Lohjan Laatuauto

epärehellinen?

Onkos tää Lohjan Laatuauto epärehellinen? Kun ei voi ilmottelussaan kertoa autojensa hintoja? Eikö ainakin asunnoissa ammattimaisen myyjän pidä kertoa hinta suoraan! Tommoset myyjät ei Kauhajoen pohjoispuolella montaa kauppaa tekis.

35

20230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LaaLaa

      Siellä on hinnat niin saatanan kovat että eivät kehtaa julkisesti esitellä :P

      • virtanen

        Pajero '88, ajettu 324tkm ja hinta vaivaiset 6900euroa lohjan"laatu"autolla.

        Kävin toisessa liikkeessä katsomassa saman verran ajettua '89 pajeroa joka oli 10x paremmassa kunnossa kuin toi laatuauton pajero ja se lähti 3500eurolla :D


      • fak

        80-luvun diesel Range jotain 15000 € ja silleen. Sit joku -83 Lantikka, vähän laiteltu, mutta silti 16900€! Joskus autopörssistä muistan lukeneeni...


      • watson
        fak kirjoitti:

        80-luvun diesel Range jotain 15000 € ja silleen. Sit joku -83 Lantikka, vähän laiteltu, mutta silti 16900€! Joskus autopörssistä muistan lukeneeni...

        no ne on niitä Jussin "hintoja"..
        Kun meet paikan päälle ja rupeet oikeen kauppoja tekemään niin hinnat on heti ihan eri luokkaa,niin ja hyvitys vanhastakin on erittäin hyvä:)
        tää on semmmonen perinteinen autokauppa missä pitää osata tinkiä ja pitää puolensa=puolet pois.
        kovat hinnat pitää ainakin renkaanpotkiat poissa:)


      • lassi
        watson kirjoitti:

        no ne on niitä Jussin "hintoja"..
        Kun meet paikan päälle ja rupeet oikeen kauppoja tekemään niin hinnat on heti ihan eri luokkaa,niin ja hyvitys vanhastakin on erittäin hyvä:)
        tää on semmmonen perinteinen autokauppa missä pitää osata tinkiä ja pitää puolensa=puolet pois.
        kovat hinnat pitää ainakin renkaanpotkiat poissa:)

        Ja taitaa karsia kyllä muutaman potentiaalisenkin ostajan.Ei kyllä kovin kaukaa viitsi lähteä noilla hinnoilla lähemmin tutustumaan.


      • Jänkäbemaristi
        watson kirjoitti:

        no ne on niitä Jussin "hintoja"..
        Kun meet paikan päälle ja rupeet oikeen kauppoja tekemään niin hinnat on heti ihan eri luokkaa,niin ja hyvitys vanhastakin on erittäin hyvä:)
        tää on semmmonen perinteinen autokauppa missä pitää osata tinkiä ja pitää puolensa=puolet pois.
        kovat hinnat pitää ainakin renkaanpotkiat poissa:)

        Minä taas uskon, että kovat pyynnit pitää ostajatkin poissa. Kerran olen käynyt ja nuivaa palvelua saanut.

        Se minua hieman ihmetyttää, että Suomessa on joutuu maksamaan -92 mallin maasturista huomattavasti enemmän kuin Ruotsissa, vaikka sen ikäisiä saa tuoda verotta. Taidamme hakea Rangen siis Ruotsista.


      • pjh
        Jänkäbemaristi kirjoitti:

        Minä taas uskon, että kovat pyynnit pitää ostajatkin poissa. Kerran olen käynyt ja nuivaa palvelua saanut.

        Se minua hieman ihmetyttää, että Suomessa on joutuu maksamaan -92 mallin maasturista huomattavasti enemmän kuin Ruotsissa, vaikka sen ikäisiä saa tuoda verotta. Taidamme hakea Rangen siis Ruotsista.

        Hmmm...-92 malli verotta??? Kunkas tämä on
        mahdollista?


      • Jänkäbemaristi
        pjh kirjoitti:

        Hmmm...-92 malli verotta??? Kunkas tämä on
        mahdollista?

        Pakut ja maasturit, jotka on rekisteröity ennen 93 huhtikuuta saapi tuoda maahan ilman autoveron maksua.


      • justjuha
        Jänkäbemaristi kirjoitti:

        Pakut ja maasturit, jotka on rekisteröity ennen 93 huhtikuuta saapi tuoda maahan ilman autoveron maksua.

        ja toukokuu -93 jälkeen maahantuodut autot saa katsastaa pakettiautoiksi tiettyjen kantavuus / matkustajamäärien mukaan. Eli nyt naapurista tai saksasta uudenkarhea -90 pajero alle ja halpoja kilometrejä dieselillä ja pakettiautoverolla??


