kai tässäkin laatikossa sen kuuluisi olla, vaan kun survasee lämän tiskiin ei vaihda pienemmälle, kaikki pykälät kyllä muuten löytyy turbiinilukkkoa myöten joten vika on missä ? loota on 6.5 vapari dieselin perässä
4l80e puuttuva kickdown?
4
294
Vastaukset
- Pepe le Moko II
Heitäpä sama kyssäri osoitteeseen http://www.vtcf.net/
Siellä on heppuja kellä on oikeaa tietoa ja kokemusta. - vanikuski
vika voi olla kaasupolkimen asennon tunnistimessa. se on pieni motikka johon taisi mennä 3 johtoa ja se on imusarjan alla. itellä oli tämä rikki ja en siitä välittänyt ja ajelin menemään niin meni koko laatikko, eli kannattaa korjata heti. toinen tästä johtuva vika oli se että vaihtoi vaihteen liian aikaisin isommalle. vakkari kuitenni pelas laillaan... 4L80E lootaan ei tosiaan sitä kickdownvaijeria mene, iso nippu johtoja vain...
- gggggggggggggggg
eli tps anturivika todennäköisesti kyseessä ? mikä on sitten jo liian aikaista vaihtamista? kun en ole sen kummemmin perehtynyt
- vanikuski
en osaa sanoa itekään nyt tarkkaan, mutta itsellä kun tuo vani oli niin tuntu että vaikka läppä lattiassa kiihyttää niin kierrokset ei kerta kaikkiaan nousseet, vaihtoi omasta mielestä liian aikaisin. tätä vania ennen minulla oli 6.2D th700 vani ja eron huomasi selvästi. en toki voi sanoa varmasti onko vika siinä anturissa mutta epäilen kovasti. nykyään ajan farkkubuikilla 5.0 th200
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311796
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161622Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3291032- 611030
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90936- 66891
- 46791
- 1780
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9711Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta63694