Hki-Espoon metsissä asuu n. 50- kymppinen mies.
Mies on todella isokokoinen ja hän ei käytä alkoholia, eikä tupakkaa.
Hän saattaa puhua uskonasioista, mutta kyseessä on sekavuustila.
Jos olet nähnyt tälläisen miehen, kerrotko missä päin pääkaupunkiseutua?
Tämä ei ole sitten provo, vaan kyseessä on todellakin kadonnut sukulainen joka muutti telttaan.
Teltassa asuva mies
13
760
Vastaukset
- Kaikenlaisia...
50-kymppinen, viisikymmentä-kymppinen. Puhutaanko nyt 500 vuotiaasta vai eikö siellä erityisluokalla opeteta kirjoittamaan?
- Elviira.
Kirjoitin viestin kännykällä. Junassa istun ja tuli virheitä.
- mä vaan
Eikö poliisit saa vietyä lääkäriin ja sitäkautta pikipäin hoitoon?
- Elviira.
On ilmoitus ja se on "tavattaessa otetaan kiinni" henkilö ei ole vaarallinen itselleen eikä muille.
Eikä hänellä ole fyysistä sairautta, hän vain lähti metsiin. - siellä missä..
Elviira. kirjoitti:
On ilmoitus ja se on "tavattaessa otetaan kiinni" henkilö ei ole vaarallinen itselleen eikä muille.
Eikä hänellä ole fyysistä sairautta, hän vain lähti metsiin.Pysyköön siellä! Käyn ahonlaitaa..minä ilman paitaa..
- Silmin näin
Kuulin metsästä örinää ja joku jättiläinen riehui lepikossa munasillaan (n. 12-15 cm siitin) huutaen Jeesusta. Onkohan etsitty henkilö?
- 17+17
Metsien mies...halpa asunto ja hyvä ilmastointi.....koolla ei niin väliä
- EHKÄ TÄMÄ??
Olen kuullut että bodom järven metsässä asuu kuulema joku isokokoinen parrakas mies.. Mutta tästä on jo muutama vuos aikaa...
- aatu kanto
Immenkalvo
Murrosikä voi tarkoittaa erilaisia asioita - lue kehon muutoksista.
www.libresse.f - IloinenTelttailija
Olen kuullut, että monilla miehillä on teltta pystyssä metsässä.
Eikös sieltä Bodomilta otettu joku itsensäpaljastelija kiinni hiljakkoin? - miesmetsästä
Antakaa sen olla. itse lähtenyt ja osaa aikuinen mies pois tulla sieltä. itsekin asun ulkona. tv. 30v mies
haloo hei, moniko asuis metsässä edes viikon? Ylistys tälle.
- neito7
Omainen huolissaan ja saa vaan tollasta pa...kaa vastaukseks. Mua ainakin pistää vihaks. Ihminen on nähtäväti ihmiselle susi, joo ei mulla muuta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466