      • poissapysynyt...
        lassi kirjoitti:

        Ja taitaa karsia kyllä muutaman potentiaalisenkin ostajan.Ei kyllä kovin kaukaa viitsi lähteä noilla hinnoilla lähemmin tutustumaan.

        Joo, olin itse keväällä ostamassa discoa ja laatuautolla olisi ollut valikoimissaan parikin kandidaattia... Mutta päädyin sitten kuitenkin hakemaan auton Tampereelta, jossa vastaavanlaisten
        discojen pyynnti olivat 3-4 ke halvempia. Lohjalle olisi ollut lyhyempi matka, mutta luulen että nyt Espoo-Tampere reissu säästi joka tapauksessa reilun tukun euroja.


      • Jänkäbemaristi
        justjuha kirjoitti:

        ja toukokuu -93 jälkeen maahantuodut autot saa katsastaa pakettiautoiksi tiettyjen kantavuus / matkustajamäärien mukaan. Eli nyt naapurista tai saksasta uudenkarhea -90 pajero alle ja halpoja kilometrejä dieselillä ja pakettiautoverolla??

        Sorry, väärää tietoa. Lasketaan maasturit pois laskuista. Sen ikäiset pakut ja pickupit saa tuoda verotta.


      • watson
        poissapysynyt... kirjoitti:

        Joo, olin itse keväällä ostamassa discoa ja laatuautolla olisi ollut valikoimissaan parikin kandidaattia... Mutta päädyin sitten kuitenkin hakemaan auton Tampereelta, jossa vastaavanlaisten
        discojen pyynnti olivat 3-4 ke halvempia. Lohjalle olisi ollut lyhyempi matka, mutta luulen että nyt Espoo-Tampere reissu säästi joka tapauksessa reilun tukun euroja.

        niin siis et käyny laatuautoissa paikanpäällä?


      • poissapysynyt
        watson kirjoitti:

        niin siis et käyny laatuautoissa paikanpäällä?

        Seurailin myyntiilmoituksia webistä (autotalli.com ja oikotie) ja kriteerit täyttävän pelin lähtöhinta oli Tampereella tuhansia euroja halvempi... Eli mulle oli aika selvää missä alan tekemään kauppaa.


      • watson
        poissapysynyt kirjoitti:

        Seurailin myyntiilmoituksia webistä (autotalli.com ja oikotie) ja kriteerit täyttävän pelin lähtöhinta oli Tampereella tuhansia euroja halvempi... Eli mulle oli aika selvää missä alan tekemään kauppaa.

        niin kuin sanottu ne pyyntihinnat on aina mitä on.
        ...hullu on se joka maksaa :)
        kyllä siellä paikanpäällä on aina päästy hyviin kauppoihin.
        Sen kyllä myönnän että ne pyyntihinnat ovat törkeän rasvaisia,ja jos ostopäätöksensä tekee pelkkien ilmoituksia katsellessa niin kuin nykyään tuntuu moni jo tekevän,niin ne oikeat hinnat kyllä jää tietämättä.
        Osa ihmisistähän nykyään ostaa jo käytetyt autotkin ihan ulkomailta saakka, näkemättä mitä ostaa.pelkästään yhteyttä myyjään pidetään sähköpostilla ja puhelimella:)
        aina vaan kummallisemmaksi menee tää maailma...
        toinen asia mikä naurattaa on tää paljon puhuttu mittarien ruuvailu,ainahan sitä on tehty ihan täällä kotimaassakin.
        Kyllä se käytetty auto ostotilanteessa pitää osata arvioida jotenkin muuten kuin tuijottamalla matkamittaria ja huoltokirjaa.
        Mutta toisaalta mitäs nää nykyihmiset osaisivat muuta asian eteen tehdä...:)ainiin tietty kysyä
        automyyjältä..sehän se on maailman luotettavin kaveri:)))


