Moi.
Olen kohta parikymppinen nainen ja sain tekarit kun en enää kehdannut hampaattomanakaan liikkua.
Nyt mä en oikein tiedä miten ne pidettäs siistinä. Jo nyt ne on ihan keltaisenruskeat ja muutenkin kauhean saastaiset. Hammaslääkärissä kyllä jotain sanottiin ja sain jonkun paperinkin, mutta en mä tiedä. Siis auttakaa!
Hammasproteesit
6
247
Vastaukset
- Rotteesisuu
Ensin hommaat kunnon proteesiharjan ja Dentu Creme proteesitahnaa. Tavallista hammastahnaa ei saa käyttää. Niillä peset hampaasi aamuin illoin. Luonnollisesti proteesien pitää olla pois suusta, ja erityisen huolella tulee pestä proteesit alta. Sitten hommaat puhdistustabletteja. Niitä on monen merkkisiä, esim. Corega ja Sterident. Sellainen tabletti hammasmukiin ja hampaat sinne vaikka yöksi kerran kaksi viikossa. Tuliko sinulle kokoproteesit? Vai onko tuo soplin kirjoitus provo? Kysymys sinänsä on asiallinen, ja toivottavasti tämä vastauskin.
- dmlömk
Miksi jo parikymppisenä tekarit?
- foks1979
Todennäköisesti siksi, että omat hampaat on menetetty.
- 4+18
Provohan tämä on. Ap:ta naurattaa hampaattomat ihmiset, mutta hän ei ymmärrä että sellaiseksi voi tulla joskus ilman omaa syytäkin.
- äläsnyt22
provo
- johi3
telarit on kivat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181409
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!421281Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka501029- 102898
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51815Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r84813Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s77733Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56718- 34646
- 59645