Olen todella vihainen hänelle

Ja yhäkin vielä olen

Sisäinen demoni

Olen vihainen tuntemani henkilölle, jota syytetään häiriköinnistä ja kotirauhan rikkomisesta. Joskus toivon hänen kuolevan ilman, että se olisi minun aikaansaannoksista. En sanoisisi, että se olisi oikein tai ansaittavaa hänelle, mutta silti. En ole tehnyt hänelle mitään väärää.

7

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkin olen

vihainen siitä että minun elämää on sabotoitu! Suoraan sanottuna ne ihmisen irvikuvat voisi kuolla minun puolesta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Minäkään en ole tehnyt kenellekään mitään väärää!!!!!!! En tahdo ilkeitä ihmisiä elämääni! Haaveilen löytäväni vielä miehen, joka on minulle kiltti ja hellä ja puolustaa kaiken maailman hulluilta!!!!!!!!

• Kiitos

Tiedän, etten ole ainoa ihminen, jolla on samoja ajatuksia sinun ja muitten tavoin.

• mtjpanm

Kyllä joo kokemusta on puhelinterroristista. Vuosien piina. Vieläkin toivon jotain pahaa hänelle.

• kosto ei auta

Niin varmaan, mutta tuo pahan toivominen ja koston kantaminen ei tuo mitään pahaa kohteelle. Ainoastaan se myrkyttää omaa miletäsi, syö energiaa ja pitää sinua jakuvasti tuon kiusaajan otteessa, vaikka saattaa hyvin olla että kiusaaja on ajat sitten sinut unohtanut.
        Unoda ja anna anteeksi. Silloin sinäkin vapaudut elämään.

• eri mieltä
        kosto ei auta kirjoitti:

Niin varmaan, mutta tuo pahan toivominen ja koston kantaminen ei tuo mitään pahaa kohteelle. Ainoastaan se myrkyttää omaa miletäsi, syö energiaa ja pitää sinua jakuvasti tuon kiusaajan otteessa, vaikka saattaa hyvin olla että kiusaaja on ajat sitten sinut unohtanut.
        Unoda ja anna anteeksi. Silloin sinäkin vapaudut elämään.

kaikki sairaat sadistit tulisi tappaa

• Lisäys

Jep

Minulle taas johtuu nettihäiriköinnistä, muulloin olemme samassa veneessä.

• Viheraho

Haukukkaa minua lisää.Tykkään siitä,että haukutte minua vitun apinaksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      98
      1683
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      55
      1103
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      437
      1076
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1013
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      792
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      772
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      730
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      675
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe