten.

      Lisäksi käytän sukkahousuja tai bodeja.

      • Et ole

        ainoa. Itse käytän sukkisten lisäksi kaaritukiliivejä.


      • Assi55
        Et ole kirjoitti:

        ainoa. Itse käytän sukkisten lisäksi kaaritukiliivejä.

        Minusta miehillä on samat oikeudet pitää sukkahousuja ja naisten alus vaatteita. Se on minun mielestä seksikästä kun miehet ovat kiinnostuneet naisten alusasuista.


      • Sukkis mies
        Assi55 kirjoitti:

        Minusta miehillä on samat oikeudet pitää sukkahousuja ja naisten alus vaatteita. Se on minun mielestä seksikästä kun miehet ovat kiinnostuneet naisten alusasuista.

        Assi oletko nähnyt miehellä naisten asuja yllä? Itse käytän töissäkin usein pikkareita ja sukkiksia. Kotona myös korkkareita,rintsikoita ja hameita.


    • Possun näköinen

      No jos Rehula käyttää naisten vaatteita niin miksei muutkin. ?

    • teemukk

      Eilen ostin kahdet rintsikat ,en meinannu löytää pitsi alushametta mut stokkal oli kyt on ihana .vaik vähan paidan kauluksest pitsii näkyy ,ei haittaa.

    • omituiset otukset

      Näin naisena en pidä moista mitenkään normaalina. Minulle on ihan sama mitä muut tekevät, mutta jos yllättäisin oman mieheni naisen hepenissä, loppuisi liittomme siihen.

      • omituisia on

        Sukkahousuja on mutta en mä sentään tissiliivejä ja muita naisten vaatteita käytä.


      • käytän
        omituisia on kirjoitti:

        Sukkahousuja on mutta en mä sentään tissiliivejä ja muita naisten vaatteita käytä.

        sukkahousut ovat minullakin se juttu, mutta olen kokeillut rintsikkaakin


      • Olet ihan omituinen

        Olet itsekin päästäsi jotenkin vialla jos tuollaisen takia lopettaisit liittosi. Eihän vaatteet vaikuta mitenkään ihmiseen. Lääketiedekin on jo todennut ettei miehen pukeutuminen naisten vaatteisiin ole sairaus.

        Toivottavasti miehesi ei koskaan yllätä sinua boxereissa tai pitkissä kalsareissa, eikä kaivelemassa miehesi vaatekomeroa ja lainaamassa sieltä vaatteita jotta voisi pistää liittonne poikki.


      • outoa

        Minkä takia suhde loppuu vaatteisiin?


    • Terho poika

      Mä kyllä ostan uimapuvun ens kesäks !

      • rtvuebiubtg

        Minä ostin jo ennen kesää uudet uimahousut. Ns. naisten mallin. Ovat tosi hyvät, eikä hintakaan hirvittänyt.


    • 58 Henna

      Ellos on minun eniten käyttämäni kauppa. Olen ostanut vaatteita normi miehenä monista kaupoista kuten prisma tarjoustalo ja niin edelleen,
      Mielestäni ei ongelmaa kun ottaa omat mitat ja vertaa niitä palvelun tarjoajan vastaaviin.

      Jos oikein ujostuttaa niin ota yhteyttä naisten vaate liikkeeseen, omistajalle, niin pystytte satavarmasti sopimaan ajan jolloin liike on auki vain sinulle.
      Selma Palmu helsingin kalliossa neljännellä linjalla, kirkkoa vastapääta, on hyvä kauppa.

      • selma palmulla minäkin olen käynyt,ostin tuohon profiilikuvassa näkyvään korselettiin sukkanauhat...johon olin myös pukeutunut tuolloin


    • Mia Kalhotky

      Nettikaupoista on varaa valita. Kieliongelmat ratkeavat tietysti googlen kääntäjällä.

      www.dressuits.de
      www.korsett-mieder.de
      http://www.onmyskin.de
      www.oursecretsbeneath.com
      www.paolafiorini.com
      www.plaisirs-au-feminin.com
      spodni-pradlo-eshop.cz
      www.todointima.com

    • hyvää_palvelua

      Ihan kaupasta suoraan rohkeasti joko marketista, jossa voi sovittaa rauhassa tai sitten liiviliikkeestä, jossa asiantunteva myyjä auttaa.

      • PrimaDonnat

        Käyttäkää hyvät ihmiset asiantuntijaliikettä ostaessanne itsellenne alusasuja.Olen mies ja olen aina saanut sovittaa ostamani rintaliivit.Ostin liivit turusta liiviliike hussolta jossa myyjä auttoi minua sovituksessa ja sen jälkeen olen ostanut monet liivit kyseisestä liikkeestä.Hyvä käytös ja kerrot selvästi,että haluat ostaa liivit itsellesi niin ammattitaitoinen myyjä löytää sinulle todella hyvät liivit.Itse olen ihastunut Primadonnan liiveihin joita olen ostanut kymmenkunta kappaletta ja nihin sopivat pikkuhousut.Ovat muuten todella laadukkaita ja todella mukavia käyttää.Rohkeasti vaan asioimaan ja kertomaan toiveistaan,näissä liikkeissä ymmärretään myös mies asiakkaita.Lopuksi toivoisin,että kaikki liiviliikkeet olisivat myötämielisiä myös mies asiakkaita kohtaan,koska mekin voimme olla todella hyviä asiakkaita.


    • whatswrongWthispic

      onhan se ehkä vähän huvittavan näköistä jos karvainen, parrakas ja mahakas miehenköriläs on vetänyt naisten pikkuruiset pikkarit ja tissiliivit ylleen :D

      • sukk1s

        Entä jos kyseessä on hoikempi kaveri? Yleensä huvittuneisuus tuntuu pysähtyvän siihen kun itse tulee kokeilleeksi sukkiksia ja rintsikkaa.


      • 9plus2
        sukk1s kirjoitti:

        Entä jos kyseessä on hoikempi kaveri? Yleensä huvittuneisuus tuntuu pysähtyvän siihen kun itse tulee kokeilleeksi sukkiksia ja rintsikkaa.

        joo ja voi vaikkapa tulla se "ahaa" elämys.


    • Äidinkorsetit

      Itse kokeilin usein salaa äitini alusasuja, joita hänellä oli aika runsaasti ja todella seksikkäitä. Sitten alkoi äitini lihimaan ja pian oli pari numeroa suurempien asujen hankinta. Eräänä päivänä hän keräili vanhoja asujaan ja nosti yhden nätin mekon eteen tokaisten, että " jos olisit tyttö, niin nämä sopisivat sinulle ihan hyvin"... Punastuin ja tajusin hänen tietävän harrastukseni. Mutisin jotain vastaukseksi, kun hän yllätyksekseni kysyi, että olisinko halunnut kokeille??? Siitä alkoi puolijulkinen tyttöilyni. sain pitää äidin asuja kotosalla niin usein kuin halusin ja ulkosalla aina oli yllä jotain seksikästä omine vaatteitteni alla.

      • Minäkinkokeilen

        Minulle tämä mieltymys naisten asuihin alkoi oikeastaan vaimoni toimesta. Toki olin aina ihaillut naistenasuvalikoimaa ja niiden kauneutta, mutta ylipainoisena en edes ajatellut käyttäväni niitä. Sitten kävin laihdutusleikkauksessa ja laihduin erittäin nopeasti, minkä seurauksen aoli sillä täällä' roikkuvat nahtkat. Eräänä pöäivänä vaimoni ehdotti, että pukisin hänen pitkät housliivit ylleni ja niin teinkin. Pidin valtavasti niiden napakasta puristuksessta ja hän osti minulle vielä sellaisen shaperin, siis tuostaa rinnan alapuolelta ja niin jäin niihin kiinni. Nytkin, vaikka nahkat ovat lähes kuroutuneet pois, käytän naisten tiukkoja alusasuja päivittäin ja olen tyytyvväinen niihin, enkä voisi edes kuvitella olevani ilman niitä Oloni tunttu suorastaan alastomalta, jos minulla ei ole liivejä ylläni. Vaimoni on hankkinut minulle useita eri kokonaisuuksia ja olen tyytyväinen yhteiseloomme.


      • Mikonpoika

        Minullakin rintaliivien käyttö alkoi osaltaan vaimoni ansiosta. Eräänä lauantaina saunassa hän totesi, että minulle on kasvanut rinnat. Kun sitten olin talvella ulkoilemassa, niin rinnat olivat kylmät. Seuraavana päivänä hankin rintaliivit, ja ihastuin niiden käyttöön, niin että käytän niitä läpi vuoden. Olen hankkinut niitä pääasiassa Klingelin postimyynnistä.


      • Vinkki_meni_hukkaan
        Mikonpoika kirjoitti:

        Minullakin rintaliivien käyttö alkoi osaltaan vaimoni ansiosta. Eräänä lauantaina saunassa hän totesi, että minulle on kasvanut rinnat. Kun sitten olin talvella ulkoilemassa, niin rinnat olivat kylmät. Seuraavana päivänä hankin rintaliivit, ja ihastuin niiden käyttöön, niin että käytän niitä läpi vuoden. Olen hankkinut niitä pääasiassa Klingelin postimyynnistä.

