Naislaulaja. On soitettu klubeilla ainakin v. 2008 Suomessa ja Briteissäkin v. 2009 soi tiuhaan radiossa ja klubeilla. Ei mielestäni ihan teknoa, mutta disco/dance-tyyppistä ja esiintyy ilmeisesti jollakin kokoelmalla. On soinut mm. Vero Moda-vaatekaupoissa vv. 2008-09.
Kertosäe menee jotenkin:
Want you to feel my love, want to show me...want to feel your touch...
want (you) to feel my love (hieman vaikea saada selvää, kun menee jotenkin päällekäin ne taustat). Want to make you happy....tms ja pyörii uudelleen
Olisin todella kiitollinen, hyvä tanssipiisi!
Do you feel my love? 2000-luvun dance-/discobiisi
11
463
Vastaukset
- add
oisko tämä? http://www.youtube.com/watch?v=egUtlQCTrXg
- Lipsikka
Hei, kiitos. Tuo se ei ollut, vaan tämä etsimäni on paljon mukaansa tempaavasti ja ikäänkuin haikeanhilpeälle, tarttuvaksi, nopeampi mutta tyylilaji jotain samaa kyllä kieltämättä....olisko lisää ehdotuksia...
- Lipsikka
Olisko ollut jotain baby can you feel what I feel....jne kertosäkeessä lopussa aina do you feel my love, do you feel my TouchPad tms
- Oliskohantämä
Kenties tämä
https://www.youtube.com/watch?v=x3xOLQdAaNU - Anonyymi
Hei, kiitos. Ei ole tuo Ella ja vielä jatkuu etsintä. On biisi, joka on ollut hyvin paljon listoilla eli on pakko olla tiedossa esim. nykyisin 20-30 v ihmisillä. Tuo on vähän samaa tyyliä tämä Ellan biisi, mutta etsimäni on vielä mukaansa tempaavampi
Entäs tämä? --> https://www.youtube.com/watch?v=Hg2UW3NarnQ
- Anonyymi
Ei ole tuo. Jos sulla on joku e-Mail voisin lähettää laulunäytteen. Paljon yleisempi kuin nuo.
- Anonyymi
Hei Oisko cascadan biisi??
- Anonyymi
Hei, sattumalta tämä löytyi 15 v etsinnän jälkeen
Biisi on:
Armand Van Helden: I want your soul (joku pidempi Remix), (Ibiza Records)
Löysin silleen, että Instassa se biisi (kutsuivat Vintageksi, heh kun vuodelta 2007) soi sellaisen Ibiza-klubin sivuilla, josta DJ Orkidea ja olisko DJ Milla Lehto ym kuuluisat suomalaiset EDM-dj’t ym ”tykkäsivät”
Kiitos kaikille, jotka yrititte auttaa…
Voisko joku Suomi-DJ tehdä tästä uuden remixin? Vaikka Tropical House-tyylisen näin kesän kunniaksi??- Anonyymi
tropical house jee wow! Hieno kommentti sulta. Tropical house soppii (kuin nenä piähän) kesäaikaan täydellisesti! Siitä vois tulla iso hitti jopa.
- Anonyymi
😂😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592