      • poissapysynyt
        watson kirjoitti:

        niin kuin sanottu ne pyyntihinnat on aina mitä on.
        ...hullu on se joka maksaa :)
        kyllä siellä paikanpäällä on aina päästy hyviin kauppoihin.
        Sen kyllä myönnän että ne pyyntihinnat ovat törkeän rasvaisia,ja jos ostopäätöksensä tekee pelkkien ilmoituksia katsellessa niin kuin nykyään tuntuu moni jo tekevän,niin ne oikeat hinnat kyllä jää tietämättä.
        Osa ihmisistähän nykyään ostaa jo käytetyt autotkin ihan ulkomailta saakka, näkemättä mitä ostaa.pelkästään yhteyttä myyjään pidetään sähköpostilla ja puhelimella:)
        aina vaan kummallisemmaksi menee tää maailma...
        toinen asia mikä naurattaa on tää paljon puhuttu mittarien ruuvailu,ainahan sitä on tehty ihan täällä kotimaassakin.
        Kyllä se käytetty auto ostotilanteessa pitää osata arvioida jotenkin muuten kuin tuijottamalla matkamittaria ja huoltokirjaa.
        Mutta toisaalta mitäs nää nykyihmiset osaisivat muuta asian eteen tehdä...:)ainiin tietty kysyä
        automyyjältä..sehän se on maailman luotettavin kaveri:)))

        No,jokainen tekee kaupat miten haluaa, itselleni tuo nettivertailu ja yksilön valinta sieltä kävi sopivimmin. Jos jollakin on aikaa kierrellä kauppoja tinkaamassa hintaa alas, niin se heille suotakoon.

        En tosin itsekään ostanut autoa pelkän netti-ilmon perusteella, vaan sopivan löydyttyä mulla kävi pari kaveria ensin Tampereella katsastamassa ja koeajamassa auton. Muutaman päivän päästä sitten menin itse perässä, koeajoin, tinkasin vähän ja ajelin autolla kotiin.

        Katsoisin (edelleenkin) tehneeni aika hyvät kaupat, mulle ei sinällään merkkaa se saatu alennus vaan ennemminkin lopullinen hinta ja mitä sillä sai...


      • väliraha ratkaisee
        poissapysynyt kirjoitti:

        Seurailin myyntiilmoituksia webistä (autotalli.com ja oikotie) ja kriteerit täyttävän pelin lähtöhinta oli Tampereella tuhansia euroja halvempi... Eli mulle oli aika selvää missä alan tekemään kauppaa.

        Itse tein kauppaa Tampereella ja Lohjalla ja Lohjan kauppa tuli 4 tonnia halvemmaksi.


    • aksu

      Hei

      Omakohtaisena kokemuksena ostin harraste rangeni offista 1989 ja hinta oli korkeampi kuin muualla mutta sain rahoille vastinetta ilmenneet viat korjattiin mukisematta ja 200 000 vanhus kesti ennen restaurointia eli aika hyvin 1973 malliselta autolta. Pyysin teknisesti hyvää autoa ja sen sain.Kyseinen auto on vieläkin minulla offroad autona.

      1998 vaihdoin efini uuteen roveriin Lohjan laatuautoissa ja syynä oli hyvä palvelu ja erinomainen hyvitys vaihtoautosta. Nyt kun defender kuume on paha ja jos päädyn siihen suunnistan lohjalle.

      Tämä on tietysti niin yksilöllistä mutta se on mielestäni hienoa että on liike jossa rover/land rover harrastajaa osataan palvella ja arvostaa.

      Ekan lantikkani ostin 80-luvulla autorepistä ja sielläkin oli palvelu asiantuntevaa ja hyvää. Koska ostamani lantikka oli vanha suosittelivat he offia huoltoliikkeeksi ja siitä se asiakassuhde alkoi.

      T:Aki Winqvist

      • poissapysynyt

        Niin, päätin nyt selventää vielä, että en hauku liikettä, vaan tuota mielestäni omituista markkinointia eli suolaisia hintapyyntöjä...

        Itse asiassa Off Road Centeristä olen kuullut vain hyvää ja saattaapi olla, että jatkossa tuolla tulee vierailtua ainakin huoltojen merkeissä.


      • watson
        poissapysynyt kirjoitti:

        Niin, päätin nyt selventää vielä, että en hauku liikettä, vaan tuota mielestäni omituista markkinointia eli suolaisia hintapyyntöjä...

        Itse asiassa Off Road Centeristä olen kuullut vain hyvää ja saattaapi olla, että jatkossa tuolla tulee vierailtua ainakin huoltojen merkeissä.

        ei kannata poiketa kun tuntihintojen pyynnit voi olla suuremmat kuin jossain muualla,sillai mitä nyt netistä vertailee...:))
        no eii,leikki sikseen, jokainen toki ostaa autonsa mistä haluaa.
        hyviä autokauppoja on enään hyvin vähän jäljellä..


      • xxx
        watson kirjoitti:

        ei kannata poiketa kun tuntihintojen pyynnit voi olla suuremmat kuin jossain muualla,sillai mitä nyt netistä vertailee...:))
        no eii,leikki sikseen, jokainen toki ostaa autonsa mistä haluaa.
        hyviä autokauppoja on enään hyvin vähän jäljellä..

