JEMEN HOAX ? ?

?????????

Onko sattumaa ? ? 140 vrk ? http://www.huuto.net/kohteet/risto-vanhanen-seppo-franti-jolo-vankina-140vrk/257976050 Nää toiset näyttää niin kuin ois tulleet lomalennolta ? http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://is11.snstatic.fi/img/978/1288564101057.jpg&imgrefurl=http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288564120663.html&usg=__qtS1j6Igug3JIX1Atc970xxE9rE=&h=550&w=978&sz=98&hl=fi&start=5&zoom=1&tbnid=F6DsiwR1ZjCYbM:&tbnh=84&tbnw=149&ei=YbSMUcbtHYmJ4gSPm4DwAg&prev=/search?q=Leila Kaleva ja Atte Kaleva.&um=1&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:fi:official&hl=fi&tbm=isch&um=1&itbs=1&sa=X&ved=0CDQQrQMwBA

9

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hymy huules

      Samaa mietin jo silloin, kun tästä vaahdottiin. Voi olla hoax! Agendana synnyttää vihaa muslimimaita kohtaan...

      • Hymyhuulelle

        Ei synnyttää vihaa, vaan myönteisyyttä. Myönteisyyttä NATOon liittymiselle.
        HOAX mikä HOAX jokatapauksessa.


    • fddf

      Omanin käänteet tässä ja viimeksi Gaddafi joka maksoi lunnaat Jolo-jutusta joka nyt on jo vainaa, kukahan noista kuolee ja koska?
      Terrorismi tutkija opintomatkalla?? jossa joudutaan sopivasti 140vrk "terroristien haltuun"
      Miten sattukaan sopivasti juuri kun tämä katastrofi nimeltä SOTE halutaan haudata julkisuudesta ettei kukaan vaan tajua että Kokoomus ja demarit haluaa yksityistää koko paskan ja muuttaa sen Amerikan malliseksi!

      jaahas vuoden eka ukkonen jysähti justiinsa kuuluvasti :) tänään 10.5.2013 aika aikainen ukkonen!

      • Kameli kuski

        Ulkoministeriön ukkelit piti tiedotus tilaisuuden .Mikä oli tulos ? Jonnin joutavaa puhetta...Me olimme kokoajan ajan tasalla...emme oikeasti tiedä ketkä kaappasivat...Voi pyhä lehmä ! Kiittelivät vuolaasti mediaa siitä, että nimet ei tulleet julkisuuteen !... Voi,voi ! " kaappaajien" ei oli tarvinnut kuin googlata suomalaisten nimet heidän passeistaan ! HAISEE ! Ketkä ovat järjestäneet näin huonon näytelmän !


      • Ajattele ensin
        Kameli kuski kirjoitti:

        Ulkoministeriön ukkelit piti tiedotus tilaisuuden .Mikä oli tulos ? Jonnin joutavaa puhetta...Me olimme kokoajan ajan tasalla...emme oikeasti tiedä ketkä kaappasivat...Voi pyhä lehmä ! Kiittelivät vuolaasti mediaa siitä, että nimet ei tulleet julkisuuteen !... Voi,voi ! " kaappaajien" ei oli tarvinnut kuin googlata suomalaisten nimet heidän passeistaan ! HAISEE ! Ketkä ovat järjestäneet näin huonon näytelmän !

        Ajatteletko yhtään, mitä kirjoitat?

        " Voi,voi ! " kaappaajien" ei oli tarvinnut kuin googlata suomalaisten nimet heidän passeistaan !"

        Kielimuurikin on varmaan melkoinen este jemeniläiselle rosvopäällikölle lähteä lukemaan suomalaisilta sivustoilta.
        Ja luulet, että netistä löytyy tietoja suomalaisista terrorismin tutkijoista ihan nimeltä? Upseereita yleensäkin neuvotaan olemaan jättämättä virkaan liittyvistä jälkiä nettiin ja tuolla alalla toimivia erityisesti. Tietysti muutenkin julkisuudessa olevat korkeimmat upseerit ovat vähän asia erikseen. Esimerkiksi itseltäni nimihaulla löyttyy vain muutamia vanhoja urheilutuloksia, vaikka olen kuokkinut täyden uran PV:ssa.
        Ja ulkoministeriöhän kertoi, ettei panttivankien taustoja näköjään kovinkaan perusteellisesti yritetty kaappaajien toimesta selvittää.


      • Arttur55
        Ajattele ensin kirjoitti:

        Ajatteletko yhtään, mitä kirjoitat?

