Miehet missä olette????

mozo :)

Missä sitä sinkun neidin pitäisi liikkua että tapaa mukavan miehen???
Olen jo jonkin aikaa miettinyt että mistä tavata mies joka haluaa vakaa suhdetta.Itse en baareissa juurikaan enää viihdy.30 alkaa jo häämöttää...

71

792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATM:lle jämät

Onko juoksut jo juostu?.

• mozo :)

On juostu :)
      Nyt oma kulta olisi iso juttu. :)
      Missä ne miehet sitten on?

• ---

Hän puhuu siis juoksumatolla juoksemisesta.

--- kirjoitti:

Hän puhuu siis juoksumatolla juoksemisesta.

Hei
        kuka ny hikistä kumimattoo käyttää ja viä sisällä?? Mä juaksen ulkona. :)
        Ps,en omista jenkkakahvoja :)

• sinkku-

En käy baareissa juuri ollenkaan. Kesällä käyn terasseilla mut talvella en käy baareissa lainkaan. Mut tapaa salilla tai jossain tapahtumissa, konserteissa ja on mulla deitti ilmoitus tuol suomi 24 :ssä mut se on aika turha paikka. Vakavaa suhdetta etsin aina mut naiset on niin tylyjä et niitä ei jaksa lähestyä edes.

hei sinkku missäs kaupungissa hän asuu??

• sinkku-

Turuus.

Tampere.Minkä ikäinen olet?

• mozo :) kirjoitti:

Vaihtakaa s-posti osoitteita tai siirtykää chatin puolelle jatkamaan tutustumista. Olisi varmasti melko paljon asiallisempaa ja tehokaampaa.

Ja vähemmän huvittavaa meidän muiden sitä seurata.. ;)

TheOne kirjoitti:

Vaihtakaa s-posti osoitteita tai siirtykää chatin puolelle jatkamaan tutustumista. Olisi varmasti melko paljon asiallisempaa ja tehokaampaa.

Mä aattelin jakaa tän teidän kans, jos sopii ;)

Mä aattelin jakaa tän teidän kans, jos sopii ;)

Kiitos huomaavaisuudestasi, mutta ei kiitos. X)

Ja mikäli olet ikinä tätä palstaa lukenut, ni tiedät, että trollit iskevät hetkenä minä hyvänsä. ;)

TheOne kirjoitti:

Ja mikäli olet ikinä tätä palstaa lukenut, ni tiedät, että trollit iskevät hetkenä minä hyvänsä. ;)

Näköjään :)

Näköjään :)

Touche..! X)

TheOne kirjoitti:

Touche..! X)

Missä se turus poika on?? voisit heittää mulle s-postios. :)

mozo :) kirjoitti:

Missä se turus poika on?? voisit heittää mulle s-postios. :)

siis turun :)

• sinkku-

Mä oon 33v

• sinkku-
        TheOne kirjoitti:

Vit.tu, me isketään toisiamme tässä jos sopii..

sinkku- kirjoitti:

Vit.tu, me isketään toisiamme tässä jos sopii..

sopiihan se.mut viä paremmin livenä hei ;)

• gsdfg

siis turun :)

TheOne ja periaatteen-mies nimimerkit kirjoittelevat turusta. Voi tosin olla yks ja sama henkilö kyseessä:)

• gsdfg kirjoitti:

TheOne ja periaatteen-mies nimimerkit kirjoittelevat turusta. Voi tosin olla yks ja sama henkilö kyseessä:)

Toki kaikki jotka Turkkusesta kirjoittelee ovatkin varmasti aina ja poikkeuksetta se yksi ja sam hlö..! XD

Entä päteekö tämä teoria muihinkin kaupunkeihin, vai ainoastaanTurkuun..?! X)

• trollaillaan
        TheOne kirjoitti:

läski bodari hiljaa !!!!!

• näin ikään

Kivan tuntuinen profiili ainakin siltä osin kun kirjautumatta pääsi lukemaan. Muista kuitenkin, että elämänkumppania etsivät naiset usein skippaavat miehen, joka etsii seksiseuraa(kin). Ehkä ei kaikki, mutta huomattava osa kuitenkin.

• xczhber
        näin ikään kirjoitti:

Kivan tuntuinen profiili ainakin siltä osin kun kirjautumatta pääsi lukemaan. Muista kuitenkin, että elämänkumppania etsivät naiset usein skippaavat miehen, joka etsii seksiseuraa(kin). Ehkä ei kaikki, mutta huomattava osa kuitenkin.

