Naiset on helppo pitää ryhmänä kurissa ja nöyrinä, kun oikein osoittaa heille paikkansa – pitää vain sanoa yksi sana, ja naisen saa hiljaiseksi ja nöyräksi. Sanaa pitää käyttää harkitusti muistuttamaan naista siitä, että hänen tärkein tehtävänsä on miesten miellyttäminen seksuaalisesti ja muilla tavoin, ja että tämän tehtävän täyttäminen on keskeistä hänen ihmisarvolleen. Kun naiset alkavat liikaa kukkoilemaan, niin vedä heiltä matto jalkojen alta, niin he lähtevät heikkoutensa tuntien jonnekin piiloon itkemään ja karamelleja lohtuunsa mutustelemaan. Ai mikä on tämä maaginen taikasana? No tietenkin: ”Läski”. Käytä harkitusti!
Näin pidämme naiset
11
861
Vastaukset
- Akka
Jos mulle sanotaan että läski, niin tulen entistä vihaisemmaksi ja uppiniskaisemmaksi. Eli ei toimi.
Sen sijaan kun miehelle vihjaa miehen kyvykkyydestä taikasanalla impotentti, niin eikös mies juokse nurkkkaan itkemään ja loppui kukkoilu sillä miehen pohjimmainen tehtävä on tuottaa naiselle nautintoa ja miellyttää seksuaalisesti.- miäs
tuokin toimii vain jos mies on impotentti, ei muuten...
- Lissu
Vielä paremmin toimii se, kun muistuttaa miestä hänen pienestä munastaan. Yleensähän nämä ojennusta kaipaavat miehet nimittäin ovat niitä heikosti varustettuja.
Sen sijaan hyvin varustetut miehet ovat sen verran varmoja miehisyydestään, että heillä ei ole tarvetta alkaa vähättelemään naisia ja muutenkin he hoitavat tehtävänsä seksin saralla kunniakkaasti. Sen sijaan pienimunaiset miehet ovat juuri niitä räksyttäjiä, joita saa olla koko ajan ojentamassa ja parhaiten toimii kun muistuttaa heitä tuosta häpeällisestä puutteesta.
- Tuomari
..."HOMO".
- tattari
Siis minähän olen läski, en pyöreä tai vain muodokas vaan ihan oikeasti läski, jos minua läskiksi sanot, niin sanot vain totuuden, ei minulla totuutta vastaan mitään ole. Jos taas ukkoni jostain syystä niin sanoo, niin voin sanoa että olet läskimpi, sekin totta.
Tilastoa
Naiset ovat yleisesti ottaen lihavampia kuin miehet - ainoastaan Pohjoismaat tekevät poikkeuksen. Suomalaisista naisista ylipainoa on 38 %:lla ja miehistä 54 %:lla. Silti naisilla lihavuus yleistyy edelleenkin iän myötä nopeammin kuin miehillä, vaikka sukupuolten väliset erot ovatkin kaventuneet.
Eli kuka on läski?
Ja jos haluaa miestä loukata (en halua) on helppo kyseenalaistaa miehen seksikyvyt. parhaiten tässä onnistuu mukamas aidosti huolissaan olevana. - Härmän vapaa nainen
Lähtöoletuksesi on siis, että naiset ylipäänsä välittävät siitä mitä miehet heistä ajattelevat?
Muista en sano mitään, mutta minä en aidosti välitä yhtään mitä joku mies ajattelee. Sehän on HÄNEN asiansa. Mulla on muuta mietittävää. - Harkinta puuttui
Aivan...Ryhmää naisia on helppo pitää kurissa.Kunpa se olisikin yksi mies ideologiansa kanssa ja harkitun,valitun sanansa kanssa...Homma on vain revennyt useimman ryhmän kanssa tilanteeseen ,että vieraat sadistit hoitelevat henk.kohtaisia tarpeitaan ryhmän naisille ja valituista sanoista tulee pakostakin kaurapuuroa...Mikä sittemmin karkoittaa koko naiseuden tilanteen ja sanaston raaistuessa aivan totaalisesti naisen aseman ulkopuolelle.Myöskin Naisen perituotokset katoavat samaan vaalittuun usean sadistin tarvelodjuun.Mutta ole sinä yksinäinen ryhmähaaremin omistaja onnellinen oloissasi ja toivoa sopii,ettei globalisaatio tavoita tokkaasi.
- garr
..tätä!! Jos akka nalkuttaa.. raskaan typäivän jälkeen. Toteatte kotiovella: "että eihän tässä huushollissa ole edes siivottu", ja pyyhkäisette kaapin päältä etusormella. Eipä tarvi kuunnella pariin päivään!!!!!
- heikkoo
....
- Ei voisi...
vähempää kiinnostaa ko. kommentti.
Lähtöoletuksenasi on, että nainen pitäsi kotinsa siivousta arvonsa mittapuuna.
Minä en pidä. Villakoirat pöliskööt, on tärkeämpääkin tekemistä!
- Just joo
Kuulehan sinä. Jos minulle huomautettaisiin, että olen läski, todennäköisesti esittäisin vaihtoehtotilanteen: joko ukko lähtee kävelemään, jos en kelpaa tai sitten pitää mölyt mahassaan.
Näin on. Aina on treenatumpia ja kauniimpia ja nuorempia jne... eli jos huvittaa niin minun puolestani senkun lähtee vaan. Kukaan ei vapaassa maassa pakota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1464906Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa183537Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1583347Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss322818Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu952578Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181853Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky81488Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101472Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1381402Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267