Yksi Paappa

Höpötin

hukassa...

Palautettava allekirjoittaneelle mahdollisimman pian.

5

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paappa

ole en, oon vaan ollu maailmoissa jos muissakin (kiitos eräälle taiteilijalle vinkistä, että joku kaipaa paappaa tällä palstalla *sisäpiirin juttu*).

Koskas myö **** kiikaroidaan?

-tietyt paikat heiluu päivittäin-

• Höpötin

täällä taas. Hyvä ettei hukassa. Jos hukka perii, niin ei ole ollenkaan kivaa.

Tuli vaan mieleeni pieneen, että eihän mulla etes ole kiikareita. Ja näkökin niin maan perkuleen huono... Ei olisi kivaa likinäköisen kiikaroida ilman kiikaria. Ei näkisi hän mitään...

Tyhmää olla orjana ilman Per(s)iä. Ei täällä nauru raiu eikä laulu soi. Hmph.

Lähden siis kotiin, sumpit pihisemään ja sillein.

• Paappa
        Höpötin kirjoitti:

täällä taas. Hyvä ettei hukassa. Jos hukka perii, niin ei ole ollenkaan kivaa.

Tuli vaan mieleeni pieneen, että eihän mulla etes ole kiikareita. Ja näkökin niin maan perkuleen huono... Ei olisi kivaa likinäköisen kiikaroida ilman kiikaria. Ei näkisi hän mitään...

Tyhmää olla orjana ilman Per(s)iä. Ei täällä nauru raiu eikä laulu soi. Hmph.

Lähden siis kotiin, sumpit pihisemään ja sillein.

Oot sie töissä? Siis missä?

-ihan hölmönä-

• Höpötin
        Paappa kirjoitti:

Oot sie töissä? Siis missä?

-ihan hölmönä-

Minkäs teit. Olin eilen töihaastattelussa puuvillaplantaasin tytäryhtiössä. Jos hyvin käy, olen pian oman alan hommissa ja jätän mätämarketin duunit sikseen. Jepujee! Pitäkäämme peukkuja hänelle, jookosta joo?

Tänään ansaitulla vapaapäivällä. Mitäs tekis? Ohranjyvästä pitäisi pysytellä erossa. Hyviä vinkkejä häneltä hänelle löytyykö?

-tylsimys-

• Paappa
        Höpötin kirjoitti:

Minkäs teit. Olin eilen töihaastattelussa puuvillaplantaasin tytäryhtiössä. Jos hyvin käy, olen pian oman alan hommissa ja jätän mätämarketin duunit sikseen. Jepujee! Pitäkäämme peukkuja hänelle, jookosta joo?

Tänään ansaitulla vapaapäivällä. Mitäs tekis? Ohranjyvästä pitäisi pysytellä erossa. Hyviä vinkkejä häneltä hänelle löytyykö?

-tylsimys-

Vinkki 1) Sieneen kotimetsään
        Vinkki 2) Sieneen lähimetsään
        Vinkki 3) Sieneen vähän kauemmas
        Vinkki 4) Sieneen joka tapauksessa
        and finally
        Vinkki 5) Sieniperkauksen jälkeen jyvässä yks otrajuoma

-mitä muuta voi enää toivoa-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4793
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3459
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3241
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2696
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      82
      2424
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1803
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1424
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1293
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1218
    Aihe