Joo, naiset pitää lähinnä idioottina sellaista miestä, joka esiintyy omalla kuvallaan vilpittömän näköisenä ja treffi-ilmoituksessa on maininta että etsii myös seksiä (ks. http://treffit.suomi24.fi/profile/251449) . Eikö maalaisjärkikin jo kerro, että se EI OLE HYVÄ IDEA??

Eri asia, jos kuva antaa jo ymmärtää, että on seksin perässä (tyyliin puolialaston bodattu kroppa ja pää piilossa), se on eri asia ja voi jopa saadakin vastauksia yh-mammoilta.

• trollaillaan kirjoitti:

läski bodari hiljaa !!!!!

En ole läski ja bodari olen vielä vähemmän. ;) ei teikäläinen osaa edes trollata.. XD

• etsitaan

Pääasiassa töissä, työmatkalla, kotona, kesällä myös ulkosalla, ja joskus harvoin, kerran parissa kuukaudessa, baarissa. Mitän kovin vakavaa suhdetta en kuitenkaan oo etsimässä tai edes haaveissa, vaan enemmänkin jonkinlainen kevyt suhde ajatuksella: katstoaan mihin johtaa ja mitä tulee.

• p0ht1

Mun kämpässä :)

• Mitähän nyt taas

Luinko oikein, että Tampereella? Siis mitä helvettiä, Tamperehan on aivan täynnä nuoria miehiä joka paikka tulvillaan. Ei tarvitse kun kotoaan poistua kun on jo viisi miestä samantien jonossa. Tunnettu fakta, jota voi aina välillä testata huvikseen jos ei usko.

Muista kuitenkin, että olisi hieman outoa samantien hypätä parisuhteeseen tai naimisiin ja lapsia hankkimaan. Aloita sillä treffailulla ja tapailulla ja tutustukaa ensin. Äläkä hanki sitä kissaa.

• olen täällä

Vetämässä käteeni.

• kysynpä vaan

Uskallatko tulla juttelemaan ihan itse? Vai odotatko että mies tekee aloitteen?

Uskallan tietty :)
        Puhelias ja sanavalmis kun olen ja ripaus pilkettä silmäkulmassa sekä huumorintaju niin niil pääsee.Aktiivinen olen.mut miksei miehetkin vois olla????

• kiltti mies.

Käyn usein prismassa ja salilla. Baareissa mua ei nää ikinä ja terassilla ehkä kaks kertaa kesässä. Eihän mua kukaan koskaa lähesty joten aika sama missä mä kuljeskelen.

• sorvari porvoosta

Hinttimiehelle sopis paremmin vaikka siwa ja sauna ja seurakunnan olutkekkerit. :)

• Mukava mies

Monenko nussima olet? Alat olla aika vanha, onko lärvi pysynyt hehkeänä vai onko kurttuja? Paino? Kuppikoko? Sheivailetko karvoituksesi? Vastaa nyt ensin noihin niin katsotaan sitten...

• lifemocker

sillä ei ole juurikaan väliä missä sä/ne miehet liikkuu, vaan homman juju onkin siinä, että SINÄ lähestyt niitä miehiä, koska suurinosa miehistä ketkää pyörii tuolla naisia naurattamassa, ovat vain yhden yön huvien perässä

• Moookkkkkkmok

"yleensä sitä ja yleensä tätä" "suurinosa sitä ja suurinosa tätä" Näytä lifemocker ne tilastot minkä perusteella tällaista soopaa jauhat täällä..Jos sun elämäs on niin vaikeeta nii ei se tarkota sitä et muiden ois tai että se ois joku yleismaallinen asia! Kasva aikuiseksi ja laita vaikka linkki johonkin tutkimukseen missä näytetään sinun sanomiset ja muut todeksi! Oletpa tyhmä!

• lifemocker
        Moookkkkkkmok kirjoitti:

"yleensä sitä ja yleensä tätä" "suurinosa sitä ja suurinosa tätä" Näytä lifemocker ne tilastot minkä perusteella tällaista soopaa jauhat täällä..Jos sun elämäs on niin vaikeeta nii ei se tarkota sitä et muiden ois tai että se ois joku yleismaallinen asia! Kasva aikuiseksi ja laita vaikka linkki johonkin tutkimukseen missä näytetään sinun sanomiset ja muut todeksi! Oletpa tyhmä!

jos sinulla ei sen vertaa ole elämänkokemusta, ettet näitä asioita tiedä/ole huomannut niin suosittelen lämpimästä, että tekisit jotain muutakin kuin istuisit itseksesi kotonasi! ;)

• .........
        Moookkkkkkmok kirjoitti:

. Tuskin olet itsekään tehnyt yhtäkään aloitetta miehelle. Niin ja ne silmiin katsomiset ja hymyt ei ole mitään aloitteita sitten.

