Tästäkin aiheesta on paasattu näillä palstoilla ties kuinka paljon, mutta vielä on paljon selvitettävää. Niin milloin te naiset oikeasti olette kiinnostuneita pojasta/miehestä? Niin ja millä tavalla haluaisitte, että teitä lähestytään?
Minä saan monilta tytöiltä koulussa ja ties missä hymyileviä katseita, mutta ikinä en ole varma, että tarkoittaako se välttämättä yhtään mitään?
20-vuotisen elämän taipaleeni aikana olen tehnyt muutamia aloitteita, sillonkin on monesti vaikuttanut siltä, että nainen on ollut kiinnostunut. Välillä olen pyytänyt naista kaffille tai leffaan, monesti on vastattu myöntävästi, mutta sitten sinä päivänä, kun pitäisi tavata, niin pistetään facebookkiin viimehetkellä viestiä, että sori en kerkeekään tänään... niin että pitäskö nauraa vai itkeä?
Kerran on nainen tehnyt minulle aloitteen. Silloin nainen oli minun perässä useamman kuukauden ajan, mutta käyttäydyin hyvin salaperäisesti ja esitin kiireistä, koska en ollut kiinnostunut hänestä. Toimiiko teidän naisten suhteen loppujenlopuksi parhaiten kuitenkin se, kun ei tee tai sano yhtään mitään?
Mistä tietää, että tyttö/nainen on oikeasti kiinnostunut???
14
445
Vastaukset
- uskallusta peliin
Suoraankin voi sanoa jos ei kiinnosta.
Tyhmempikin nainen ymmärtää selvän
ei-sanan eikä jää enää haikailemaan
satunnaisen ihastuksensa perään
kauemmaksi aikaa.
Väittäisin että suorasta käytöksestä
tulee ihastuneelle vähemmän vahinkoa
kuin epäsuorasta. :p Kaikki vastaukset jotka voit saada ovat enemmän tai vähemmän vääriä, sillä mikään ei päde kaikkiin. Voisihan sitä periaatteessa koittaa todennäköisyyksillä pelata, mutta sekin on kyseenalaista missä määrin stereotypiat mukailevat tyyppiesimerkkinaista, tai miten ne pitäisi ottaa huomioon.
Jos sinusta kuitenkin kiinnostutaan, niin toimisikohan toisenlainen menetelmä: sen sijaan, että mietit mitäköhän tuokin haluaa ja koitat toimia sen mukaisesti, mietit mitä sinun tavoittelemasi, "ihanteellinen" nainen haluaisi itseään lähestyttävän ja lähdet siitä. Olen kuullut että paras tapa ystävystyä ihmisen kanssa on kohdella häntä kuin te olisitte jo ystäviä. Josko sama toimisi parisuhteissa: jos haluat että joku pitää sinusta, niin kohtele häntä kuin hän jo pitäisi sinusta. Jos taho sanoo painokkaasti ei, niin sitten se on ei.
Tietysti tämä on hiukan riskialtista on niissä ylikohteliaissa tyypeissä, jotka eivät kehtaa sanoa ei vaan ovat vaan olettavat katseesta tai äänenpainosta käyvän ilmanmuuta ilmi, mitä he haluavat tai eivät halua...
Aika ikäviä nuo viime hetken pakit. Ei kannata kuitenkaan ihan heti tehdä päätelmää että kysymys olisi haluttomuudesta, vaan ehkä niille tuli ihan oikeati joku peruuttamaton meno? Eipähän ainakaan luovuta liian aikaisin, jos pyrkii tulkitsemaan kaiken parhain päin. :D- että se siitä
Jos mies suhtautuu naiseen niin kuin nainen pitäisi jo valmiiksi hänestä, niin leimataan varmasti pervoksi lähentelijäksi. Eli kuitenkin pitää osata joka hetki tulkita, että jos naisen silmäripsi värähtää tiettyyn suuntaan tai tuuli heilauttaa paitaa tietystä kohdasta niin se on täysin selvä signaali, että miehen pitää kadota paikalta.
että se siitä kirjoitti:
Jos mies suhtautuu naiseen niin kuin nainen pitäisi jo valmiiksi hänestä, niin leimataan varmasti pervoksi lähentelijäksi. Eli kuitenkin pitää osata joka hetki tulkita, että jos naisen silmäripsi värähtää tiettyyn suuntaan tai tuuli heilauttaa paitaa tietystä kohdasta niin se on täysin selvä signaali, että miehen pitää kadota paikalta.
