Voisiko joku kertoo miksi kyseinen liike ei kerro ilmottelussaan käytettyjen autojensa hintoja? Eikös se ole hyvin tapojen mukaista vai onko jotain salattavaa:)
Lohjan Laatuauto
13
5905
Vastaukset
- kertaista
no kysy!
- Sulla siis
Otan osaa...Mulla ei moiseen aikaa.
- 4wd
hinnoittelevat yleensä pyyntihinnat reilusti yläkanttiin ja jos/kun ei mene kaupaksi, niin sitten myöhemmin suunnilleen antavat pitkään myynnissä olleita autoja helpommin syntyvien (eli parempien) kauppojen yhteydessä "kaupan päällisenä", siis toinen auto lisäksi..
- kallein kauppa
Kyseinen kauppa on eräässä vertailussa todettu koko Suomen kalleimmaksi!!!
ks. http://www.ajovalo.net/Kaytetyt_liikkeet.htm - ooyy
kallein kauppa kirjoitti:
Kyseinen kauppa on eräässä vertailussa todettu koko Suomen kalleimmaksi!!!
ks. http://www.ajovalo.net/Kaytetyt_liikkeet.htmEipä taida nykyään voittaa kukaan turkulaista M.Sipilää ylihinnoissa..
- ostaja
Lohjan laatuauto on laatuhintainen liike.
- sellainen meno
Kaksi kertaa olen tuolla käynyt. En kiinnittänyt huomiota hintoihin mutta muistan että kummallakaan kerralla minulle ei yritetty myydä mitään. Ei sitten jos ei kaupanteko kiinnosta, jos arvotetaan pärstän mukaan. Minähän en lauantaina ala autokauppaan menoa varten pukeutumaan.
- rr-tiensuu
Kannattaa nyt shortsit ainakin laittaa ennen autokaupoille menoa... ja jos joku yksilö kiinnostaa, kannattaa myös avata suu ja kysäistä myyjältä autosta. Ei ne jokaisen renkaanpotkijan perässä roiku kerjäämässä ja tyrkyttämässä missään liikkeessä.
Ei sillä sinun pukeutumisellasi mitään väliä ole, vaan puhumattomuudellasi.
- Voihan Tulli
24.11.11. Aamulehdessä ilmoitus, "Suuri autoliikkeen konkurssihuutokauppa". Ilmoituksen lopussa lukee "Lohjan Laatuautot Oy:n konkurssipesä.
Eihän nämä mitään mukavia uuisia ole, mutta kuinka monen yhksityishenkilön maahantuoman autoveron määrän tällaiset systeemit vaikuttaa? - 34tfw4hegfehg
- Maa luvattu
Taas yksi liike konkurssiin.
Tästäkin voi kiittää halvemmalla autoja myyviä liikkeitä.
mm. Visa-autoa, Autosiltaa ja ostetaanautoja.fi:tä. Mikäli näitä liikkeitä ei olisi autojen hinnat kohoaisivat pilviin, ja meiltä menisi yöunet.
Liikkeet kuten Rinta-Jouppi ja Autokomeetta voisivat tarkistaa naurettavat hintansa. - paikallaollut
Varaston kiertonopeus on tärkeää autokaupassa, koska muu kuin museoauto ei seisomalla kasva korkoa.
Ohessa kuva eräästäkin viikonloppuna myydystä XJ-Jaggesta.
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img3356776.jpg
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu832092Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4021916Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101370Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751337- 671273
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071005Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266957Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun81952Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut254948- 131868