• atm.

Eiks miehiä kuljeskele joka puolela kuten naisiakin. Naiset on aika haluttomia tutustumaan miehiin joten alotteita ei viitsi tehdä. Sit kun ulkonäkö on naisill se tärkein kriteeri niin vähemmän komean on turha edes koittaa mitään.

• Korjaus

Ei kuljeskele kuten naisiakin. Aloittaja oli Tampereelta, jossa kuljeksii kyllä miehiä, mutta ei juurikaan naisia. En tiedä missä luuhaavat.

• turha mies?

Tuolla treffipalstalla. Tänä vuonna n. 100 on katsonut profiiliani; ei yhtäkään yhteydenottoa, eli naisten todellinen kiinnostus on aika olematonta.

• Ikisinkku M

Olen kotona, tule täältä hakemaan :D

• Sinne

Siitä vaan sitten salille lenkille ja kauppaan.

• nainen uusimaa

samaa mietin...missä missä missä...

• atm-luuseri

Lähden täst salille kattelee naisten per.seitä ja haaveilemaan et jos joskus sais oman naisen.

• Eiks toi perseiden tuijottelu haittaa treenaamista..?! Vai onko se edes mitenkään olennaista salilla..?! X)

• Mies32
        TheOne kirjoitti:

Eiks toi perseiden tuijottelu haittaa treenaamista..?! Vai onko se edes mitenkään olennaista salilla..?! X)

Se vaan motivoi lihottamaan hauista ja ähkimään otsasuoni pullottaen, jotta pääsisi.lähempiin väleihin niiden kumpujen kanssa.
        Äläkä yritä väittää, ettet itse ihailisi salilla hyvinmuodostuneita naisia.

• Mies32 kirjoitti:

Se vaan motivoi lihottamaan hauista ja ähkimään otsasuoni pullottaen, jotta pääsisi.lähempiin väleihin niiden kumpujen kanssa.
        Äläkä yritä väittää, ettet itse ihailisi salilla hyvinmuodostuneita naisia.

"Äläkä yritä väittää, ettet itse ihailisi salilla hyvinmuodostuneita naisia. "

-Väitän.

Meikäläinen kun treenaa, ni en noteraa pahemmin edes tuttuja salilla elleivät tule aivan naaman eteen morjestamaan. Enkä harrasta mitään small talkia treenien lomassa.
        Muutenkin vedän omat treenit yleensä voimannostotyyppisissä saleissa missä on paljon rautaa, kiekkoja ja käsipainoja, mutta mahdollisimman vähän mitään laitteita. naiset harvoin viihtyvät tällaisilla saleilla. ;)

Perseiden tuijottelulle on aikansa ja paikkansa, ja mulle se aika ja paikka ei ole sali.

• Mies32
        TheOne kirjoitti:

"Äläkä yritä väittää, ettet itse ihailisi salilla hyvinmuodostuneita naisia. "

-Väitän.

Meikäläinen kun treenaa, ni en noteraa pahemmin edes tuttuja salilla elleivät tule aivan naaman eteen morjestamaan. Enkä harrasta mitään small talkia treenien lomassa.
        Muutenkin vedän omat treenit yleensä voimannostotyyppisissä saleissa missä on paljon rautaa, kiekkoja ja käsipainoja, mutta mahdollisimman vähän mitään laitteita. naiset harvoin viihtyvät tällaisilla saleilla. ;)

Perseiden tuijottelulle on aikansa ja paikkansa, ja mulle se aika ja paikka ei ole sali.

Jos tuo on totta, niin olet eri lajia kuin minä. Kyllä minä kauniin naisen huomaan aina ja kaikkialla. No ok, jos olisi joku todella intensiivinen suoritus meneillään, tyyliin nyrkkeilymatsi, niin keskittyminen olisi 100% hetkessä. Salilla kun kuitenkin ajasta jopa suurin osa on sarjojen välistä hengailua, niin ehtii siinä huomaamaan kinkutkin.

• Mies32 kirjoitti:

Jos tuo on totta, niin olet eri lajia kuin minä. Kyllä minä kauniin naisen huomaan aina ja kaikkialla. No ok, jos olisi joku todella intensiivinen suoritus meneillään, tyyliin nyrkkeilymatsi, niin keskittyminen olisi 100% hetkessä. Salilla kun kuitenkin ajasta jopa suurin osa on sarjojen välistä hengailua, niin ehtii siinä huomaamaan kinkutkin.