En tiedä sinusta, mutta minä en ainakaan osaa tulkita kenenkään silmäripsiä sellaisella tarkkuudella että voisin varmasti sanoa juuta tai jaata yhtään mistään, joten olen jo luovuttanut ihan suosiolla. Jos saan vaikutelman, että en ole toivottua seuraa, varmistan sen kysymällä. Harva nyt suoraan kysymykseen rupeaa kiertelemään, että en kehtaa sanoa tuolle ei.
Mutta jos ajatellaan, että käpistelet jonkun ihmisen luoksi ja pidät lähtökohtana, että hän haluaa seuraasi:
1. Saat selkeän, verbaalisen ein.
-> elämä jatkuu
2. Saat vastaukseksi kuuluuisan silmäripsien rypistyksen, jota kukaan ei voi ymmärttää.
-> kysy (muotoilu tilanteesta riippuen, esim. saako tähän istua) onko seurasi toivottua
-> vastaus on väistämättä joko myönteinen tai kielteinen,
3. Saat selkeän myöntävän vastauksen.
-> jippii
Perimmäinen logiikka on minimoida todennäköisyys sellaiseen tilanteeseen, että tulkitaan toista väärin ja menetetään hyvät mahkut. Kunhan toimii rikoslain asettamissa puitteissa eikä ensitervehdys ole sormien työntäminen toisen pilluun, niin en usko että seuraukset voivat olla kovinkaan vakavat. Jos hän oikeasti pitää sinua syystä X vastenmielisenä limanuljaskana, niin eiköhän se kieltomuoto tipu aika nopeaan.
Tätä tuskin voi suositelle kaikille ihmisille, mutta itse olen suosiolla jättänyt muutaman ensimmäisen "negatiivisen eleen" humiotta, sillä logiikalla, että jos he pitävät minua suhteellisen ärsyttävänä, tilanne on jo se, ettei minusta pidetä, joten en menetä mitään jos otan riskin. Joissain tapauksissa olen myöhemmin saanut tietää, että negatiivinen tulkinta olikin vain minun pääsäni. Ei läheskään aina, mutta sen verran usein että sanoisin riskin kannattaneen, kun en heittänyt hanskoja tiskiin. Tietysti jos tilanne on baarivonkaus, niin haaskaa vain aikaansa antamalla huomiota ihmiselle, joka ei sitä näköjään halua, ja kannattaa kysyä heti.
Minun henkilökohtainen uskomukseni on, että jos uskoo sanaa ei sekä pitäytyy kohteissa jotka ovat niin halutessaan kykyneviä kommunikoimaan sanan ei, niin liikutaan moraalisesti turvallisilla vesillä. Lapset ovat siinä mielessä poikkeus, että vaikka he kykyenevät sanomaan ei, niin tässä yhteydessä heitä pidetään siihen kykyenemättöminä.- naisten logiikkaa?
se_vinee kirjoitti:
En tiedä sinusta, mutta minä en ainakaan osaa tulkita kenenkään silmäripsiä sellaisella tarkkuudella että voisin varmasti sanoa juuta tai jaata yhtään mistään, joten olen jo luovuttanut ihan suosiolla. Jos saan vaikutelman, että en ole toivottua seuraa, varmistan sen kysymällä. Harva nyt suoraan kysymykseen rupeaa kiertelemään, että en kehtaa sanoa tuolle ei.
Mutta jos ajatellaan, että käpistelet jonkun ihmisen luoksi ja pidät lähtökohtana, että hän haluaa seuraasi:
1. Saat selkeän, verbaalisen ein.
-> elämä jatkuu
2. Saat vastaukseksi kuuluuisan silmäripsien rypistyksen, jota kukaan ei voi ymmärttää.
-> kysy (muotoilu tilanteesta riippuen, esim. saako tähän istua) onko seurasi toivottua
-> vastaus on väistämättä joko myönteinen tai kielteinen,
3. Saat selkeän myöntävän vastauksen.
-> jippii
Perimmäinen logiikka on minimoida todennäköisyys sellaiseen tilanteeseen, että tulkitaan toista väärin ja menetetään hyvät mahkut. Kunhan toimii rikoslain asettamissa puitteissa eikä ensitervehdys ole sormien työntäminen toisen pilluun, niin en usko että seuraukset voivat olla kovinkaan vakavat. Jos hän oikeasti pitää sinua syystä X vastenmielisenä limanuljaskana, niin eiköhän se kieltomuoto tipu aika nopeaan.
Tätä tuskin voi suositelle kaikille ihmisille, mutta itse olen suosiolla jättänyt muutaman ensimmäisen "negatiivisen eleen" humiotta, sillä logiikalla, että jos he pitävät minua suhteellisen ärsyttävänä, tilanne on jo se, ettei minusta pidetä, joten en menetä mitään jos otan riskin. Joissain tapauksissa olen myöhemmin saanut tietää, että negatiivinen tulkinta olikin vain minun pääsäni. Ei läheskään aina, mutta sen verran usein että sanoisin riskin kannattaneen, kun en heittänyt hanskoja tiskiin. Tietysti jos tilanne on baarivonkaus, niin haaskaa vain aikaansa antamalla huomiota ihmiselle, joka ei sitä näköjään halua, ja kannattaa kysyä heti.
Minun henkilökohtainen uskomukseni on, että jos uskoo sanaa ei sekä pitäytyy kohteissa jotka ovat niin halutessaan kykyneviä kommunikoimaan sanan ei, niin liikutaan moraalisesti turvallisilla vesillä. Lapset ovat siinä mielessä poikkeus, että vaikka he kykyenevät sanomaan ei, niin tässä yhteydessä heitä pidetään siihen kykyenemättöminä."Jos hän oikeasti pitää sinua syystä X vastenmielisenä limanuljaskana, niin eiköhän se kieltomuoto tipu aika nopeaan."
Ainakaan tämän naisen tapauksessa ei:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11456507
Hän odottaa sitä silmäripsien värähdyksen ymmärtämistä.
Vähän vaikeaa, kun naisilla on niin erilaisia oletuksia.
- mies 86
Tyttö vilkuilee säännöllisesti sinuun päin ja hymyilee silloin kun olette toistenne läheisyydessä. Tuo on aika validi peruste.
- Ihme juttu
Kun minä puhun kyllä, aina tarkoitan ei. Kun puhun ei, tarkoitan ehkä. Kun puhun ehkä, tarkoitan kyllä. Tavallisesti en vastaa ollenkaan kysymyksiin. Vasta kun mies kysyy kolme kertaa, katson vain häntä vastaamatta. Virallisiin kysymyksiin vastaan myönteisesti, vaikka tarkoitan kielteisen vastauksen. Kielteisesti en vastaa koskaan. Jyrkkä ei, jos en vastaa mitään.
- nainentäällä
Naisena sanoisin, että selkeä tuijottelu, vihkuilu, hymyily, silmiinkatsominen yms. on kiinnostuksen merkkejä. Itse saatan tehdä esimerkiksi baarissa niin, että katson miestä ja hänen huomattuaan tuijottamiseni katson häntä hetken silmiin (niin että hän huomaa sen), käännän katseen, jonka jälkeen väkisinkin hymyilyttää.
Mutta näistä eleistä ei voi kertoa kiinnostuksen laadusta eli siitä haluaako nainen vain flirttailla kanssasi vai jotain syvällisempää. Se selviää sitten juttelun yms. tutustumisen kautta. Lisäisisin myös, että jos nainen tekee itsestään helposti lähestyttävän, hän todennäköisesti yrittää viestittä sinulle kiinnostustaan ja haluaa sinun lähestyvän. - lkjljljljlkl
Jos nainen koskee kaluun, se on oikeasti kiinnostunut.
Mitäpä tuohon turhaan mitään sanomaan.. Luulis aikuisen miehen itsekin tietävän miten toimia tilanteissa.
Itse sanon vain ettei kiinnosta. Et ole/ei hän ole minun tyylinen.. Itseasiassa sinne päinkään.
Omasta puolesta hyvästit Paulille. En tehnyt tikusta asiaa koska en halua enää nähdä, koskaan. Jokainen huolehtikoon tikuistaan ihan itse..
Kuluneen/ viime talven aikana päätin muutenkin etten tarvitse miehiä elämääni missään muodossa.. En edes kaveriksi.. Elämä parempi näin, siis sinkkuna. - mies32
Viimeisimmän palstatiedon mukaan kiinnostuksen tietää siitä, että naisella on naama perusilmeellä, eikä uskalla pelata silmäpeliä (koska on ujo). Lähteenä N32.
- Aviomies Alekorista
No minä vaan,
tiedät sen siitä että ko nainen vilkuilee sinua. Vanha sanalasku sanoo "siellä silmä, missä kulta".
Jos nainen on luonteva ja varma muitten seurassa ja sinun seurassa alkaa toheltaa, kikattaa ja punastella, niin olet aika hyvässä asemassa.
Itse olen itsevarma ja voimakas nainen, mutta ollessani ihastunut täysi katastrofi kun mies tulee paikalle.
Katso Yle Areenalta sarja joka käsittelee rakastumista.- mies32
Niin paitsi jos nainen vilkuilee piristeflirttimielessä tai muuten vaan.
Eli tekipä nainen sitä tai tätä, lopulta naisella on oikeus olla tyly miehelle, joka tekee aloitteen.
- mies29wdsdkdjg
HMM EI MISTÄÄN!!!!!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256590Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604142Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513389Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902944Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851940Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341626- 881453
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141433Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741409Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386