        Vaimo taisi vinoilla että saisi sinut laihduttamaan, mutta käsitit väärin.
        Jos rinnat jäähtyy lenkillä liikaa, rintaliivien sijasta puetaan vaikka villapaita ja viimaa pidättävä kuoriasu.


    • Fiksu äiti.
      Minulla oli myöskin taipumuksia tyttöilyyn joskus skidinä, kuitenkin vuosikymmeniä on mennyt, mutta nyt on aikaa hiukan tyttöillä, kun olen eläkkeellä.
      Valitettavasti vaimoni ei hyväksy tätä ja olenkin ollut selibaatissa yli kolme vuotta.
      Mutta onha olemassa korvikettakin olemassa. Lähinnä omin käsin onneen. Mutta korkkareistani en luovu!

    • VaateProffa

      Itse ostan naisten pikkuhousut ja rintaliivit -->> Klingel.fi <-- ja mekkoja olen ostanut mm. UFF:n kirpputoreilta :)
      Olen siis 50v. mies, mutta en Transu :) Tykkään vain ko. vaatteista:)

      • AlusasuTohtori

        Moni kirjoittaja unohtaa, että transuille on useimmiten hyvin tärkeää tulla huomatuiksi transuina. Jos mies siis ainoastaan käyttää naisten alusvaatteita, niin se ei yksinään riitä tekemään hänestä transua, paitsi jos nuo alusvaatteet ovat selvästi ulkopuolisten nähtävissä. Tämän transu voi varmistaa joko käyttämällä läpikuultavia tai tiukkoja vaatteita, esim. ohutta paitapuseroa tms, ja valitsemalla käyttämiensä alusasujen värin riittävän silmiinpistäväksi, tai valitsemalla alusasunsa niin, että niiden käyttö muuttaa transun ulkomuotoa havaittavissa määrin, kuten esim. isokuppiset topatut rintsikat mahdollisesti tekevät.
        Pikkuhousujen, sukkahousujen tai jopa housuliivien käyttö ei vielä riitä tekemään niitä käyttäviä miehiä transuiksi.


      • VaateProffa

        Tuossa olet aivan oikeassa:)
        Itse pidän naisten pikkuhousuja ja rintaliivejä jatkuvasti, mutta ne eivät näy ollenkaan vaatteiden läpi:) Pidän päälläni jopa urheilutoppiliivejä, jotka on topattu, mutta ei nekään näy juurikaan ulospäin...joku voi luulla et on vain isot rintalihakset:)
        Mekkojakin pidän päällä mutta vain kotona:)
        Enkä ole Transu, vaan normaali mies joka tykkää naisten vaatteista:)
        Ainoa miinus on, että en voi pitää rintsikoita valkoisten t-paitojen kans, kun rintaliivit näkyy läpi....


      • Epaa

        Mulle riittää alusvaatteet, syystä että ne on mukavempia kuin miesten alusvaatteet.
        Sukkikset keväällä ja syksyllä legginsit talvella ollu alushousuina, stay-upit pikkuviileillä, pikkareista steringit ja tavalliset, tarkotus olis talveksi ostaa pitkät silkki/kashmir alusasut hulvattoman kalliita mutta mukavuudelle ei hintaa lasketa, inhoan miesten puuvillaisia pitkiä kalsareita ja aluspaitoja joita talvella pidetään.


      • sukk1s

        Itselläni näkyvää puolta edustavat vain sukkahousut ja hame. Rintaliivi sen sijaan on hyvin piilossa...


      • VaateProffa

        Naisten sukkahousut on mullakin, hankin ne syksyä ja talvea varten:) . Klingel.fi :stä tilaan vielä puolipitkiä naisten alushousuja eri kuvioilla talvea varten ja ehkä mekonkin:)


      • Pikkuselvitystä

        Transvestiitti eläytyy naisen rooliin ja useimmiten se edellyttää pukeutumista myös naisten päällysvaatteisiin.
        Kun mies käyttää naisten pikkuhousuja ja sukkahousuja (mahdollisesti stay-up'eja) mukavuuden vuoksi, se ei vielä ole transvestisuutta. Mutta jo rintaliivien käyttöä ei voi pitää mukavuustavoitteisuutena vaan siinä on ainakin vähäistä kiinnostusta transvestisuuteen.
        Usein transvestisuus käynnistyy naisten alusvaatteiden käyttönä ja niiden piilottamisessa tavanomaisten miesten vaatteiden alle. Seuraavaksi otetaan käyttöön mekot ja hameet kotikäyttöön. Kun rohkeus alkaa riittämään, lähdetään ulos, alkuun syrjäiselle seudulle tai iltamyöhällä kun muita kulkijoita ei ole. Siitä se transvestisuus vähitellen kehittyy. Alkuvaiheessa tämä sukupuolinen suuntautuminen kielletään vakuuttamalla että ollaan täysin mies ja halutaan vaan käyttää mukavampia naisten alusasuja. Mutta transvestisuudessa ei ole mitään pahaa, sehän poistettiin muutama vuosi sitten sairausluokituksestakin. Transvestiitti on sukupuoleltaan todellakin mies ja tyytyväinen siihen, mutta haluaa välillä eläytyä sisäiseen naiseuteensa.


      • AlusasuTohtori
        Pikkuselvitystä kirjoitti:

        Transvestiitti eläytyy naisen rooliin ja useimmiten se edellyttää pukeutumista myös naisten päällysvaatteisiin.
        Kun mies käyttää naisten pikkuhousuja ja sukkahousuja (mahdollisesti stay-up'eja) mukavuuden vuoksi, se ei vielä ole transvestisuutta. Mutta jo rintaliivien käyttöä ei voi pitää mukavuustavoitteisuutena vaan siinä on ainakin vähäistä kiinnostusta transvestisuuteen.
        Usein transvestisuus käynnistyy naisten alusvaatteiden käyttönä ja niiden piilottamisessa tavanomaisten miesten vaatteiden alle. Seuraavaksi otetaan käyttöön mekot ja hameet kotikäyttöön. Kun rohkeus alkaa riittämään, lähdetään ulos, alkuun syrjäiselle seudulle tai iltamyöhällä kun muita kulkijoita ei ole. Siitä se transvestisuus vähitellen kehittyy. Alkuvaiheessa tämä sukupuolinen suuntautuminen kielletään vakuuttamalla että ollaan täysin mies ja halutaan vaan käyttää mukavampia naisten alusasuja. Mutta transvestisuudessa ei ole mitään pahaa, sehän poistettiin muutama vuosi sitten sairausluokituksestakin. Transvestiitti on sukupuoleltaan todellakin mies ja tyytyväinen siihen, mutta haluaa välillä eläytyä sisäiseen naiseuteensa.

        Osa naisten alusvaatteiden käyttöön ihastuneista miehistä ei koskaan kehity avoimesti transvestiiteiksi. He vain nautivat naisten alusvaatteiden tarjoamista merkittävistä eduista: valtavasta valikoimasta, fiksuista malleista, miellyttävistä materiaaleista ja usein vastaavaa miehille markkinoitua vaatekappaletta halvemmasta hinnasta.
        Niinsanotusti yleinen mielipide vaatii naisten alusvaatteiden miehiseltä käyttäjältä yllättäen tervettä itsetuntoa, itsenäisyyttä ja kukaties hieman rohkeuttakin. Näinollen nämä miehet eivät voi olla mitään nössöjä, vaikka moni kolpakkojaan kilistelevä erkki tai viinejään siemaileva elviira tällaista ehkä kuvitteleekin.


      • VaateProffa
        AlusasuTohtori kirjoitti:

        Osa naisten alusvaatteiden käyttöön ihastuneista miehistä ei koskaan kehity avoimesti transvestiiteiksi. He vain nautivat naisten alusvaatteiden tarjoamista merkittävistä eduista: valtavasta valikoimasta, fiksuista malleista, miellyttävistä materiaaleista ja usein vastaavaa miehille markkinoitua vaatekappaletta halvemmasta hinnasta.
        Niinsanotusti yleinen mielipide vaatii naisten alusvaatteiden miehiseltä käyttäjältä yllättäen tervettä itsetuntoa, itsenäisyyttä ja kukaties hieman rohkeuttakin. Näinollen nämä miehet eivät voi olla mitään nössöjä, vaikka moni kolpakkojaan kilistelevä erkki tai viinejään siemaileva elviira tällaista ehkä kuvitteleekin.

        Tuossa asiassa olet kyllä oikeassa, niinhän asia on :)


    • Sukkapöksy42

      Sukkahousut ja pöksyt ihan vaan norm kaupasta. Hametta en uskalla käyttää, ikävä kyllä.

      • VaateProffa

        Käytä mekkoa tai hametta vain kun olet sisällä, niin minäkin pidän....toistaiseksi:) Jalassa on naisten pikkarit aina ja joskus myös urheilurintaliivit:) Sukkahousuja pidän vasta syksymmällä ja talvella:)


      • VaateProffa
        VaateProffa kirjoitti:

        Käytä mekkoa tai hametta vain kun olet sisällä, niin minäkin pidän....toistaiseksi:) Jalassa on naisten pikkarit aina ja joskus myös urheilurintaliivit:) Sukkahousuja pidän vasta syksymmällä ja talvella:)

        Niin, urheilurintaliivit tukevat hyvin selkää ja ne on kevyesti topattu etupuolelta:) . Ammulla ostin Citymarketista urheilurintsikat, enkä pettynyt, ovat mukavat päällä:)


      • AlusasuTohtori

        Selkää voivat joissain tapauksissa tukea myös kunnon housuliivit tai korsetti. Samalla tavoin selkää tukevien liivien hankinta oikein lääkinnällisiä tuotteita myyvästä liikkeestä voi joskus olla aivan hyvä ratkaisu, mutta toisinaan nämä naisten alusasujen puolelta löytyvät housuliivit yms. ajavat asian riittävän hyvin, ja yleensä tuntuvasti pienemmin kustannuksin.


      • VaateProffa

        Noinhan tuo on:)
        Hankin jo toiset urheilurintaliivit (Finnwear Move / Nanso) ja ne maksoi vain 12€, korkea malli olkaimet selässä ristiin. Nyt päällä ja ovat tukevat:) Edelliset on H&M, joissa on myös kevyt toppaus etu-ja takapuolella:)


      • Outo_malli
        VaateProffa kirjoitti:

        Noinhan tuo on:)
        Hankin jo toiset urheilurintaliivit (Finnwear Move / Nanso) ja ne maksoi vain 12€, korkea malli olkaimet selässä ristiin. Nyt päällä ja ovat tukevat:) Edelliset on H&M, joissa on myös kevyt toppaus etu-ja takapuolella:)

        Toppausta urheiluliiveissä ja varsinkin takapuolella! Eipä ole ennen osunut eteen kun yleensä urheiluliivit tehdään mahdollisimman hengittävästä materiaalista. Mihin sitä toppausta tarvitaan rintsikoiden takapuolella?


      • Outo_malli kirjoitti:

        Toppausta urheiluliiveissä ja varsinkin takapuolella! Eipä ole ennen osunut eteen kun yleensä urheiluliivit tehdään mahdollisimman hengittävästä materiaalista. Mihin sitä toppausta tarvitaan rintsikoiden takapuolella?

        No tarkoitin, että urheiluliiveissä on pehmeät ja leveät olkaimet ja selkäpuoli :) Sekä tietty hengittävä:) Ja tehty pehmeästä materiaalista:)


      • Hyvä.olo

        Hame sopisi hyvin, jos päällä on avointa mallia liivit ja sukkanauhasukat. Eikä alushousuja, kikkeli tuulettuu vapaasti. Olisi varmaankin kiva olo kesäkuumalla


      • Varmaan.kivaa
        Hyvä.olo kirjoitti:

        Hame sopisi hyvin, jos päällä on avointa mallia liivit ja sukkanauhasukat. Eikä alushousuja, kikkeli tuulettuu vapaasti. Olisi varmaankin kiva olo kesäkuumalla

        Voisi olla upea vapauden tunne. Rannalla kohotella hametta merituulen suunnalle


    • Lapsenakoettu

      Mielenkiintoinen tämän keskustelu naisten alusasuja käyttävistä miehistä. Kun vertaa noihin muihin aloituksiin, niin tällä on huomattavasti enemmän lukijoita sekä kommentteja. Se taas tarkoittanee sitä, että naisten asuistaa pitäviä miehiä on paljon enemmän kuin arvaammekaan. Hyvin usein varsinkin ulkomaisilla sivuilla vierailessani, olen huomannut, että monesti on juuri vaimot saaneet miehiään kokeilemaan heidän asujaan, tai hankkineet näille omia hepeneitä. Itse leikin asuleikkejä lapsena ja vielä teini-iässäkin sisareni kanssa sekä myös äidin myötävaikutuksella. Naimisiin mentyäni harrastus loppui, vaikka vieläkin ihailen pienen kateuden kera vaimoni kauniita asuja ja kannustan häntä ostamaankin laatualusasuja. Kyllä nei hiukan nostavat tunnetta molemmille. Uskoisin niin. Minulla ei ole yhtään mitään sitä vastaaan jos joku mies näkee hyvöksi pukeutua naisten asuihin. Se on jokaisen oma asia.

      • AlusasuTohtori

        Se, mikä tekee tämän keskustelun tavallista mielenkiintoisemmaksi, on possun näköisten rehulafanien vähäinen osuus. Suurin osa keskusteluun osallistuneista on pysytellyt kiitettävän hyvin asialinjalla.
        Toteamus, että naisten asuja käyttäviä miehiä on paljon arvattua enemmän, pitää varmasti paikkansa. Tämä ei ole mikään ihme, jos tarkastellaan naisten pukeutumisessa parina viime vuosikymmenenä tapahtuneita suuria muutoksia. Samoin vaatteiden valmistuksessa käytetyt uudet raaka-aineet vaikuttavat asiaan, sillä tuskinpa kovin monella on enää halua pukea joka päivä ylleen silkkisiä tai pellavaisia asuja. Ne ovat peruuttamattomasti korvautuneet elastisilla ja mikrokuiduilla sekä muilla keinoaineilla. Erityisesti elastisten kuitujen ansiota on myös se, että monet aiemmin joustamattoman sopimattomat vaatteet sopivat nyt aivan yhtä hyvin naisten kuin miestenkin käyttöön. Näinollen muut tekijät kuten hinta, väri ja käyttömukavuus tulevat valintoja tehtäessä selvästi tärkeämmiksi kuin niinsanottu miehisyys tai naisellisuus.
        On surullista, että moni vaatesuunnittelija kangistuu yhä edelleen joihinkin prinssi-edwardin aikaisiin kliseihin suunnitellessaan vaatteita miehille. Heille tarjotaan edelleen sitkeästi pääasiassa äärettömän tylsiä värejä ja täysin mielikuvituksettomia malleja. Kauheimmillaan näitä tylsiä luomuksia yriteään piristää joillakin tomoffinland- tai viivijawagner-koristeluilla.


      • kirvkuti

        Oma ura käyttää naisten alusasuja alkoi kalsareitten korvaajaksi hankkimistani naisten sukkahousuista.
        Mitään en vihaa yhtä paljon kuin miesten järkyttäviä puuvillakalsareita, inhottavaa kangasta joka aiheuttaa mulle hirveän kutinan ja kirvelyn jaloissa, tuosta tuli pirullinen riesa, joka yö sai raapia sääret verille kutituksen vuoksi, erilaisiten pesuaineiden ja huuhteluaineiden kokeilu ei mitään apua tuonut, syytä en ole selville saanut mikä tuon kirvelyn aiheuttaa.
        Aloin käyttää sukkahousuja kutitus ja kirvely loppui siihen paikkaan.

        Sukkahousuja mulla on joka kelille ohuita ja paksumpia.
        Naisten alusasuissa on erittäin miellyttävät ja joustavat kankaat joka on mun tärkein asia miksi niitä käytän joka päivä.

        Ihmetyttää miksi miehille tehdään luokattoman rumia ja huonoja alusvaatteita luokattoman huonoista epämiellyttävistä kankaista.

        Tuo jalkojen ainainen kirvely ja kutitus alkoi tehdä elämästä yhtä helvettiä tuon jokaöisen riesan vuoksi melkoisesti, onneksi löytyi apu naisten alusasuista, saa nukkua yöt kaikessa rauhassa.

        Ehkä joku muu hakee jotain muita kiksejä naisten alusvaatteita käyttämällä, mulla ne paransi elämälaatua.


    • JaskaJokunen2

      Minä menin kauppaan ja sanoin että haluan valkoiset alushousut ja sukkahousut minulle. Hyvää ja asiallista palvelua. Muuten en käytä naisten vaatteita.

      • 15denieriä

        Hei olen syntynyt mieheksi, olen käyttänyt ohuita (15-20 denierin) nilkka- ja polvisukkia pari vuotta läpi kesän, koska ne ovat mukavan tuntuiset, ei tule hiertymiä (miksi niitä mainostetaan naisten sukkina, sopivat hyvin, jaloistaan huolehtiville miehille, rasvaus ja raspaus). Käytän niitä kumitossujen, ballerinojen ja sandaalien kanssa. Kaikissa ei ole kovin huomattavia kärkivahvikkeita, joten sopivat myös avokärkisten sandaalien kanssa. Sukkahousuja olen käyttänyt vuosikymmeniä (15-20-40-60 denier). Käytän naisille suunnatuja vaatteita päivittäin, liikun paljon julkisilla paikoilla, tunnen kyllä saavani ihmettelyä, mutta minusta tuntuu että minä olen minä, enkä voi sille mitään, että tämä olen minä, enkä halua kenellekään mitään pahaa, haluan vain olla minä. Toivoisin muidenkin kokeilevan roolia vastakkaisessa sukupuolessa, jos hiemankin siltä tuntuu. Ikävää vain, että naiselle se on huomattavasti helpompaa. Jos nainen laittaa jalkaansa tukevat kengät ja paksut housut ja paksut sukat se käy, mutta kun mies laittaa jalkaansa ohuet sukat ja sirot 'naisen' kengät ja vaikkapa hameen tai tiukat housut, se herättää huomiota, jopa pahennusta. Itselleni ei kuitenkaan ole koskaan kukaan tullut sanomaan mitään pahaa, joten siitä suuri kiitos. Laittaudun myös joskua 'täydelliseksi' naiseksi, kun saan siihen tilaisuuden (meikki, peruukki, korsetti rinnat, hame). Onko väärin, kun tuntee olevansa paljon nainen, mutta myös mies, kun naisen kohtaa, kuten on tapahtunut. Ihanaa, että nainen voi suvaita miehen astuvan naiseuden alueelle. Miehelle se taitaa olla huomattavasti vaikeampaa hyväksyä, Onko?


      • Enemmän_keskustelua

      • SpermanenttiPentti

        Kävin eilen ostamassa naisten vaatteita kun menen illalla baariin.Mitä luulette kun vedän noi kledjut niskaan käykö flaksi vai tipunko jakkaralta ?


    • tiinaristola

      kyllä se on mukavaa hyvissä alusvaatteissa.vassinkin jos on pitsiä liiveissä ja alkkareissa niissä minä kuljen

    • 2200

      Niiin olisi kiva saada biksut ja rintaliivit ja naisten alusvaatteita..

      • Mitäs_valitat

        Pitäisikö jonkun ostaa niitä sinulle. Höpö-höpö, mene tavarataloon ja osta itse.


    • riirtokk

      Olipa ihana .prait kulkue ,taas kerran sai julkisesti pukee hameen ja pitsi alkkarit ja rintsikat .Ei kukaan luullu miksikään pari naista kehu hamettani ,vaikka rintsikkan pitsi näky.

    • hamepäällä

      Kaupasta. Ei ongelmia.

    • lähinnä kirppareilta,on jännää ajatella miten suurenmoisella naisella nämäkin ovat olleet käytössä.saispa sellaisen liiveineen päivineen suostuteltua läheisempään tuttavuuteen

    • Tuulakari

      hei vaan kaikille naisten asuista pitäville.Olen kait "mies" mutta käytän sekä mies et naisten vaatteita, en koe ongelmaa. Miesten alusasuja en taida enää edes omistaa.
      Vaatteet tilanteen mukaan. nykyisin tavaratalot ja naistenvaateliikkeet on shoppailu
      kohteeni.

      • AlusasuTohtori

        Sy siihen, etta joku mies tykkää käyttää naisille tarjottuja alusasuja, on toisinaan hyvin yksinkertainen, jopa niin yksinkertainen, että kaikki possun näköiset rehulafanit eivät sitä ymmärrä, van hukuttavat nämä keskusteluketjut omaan sontaansa.

        Yksi syy naisten alusasujen suosimiseen on niiden valtava tarjonta. Löytyy väriä, mallia ja kokoa vaikka muille jakaa. Miehille suunnattu tarjonta on tähän verrattuna useimmiten surkea niin hinnoiltaan kuin myös malleiltaan väreistä puhumattakaan, mitä nyt mustaa ja valkoista kenties löytyy.

        Toinen syy on se, että naisille valmistetuissa alusasuissa käytetään usein paljon fiksumpia materiaaleja kuin miehille tarjotuissa. Kaikki kun eivät välttämättä halua käyttää pelkästään puuvillaisia alusasuja, vaan esimerkiksi runsaasti joustokuituja sisältävät alusasut palvelevat toisinaan paremmin.

        Kolmas syy ei välttämättä ole kiksien saaminen, vaan se, että naisille tarjottuja alushousuja, sukkahousuja, legginsejä tai sukkia on kiva käyttää. Se, että joku mies tykkää käyttää naisille suunniteltuja alusasuja, ei kuitenkaan välttämättä tee heistä transvestiitteja.


      • miesten_housut_naisilla

        "Yksi syy naisten alusasujen suosimiseen on niiden valtava tarjonta. Löytyy väriä, mallia ja kokoa vaikka muille jakaa. Miehille suunnattu tarjonta on tähän verrattuna useimmiten surkea niin hinnoiltaan kuin myös malleiltaan väreistä puhumattakaan, mitä nyt mustaa ja valkoista kenties löytyy.

        Toinen syy on se, että naisille valmistetuissa alusasuissa käytetään usein paljon fiksumpia materiaaleja kuin miehille tarjotuissa. Kaikki kun eivät välttämättä halua käyttää pelkästään puuvillaisia alusasuja, vaan esimerkiksi runsaasti joustokuituja sisältävät alusasut palvelevat toisinaan paremmin."

        Myös miesten alushousut ovat yleensä aika värikkäitä ja niissä on käytetty aivan samoja materiaaleja ja runsaasti elastaania - esim. cK:lta löytyy miehille boksereita joissa on 31% elastaania ja 69% polyamidia.
        Björn Borg (joita nykyisin myydään jopa Prismassa ja kaikissa vaatekaupoissa) värejä ja kuvioita löytyy joka lähtöön ja niissäkin on aika runsaasti 12% elastaania ja 88% polyamidia. Samanlaisia värikkäitä miesten alushousuja on monilla muillakin valmistajilla ja ennemminkin hillityt alushousut ovat harvinaisia.

        Löytyy myös puuvillaisia alushousuja niille joilla keinokuidut lisäävät inhottavasti takapuolen hikoamista ja kutinaa, mutta puuvilla pystyy sen sijaan paljon paremmin käyttämään. Luulisi että ennemminkin kutiamisherkät naiset suosisivat miesten puuvilla-alushousuja, eikä miehet naisten.

        Tai ehkä naiset niitä hiljaa käyttävätkin, mutta eivät vain meuhkaa keskustelupalstoilla miesten puuvilla-alushousujen käytöstä.


      • AlusasuTohtori

        "Luulisi että ennemminkin kutiamisherkät naiset suosisivat miesten puuvilla-alushousuja, eikä miehet naisten."

        Niinhän sitä luulisi, mutta naiset ovat sen verran miehiä fiksumpia, että ostavat naisille markkinoituja alushousuja. Esimerkiksi cK:n miehille markkinoimat alushousut näkyvät maksavan noin 25-30 euroa kappale, kun taas vähintään yhtä laadukkat naisten alushousut (esim. Sloggi Basic Maxi) maksavat jopa alle kuusi (6) euroa kappaleelta.

        Tiukalla budjetilla elävä mies tekee viisaan valinnan, jos hän hankkii ja käytää naisille markkinoituja alushousuja.


      • Ostaja_ratkaisee
        AlusasuTohtori kirjoitti:

        "Luulisi että ennemminkin kutiamisherkät naiset suosisivat miesten puuvilla-alushousuja, eikä miehet naisten."

        Niinhän sitä luulisi, mutta naiset ovat sen verran miehiä fiksumpia, että ostavat naisille markkinoituja alushousuja. Esimerkiksi cK:n miehille markkinoimat alushousut näkyvät maksavan noin 25-30 euroa kappale, kun taas vähintään yhtä laadukkat naisten alushousut (esim. Sloggi Basic Maxi) maksavat jopa alle kuusi (6) euroa kappaleelta.

        Tiukalla budjetilla elävä mies tekee viisaan valinnan, jos hän hankkii ja käytää naisille markkinoituja alushousuja.

        Myös naisten malleissa on runsaasti puuvilla-alushousuja ja ne ovat yleensä niitä halvimpia. Hyvin yleinen materiaali on puuvilla jossa on pieni määrä elastaania (alle 10%) jotta neulos säilyy napakkana.
        Suurin ero miesten ja naisten alushousuissa lienee materiaalin paksuus. Naisten malleissa käytetään ohuempaa ja joustavampaa materiaalia.


      • herkille_naisille

        "Esimerkiksi cK:n miehille markkinoimat alushousut näkyvät maksavan noin 25-30 euroa kappale, kun taas vähintään yhtä laadukkat naisten alushousut (esim. Sloggi Basic Maxi) maksavat jopa alle kuusi (6) euroa kappaleelta."

        Yleensä miesten alushousut eivät ole noin kalliita. Hyvin löytyy kolmen euron mikrokuituisia boksereita, joissa materiaalit ovat samoja kuin halvoissa naisten alushousuissa:
        https://microfibreboxers.com/collections/mens-microfibre-clothing
        Kannattaa myös huomata että nuo bokserit ovat myös värikkäitä (ei löydy tasaisen harmaata tai mustaa), halpoja, ja naisten materiaaleista valmistettuja.
        Samanlaisia halpoja miesten boksereita on myös ostarit täynnä (kappahl, jack&jones, yms halpaketujen teettämät omat bokserit jotka eivät ole mitään kallista merkkiä).

        "Myös naisten malleissa on runsaasti puuvilla-alushousuja ja ne ovat yleensä niitä halvimpia."

        Sloggin halvimmissa basic cotton naistenhousuissa näyttäisi olevan 5% elastaania, ja ne eivät ole parhaita mahdollisia. Miehille sen sijaan löytyy myös 100% puuvillaa olevia alushousuja, joita herkemmät naisetkin mielellään käyttävät, kun ei vastaavia löydy mistään naisten mallistosta.


      • luksushousuja
        Ostaja_ratkaisee kirjoitti:

        Myös naisten malleissa on runsaasti puuvilla-alushousuja ja ne ovat yleensä niitä halvimpia. Hyvin yleinen materiaali on puuvilla jossa on pieni määrä elastaania (alle 10%) jotta neulos säilyy napakkana.
        Suurin ero miesten ja naisten alushousuissa lienee materiaalin paksuus. Naisten malleissa käytetään ohuempaa ja joustavampaa materiaalia.

        Naisethan myös himoitsevat luksusta ja kalleimpia premium-materiaaleja halvan muovikuidun sijasta, mutta noita luksus materiaalejakin löytyy ainoastaan miesten alushousuista.

        Esim. Hugo Bossin kalleimmat Ultimate-malliston alusvaatteet ovat swiss cotton puuvillaa (joka käsittääkseni on Giza45 - kaikkein korkeimman laatuluokituksen egyptiläistä puuvillaa jota lähinnä sveistiläiset ostavat huippukalliilla ja valmistavat siitä hienoimpia kankaita). Ne ovat myös 100% puuvillaa, jota siis on myös malliston kalleimmat bokserit.

        Naisille ei löydy mitään alushousuja jotka olisivat esim. sea island, tai giza45 puuvillaa, tai muitakaan kalliita ja hienoja luksusmateriaaleja. On vain kaikkein halvimpia (karkeimpia ja lyhytkuituisimpia) puuvilloja sekä inhottavia takapuolta kutittavia/hiostavia muoveja.

        Ei pitäisi olla mitenkään ennenkuulumatonta, että naiset shoppaillessaan poimivat ostoskoriin Balmuirin kashmir-kaulahuivin, Pradan saffiano-laukun, ja pinon swiss cotton miesten alushousuja muka lahjaksi.


      • Järrkimies
        luksushousuja kirjoitti:

        Naisethan myös himoitsevat luksusta ja kalleimpia premium-materiaaleja halvan muovikuidun sijasta, mutta noita luksus materiaalejakin löytyy ainoastaan miesten alushousuista.

        Esim. Hugo Bossin kalleimmat Ultimate-malliston alusvaatteet ovat swiss cotton puuvillaa (joka käsittääkseni on Giza45 - kaikkein korkeimman laatuluokituksen egyptiläistä puuvillaa jota lähinnä sveistiläiset ostavat huippukalliilla ja valmistavat siitä hienoimpia kankaita). Ne ovat myös 100% puuvillaa, jota siis on myös malliston kalleimmat bokserit.

        Naisille ei löydy mitään alushousuja jotka olisivat esim. sea island, tai giza45 puuvillaa, tai muitakaan kalliita ja hienoja luksusmateriaaleja. On vain kaikkein halvimpia (karkeimpia ja lyhytkuituisimpia) puuvilloja sekä inhottavia takapuolta kutittavia/hiostavia muoveja.

        Ei pitäisi olla mitenkään ennenkuulumatonta, että naiset shoppaillessaan poimivat ostoskoriin Balmuirin kashmir-kaulahuivin, Pradan saffiano-laukun, ja pinon swiss cotton miesten alushousuja muka lahjaksi.

        "Naisille ei löydy mitään alushousuja jotka olisivat esim. sea island, tai giza45 puuvillaa, tai muitakaan kalliita ja hienoja luksusmateriaaleja. On vain kaikkein halvimpia (karkeimpia ja lyhytkuituisimpia) puuvilloja sekä inhottavia takapuolta kutittavia/hiostavia muoveja."

        Jahhah, Boss-edustaja kirjoittelee paksua valetta.


    • womanboy

      Mä ostan sit ku muutan omaa kotoo pois niin mä ostan sit naisten alusvaatteita ja bikinitKoska ne on siistejä ja siistin tuntuisia

    • uomokkv

      piti taas ostaa topatut pitsilla olevat rintsikat ku oli niin makeet ja hyvät päällä.

    • Mistä.kivaa

      Kertokaas, miten mulkku sopii housuliiveihin. Ainoa vaihtoehto mulkullisille ovat lantioliivit, alta avoimet. Ne taas hakeutuvat rullalle vyötäröä kohti, ellei niiden sukkanauhoissa ole kokopitkiä sukkia. Niistä taas jää paljasta paikkaa reisille. Siksi ( ja muutenkin) pitää olla lahkeelliset alushousut puolireisipituudella. Mitä vikaa? Ovat hakusassa, ei löydy tavarataloista.

      • Olet_vähemmistössä

        Haluat siis hepin heiluvan vapaana tai ainakin melkein. Yleensähän naisten vaatteita käyttävät miehet käyttävät nimenomaan housuliivejä ja vieläpä vähän liian pieniä että mulkku menee täysin piiloon haarojen väliin.


      • mistä.kivaa
        Olet_vähemmistössä kirjoitti:

        Haluat siis hepin heiluvan vapaana tai ainakin melkein. Yleensähän naisten vaatteita käyttävät miehet käyttävät nimenomaan housuliivejä ja vieläpä vähän liian pieniä että mulkku menee täysin piiloon haarojen väliin.

        Voe heleveti. Että vähemmistön vähemmistössä. Eihän mulkeroa voi rutistaa mihinkään kireisiin lahkeisiin, pilalle se menee. Vähän väljissä kuminauhalahkeellisissa housuissa sille on tilaa jäykistellä ja muutenkin viihtyä.


    • mistä.kivaa

      Selittäkääs miten mulkku sopii joihinkin naisten sloggeihin? Eihän se sovi. Vanhanmallisiin löysiin lahkeellisiin housuihinkin huonosti. Materiaalina modaalikuitu on miellyttävä, ei ole parempaa. Sellaisia miesten bermudahousuja saa, niissä on riittävästi tilaa.

      • mistä.kivaa

        Mihin tarvitaan rintsikoita, kun ei ole rintojakaan?


      • Äläostapieniä
        mistä.kivaa kirjoitti:

        Mihin tarvitaan rintsikoita, kun ei ole rintojakaan?

        Manboobsit on aika monella.
        Sloggit voi ostaa sopivan kokoisena, mahtuu sitten kaikki kyytiin.


      • Ei_sovi
        Äläostapieniä kirjoitti:

        Manboobsit on aika monella.
        Sloggit voi ostaa sopivan kokoisena, mahtuu sitten kaikki kyytiin.

        Manboobsit on vääränmuotoiset rintsikoihin.


      • mistä.kivaa
        Äläostapieniä kirjoitti:

        Manboobsit on aika monella.
        Sloggit voi ostaa sopivan kokoisena, mahtuu sitten kaikki kyytiin.

        Eiiö isoista sloggeista mulkero tuppaa ulos jalan reijästä? Sekin on isoissa housuissa iso.


    • kipeä.selkä

      Vaimoni oli onneksi säilyttänyt äitiysliivinsä. Tekee kipeälle selälle todella hyvää pitää niitä. Ratkaisematon ongelma on sukat. Liivit eivät pysy paikallaan, ellei niiden sukkanauhoissa ole pitkiä sukkia, liivit kun ovat avomallia alhaalta.

    • Joululahjaa

      Meillä vaimo yllätti jouluostoksilta tullessaan ja toi minulle parit satiinipikkarit ja liivit.... Pakko kait kokeilla, vaimon toive ja lahja.... :)

    • Saahan

      Saahan sitä kuvitella, että nainen näin toimisi.

      • Jokin.muu

        Pitääkö nykyään vaimon olla nainen?


      • Aika_selvää
        Jokin.muu kirjoitti:

        Pitääkö nykyään vaimon olla nainen?

        Kyllä, vaimo on yleinen nimitys naispuolisesta aviopuolisosta. Toistaiseksi miehellä ei voi olla miespuolista aviopuolisoa, korjautuu 3,5 kk kuluttua. Sen jälkeenkään ei voi puhua miespuolisesta vaimosta vaan käytetään reilusti nimitystä puoliso, molemmista avioparin henkilöistä.

        Käytän entisestä vaimostani nimitystä exä tai puoliso ettei tarvitse alkaa selittää miksi naisella on voinut olla aviovaimo.


    • Eikö.mitään

      Eikö Pukki tuonut mitään kivaa?

    • Mies50hetero

      minä sain ihanat sukkiset ja yöppärin

    • miesolen

      mie sain pukilta urheilurintaliivit ja uimapuvun ja bikininit ja hameen

      • Usko.itte

        Älä puhu paskaa. Mitenkään et sovita mulkeroa naisten uimapukuun. Mitäs teet, jos se alkaa vähänkin jäykistellä? Joku pilailee


      • miesolen

        en puhukkaan vaan 100% totta ne on mulla ollu kovassa käytössä eniten oon käyttäny6 niitä urheilurintaliiviä vaikka oonkin mies


      • Speeedos
        Usko.itte kirjoitti:

        Älä puhu paskaa. Mitenkään et sovita mulkeroa naisten uimapukuun. Mitäs teet, jos se alkaa vähänkin jäykistellä? Joku pilailee

        Samanlailla mahtuu kuin miesten uikkareihin. Mammanpojat tarvitsee jotkin lepattavat shortsit.


      • Usko.itte
        Speeedos kirjoitti:

        Samanlailla mahtuu kuin miesten uikkareihin. Mammanpojat tarvitsee jotkin lepattavat shortsit.

        Miesten uikkareissa on ovelasti rakenneltu löysä pussi, johon kaikki mahtuu ja kätkeytyy jalkojen väliin. Naisten uikkareissa ei tietenkään ole


      • Asettelua
        Usko.itte kirjoitti:

        Miesten uikkareissa on ovelasti rakenneltu löysä pussi, johon kaikki mahtuu ja kätkeytyy jalkojen väliin. Naisten uikkareissa ei tietenkään ole

        Voi ne sijoittaa vaikka ylöspäinkin, ei tarvita pakosta mitään pusseja.


      • Balletmen
        Asettelua kirjoitti:

        Voi ne sijoittaa vaikka ylöspäinkin, ei tarvita pakosta mitään pusseja.

        Miespuoliset balettitanssijat käyttävät tukihousuja ( dandebelt ) joissa tavara on tukevasti ylöspäin.


    • Olis.kivat

      Kun saisi vielä jostakin 50 luvun kuminauhalahkeellisia naisten housuja. Erityisesti ns raappahousut olisivat makeat.

      • Tänään_jo_tarpeen

        Raappahousut on miesten pitkät paksua materiaalia olevat välihousut talvikäyttöä varten.


      • Olis.kivat
        Tänään_jo_tarpeen kirjoitti:

        Raappahousut on miesten pitkät paksua materiaalia olevat välihousut talvikäyttöä varten.

        Myös naisille oli samasta kankaasta valmistettuja raappahousuja, joissa oli lyhyet lahkeet ryppykuminauhalla. Muistan vanhemman sisareni vihanneen näitä housuja ja mahdollisuuksien mukaan lintsaamaan niiden käyttämisestä. Rangaistukseksi äiti määräsi hänet olemaan ne päällä sisällä ilman hametta. Tämä 50 luvulla


    • Pantyhose

      Nettikirppikset ja normikirppikset on kova sana ja sukkahousuja säihkysäärestä netistä ja eilen rohkaistuin ja painoin naisten alusasuliikkeeseen näppäränä katselemaan ja avulias myyjä auttoi valitsemaan sopivat stringit ja kolmethan niitä sitten mukaan lähti XD

    • miesnaistenalusvaate

      serkku kävi mun luona ja se toi tullessaa jätesäkillisen sen vanhoja alusvaatteita joita se ei käytä sit se sano että mä saan ne kunhan sovitan niitä kaikkia sen nähen sit me alettiin mun päälle sovittaan niitä ja 99,9% niistä sopikin tosi hyvin mun päälle

      • matemaatikko.koroilla

        Asusteita on siis täytynyt olla 1000 tai enemmän, jos 0,1% ei sopinut.


    • miesnaistenalusvaate

      niitä oli noin 900--10000 koska niistä oli suurin osa alus housuja jätesäkki oli sellanen tosi iso jätesäkki en laskenu niitä mut oli niitä tosi paljon

    • juki48

      ostan alusasut naisten asujen erikoisliikkeestä siellä saanut sovittaaa rintsikoita japikkuhousuja on todella ihana myyjä ja ymmärtävä nainen on upeaa sovituskopissa pukea asuja alkaa seisomaan pitsi pikkarissa

      • Ei_pornoliike

        Tuon loppulauseen vuoksi eräät naistenvaateliikkeet kieltävät tiiteiltä vaatteiden sovittelun. Jos sotket pitsipikkarit, ostat ne koska niitä ei voi myydä enää muille.


      • kysyjähaluaatietää

        mikä liike kerro sen nimi


    • lingerie

      Tuntuu mukavalta pukea pikkarit sekä rintaliivit (80 B), mieli lepää ja on rentoutunut fiilis

    • Pissitelyä

      Kyllä mielestäni Mies saa käyttää mitä vaan vaatetta . Jos tuntuu hyvältä ja tykkää. Eihän muiden tarvii. Jos on niin MIESTä. Ettei kehtaa tunnustaa. Tykkäävänsä nylon sukista ja minihameista .saati korkkareista. .Korsetti ja tutu..sekä sukkanauhaliivit sukilla. JEES. Oma ystävätärkin tuo vastaavia. Ja saa olla kuten mieli tuo.

      • Joo! On tosi ihanaa käyttää naisten alusvaatteita.


    • Pissistelyä

      Hyviä mekkoja ja muuta alus/sexy vaatetta saa aliexpres. (Koot pieniä. Välillä. Joissain hepenissä )
      Korkkareita löytyy ja koot täsmää. .

    • Sukkisukko

      Ihanaa on välillä olla naisten alusvaatteissa. Lindexistä olen osatanut rintsikoita, pikkareita sekä sukkanauhaliivin ja sukkia ja stay-upeja. Rohkeasti vaan mennyt myyjän luo ja sanonut mitä haluaisin ostaa ja minkä kokoisia. Sen enempää en ole kertonut kenelle tulevat. Ehkä myyjä arvannut....:)

      Sukkiksia ja stay-upeja ostanut cittarista ym. kaupoista. Siinä ehkä hiukan nololta tuntuu se jos joutuu pitkään etsimään sukkishyllyn edessä että löytää sopivan mallin, värin ja koon. Joskus kyllä ostanut vaimollekin, silloin "hyvä syy" olla siellä. Kassalla ei kukaan kiinnitä huomiota.

    • Tukisukkanen

      Kommenttien määrästä päätelle taitaa miesten kiinostus naisten alus- ym asuihin olla aika laajaa. MIkä ettei. Jotenkin naisille on onnistuttu suunnittelemaan käyttömukavuudeltaan paremmat vaateet. Itse tykästyin niihin vähän vahingossa ensi alkuun. Käytin nimittäin tukisukkia lähes joka päivä. Ongelmana oli kuitenkin se että ne puristivat tuosta polven alapuolelta aika pahasti ja kun aikani sitä vaimolle valittelin, hän tuli kerran työhuoneeni ovelle töistä tultuaan ja ojensi minulle ihan miesten kokoa olevat stayup tukisukat!!! Sanoen, etteivät taatusti purista, eikä ne sitä tehneetkään. Muutaman päivän kokeilun jälkeen niistä tuli vakioasuste minulle ja ostimme niitä useita pareja. Joissakin tahtoi se leveä elastinen nauha sukkien yläreunassa löystyä hiukan ja niillä oli taipumus valua vähän alaspäin. Siihen löysi vaimoni ratkaisun. Hän etsi kaapistaan elastiset vyötäröliivit, mitkä olivat jääneet hänelle hiukan suuriksi, kun oli saanut laihdutettua. Taiteilessani niitä ylleni makuuhuoneessa, tajusiin saaneeni erektion... Vaimoni ihastuksissaan totesi, että "tuo pikkumieskin" tuntuu pitävän tästä. Sen sanottuaan hän kääntyi ympäri ja palasi hetken kuluttua ojentaen minulle myös pikkarinsa... Siitä on nyt jo useita vuosia ja vielä tuntuu yhtä upealta vetää nailoniset tukisukat, pikkarit ja liivit ylle. Onhan minun tunnustettava, että kotioloissa vaimoni sai minut myös käyttämään rintaliivejäkin, mutta se olikin ihan eri juttu.

      • fsghdsdgdfgdfg

        Eli tuossa tapauksessa paljastui transvestiittinen fetismi, joka lienee taustalla aika monella. Puhtaasti naisten vaatteiden mukavuus ei ollutkaan tavoitteena, sillä vaan yritettiin selittää "väärien" vaatekappaleiden käyttö.


    • Pissistelyä

      Kyllä naisten alsuasut ym. Sukat ja mekot .on ne parempii päällä. Kummasti löytyy kommentointii vastaan. Mutta. Tuntuu että nää "tosi miehet" on aivan tissiposkii. Haluuvat naiselta kaikkee mahollista. Pukeutumiseen ja toki. Hellan ja nyrkin väliin. Huh. Annetaan ihmisten olla mitä haluuva. Mullaki emäntä tuo vaatetta ja korkkarii ym ym. Silti olen liiankin vahva luonteinen Mies. Nää kommentoijat vatkaa itteensä wc salassa. Mut yleinen mielipide vaan vaarallista "äijien" kohdalla rikkoo/myöntää mitään.

      • Opettele_kirjoittamaan

        Tekstistäsi päätellen olet "tosimies" ja vahva_luonteinen kun äidinkielen oppiminen ja kirjoitustaito on unohtunut kokonaan. Oltiinko sitä äikän tuntien aikaan kavereiden kanssa tupakalla nurkan takana?


      • Pissistelyä

        No. Siin taas yx .pilkun nusdija. Osasit sentään lukee. Ei maailma ole noin ankee .tai joillain on.
        Asia jää kokonaan piiloon. Kun näitä täydellisiä käy kommentoimassa turhista


      • Liiviostoksilla

        Kohta on taas joulusesongin aika ja on mukava käydä tavaratalojen liiviosastoilla tutkimassa tarjontaa. Kaikkihan tietenkin luulevat, että siinä ostetaan vaimolle, tai tyttöystävälle ihania alusvaatteita joululahjaksi.
        Samalla, kun katselette liivejä, niin muistakaa käydä myös sovittamassa rintsikkanne, että tulee oikean kokoiset. Myyjältä kannattaa myös kysyä, jos oikeaa mallia, tai kokoa ei meinaa löytyä.
        Myyjälle kannattaa myös sanoa, että liivit tulevat itselle ja, että haluat sovittaa niitä ennen ostopäätöstä.
        Hyviä joulunalusostoksia teille kaikille!


      • Ihan_turhaa
        Liiviostoksilla kirjoitti:

        Kohta on taas joulusesongin aika ja on mukava käydä tavaratalojen liiviosastoilla tutkimassa tarjontaa. Kaikkihan tietenkin luulevat, että siinä ostetaan vaimolle, tai tyttöystävälle ihania alusvaatteita joululahjaksi.
        Samalla, kun katselette liivejä, niin muistakaa käydä myös sovittamassa rintsikkanne, että tulee oikean kokoiset. Myyjältä kannattaa myös kysyä, jos oikeaa mallia, tai kokoa ei meinaa löytyä.
        Myyjälle kannattaa myös sanoa, että liivit tulevat itselle ja, että haluat sovittaa niitä ennen ostopäätöstä.
        Hyviä joulunalusostoksia teille kaikille!

        Eihän miehen tarvitse sovittaa rintaliivejä. Liivit voi ostaa suoraan koon perusteella kunhan on mitannut rinnanympäryksensä. Kuppikoon voi valita sen mukaan kuinka isot rinnat haluaa ja minkä verran aikoo tunkea kuppeihin täytettä.

        Se että mies sovittelee rintaliivejä ja vieläpä pyytää siihen myyjän apua, osoittaa lähinnä fetismiä. Asiaatunteva mies ostaa rintaliivit suoraan telineestä numeron perusteella. Kai tiedät että se numero-osuus tarkoittaa rinnanympärystä sentteinä, koon voi valita pari-kolme senttiä alle mitatun rinnanympäryksen. Lisäksi hakasissakin on säätövaraa.


      • Mene_iltakouluun
        Pissistelyä kirjoitti:

        No. Siin taas yx .pilkun nusdija. Osasit sentään lukee. Ei maailma ole noin ankee .tai joillain on.
        Asia jää kokonaan piiloon. Kun näitä täydellisiä käy kommentoimassa turhista

        Oi kuinka sööttiä! Syrjäytynyt ja vähän huonosti suomenkieltä kirjoittava tissiliivimies suuttui.


      • Liiviostoksilla
        Ihan_turhaa kirjoitti:

        Eihän miehen tarvitse sovittaa rintaliivejä. Liivit voi ostaa suoraan koon perusteella kunhan on mitannut rinnanympäryksensä. Kuppikoon voi valita sen mukaan kuinka isot rinnat haluaa ja minkä verran aikoo tunkea kuppeihin täytettä.

        Se että mies sovittelee rintaliivejä ja vieläpä pyytää siihen myyjän apua, osoittaa lähinnä fetismiä. Asiaatunteva mies ostaa rintaliivit suoraan telineestä numeron perusteella. Kai tiedät että se numero-osuus tarkoittaa rinnanympärystä sentteinä, koon voi valita pari-kolme senttiä alle mitatun rinnanympäryksen. Lisäksi hakasissakin on säätövaraa.

        Kyllä miehenkin pitää rintsikoita sovittaa. Liiveissä olevaan ympärysmittanumeroon ei aina ole luottamista. Eri tehtaiden sama koko voi heittää useilla senteillä. Samoin rintaliivin kupin malli ja muoto vaikuttavat runsaasti liivien ympärysmittaan. Kuppikoko vaikuttaa myös.
        Siis kaikki rintsikoitten ostajat, niin miehet, kuin naisetkin sovittakaa. Vain huolellinen sovitus takaa oikean kokoiset rintaliivit, joita on kiva pitää. Sovittamisessa on pieni vaiva, mutta suuri hyöty.


      • jhfthghcfhgfghcvjg
        Liiviostoksilla kirjoitti:

        Kyllä miehenkin pitää rintsikoita sovittaa. Liiveissä olevaan ympärysmittanumeroon ei aina ole luottamista. Eri tehtaiden sama koko voi heittää useilla senteillä. Samoin rintaliivin kupin malli ja muoto vaikuttavat runsaasti liivien ympärysmittaan. Kuppikoko vaikuttaa myös.
        Siis kaikki rintsikoitten ostajat, niin miehet, kuin naisetkin sovittakaa. Vain huolellinen sovitus takaa oikean kokoiset rintaliivit, joita on kiva pitää. Sovittamisessa on pieni vaiva, mutta suuri hyöty.

        Sitten vaan tekorinnat mukaan kassissa, eihän rintsikoita voi sovittaa kunnolla jos kupit on tyhjät.


      • Liiviostoksilla

        Juuri näin. Oikeassa olet, näin miesten pitää tehdä. Naisilla homma käy helpommin, sillä rintsikoitten sisältöä ei tarvitse kantaa kassissa.


      • transtäti

        Minusta rintsikoiden sisältö on helpompi kantaa paikalle kokovartaloliivien kupeissa.Kun minulla on jo naisten vaatteiden alla muhkeat lantio ja takapuolitoppaukset ja kokoliivi kokoa 105 e,painavat "tissit"kulkevat mukana kupeissa kivasti keinuen.
        Kun sitten haluaa sovittaa liivejä,voi niitä sovittaa jo päällä olevien liivien päälle.
        Monia hauskoja ja mukavia kokemuksia on näistä kertynyt,mutta missä,en tohdi liikkeitä ja kirppiksiä julkisesti kertoa.
        Olen saanut myös apua liivien sovitukseen ja kirpparilla takaa kiristettävien lantioliivien nauhojen kiristykseen.


    • jeenaistenalusvaatteet

      voin sanoa että ei ole parempia naisten uimapuvut ja sukkahousut on huippuja myös urheilurintaliivit ja alushousut ja bikinit

    • Cat66sukkis

      Kyllä mielelläni käytän naisten alusvaatteita. Nyttenkin Wolfordin sukkahousut päällä.

    • kokeilkaa

      juuri tulin suihkusta ja ajattelin laittaa illaksi päälleni vaimoni minulle tuomat pikkarit ja sukkahousut ylleni.

      materiaalit vaan on niin paljon miellyttävämpiä kuin miesten pitkissä kalsareissa, että olis pitänyt jo aikoja sitten vaihtaa naisten alusasuihin jo oman mukavuudenhalunkin vuoksi!

    • Mikkomekko

      Meil on säästäväinen perhe ni vaatteet kierrätetään saan isosiskon pikkarit käyttöö ku se kasvaa niist ulos. Tykkään pitää paitsi stringei ku se naru o tyhmä

      • Säästäväisyyttä oli sekin kun sain tehtäväkseni viedä kierrätyskeskukseen edesmenneen sukulaiseni vaatteita.Hän oli iso nainen ja sainkin hyvän setin liivejä ja muita vaatteita omaan käyttöön.Minulla on tosin aikamoiset täytteet lantiolla ja reisissä jottä lahkeelliset housuliivit istuvat.Tissiliivit ja korseletit ovat yli 100 ympärysmitaltaan ja kuppikoot d-e,suurin on 110 e glamorisen korseletti. Tisseihin olen valmistanut vesipolymeereista yli kilon pussit.Aikas kiihottavan tuntuista kävellä ulkona liivit alla ja päällä ohut kesämekko-tietysti kesällä


      • Anonyymi
        transtäti kirjoitti:

        Säästäväisyyttä oli sekin kun sain tehtäväkseni viedä kierrätyskeskukseen edesmenneen sukulaiseni vaatteita.Hän oli iso nainen ja sainkin hyvän setin liivejä ja muita vaatteita omaan käyttöön.Minulla on tosin aikamoiset täytteet lantiolla ja reisissä jottä lahkeelliset housuliivit istuvat.Tissiliivit ja korseletit ovat yli 100 ympärysmitaltaan ja kuppikoot d-e,suurin on 110 e glamorisen korseletti. Tisseihin olen valmistanut vesipolymeereista yli kilon pussit.Aikas kiihottavan tuntuista kävellä ulkona liivit alla ja päällä ohut kesämekko-tietysti kesällä

        Kiva kuin sait ," nätisti" kivoja asuja käyttöösi...itsekkin pari kertaa onnistunut saman tyylisesti saamaan parin kookkaan naisen koko vaatevaraston... Taticd...


    • Tiinaste

      Mun mies lainailee mun pikkuhousuja laiskuuttaan, sen muutamat omat on usein pesussa.
      Mua ärsytti sen lainailut, kostoksi käytin kaikki sen puhtaat ja piilotin kaikki omat arkipikkarit,
      mutta ne miesten pikkarit oli huonoja ja karheita enkä tykänny niistä yhtään, joten hellyin sittekin palauttaaman oman lainattavaksi. Eikä niitä tavallisista naisten pikkareita erota miehen päällä jos niissä ei ole pitsiä tai muuta koristetta ja ne naisten on paljon mukavammat.
      Meillä tehtiin semmonen kompromissi että mä tilaan kaikki meidän alusvaatteet ja mieheni hoitaa maksupuolen ja mähän tilaankin sitten vaan laatua.
      Joku siskoista voi pitää outona mutta en mä tän takia miestäni jättäisi, saattaisin tietysti vähän kysellä jos alkais rastittamaan zalandon kuvastosta liivejä tms. mutta eipä se mua haittaisi..

      ps. siskot kokeilkaas tätä seuraavalla kauppareisulla, pistäkää miehellene hotit pitsipikkarit ja työntäkää kaupassa käsi sen housuihin niin että voitte hiplata pitsiä ja kuiskia korvaan kaikenlaista. Mun mies meni ihan punaseksi, mutta kotona tulikin kunnon kyytiä:)

    • jeeneonmukavammat

      mä käytän naisten alushousuja en mistään hinnasta enään käyttäs miesten koska naisten in mukavammat ja kauniimpia myös

    • mie18

      Olen alkanut pitää naisten alushousija on hyvät. Kirpparilta saa hyviä alusvaatteita

    • Anonyymi

      Freddy WR.UP housut on kyllä ihanat, koko kesän olen pitänyt.

      Samoin pidän tosi usein naisten alusvaatteita, mutta en siis mitään pitsihepeniä. Tai "sissyjä" vaan käytännöllisiä hyvistä materiaaleista tehtyjä vaatteita.

    • Anonyymi

      Nettikirppareilta meitä myyjiä kyllä löytyisi, jos asiakas on asiallinen.
      Alusvaatteiden sovitusmahdollisuutta en kuitenkaan tarjoa ihan jo hygieniasyystä, sukupuolesta riippumatta.
      Ja asiakkaalta edellytän ehdottoman asiallista käytöstä.
      Kesällä eräs mies otti minuun yhteyttä nettikirpparin kautta. Kysyi varovaisesti möisinkö hänelle vaatteita.
      No, tottahan toki!
      Vuodatti minulle pitkät värssyt siitä miten vaikeata on ostaa naisten vaatteita, miten nihkeästi kaupoissa ja kirppareilla suhtaudutaan.
      Kuuntelin ymmärtäväisesti.
      Mies innostui tilaamaan minulta enemmän tavaraa. Pyysi lisäkuvia useista tuotteista. Varasi lopulta ison läjän vaatteita viidenkympin edestä.
      Sitten aloin saada tapaamisehdotuksia (asuimme eri kaupungeissa ja olen varattu). Rasvaisia viestejä.
      Kun en lähtenyt mukaan tähän, kaupatkin jäi. Minulle tuli aika hyväksikäytetty olo.
      Tajuan toki, ettei kaikki naisten vaatteisiin mieltyneet miehet ole tuollaisia mätämunia, mutta tuollainen toiminta voi tehdä hallaa asiallisille ja rehellisille miehille, jotka haluaisivat ostaa naisten vaatteita kirpparilta :/

    • Anonyymi

      Äiti ostaa silloin tällöin kaverit saa joululahjaksi boksereita mie pitsisiä pikkareita.

    • Anonyymi

      Selma Palmulta ostin mummokorsetteja. Ihana kokemus, piti sovittaa takatilassa

      • Vieläkö selma palmu on auki,ihana paikka ja olen ollut asiakkaana.


    • Anonyymi

      Kävin tänään porvoossa Magy`s Liiviliikkeessä. Sain hyvää palvelua,sovitin kolmia rintaliivejä korselettini päälle ja myyjä katsoi miten ne sopivat.Liivit olivat Miss Mary 2424 mallia,leveät olkaimet painaville tisseille ja kivan näköiset valkoisina. Sain hyviä neuvoja ja myyjä suoristi liivien linjoja takaa,kysyttyään uskallanko näyttää istuvuutta.Ostin sitten 105 f kokoa ja hyviltä tuntuvat. Yhtään en kokenut epämukavuutta vaikka olen mies ja varmasti sen huomasivat,vaikka olihan liivien alla reilusti kurveja. Täytyy sanoa Kiitos ja jos liivejä tarvitsen,sinne takaisin.

    • Anonyymi

      https://kaytetyt-alushousut7.cms.webnode.fi/

      Uusi sivusto alushousujen myyntiin ja ostamiseen. Käy ihmeessä tsekkaa! ;)

      Alushousujen myynti ja osto ei ole tehty aina helpoksi. Osa sivustoista vaatii kuukausimaksuja, liittymismaksuja tai rojalteja. Ostajan puolestaan on vaikea tunnistaa huijaus aidosta.

      Käytetyt asushousut sivusto on luotu juurikin näistä syistä. Tavoitteena on varmistaa myymisen ja ostamisen helppous ja molempien osapuolten turvallisuus. Ilman ylimääräisiä maksuja tai muita kustannuksia. Kotimaisia laatu tuotteita ;)

      • Anonyymi

        kyllä kaikkia normi vaatteita saa ihan osteltua kaupoista ja kirppareilta jne,eipä ole kukaan kyselly mitään vaikka olen ostanutkin vastakakisen sukupuolen kuteita,asiallinen kun on niin ei tule mitään ongelmia.
        Jos olet mies ja ostat naisten vaatteita niin ÄLÄ ala ehdottelemaan mitään myyjille tms,senssi ja seksipalstat on ihan erikseen ja myyjät taas erikseen.
        Ostaminenhan on vain tapahtuma kaiken mun seassamitä joku miettii siitä niin ketäpä se kiinnostaa ei varmaan ketään oikeasti...


    • Anonyymi

      Itse olen tilaillut verkkokaupoista, omat mitat vaan ja naisten mittataulukko eteen. Alaosat menee pykälää pienemmät mitä miesten koossa. Yläosa taasen... Aika isot :) jos siis alusvaatteista puhutaan.

      Mutta, harrastus se tämäkin. Ja ihan itseäni varten vaan. Perkele :)

    • Anonyymi

      Hei olen 64 vuotias mis,olen käyttänyt naisten pikkareita 15 vuotiaasta asti ja mielestäni ne on niin ihania ja sexikkäitä,myöhemmin rupesin käyttämään rintsikoita
      Mekkoja korkkareilla jakku-pukuja ymm mää niin nautin hurjasti..

      • Anonyymi

        Olen 63 vuotias mies ja lähes päivittäin käytän naisten alusvaatteita , ovat niin mukavia ja kiihotun kun pukeudun rintaliivit , sukkanahavyö nailonit sekä korkokengät . Kulli seisoo kovana
        kun runkkaa naisten vaatteissa , on tämä kyllä nautinto.
        M 63 CD 💃💖


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen 63 vuotias mies ja lähes päivittäin käytän naisten alusvaatteita , ovat niin mukavia ja kiihotun kun pukeudun rintaliivit , sukkanahavyö nailonit sekä korkokengät . Kulli seisoo kovana
        kun runkkaa naisten vaatteissa , on tämä kyllä nautinto.
        M 63 CD 💃💖

        Samoin. M 64 CD


      • Anonyymi

        Moi, Olen 67 v mies ja minusta on tosi kiihottavaa käyttää naisten alusvaatteita, tykkään varsinkin pitsipikkareista. Olen isokokoinen mies, joten sopivan kokoisia on hieman vaikeata löytää, enkä ole vielä hyvää verkkokauppaa löytänyt. Haluaisin ostaa seksikkäät rintsikat mutta mistä saa selville "miesten koot"?


    • Anonyymi

      Ja hauskaa on :)

      • Anonyymi

        Mistä saisi naisten raappahousut?


    • Anonyymi

      Kyllä hame ja sukkahousut kiihottaa

      • Anonyymi

        Lisää rintaliivi siihen.


    • Anonyymi

      Ja korkokenkät

    • Anonyymi

      Kyllä rintaliivit ja sukkahousut tuntuu hyvälle.
      Kandee kokeilla.

      • Anonyymi

        Tai rintaliivi ja alaliivi.


    • Anonyymi

      Pidän erityisesti vanhan ajan puuterinvärisistä rintaliiveistä, isoista alushousuista ja vaaleanruskeista paksummista, kokopitkistä liivisukista. Myös nyloniset polvisukat kiehtoo. Ja bodyt

      • Anonyymi

        Mummokamppeetkin voivat olla seksikkäitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummokamppeetkin voivat olla seksikkäitä.

        Niin voivat. Rumanseksikkäät. Vähän sama kuin herkulliset, pahanmakuiset elintarvikkeet: voimakkaat juustot, kitketät tai etkkaiset herkut. Mitä asuja sinä puet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voivat. Rumanseksikkäät. Vähän sama kuin herkulliset, pahanmakuiset elintarvikkeet: voimakkaat juustot, kitketät tai etkkaiset herkut. Mitä asuja sinä puet?

        Minusta ei oikein tunnu edes hyvältä yhdistää vanhantuoksuista "mummokorsettia" sanaan ruma tai ei ainakaan kaikissa tapauksissa. Jotkut niistä voivat olla todellakin elegantteja.


    • Anonyymi

      Hommaan kumisaappaat ja rukkaset K-Raudasta.Edullisesti.

    • Anonyymi

      Kkakskdkdl

    • Anonyymi

      Rakastan pukeutua naisten alusasuihin ,,,oonn TYTTÖILIÄ

    • Anonyymi

      Hyviä kumisaappaita saa myös Tokmannilta. Rukkaset käteen ja kumikenkärunkulle !

    • Anonyymi

      Ostan ihan normikaupasta jos vaan on kokoja 182 84 kenkät 45 kirppareilta ym löytyy kans usein sopivia minusta mummolook on ihanin ja ois ihana ostella kimpas jotain t.Erja transmummo

    • Anonyymi

      Pienikullista porukkaa,,,

      • Anonyymi

        Tervetuloa.
        Eiköhän sieltä löydy pitsipöksyt sinullekin.


      • ei pidä paikkkaansa itsellä ainakin 17 cm normi paksuus on hyvin kelvannut homoille


    • Anonyymi

      Miksi käyttää naisten alusvaatteita jos ja kun kerran miehillekkin tehdään omia.Tuntuu ihan käsittämättömältä. Nainen raappahousuissa ja paskasessa lanelipaidasa oh so sexy...

    • Anonyymi

      Mistä kirpparilta 45 korkkarit? Taitaa olla haavetta, jopa 43. Niitäkään ei tahdo löytää kaupasta

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1726
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1347
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      4
      1250
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1230
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1215
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1116
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1085
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      1081
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1004
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      914
    Aihe