Uskon, että treenaamme varmasti melkoisen erilaisella intensiteetillä ja erilaiset tavoitteet mielessä. Kannattaa pitää mielessä, että mä treenaan työkseni. Työaikana ei vilkuilla vieraisiin pöytiin tai sattuu haavereita. ;)

• Mies32
        TheOne kirjoitti:

Uskon, että treenaamme varmasti melkoisen erilaisella intensiteetillä ja erilaiset tavoitteet mielessä. Kannattaa pitää mielessä, että mä treenaan työkseni. Työaikana ei vilkuilla vieraisiin pöytiin tai sattuu haavereita. ;)

Minä vilkuilen työaikanakin ja kai se on joskus pieniä haavereita aiheuttanut..

• Mies32 kirjoitti:

Minä vilkuilen työaikanakin ja kai se on joskus pieniä haavereita aiheuttanut..

"kai se on joskus pieniä haavereita aiheuttanut.. "

-Niinpä.. ;)

• Avaa haavas
        TheOne kirjoitti:

"kai se on joskus pieniä haavereita aiheuttanut.. "

-Niinpä.. ;)

Haavat aukee.

• Avaa haavas kirjoitti:

Haavat aukee.

Hanki ammattiapua.. X)

• jaah.

Mis naiset on? Ei ainakaan suomi24 treffeissä kukaan vastaa ikinä. Onko liian pinnallista sakkia vai? Kadulla ei uskalla lähestyä kun voi saada syytteen ahdistelusta.

• nainen uusimaa

höpöhöpö tuu puhumaan vaan!

nainen uusimaa kirjoitti:

höpöhöpö tuu puhumaan vaan!

Olisiko tänä kesänä puistot täynnä ihania,kuumia miehiä....Tarvii kai ruveta puistoileen aktiivisesti. :)
        Ku löytäis sellasen mukavan puuha-pete miehen jolla naula ja vasara pysyy kädes...ni sit sellanen ukkeli sais sen paikan ;)

• nainen uusimaa

Olisiko tänä kesänä puistot täynnä ihania,kuumia miehiä....Tarvii kai ruveta puistoileen aktiivisesti. :)
        Ku löytäis sellasen mukavan puuha-pete miehen jolla naula ja vasara pysyy kädes...ni sit sellanen ukkeli sais sen paikan ;)

jepulis aktiivisesti ja mieli avoinna vaan liikkeelle!

toivotaan parasta meille molemmille

nainen uusimaa kirjoitti:

jepulis aktiivisesti ja mieli avoinna vaan liikkeelle!

toivotaan parasta meille molemmille

Rakkauden kesä 2013
        Tämä kesä tulee olemaan rakkauden täyteinen ;)
        Kyllä minäkin toivon meille parasta!!!

• Mä olen raksamies ja puuseppä. Niitä töitä olen tehnyt 20 vuotta et vasara pysyy kädessä hyvin. Puistoissa en käy, kun rauman puistot on täynnä juoppoja yleensä et naisia ei sinne eksy. Eilenkin menin salille aamul enne 10 ni yhes puistos oli 10 juoppoo jo siihen aikaan penkeillä istumassa.

• Niin , se on eräs kesän riesa..penkit täyttyy juokaleista..harminllista....itse olen eläkkeellä..mutta olisi kiva istua ulkona penkillä...eipä ole paikkaa..

Emilyn kirjoitti:

Niin , se on eräs kesän riesa..penkit täyttyy juokaleista..harminllista....itse olen eläkkeellä..mutta olisi kiva istua ulkona penkillä...eipä ole paikkaa..

No niitäkin siellä varmasti on. Mutta voihan sitä viltin ottaa ja istua nurmikolla. :)

Kuulostaa hyvältä.Kädettömät älkää vaivautuko ;) Vitsi vitsi :D

• Mies Espoosta

Baarit varmaan eivät ole se optimaalisin ympäristö. Baareissa yliedustettuina ovat ihmiset, joille alkon tuotteet maistuvat vähän liiankin hyvin. Työpaikka taas on vähän liian riskialtis ympäristö alkaa keneenkään tutustumaan lähemmin. Parhaiten kai toimisivat erilaiset kaveripiirit tai sitten jokin internetin deittipalvelu.

Jos olet noin 30:n ikäinen nainen, jolla ei ole lapsia tai kissalaumaa, ei seuran löytäminen netistä todennäköisesti ole kovin vaikeaa.

Ei baareista saa mitään vakavaa...Tai voihan olla että ehkä jotkut voivatkin löytää.Mutta enemmistö on löytänyt työn kautta tai sitten kavereiden kautta.Olen minäkin joskus löytänyt sen heilan kavereiden kautta.
        Työpaikalta en halua,sillä siinä on aina se vaara jos välit menee poikki, niin millasta se on sitten olla töissä.Ja millainen on mieli sen jälkeen.Ei ei.

Se mikä ärsyttää on että ihmisistä on tullut ajan myötä pinnallisia,kylmiä että myöskin tunteilla leikkijöitä.Tätä en vaan voi hyväksyä / ymmärtää.
        miksi ei olla reilu,rehellinen ja avoimin mielin.

• kairan kulkija

Ei baareista saa mitään vakavaa...Tai voihan olla että ehkä jotkut voivatkin löytää.Mutta enemmistö on löytänyt työn kautta tai sitten kavereiden kautta.Olen minäkin joskus löytänyt sen heilan kavereiden kautta.
        Työpaikalta en halua,sillä siinä on aina se vaara jos välit menee poikki, niin millasta se on sitten olla töissä.Ja millainen on mieli sen jälkeen.Ei ei.

Se mikä ärsyttää on että ihmisistä on tullut ajan myötä pinnallisia,kylmiä että myöskin tunteilla leikkijöitä.Tätä en vaan voi hyväksyä / ymmärtää.
        miksi ei olla reilu,rehellinen ja avoimin mielin.

Itse löysin ihanne naisen kaukaa asutuksesta ja aivan yllätyen. Nainen käveli metsäauto tiellä vastaan. Keskusteltuamme jonkin aikaa päätimme vsihtaa puhelinnumeroita ja siitä se vähitellen alkoi.
        Suomeksi sanottuna yllätys tuli puun takaa.

kairan kulkija kirjoitti:

Itse löysin ihanne naisen kaukaa asutuksesta ja aivan yllätyen. Nainen käveli metsäauto tiellä vastaan. Keskusteltuamme jonkin aikaa päätimme vsihtaa puhelinnumeroita ja siitä se vähitellen alkoi.
        Suomeksi sanottuna yllätys tuli puun takaa.

Missä rakkaus vaanii...Uskon tähän että se tulee puskista.Ja varsinkin sillon kun sitä vähiten odottaa.Ikuinen romantikko kun olen niin uskon siihen että jokaiselle on joku joka rakastaa.Se tulee sillon kun aika on otollinen ja että itse on.Sillon sitä huokuu erilaista energiaa.Pyytetön rakkaus.Sitä arvostan.

• hiippailija.

Missä rakkaus vaanii...Uskon tähän että se tulee puskista.Ja varsinkin sillon kun sitä vähiten odottaa.Ikuinen romantikko kun olen niin uskon siihen että jokaiselle on joku joka rakastaa.Se tulee sillon kun aika on otollinen ja että itse on.Sillon sitä huokuu erilaista energiaa.Pyytetön rakkaus.Sitä arvostan.

Missä sää asut. Voin hypätä puskan takaa sun eteesi.?

hiippailija. kirjoitti:

Missä sää asut. Voin hypätä puskan takaa sun eteesi.?

lol :)

• kairan kävijä

Tosiaan se tulee puskan takaa. Joskus olemme keskustelleet ensi tappsmisesta ja molemmat on tunnustanut jo että siinä vaiheessa oli jotakin ilmassa vaikka kumpikaan ei silloin suuremmin reagoinut. Siis suuri ja kaunis rakkaus tulee luoksesi silloin kun vähiten sitä odotat.

• mies 39

Naisista on tullu pinnallisia. Miehet vaan odottaa että naiset lopettaa sen nirsoilun. Joskus 90 luvulla ei tarvinnut kun mennä naisen luokse ja ottaa kädestä kiinni niin alkoi seurustelu. Tai pyytää naista tanssimaan baarissa niin oli heti selvää että nainen oli kiinnostunut kun ei kieltäytynyt. Nykyään ei naiset edes lähde tanssimaan ja itse en ollut mikään komistus silloin 17 vuotta sitten niin siltin nainen lähti tanssimaan. Silloin olikin mukavaa seurustella.

• kiltti mies.

Ärsyttää olla sinkku vuodesta toiseen kun kaikki muut seurustelee. En tunne varmaan ketää joka ei seurustelis.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      89
      7627
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5522
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4662
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3382
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2768
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2447
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe