Näin geenitutkija Caroline Leaf 19 : 00 kohdalla, katsokaapa selostusta miten kaikki hyvät ajatukset, rakkaus, kaikki minkä Jeesus kertoo, vaikuttaa ihmisen ajatusten kautta kehoa sääteleviin sähkökemiallisiin mekanismeihin parantavasti, koko keho alkaa tuottamaan aineosia jotka parantavat ja eheyttävät, kertakaikkiaan suosittelen koko kaksiosaista haastattelua katsottavaksi.
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=13636
Ei auta ei-uskovien itku ja epäusko, kun kaikki on valmistettu Raamatun sanojen mukaisesti meille, jotka uskomme, täysin valmiiksi.
" Niinkuin ihminen mielessään ajattelee, sellainen hän on "
19
1682
Vastaukset
- huhuhu
Joo-o, siellä joku opettaa, että ihminen voi muuttaa geeninsä jälkikäteen.
- h.keenit
Kukaan ei voi muuttaa geenejään, mutta omia ajatuksiaan ja asennettaan voi muuttaa niin, että aivot alkavat tuottaa yhdisteitä, joilla on parantava vaikutus.
Aivojen kemiakin voi muuttua sisimmän tilan muuttuessa. Raamattu ei turhaan käske muuttumaan mielen uudistuksen kautta.
Itse en ole erikoisemmin kiinnostunut linkin sisällöstä, mutta kiitos kuitenkin aloittajalle. - Pysytään totuudessa
h.keenit kirjoitti:
Kukaan ei voi muuttaa geenejään, mutta omia ajatuksiaan ja asennettaan voi muuttaa niin, että aivot alkavat tuottaa yhdisteitä, joilla on parantava vaikutus.
Aivojen kemiakin voi muuttua sisimmän tilan muuttuessa. Raamattu ei turhaan käske muuttumaan mielen uudistuksen kautta.
Itse en ole erikoisemmin kiinnostunut linkin sisällöstä, mutta kiitos kuitenkin aloittajalle.>>Kukaan ei voi muuttaa geenejään, mutta omia ajatuksiaan ja asennettaan voi muuttaa niin, että aivot alkavat tuottaa yhdisteitä, joilla on parantava vaikutus
- evan*
Pysytään totuudessa kirjoitti:
>>Kukaan ei voi muuttaa geenejään, mutta omia ajatuksiaan ja asennettaan voi muuttaa niin, että aivot alkavat tuottaa yhdisteitä, joilla on parantava vaikutus
Meyerillä omat 'sudet' ulvovat sen verran lujaa kellarissa, että hänellä on varmaan kiire evankelioimistyössään. Ylilyönnin vaara. Kieltämättä.
- Anonyymi
h.keenit kirjoitti:
Itse en ole erikoisemmin kiinnostunut linkin sisällöstä, mutta kiitos kuitenkin aloittajalle.onko reiki ok? nykyään reikiasmr on paljon käytössä.
- evan*
Tässä kakkososa.
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=13639
Geenejä ei voi muuttaa, mutta geenejä sääteleviä välittäjä-ym. aineita voi omilla ajatteluvalinnoillaan muuttaa, ja tässä geenitutkija on aivan oikeassa.
Näin siis, kun me uskovat toteutamme Hengen Hedelmää, se myös tieteellisesti todistuu kehonkuntoamme ylläpitäväksi voimaksi. - EndTimes
Caroline on itseasiassa neurologi, joka tutkii mitä aivoissa tapahtuu silloin kun ajattelemme. Ei ole yhdentekevää millaisia ajatuksemme ovat. Neurologia tieteenä vahvistaa jokaisen Jeesuksen opetuksen mukaisen ajatuksen tekevän aivoille hyvää. Pahat ajatukset ovat kuin myrkkyä, mutta kun valitsemme ajatella sitä mikä on totta, hyvää ja rakentavaa, aivot alkavat korjata itse itseään. Niinkuin ihmisen keho uudistuu vuodessa, aivot uudistuvat näiltä osin kolmessa viikossa.