        Kävin lukemassa lr-palstalta jonkun kaverin kokemuksia off road centeristä...

        Siellä oli ilmeisesti jäänyt puolet huollosta tekemättä, autoon oli laskun mukaan vaihdettu vain moottoriöljyt... Mutta samaan huoltoon kuuluneet mm. automaattilaatikon ja jakovaihteiston öljyt olivat jotenkin unohtuneet. Ei anna kovin hyvää kuvaa firmasta jos tietämättämän asiakkaan auto huolletaan vain puoliksi.


      • watson
        xxx kirjoitti:

        Kävin lukemassa lr-palstalta jonkun kaverin kokemuksia off road centeristä...

        Siellä oli ilmeisesti jäänyt puolet huollosta tekemättä, autoon oli laskun mukaan vaihdettu vain moottoriöljyt... Mutta samaan huoltoon kuuluneet mm. automaattilaatikon ja jakovaihteiston öljyt olivat jotenkin unohtuneet. Ei anna kovin hyvää kuvaa firmasta jos tietämättämän asiakkaan auto huolletaan vain puoliksi.

        Nooo se oli yksi esimerkki,oliko muita?
        vai tuomitaanko jo tämän kuulopuheen mukaan ihan p......i paikaksi?
        jokaisesta korjaamosta löytyy sanottavaa...


      • xxx
        watson kirjoitti:

        Nooo se oli yksi esimerkki,oliko muita?
        vai tuomitaanko jo tämän kuulopuheen mukaan ihan p......i paikaksi?
        jokaisesta korjaamosta löytyy sanottavaa...

        Nooo, mutta kaipa se tuokin esimerkki kertoo putkan toiminnasta jotakin...


      • Hartsa
        xxx kirjoitti:

        Nooo, mutta kaipa se tuokin esimerkki kertoo putkan toiminnasta jotakin...

        Lohjan Laatuautojen asiakaspalvelussa puuttuu ainakin täysin tuo "laatu", myyntihenkisyys ja asiakasystävällisyys. Olen useamman kerran yrittänyt vääntää kauppaa mielenkiintoisista vaihtoehdoista, mutta ei siitä mitään ole tullut. Harvoin näkee noin ala-arvoista asiakaspalvelua. En enää viitsi edes vaivautua käymään siellä ja keskustellessani aiheesta muidenkin Lohjalaisten kanssa, kokemukset ovat pitkälti samoja.

        Autotkin seisovat siellä varastossa jopa yli vuoden, joka tietysti johtuu järjettömästä hinnoittelusta. No tuolla toimintamallilla ei tuota hinnoittelua tarvitse enää kauan katsella. Firma menee nurin varmasti lähiaikoina, kun kauppa ei käy ja autot ei vaihdu.....


      • Minä myös
        Hartsa kirjoitti:

        Lohjan Laatuautojen asiakaspalvelussa puuttuu ainakin täysin tuo "laatu", myyntihenkisyys ja asiakasystävällisyys. Olen useamman kerran yrittänyt vääntää kauppaa mielenkiintoisista vaihtoehdoista, mutta ei siitä mitään ole tullut. Harvoin näkee noin ala-arvoista asiakaspalvelua. En enää viitsi edes vaivautua käymään siellä ja keskustellessani aiheesta muidenkin Lohjalaisten kanssa, kokemukset ovat pitkälti samoja.

        Autotkin seisovat siellä varastossa jopa yli vuoden, joka tietysti johtuu järjettömästä hinnoittelusta. No tuolla toimintamallilla ei tuota hinnoittelua tarvitse enää kauan katsella. Firma menee nurin varmasti lähiaikoina, kun kauppa ei käy ja autot ei vaihdu.....

        Joo, en ole juuri missään saanut niin nihkeää palvelua kuin Lohjalla Laatuautoissa. Ja silti vielä tein kaupat, hyvän tarjouksen kun tekivät ;)

        Onneksi siinä huollon puolella, Offroad Centerissä on paljon miellyttävämpi meininki. Toivottavasti ei myymälän puolella enää tarvitse asioida.


      • jallukola17
        Hartsa kirjoitti:

        Lohjan Laatuautojen asiakaspalvelussa puuttuu ainakin täysin tuo "laatu", myyntihenkisyys ja asiakasystävällisyys. Olen useamman kerran yrittänyt vääntää kauppaa mielenkiintoisista vaihtoehdoista, mutta ei siitä mitään ole tullut. Harvoin näkee noin ala-arvoista asiakaspalvelua. En enää viitsi edes vaivautua käymään siellä ja keskustellessani aiheesta muidenkin Lohjalaisten kanssa, kokemukset ovat pitkälti samoja.

        Autotkin seisovat siellä varastossa jopa yli vuoden, joka tietysti johtuu järjettömästä hinnoittelusta. No tuolla toimintamallilla ei tuota hinnoittelua tarvitse enää kauan katsella. Firma menee nurin varmasti lähiaikoina, kun kauppa ei käy ja autot ei vaihdu.....

        Eukon rahoilla liukkonen muutenkin mällää.. ei oo pienen rahan puutetta SE ON VARMA!!!

        aivan ala-arvoinen palvelu

        paras mun mielestä; olisin kiinnostunut tuosta s-400cdi mersusta mutta hinta on hieman liian kova paljonko olisi tinki varaa? kysyin

        aijaa tinkivaraa: siinä ei oo niin paljon tinkivaraa että sulla ois siihen varaa.. pikkusen alko mulla naama punoittaa ja lähdin kotio ja kuukauden etsin vastaavaa autoa netistä ja lähdin saksaan ja ostin sellasen sieltä.


    • Joo

      Kyseinen herra hallitsee mainiosti myynnin... Hinnat sikakovana, kaupantekoa kun yrittää saada aikaan, nimeltä mainitsematon ei kykene edes vaihtoautoon tekemään tarjousta. Ainakaan edes asiallista. Lupaa suuria, että kyllä se menee katsastuksesta läpi noin vain... Mun osalta ei mennyt, mutta hänen firma hoiteli sen katsastuksen. Jotain "pientä" hitsattavaa oli kuulemma...
      En halunnut tehdä hänen kanssaan kauppoja... Tämän jälkeen en ole kääntynyt enää kyseiseen liikkeeseen, huomattavan paremman palvelun olen saanut muualta. Muut alueen kauppiaat pitävät täysin hulluna liikkeenä...
      Jos haluaa kokea elämässään jotain ainut kertaista, käykää ostamassa sieltä joku vanha maasturi, vaikka se vanha Pajero. Kahden kuukauden päästä menkää vaihtamaan samaa autoa, yllätytte "vaihtotarjouksesta"... Vikoja on ja tekniikka ei siinä enää olekaan kunnossa...

      Lohjalla on yksi ainoa autoliike, jonka puoleen käännyn...

    • autokauppa!

      surkeatasoisin

      • Defender-04

        Pojat ovat tainneet tarjota vaihdossa vääriä vehkeitä? Itse kun tarjosin vaihdossa -04 Defenderiäni, tarjottiin siitä Laatu autossa 28000€. Uuteen Nissan Navaraan Karkkilassa 15000€.


      • DIII
        Defender-04 kirjoitti:

        Pojat ovat tainneet tarjota vaihdossa vääriä vehkeitä? Itse kun tarjosin vaihdossa -04 Defenderiäni, tarjottiin siitä Laatu autossa 28000€. Uuteen Nissan Navaraan Karkkilassa 15000€.

        Olen lukenut lukemattoman määrän kirjoituksia eri lehdistä tästä aiheesta vuosien varrella ja jopa maahantuonti ja tulli mainittiin.


      • Pajottaja..
        DIII kirjoitti:

        Olen lukenut lukemattoman määrän kirjoituksia eri lehdistä tästä aiheesta vuosien varrella ja jopa maahantuonti ja tulli mainittiin.

        täh mite liittyy tulliii


      • Mekanik
        Pajottaja.. kirjoitti:

        täh mite liittyy tulliii

        Kuulem veli verottaja seikkailee bittiavaruudes


      • Pahetsu
        Mekanik kirjoitti:

        Kuulem veli verottaja seikkailee bittiavaruudes

        Voiko viedä rosikseen?


      • Batta
        Pahetsu kirjoitti:

        Voiko viedä rosikseen?

        ... tai suoraan roskikseen?


    • trye56gy
    • Kiertäkääkukaa

      Ei paljon enemmän valehtelevaa autoliikettä voi olla. Jätetään kolaroiminen kertomatta ja kun paikanpäällä sitten huomaa kyljen olevan naarmuinen niin keksitään jotain tekosyitä. Samoin valehdellaan tehtyjä huoltojen teot mitä oikeasti ei ole tehty. Samaten hyvät renkaat on loppuunajettu. Uskomatonta toimintaa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3067
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2922
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2105
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1952
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1761
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1502
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1247
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1198
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe