Täältä löytyy linkki foorumiin, jossa naiset kertovat "vilpittömään sävyyn" sattumuksistaan auton kanssa. Paikoin aika hauskaa luettavaa
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=531&posting=22000000004412251
No mitäs meille miehille on sattunut, että vois mainita. Itselleni ei niin ihmeellisiä ole sattunut, mutta tässä nyt jotain.
1. Eräänä aamuna, päätielle päästyäni, ihmettelin mistä voi johtua vaimea pamahtelu alustassa. Pakko oli pysäyttää ja katsoa. No, en ollut huomannut irroittaa l.lämppärin johtoa ja toinen pää viuhtoi auton alla, aina välillä osuen pohjapeltiin. Irroitin johdon ja kuinka ollakaan, se oli täysin ehjä (ajoa abt. 10 km). No jotain pientä vahinkoa oli kuitenkin sattunut. Palasin töistä kotiin ja huomasin rasianpalasia parkkipaikalla. Rasia oli irronnut lämpötolpasta ja jäljellä oli vain vääntynyt kansi ja tyhjä reikä. Kyllä siinä naapuria nauratti kun sattui sopivasti paikalle. Minua ei niinkään.
2. Olin äskettäin ostanut valkoisen Ford Sierran. Olimme kaverini kanssa liikkeellä ja parkkeerasimme Sierran kadun varteen. Palasimme jonkun ajan kuluttua ja ihmetys oli suuri kun emme saaneet ovia auki. Ja uskokaa, että niitä todella rassattiin ja rynkytettiin oikein kunnolla. Taisivatpa siinä ohikulkijatkin pistää asian merkille. No, syy selvisi kun huomasin, että parin auton jälkeen on parkkeerattu tismalleen samanlainen Sierra. Kuten arvaatte, eihän ne avaimet sopineet kun auto ei ollut oikea. Oli vai niin pirusti saman näköinen.
Hauskoja sattumuksia auton kanssa
1
402
Vastaukset
- C3 -03
Minulla oli Fiat Punto Stile, jossa oli kaukosäädettävä keskuslukko. Pysäköin auton kadun reunaan vinoparkkiin ja menin asioille. Tulin takaisin ja painoin kaukosäätimen nappia jonkin matkan päässä. Kuulin lukkojen avautumisäänen ja menin auton luokse ja avasin oven ja istuuduin kuljettajan paikalle. Virta-avainta lukkoon laittaessani, yllätyin nähdessäni siinä jo avaimen. Katsoin viereiselle penkille ja siinä istui vanhahko nainen silmät isolla.. Minun Puntoni seisoi kyseisen auton oikealla puolella..
Samanlainen juttu sattui toissa talvena Yariksen kanssa. Rassasin Yariksen ovea, kun minulle huusi eräs mies ja kehotti jättämään autonsa rauhaan. Olinkin ihmetellyt, kun olin heittänyt autoni etutakaistuimelle ruskean kirjekuoren ja nyt se oli takaisin tullesani etupenkillä.. Miehen auto oli juuri samanvärinen, samaa mallia ja samalla tavalla lumettunut kuin minunkin autoni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697