Nuo opetukset ovat suoranainen aarre niille, jotka ovat jääneet jumiin katkeruuteen, kehäajatteluun, huonoon itsetuntoon tai mihin tahansa millä on laittanut itse itselleen esteitä. Opetusalalla olevat tietävät hyvin mitä tarkoittaa kun oppilas sanoo: en opi tätä ikinä. Samoin masentuneen ystävät tietävät mitä saa aikaan sanat: en jaksa. Oletko koittanut joskus auttaa ihmistä, joka haluaa pitää kiinni surkeudestaan? Hän jää surkeuteensa, koska on valinnut tavan ajatella.
Suunsa hedelmästä saa mies vatsansa täydeksi, suunsa hedelmästä satoa kyllin.
Sananl. 25:28
Kuin kaupunki, varustukset hajalla, muuria vailla, on mies, joka ei mieltänsä hillitse.
Kuinka moni ajatteleekaan omien ajatustensa kaikkien olevan oikein ja totta. Ja kuitenkin meitä kehoitetaan uudistumaan mielemme uudistuksen mukaisesti.
Siis sinnekin puhdistustyötä Sanan kanssa tekemään, se kantaa hyvää hedelmää!- evan*
" kun valitsemme ajatella sitä mikä on totta, hyvää ja rakentavaa, aivot alkavat korjata itse itseään. Niinkuin ihmisen keho uudistuu vuodessa, aivot uudistuvat näiltä osin kolmessa viikossa. "
Ja mikä parasta, meidän uskomme ja Raamatun lukemisemme EI ole mennyt hukkaan, vaan päinvastoin - kaikki se, mikä todellakin on totta, hyvää ja rakentavaa, korjaavat todellakin meitä, ja saamme uudistua mielemme muutoksen mukaan, ja voimme edelleen neuvoa lähimmäisiämme tälle VERRATTOMALLE TIELLE !!!
Ja mikä mielenkiintoista, aivojen osalta "mielenmuutos" tapahtuisi ohjelman mukaan kolmessa viikossa, mikä on juuri se numeraalinen määre, mikä avaa Ilmestyskirjan sinetit ja pasuunat ja maljat auki. Näin jumalainen järjestys näyttäisi toimivan jokaisen yksilönkin kohdalla.
"Nuo opetukset ovat suoranainen aarre niille, jotka ovat jääneet jumiin katkeruuteen, kehäajatteluun, huonoon itsetuntoon tai mihin tahansa millä on laittanut itse itselleen esteitä. Opetusalalla olevat tietävät hyvin mitä tarkoittaa kun oppilas sanoo: en opi tätä ikinä. Samoin masentuneen ystävät tietävät mitä saa aikaan sanat: en jaksa. Oletko koittanut joskus auttaa ihmistä, joka haluaa pitää kiinni surkeudestaan? Hän jää surkeuteensa, koska on valinnut tavan ajatella. "
En voisi itse paremmin sanoa. Tämähän avaa jokaiselle, siis jokaiselle 'pelin menettäneelle' uuden mahdollisuuden.
- EndTimes
Caroline Leaf osaa motivoida MIKSI on tärkeää ajatella hyvää.
Jos haluat sitten myös apua käytännössä, että MITEN ne ajatukset ovat vinksahtaneet ja miten niitä voi Sanalla suoristaa, on TV7: lla toinenkin hyvä opettaja, Joyce Meyer. Hän on ennen ollut kovan taustansa jäljiltä kova, katkera ja itsekeskeinen. Hänessä on tapahtunut valtava muutos, ja osaa myös kertoa muille, kuinka tärkeää on mielenuudistus. Hän ei lupaa menestystä tai rikkauksia, vaan tarjoaa Jeesuksen opetusten kautta pääsyä pois vihollisen ajattelutavan alta.
Kun sydän uudistuu, muuttuu myös tapa jolla puhumme. Kielestä onkin ollut täällä paljon puhetta viimeaikoina. Tässä yksi hyvä ohje siihen:)
http://vod-2.tv7.fi/vod2/iloa_arkeen_joyce_meyer/iloa_arkeen_joyce_meyer-280-n.MP4- evan*
Löytyykö ylläoleva linkittämäsi S - tekstityksen kera, TV7:n arkistosta ?
Joyce Meyerillä on pahin mahdollinen hyväksikäytön lapsuus takanaan, joten hän jos kuka tietää miten ajatusten uudistumisen kautta, koko keho pääsee parantavalle uudistuksen tielle.
Ja samaa mieltä Carolinesta, hän osaa vakuuttaa kertomallaan. Ja vihdoinkin tiedeohjelma, tai siis tieteentutkija, joka tukee Raamattua!
- j.t.p.
Caroline Leaf mainostaa niin sanottua "positiivista ajattelua". Sehän on tunnettu jo pitkään ja tätä ovat harrastaneet niin itämaiden gurut kuin new-agelaisetkin.
Sid Rothin ohjelmat ovat aina tavalla tai toisella "yliampuvan yliluonnollisia". Kristillisyys on niissä useinkin vain erilaisten "ihmeiden, merkkien, ennustusten" ja muiden vastaavien ilmiöiden täyttämä. Vieraat ovat aina tavalla tai toisella "mystisiä" ja "hengen valtaamia".
Tieteessä on jo pitkään tunnettu erilaisia aivokemiallisia tapahtumia ja mekanismeja. Niitä käytetään monenlaisessa käytännöllisessäkin psykologisessa ja psykiatrisessa praktiikassa. Toki ihminen tekee koko ajan uusia löytöjä ja tavoittaa näköaloja, jotka ovat olleet menneiltä sukupolvilta piilossa.
Jumala antaa ihmisen löytää ja oppia. Valitettavasti tällaiset ohjelmat eivät ruoki ihmisen tervettä hengellisyyttä, eivätkä juurruta häntä sen enempää Kristukseen. Usein on niin, että tällaiset "hengelliset" ohjelmat ovat eksyttäviä ja harhaanjohtavia. Ne palvelevat "toista henkeä".
TV-7:n aloitettua toimintansa vuonna 2004, otin saman tien yhteyttä toimitukseen, ja ILMOITIN, Ojareksen puulaakin toimittavan ohjelmia, jotka olivat 80 prosenttisesti eksyttäviä. Asiasta kirjoitin pääkaupunkiseudulla ilmestyvään Kirkko- ja kaupunki -lehteenkin. Varoitin, ettei kenenkään uskosta osattoman ja uskossan heiveröisen tule katsoa kanavan ohjelmia ilman valvovaa ja valveutunutta kristittyä.
Vielä puolitoista vuotta sitten kirjotin Ojarekselle ja kerroin kanavalla edelleen olevan lukuisia ohjelmia, jotka eivät ole hengellisesti terveitä. Valitettavasti saamani vastaus osoitti, etteivät Ojarekset edelleenkään ole käsittäneet, mistä on kysymys. He ovat suoraan Jumalalle vastuussa ohjelmistaan, samalla tavalla, kuin seurakunnan vanhimmisto on suoraan vastuussa Jumalalle toimistaan.
Tämä on vakava paikka. Sid Roth, niin mielenkiintoinen kuin onkin ohjelmineen, eiole uskovalle hengellisesti terveellinen valinta. Valitettavasti tämän ketjun aloittaja ei myöskään käsitä, mistä tässä "hengellisessä hölynpölyssä" on kyse.- evan*
Olen samaa mieltä vähän höynähtäneestä Sid Rothista. Jos unohtaa SD:n, niin katsoo koko ohjelman eri linssien läpi.
Sid on kuin pieni lapsi. Innostunut sonni. - Anonyymi
Se on outoa ja hölynpölyä kun joku vastustaa positiivista ajattelua, hyvää ajattelua. Ei kovin rakentavaa:
Fil. 4:8 Ja vielä, veljet, kaikki, mikä on totta, mikä kunnioitettavaa, mikä oikeaa, mikä puhdasta, mikä rakastettavaa, mikä hyvältä kuuluvaa, jos on jokin avu ja jos on jotakin kiitettävää, sitä ajatelkaa;
- EndTimes
Caroline Leaf nimenomaan EI edusta positiivista ajattelua jossa ihminen itse aikaansaisi jotain uskottelulla. Kyse on rehellisestä tieteestä, jossa kerrotaan mitä erilainen ajattelu aikaansaa aivokemiassa. Uskovana ihmisenä hän on ymmärrettävästi innostunut kun on huomannut, että juuri se, mitä Raamattu sanoo, on totta ihan käytännössä. Eli hän työnsä kautta kehoittaa ihmisiä tekemään niinkuin Raamattu opettaa. Ei enempää, eikä vähempää, vaan olemaan Sanalle kuuliainen.
On toki olemassa paljon hyviä asioita, jotka Jumalan alkuperäisestä tarkoituksesta irrotettuna palvelevat vain ihmistä itseään. Sellaisesta tässä ei kuitenkaan ole kyse.
Onko menestysteologia ja Sarasvuotyyppiset opit saaneet uskovat pelkäämään että ei ole turvallista uskoa Jumalan Sanaan silloin kun se on jotenkin myönteistä, eheyttävää tai voimaannuttavaa? Toivottavasti ei.
Sid Roth on perustanut ohjelmansa sille olettamukselle että juutalaiset voidaan voittaa Kristukselle nimenomaan evankeliumin voiman kautta. Siksi "yliluonnoliset" ihmeet ja merkit on formaatissa nostettu niin maailmaa kosiskelevalla tyylillä esille. Uskova jolle hyppii ne yli ja kuuntelee pelkät haastattelut. Jos on kuunnellut enemmänkin noita todistuksia, huomaa, että siellä missä puhe on ensisijaisesti Jeesuksesta, siellä tapahtuvat myös ihmeet ja merkit. Saman olen huomannut myös omassa ympäristössä. Jumala vahvistaa Sanansa sitä seuraavin merkein, eikä siinä ole mitään "yliluonnollista". Onhan Jumala Elävä. Kristus on ylösnoussut! - evan*
Nimimerkki j.t.p. valitettavasti edustaa nykyajan negatiiviskarismaattisuutta kommentillaan, joka kieltää positiivisuuden voiman.
Jeesus ei tätä tehnyt.
Jeesus panosti positiivisuuteen kaikessa.
Nyt pitää erottaa hurmahelluntailainen valhekuorrutususko heti edellisestä. Totuus ei siedä hurmahenkistä 'positiivisuutta' jota j.t.p. näköjään kavahtaa kommentissaan, ja aloituksessa juuri ei ole tästä kyse, vaan Jeesuksen käskystä rakastaa, ja rakkauden kaksoiskäskyä seuraavaa kaikkea hyvää, niin sielulle - kuin ruumiille.- j.t.p.
Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Jeesuksessa Kristuksessa. Raamattu mainitsee monin tavoin armolahjat, jotka kristitty ja seurakunta voivat omistaa Jumalan armolahjoina. Tunnen siis jotakin minäkin näistä positiivisista ajatuksista ja sen tutkimuksista. Työskentelenhän itsekin psykiatriassa.
Ne eivät kuitenkaan ole tärkeitä uskovan uskonelämän kannalta. Meille riittää Raamatun ilmoitus ja Jumalan jokaiselle uudestisyntyneelle lahjoittama Pyhän Hengen todistus sisimmmässämme, että me olemme jumalanlapsia.
Filippiläiskirjeessä, luvussa 4, apostoli opettaa näin.
4. Iloitkaa aina Herrassa! Vieläkin minä sanon: iloitkaa!
5. Tulkoon teidän lempeytenne kaikkien ihmisten tietoon. Herra on lähellä.
6. Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi,
7. ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.
8. Ja vielä, veljet, kaikki, mikä on totta, mikä kunnioitettavaa, mikä oikeaa, mikä puhdasta, mikä rakastettavaa, mikä hyvältä kuuluvaa, jos on jokin avu ja jos on jotakin kiitettävää, sitä ajatelkaa;
9. mitä myös olette oppineet ja saaneet ja minulta kuulleet ja minussa nähneet, sitä tehkää, niin rauhan Jumala on oleva teidän kanssanne.
Vain Jumalan sana on se, joka terveeksi tekee. - evan*
j.t.p. kirjoitti:
Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Jeesuksessa Kristuksessa. Raamattu mainitsee monin tavoin armolahjat, jotka kristitty ja seurakunta voivat omistaa Jumalan armolahjoina. Tunnen siis jotakin minäkin näistä positiivisista ajatuksista ja sen tutkimuksista. Työskentelenhän itsekin psykiatriassa.
Ne eivät kuitenkaan ole tärkeitä uskovan uskonelämän kannalta. Meille riittää Raamatun ilmoitus ja Jumalan jokaiselle uudestisyntyneelle lahjoittama Pyhän Hengen todistus sisimmmässämme, että me olemme jumalanlapsia.
6. Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi,
7. ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.
8. Ja vielä, veljet, kaikki, mikä on totta, mikä kunnioitettavaa, mikä oikeaa, mikä puhdasta, mikä rakastettavaa, mikä hyvältä kuuluvaa, jos on jokin avu ja jos on jotakin kiitettävää, sitä ajatelkaa;
9. mitä myös olette oppineet ja saaneet ja minulta kuulleet ja minussa nähneet, sitä tehkää, niin rauhan Jumala on oleva teidän kanssanne.
Vain Jumalan sana on se, joka terveeksi tekee.Oikein kirjoitit. Ole siunattu. Iloitaan yhdessä kaikkein tärkeimmästä : Jumalan sanasta!
- Hanna Maria
j.t.p. kirjoitti:
Vain Jumalan sana on se, joka terveeksi tekee.Olen hoitoalan ammattilainen ja allekirjoitan edellisen j.t.p.
- EndTimes
Tarkeintä on että juuri Jumalan Sana saa meitä muuttaa, ei mitkään omat toiveajatukset. Ja tiede todistaa vain sen minkä me olemme jo saaneet kokea Hengessä. Jumalan Sana on elävä ja väkevä, se murtaa alas mielen linnoitukset!
5 moos 30:10
kun sinä kuulet Herran, sinun Jumalasi, ääntä ja noudatat hänen käskyjänsä ja säädöksiänsä, jotka ovat kirjoitetut tähän lain kirjaan, ja kun sinä palajat Herran, sinun Jumalasi, tykö kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi.
11 Sillä tämä käsky, jonka minä tänä päivänä sinulle annan, ei ole sinulle vaikea täyttää eikä liian kaukana.
12 Se ei ole taivaassa, eikä sinun tarvitse sanoa: 'Kuka nousisi meidän puolestamme taivaaseen noutamaan sen meille ja julistaisi sen meille, että me sen täyttäisimme?'
13 Se ei ole meren takana, eikä sinun tarvitse sanoa: 'Kuka menisi meidän puolestamme meren taakse noutamaan sen meille ja julistaisi sen meille, että me sen täyttäisimme?'
14 Vaan sana on sinua aivan lähellä, sinun suussasi ja sydämessäsi, niin että voit sen täyttää.
Jer. 15:16
Sinun sanasi tulivat, ja minä söin ne, ja sinun sanasi olivat minulle riemu ja minun sydämeni ilo; sillä minä olen otettu sinun nimiisi, Herra, Jumala Sebaot.
Joh. 17:17
Pyhitä heidät totuudessa; sinun sanasi on totuus.
Psykiatristen potilaiden kohdalla olen monesti tullut tuota miettineeksi, että johtuuko negatiivinen ajattelukierre sairaudesta, vai ruokkiiko negatiivisuus sairautta? Ainakin niin usein ihminen alkaa keskustellessa elää, mutta sitten lopuksi päätyy valitsemaan ajatuksen: mutta minusta ei ole mihinkään eikä mikään kuitenkaan muutu, ja elämä katoaa jälleen jonnekin kauas. Uskovana ajattelisin, että Sana johon uskaltaa uskoa, tekee työn jota varten se on lähetetty. Jumala kun vartioi tarkasti toteuttaakseen Sanansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741