Sinä n.30v mies voisitko alkaa parisuhteeseen 21v naisen kanssa?

17+17

Eli jos nainen olisi kaunis, luonteeltaan mukava ja kypsän oloinen vai olisiko ikä täysi stoppi?

21

647

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjb3

      Kyllä se olisi stoppi. Sen ikäinen on vasta tyttö, vaikka olisikin kypsän oloinen.

    • -M33-

      Samaa mieltä kun kjb3. Liian nuori. Sanotaanko niin, että kypsän oloinen ei ole kypsän veroinen. Kypsyys tulee elämänkokemuksesta.

    • Jaa a 30:s kesä on startannut käyntiin ja en kyllä näkis mitään ihmeellistä tuossa. Ikähän on vaan numeroita... muut asiathan ne merkitsee enempi.

    • rt30.2

      Kyllä komppaan itmiestä.

    • hkjg89

      voisin paneskella vähän aikaa.

    • mun mielipide

      Et voi puhua samaan aikaan 21- vuotiaasta ja kypsästä/kypsän oloisesta...
      Niin se vaan on, mutta muuten onnea valitsemallasi tiellä :-)

    • 39-vuotias

      Jos se yhdessä olo tuntuu luonnolliselta ja hyvältä, niin ei sillä iällä ole väliä, kunhan on täysikäinen.

    • lifemocker

      21:t ovat aika teinejä vielä. en itse alkaisi heidän kanssaan mitään säätämään kun sen tietää jo aika suurella varmuudella, ettei heistä oikeaan parisuhteeseen vielä ole

      • TÄ??

        mitäs sä tollasia meet sanomaan..eikös sulle kelpaa nuoremmatkii??


      • 3971
        TÄ?? kirjoitti:

        mitäs sä tollasia meet sanomaan..eikös sulle kelpaa nuoremmatkii??

        Veikkaan et lifemockerille kelpais kaikki, jotka vaan sanois "kyllä"..


      • lifemocker
        TÄ?? kirjoitti:

        mitäs sä tollasia meet sanomaan..eikös sulle kelpaa nuoremmatkii??

        kyllä se 24 on alaraja


      • lifemocker
        3971 kirjoitti:

        Veikkaan et lifemockerille kelpais kaikki, jotka vaan sanois "kyllä"..

        veikkaile pois vaan jos siltä tuntuu ;)


      • gipa
        lifemocker kirjoitti:

        kyllä se 24 on alaraja

        Voi hitsit, vasta ensi viikolla täytän 24...


      • lifemocker
        gipa kirjoitti:

        Voi hitsit, vasta ensi viikolla täytän 24...

        minä en vapaa olekkaan ;)


    • mies maalta

      Ei tuo ikä olisi este, itse vain 6 vuotta vanhempi.

    • Kyllä vain

      Itselleni kyllä kelpaisi. Arvostan nuoruutta!

    • solarrr

      Jos tuntuu hyvältä, niin anna mennä! Ihmiset ovat erilaisia, kyllä sinä varmaan elämänkokemuksellasi huomaat, jos tuntuu oikealta! :)

    • Jotakin mainittavaa

      Olen 32-vuotias mies ja ei sinällään haittais tuo ikä.

      Eniten kaipaan kuitenkin naisessa tietynlaista fiksuutta jota pelkkä vuosien lisääntyminen ei tuo kypsyytenä ja viisautena kaikille.

      Toisin sanottuna, ei haittaa jos nainen on nuori koska nuorihan voi olla kovin viehättävä, mutta pääpointti on se luonnepuoli ja miten "kypsästi" tuo nainen suhtautuu suhteeseen ja siihen mieheen.

      Mielestäni yksilöiden välillä juuri nuorella iällä on paljon eroja siinä miten he suhtautuvat asioihin sekä miten kokeneita ja kykeneväisiä he ovat tasapainottamaan suhde-elämää sekä käsittelemään tunne-elämäänsä.

      Kuitenkin tyttönä ja nuorena naisena olisin varovainen vanhempien miesten suhteen että haluaako mies oikeasti suhdetta vai vain esimerkiksiä seksiä ja onko mies oikeasti kiinnostunut sinusta ihmisenä vai vain viehättynyt kauneudestasi, vartalostasi ja nuoruudestasi.

      Tuossa ei kauan aikaa sitten satuin törmäämään erääseen tuon ikäiseen naiseen baarissa. Ehdimme jutella jonkin aikaa kun molemmat olimme kaverien seurassa. Teki mieli pyytää häntä ulos mutta hänen suhtautumisensa kun kerroin ikäni vaivasi ja tajusin että ehkä meidän maailmamme eivät kohtaisi sekä saattaisin "pilata" hänen nuoruutensa.

      Kuitenkin mielestäni lähempänä omaa ikää olevien kannattaisi yrittää pariutua keskenään koska yleensä heillä on eniten yhteistä keskenään.

      Olen nähnyt sivusta joitakin vanhempi mies-nuorempi nainen suhteita ja ne eivät ole vaikuttaneet olevan kovinkaan terveellä pohjalla.

      • hane

        Fiksu viesti, monia hyviä pointteja.

        Itse 21-vuotias nainen/tyttö, miten kukakin sen haluaa kokea.

        Voin kertoa miten vanhemmat miehet ovat minuun vaikuttaneet.
        19-vuotiaana tutustuin 30-vuotiaaseen mieheen. Rakastuin niin, ensimmäistä kertaa elämässäni. Häneen tuhlasin elämäni pisimmät 1,5 vuotta. Elämäni pahinta aikaa.

        Kun päästin irti hänestä, 21-vuotiaana, tapasin 39-vuotiaan miehen. Olin hyvin epäileväinen. No, nyt olen avoliitossa hänen kanssaan. Seurustelua vajaa vuosi. Todella monen mielestä kuulostaa aivan liian isolta ikäerolta. Monet tuomitsevat meidät, mutta rakastamme toisiamme. Kaikille tällaiset suhteet eivät sovi - meille muilla asioilla on enemmän merkitystä. Tai ehkä mieheni sitten on vain tyhmä, kun vieläkin jaksaa tätä liian nuorta, elämänkokemuksetonta yksilöä... ;)


    • mikä ettei

      Jos sillä olis järkee päässä eikä hyppis baareissa koko ajan. Itse kun baareja en jaksa.

    • eelis74

      Ikäerolla ei minun mielestäni ole mitään väliä. Enemmän ikäerolle aiheuttaa paineita yhteiskuntamme ja media. Kyllä nuori ihminenkin voi olla viisas elämän suhteen ja taas vanhempi ihminen ei niin viisas. Kysymyshän on siitä, miten nämä kaksi henkilöä asian itse kokevat. Mitä ihmiset ovat toisia tuomitsemaan, kun eivät itse ole asiaa omakohtaisesti kokeneet ja pohtineet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      99
      2235
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      391
      1856
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1453
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1125
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      40
      1113
    6. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1029
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1029
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      74
      1029
    9. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      926
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      51
      862
    Aihe