        " Voi,voi ! " kaappaajien" ei oli tarvinnut kuin googlata suomalaisten nimet heidän passeistaan !"

        Kielimuurikin on varmaan melkoinen este jemeniläiselle rosvopäällikölle lähteä lukemaan suomalaisilta sivustoilta.
        Ja luulet, että netistä löytyy tietoja suomalaisista terrorismin tutkijoista ihan nimeltä? Upseereita yleensäkin neuvotaan olemaan jättämättä virkaan liittyvistä jälkiä nettiin ja tuolla alalla toimivia erityisesti. Tietysti muutenkin julkisuudessa olevat korkeimmat upseerit ovat vähän asia erikseen. Esimerkiksi itseltäni nimihaulla löyttyy vain muutamia vanhoja urheilutuloksia, vaikka olen kuokkinut täyden uran PV:ssa.
        Ja ulkoministeriöhän kertoi, ettei panttivankien taustoja näköjään kovinkaan perusteellisesti yritetty kaappaajien toimesta selvittää.

        Ja sää uskot kaiken mitä viranomaiset sanoo... HALOO ! Luuletko et ne saatiin parilla kamelilla vapaaksi ? Hoax is hoax !


      • Missä on video
        Arttur55 kirjoitti:

        Ja sää uskot kaiken mitä viranomaiset sanoo... HALOO ! Luuletko et ne saatiin parilla kamelilla vapaaksi ? Hoax is hoax !

        Mitäs jos menisit itse Jemeniin kysymään kaappaajilta.

        Jos kyseessä on HOAX olet täysin turvassa ja saat vastauksen videolle.

        Eikös niin?


      • Kamelikuskiko
        Arttur55 kirjoitti:

        Ja sää uskot kaiken mitä viranomaiset sanoo... HALOO ! Luuletko et ne saatiin parilla kamelilla vapaaksi ? Hoax is hoax !

        Miten kommentisi liittyy väitteeseeni? Ei taida luetun ymmärtäminen tai aiheessa pysyminen olla vahvoja puoliasi.


      • Rosvous käynnissä

        Miten sattukaan sopivasti juuri kun tämä katastrofi nimeltä SOTE halutaan haudata julkisuudesta ettei kukaan vaan tajua että Kokoomus ja demarit haluaa yksityistää koko paskan ja muuttaa sen Amerikan malliseksi!

        Jos se menee Amerikan malliksi niin silloin kansan on noustava todella barrikadeille. Marssi eduskuntatalon eteen ja vaatia hallitusta eroamaan ja häpeämään.!!! Pakkotilanteessa vaikka yleislakko! Mutta amerikan malli ei meille sovi, koska pääosin väestöstä suurin osa vähätuloisia. Olen ihmetellyt miten me suomalaiset jaksamme sietää tätä vallassa olevaa hallitusta ja onkos tämä jo kolmas vai neljäs tällainen sateenkaarihallitus, jotka ovat syöltäneet pelkkää kurjuutta köyhille ja rikkautta hyväosaisille, jotka myös kiikuttavat saadut rahahyödyt veroparatiiseihin.
        Vasemmisto ja sdp ovat kusettajia, jotka voisi jo yhdistää ja kuopata passkakasaan. Vas. Arhinmäki on jo kokoomukseen rinnastettava ääliö. Lääkärivaimon poroporvarius vaikuttaa luultavasti. Suomessa pitäisi nämä pienet puolueet liittää suurempiin. Riittäisi neljä-viisi puoluetta näin vähäväkisen kansan asioita ja mielituntoja hoitamaan. Ei menisi viikkoja siihen miten hallitus muodostetaan esim. Ja hallitus pitäisi olla vain kahden suuremman äänimäärän saaneitten puolueen käsissä. Ja kansanedustajat pitää puolittaa 100 edustajaan 100 heidän avustajat (tulee 200 elättiä siitäkin.) Me suomalaiset olemme jo kuin joku eu:n alusmaa, ns. siirtoherrojen temmellyskenttä ja ryöstökohde. Löytöä odottavat metallit maan alla, joita aiemmin ei muka ollut täällä, avaruudesta tehdyt kuvaukset monikansallisten yritysten taholta, ja jotka samalla ovat tehneet ns. valtauksia (kaappauksia) suomen maaperästä, rosvoavat metallit itselleen ja jättävät kaivoskaatopaikat meille kärsittäviksi. Pitäisiköhän meidän liittyä Itäblokinunioniin. Tai ainakin erota jonninjoutavasta tyhjäntoimittajien Eusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe