forssalaiset taitaa olla aktiivisimpia autovarkaita koko lounaissuomessa? tuntuu pori-helsinki ja turku-tampere akselilla aina jälkien johtavan forssaan. mikä tuossa pienessä kaupungissa on vikana? hanavesi vai kasvatus?
forssalaiset
16
3335
Vastaukset
- been there, seen that
Pieni kaupunki keskellä ei-mitään, työttömyyttä, huono-osaisuuttaa, rikkinäisiä perheitä, alkoholi-ja huumeongelmia. Mitä muuta tarvitaan?
Käykää joskus katsomassa itse.- tämä
ja lisäksi saamaton poliisi........
- Bean here, seam what
"Mitä muuta tarvitaan?"
Makkaratehdas? - jeppe
Bean here, seam what kirjoitti:
"Mitä muuta tarvitaan?"
Makkaratehdas?on täällä paljon muitaki hulluja,
- Paavo
jeppe kirjoitti:
on täällä paljon muitaki hulluja,
Olen asunut vorsasa jonkin aikaa pakottavista syistä.(heti muutto pois, kun mahdollista)
Vähän aikaa sitten autoon murtauduttiin ja yritettiin varastaa muutaman vuoden vanhoja autokajareita...ei prkl, et on köyhää porukkaa, et tuollast täytyy alkaa tekemään.
Mut en sitä yhtään kyl ihmettele, kun katsoo vorsan katukuvaa, vaikka pvällä, niin kyl huomaa et tyhjäntoimittajaa ja kaiken maailman hampuusia juoksee koko ajan vapaana - hullu
jeppe kirjoitti:
on täällä paljon muitaki hulluja,
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=144389&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?page=5@sortCol=@ord=@id_vehicle_type=1@id_make=8@id_model=1530@id_car_type=@pfrom=@pto=12000@yfrom=@yto=
- serihvi
hullu kirjoitti:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=144389&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?page=5@sortCol=@ord=@id_vehicle_type=1@id_make=8@id_model=1530@id_car_type=@pfrom=@pto=12000@yfrom=@yto=
siis jos jonkun häkkyrästä puuuttuu moinen antenni niin soitappa kysseiseen numeroon.. ehkäpä on asiaa kyseiseen kylään muutenkin erään turpo ooppelin tiemoilta...sinisen,, joka on nykyään keltainen...
- tarkka jätkä
serihvi kirjoitti:
siis jos jonkun häkkyrästä puuuttuu moinen antenni niin soitappa kysseiseen numeroon.. ehkäpä on asiaa kyseiseen kylään muutenkin erään turpo ooppelin tiemoilta...sinisen,, joka on nykyään keltainen...
mikä ihmeen antenni? taidat olla vaan katkera kun ei se sun ladas oo tuon näköinen. ei kai kaikki vorssan autot oo koottu lainatuista osista. jos yksikään..
- Vierailija
Vorssa on suomen Albania.
Senlisäx ettei siel oo mitään
ni kaikki tuntee toisensa, jopa siihen asti
ettei ajaessa tarvii näyttää suuntamerkkiä
tai vilkkuja kun KAIKKI tietää kuitenkin mihin mä
oon menoos. Ni ja pöllityt stereot löytyy sitte viksberistä. - dslklj
Mitä virkaa koko Forssalla on?
Sama kun muttais kuuhun, ei yhtään mitään.
Turha turhempi Forssa. - nyt
Älkääs mollatko vorssaa. Sen on iha hyvä olla olemassa. Ajatelkaa ny vähä. Muuten kaikki vorssalaiset olis ympäri suomenmaata ja kaikki sais kärsii. Nyt ne sentään kaikki samassa paikassa.
- Paskapaikka
Tuo edellinen viesti oli kyllä ihan totta, pysykööt vaan siel kaikk juntit ja koko rupusakki..
- onnen ukko
on se kumma kuinka kaikki jääräpäät on saatu samaan kaupunkiin tyhmiäkin ne on kuulemma ja törsäävät kaikki rahansa rumiin naisiin jotka nauravat niille jälkeenpäin. tuo on oikeasti gallia... oon käyny..
- Kuulija
onnen ukko kirjoitti:
on se kumma kuinka kaikki jääräpäät on saatu samaan kaupunkiin tyhmiäkin ne on kuulemma ja törsäävät kaikki rahansa rumiin naisiin jotka nauravat niille jälkeenpäin. tuo on oikeasti gallia... oon käyny..
Hesan sossu joskus aikoinaan loppas pahimpia asiakkaitaan vorssaan.
Tulos on kyllä havaittavissa vorssan kaduilla.
- tuuninkia
no siellähän on varkailla parhaimmat tuuninkiautot.. ladoissakin 18 tuumaset vanteet ja dvd teatteri. ei ne ihan tyhjätaskuja voi olla.
- Pena
Juu, niit ladan pas...a on koko kaupunki täynnä. Sielhän on kuulemma joku paikallinen alan kerhokin ja kuskit ajelevat kaupungil reteesti lippikset ja pilotit päällä ja sirppi-vasara lippu takaikkunal.... Asiaa!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633