Ylläpidolle

SkillaN*

Onko aivan mahdotonta saada takaisin se "oksapuu" säästyisimme monilta ikäviltä väärinkäsityksiltä.

Tämä nykyinen, vastausten oikealle tarkoitetulle viestille ei meinaa löytää paikkaa ( jos ei heti perään kirjoita) ja arvailuksi menee nuo lukemisetkin kenelle viesti on tarkoitettu.

Uudistukset kohdallaan, mutta paluu hyvään ja parempaan tapaan ei voine olla kovin vaikea.
Lukeminen helpottuisi ja viesti löytyisi paikasta, mihin se on tarkoitettu.

Harvoin ylläpidolle viestejä laitan, en kai koskaan, nyt kuitenkin rohkenen ehkä useaakin vaivanneen toiveen esittää.

19

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toive ja vaatimus

YLLÄPIDOLLE toinenki toivomus !

CHAT huoneet 80 70 60 vanhuksille PITÄÄ saada anonymiksi,

vanhukset EI ala rekisteröitymään, liian vaikeaa,

PITÄÄ olla mahdollisuus anonyyminä juttutuokiot !

• Hei,
        Suomi24:n chatiin tuotiin rekisteröitymispakko joitakin vuosia sitten, koska palvelusta haluttiin tehdä turvallisempi kaikille sen käytäjille.

Rekisteröidyn tunnuksen luominen ei ole kuitenkaan vaikeaa.
        Sen voi tehdä täällä:
        http://www.suomi24.fi/prom/liity?wanted_url=http%3 A%2F%2Fwww.suomi24.fi%2F
        Ohjeita saa täältä: http://www.suomi24.fi/opastus/s24/rekisterointi/

Käyttäjälle, joka ei halua luoda tunnusta, keskustelut ja yhteisö ovat toimivia paikkoja, joissa voi käydä keskustelua.

Terveisin,
        Piia
        Suomi24

• kiitos etukäteen,
        suomi24 kirjoitti:

Hei,
        Suomi24:n chatiin tuotiin rekisteröitymispakko joitakin vuosia sitten, koska palvelusta haluttiin tehdä turvallisempi kaikille sen käytäjille.

Sen voi tehdä täällä:

Käyttäjälle, joka ei halua luoda tunnusta, keskustelut ja yhteisö ovat toimivia paikkoja, joissa voi käydä keskustelua.

Terveisin,
        Piia
        Suomi24

suomi 24 Piia :

ole hyvä ja muuta CHAT huoneet 80 70 60 anonymiksi, kuten oli ennen,

me emme rekisteröidy,

• vanhuksetEIrekisterö
        suomi24 kirjoitti:

Hei,

Sen voi tehdä täällä:

Terveisin,
        Piia
        Suomi24

idy.

Rekisteröinti EI tuo turvallisuutta, päinvastoin henkilötietoja voidaan käyttää väärin, kuten suomi 24 varmasti tietää itsekki asian oikeanlaidan,

palauttakaa ihmeessä vanhusten melkein ainoa viihteeksi tarkotettu CHAT paikka,

suomi 24 : ltä, pyydämme hiukan edes sosiaalisuutta !

• kaisu-liisa

Lukeneeko ylläpito täällä, voihan sinne lähettää suoraakin sähköpostia.

Samaa mieltä olen, nykysysteemi on entistä hankalampi.
      Voihan halutessaan alkuun laittaa nimimerkin, kenelle kirjeensä lähettää.
      Ylimääräistä vaivaahan siitä on, mutta selventää systeemiä

• Matamimimmi

En usko, että Ylläpidolle lähetetyt toivomukset menevät viestiketjun välityksellä perille. Eivähän ne siellä jaksa millään lukea kaikkia viestejä. Olen kyllä Skillanin kanssa samaa mieltä, että viestittelyn tekee monimutkaiseksi ja hankalaksi nykyinen käytäntö..
        Entinen tapa oli hyväksi havaittu, mutta en minä ainakaan osaa lähestyä sivujen ylläpitäjää. Olen muutenkin kärsimätön odottamaan puhelimessa.
        Soittaessa mihin tahansa pankki, vakuutus tai muihin "palveleviin" puhelimiin, kuule aina tuon. "kaikki linjamme ovat tällä hetkellä varattuja, palvelemme teitä hetken kuluttua.". Minulle se hetki on ollut usein liian pitkä, enkä ole jäänyt odottamaan, vaikka taustalla soisi miten hyvää musiikkia.

• kaisu-liisa
        Matamimimmi kirjoitti:

En usko, että Ylläpidolle lähetetyt toivomukset menevät viestiketjun välityksellä perille. Eivähän ne siellä jaksa millään lukea kaikkia viestejä. Olen kyllä Skillanin kanssa samaa mieltä, että viestittelyn tekee monimutkaiseksi ja hankalaksi nykyinen käytäntö..
        Entinen tapa oli hyväksi havaittu, mutta en minä ainakaan osaa lähestyä sivujen ylläpitäjää. Olen muutenkin kärsimätön odottamaan puhelimessa.
        Soittaessa mihin tahansa pankki, vakuutus tai muihin "palveleviin" puhelimiin, kuule aina tuon. "kaikki linjamme ovat tällä hetkellä varattuja, palvelemme teitä hetken kuluttua.". Minulle se hetki on ollut usein liian pitkä, enkä ole jäänyt odottamaan, vaikka taustalla soisi miten hyvää musiikkia.

Monta viestiä jää ainakin minulta lukematta, viimeiseksi tulleen löytää Etsi-menetelmällä kellonajan mukaan, mutta moni sitä ennen tullut jää lukematta, jos ei ala nyyläämään koko ketjua.

Toinen hyvä oli entisaikainen viestin erikatselu. Siinä huomasi paremmin omat mokansa, mutta eipä se niin haittaa. Menee jo liikaa pilkun viilaukseksi. ;))

Minua muuten pakkaa ottamaan kiukkuhermoon nuo musiikkikappaleet odottaessa, kun olisi muka niin kiire saamaan asiansa sanottua, ja toisaalta tietää, että jonotus maksaa joskus maltaita.

• kaisu-liisa kirjoitti:

Monta viestiä jää ainakin minulta lukematta, viimeiseksi tulleen löytää Etsi-menetelmällä kellonajan mukaan, mutta moni sitä ennen tullut jää lukematta, jos ei ala nyyläämään koko ketjua.

Toinen hyvä oli entisaikainen viestin erikatselu. Siinä huomasi paremmin omat mokansa, mutta eipä se niin haittaa. Menee jo liikaa pilkun viilaukseksi. ;))

Minua muuten pakkaa ottamaan kiukkuhermoon nuo musiikkikappaleet odottaessa, kun olisi muka niin kiire saamaan asiansa sanottua, ja toisaalta tietää, että jonotus maksaa joskus maltaita.

Hei,
        ylläpito ei lue aktiivisesti muita keskustelupalstoja kuin omaa Suomi24-aihealuettaan, joka löytyy täältä: http://keskustelu.suomi24.fi/debate/6055 Jatkossa kaikki ylläpidolle suunnatut kyselyt kannattaa lähettää sinne.

Terveisin,
        Piia
        Suomi24

• kaisu-liisa
        suomi24 kirjoitti:

Hei,
        ylläpito ei lue aktiivisesti muita keskustelupalstoja kuin omaa Suomi24-aihealuettaan, joka löytyy täältä: http://keskustelu.suomi24.fi/debate/6055 Jatkossa kaikki ylläpidolle suunnatut kyselyt kannattaa lähettää sinne.

Terveisin,
        Piia
        Suomi24

Johan toki, tosin eipä ole minulla tarvetta. :))

Mukava oli, että aloittaja huomioitiin, kiitos siitä, minunkin puolestani!

• Hei,
      emme ole valitettavasti palauttamassa viestipuunäkymää keskusteluun.

Terveisin,
      Piia
      Suomi24

• pyydämme muutosta -

anonyymiksi, CHAT huoneet 80 70 60 , kiitos .

suomi 24 Piia:

EI rekisteröinti tuo turvallisuutta vanhuksen henkilöllisyyteen , PÄINVASTOIN, sitä voidaan käyttää väärin,
        vatikkään tuli radiosta tuosta asiasta ainaki tunnin ohjelma,
        MIKSI et voi muuttaa anonyymiksi ??????????
        radio-ohjelmassa nimen omaan kehottettiin jutteleen vain anonyyminä, varsinki meitä vanhuksia,

pyydämme muutosta - kirjoitti:

anonyymiksi, CHAT huoneet 80 70 60 , kiitos .

suomi 24 Piia:

EI rekisteröinti tuo turvallisuutta vanhuksen henkilöllisyyteen , PÄINVASTOIN, sitä voidaan käyttää väärin,
        vatikkään tuli radiosta tuosta asiasta ainaki tunnin ohjelma,
        MIKSI et voi muuttaa anonyymiksi ??????????
        radio-ohjelmassa nimen omaan kehottettiin jutteleen vain anonyyminä, varsinki meitä vanhuksia,

Itse ymmärrän hyvin rekisteröinnin chatissa.
        Aikoinaan olin siellä, tosin nuoremmassa kuin tämä rekisteröityneenä.
        Siellä sai lukea sellaista tekstiä ilta illan jälkeen, etten minä ainakaan siellä viihtynyt.
        Nikki on mennyt roskakoriin, enkä aio koskaan enää rekisteröityä.

• Anonyymi

Hei,
        emme ole valitettavasti

• SkillaN*

Kiitos vastauksista, näitä sääntöjä ei aina oikein halitse.
      Ehkä tuosta osoitteesta on hyötyä toisille, joilla asiaa ylläpidolle tulee.

Minulla ei liiemmin asiaa ole ollut, tuskin eteenkään päin.
      Harmistunut olen, ettei viestipuu palaudu, keksikää joku selkeämpi tapa, kiitos;)

• niin tai näin

Siinä viestipuussa oli sellainen haitta, kun viesti poistettiin poistuivat muutkini viestit poistetun jäljestä. Sitä aikoinaan purnattiin.

• ** ** **

Luulisi siihen löytyneen muun tavan, kuin muuttaa homma nykyisekseen.
        Se on hyvä nykyisin, että aloittaja ei voi poistaa kokonaan omaa aloitustaan, vaan vain omia kommenttejaan.
        Oli tosi ontelon tuntuista, kun oli itse kuvitellut kirjoittaneensa montakin hyvää kommenttia, ja sitten aloittaja otti ja pätkäisi koko ketjun pois.
        Olipa ikävänä tapana, huomattiin. Ei täällä.

• 11 + 14 = 1114

60, 70 ja 80 chatit siistiytyivät heti kun rekisteröinti on vaatimus päästä mukaan, ne jotka ovat häiriköimässä täälläkin ovat chateissa olleet häirikköinä.
      :Joskus poikkean 60:sä ja on siellä edelleenkin näitä nettiseksiä vailla olevia ''veikkoja'', yleensä en ota huomioon jos punaisilla otetaan yhteyttä, punainen on tavallaan suojattu siinä keskustellaan kahdestaan.

Voihan rekisteröidyn nimimerkin piilottaa ei tarvitse olla kaikkien luettavissa.

• ikäväkyllä ---

11 14 =1114

taidat itse olla siellä häirikkö, ainaki tekstistäsi päätellen,
      noin negatiivinen ihminen on juuri se joka kateuttaan on kaikkea vastaan.

• Anonyymi

en,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      505
      1455
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1156
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      862
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      835
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      807
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      746
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      714
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      697
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      685
    Aihe