Miten oiekasti voi saada isommat rinnat?

Pinky

Kymmenen kilon paino lisäys ei auta tai muuta rintojen kokoa,nyt 57, lihotin itseni 67 kiloon ja laihdutin takasin normiin( olen 165cm)silikonit on liian iso riski ja pillereihin en usko. ONKO oikeasti suomessa mahdollisuus muihin keinoihin jolla saa isommat rinnat. Vituttaa olla ikuinen lauta, eikä tunnut naiselliselta kun on suora KROPPA, EI KURVIN KURVIA MISSÄÄN:(

67

15228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet onnekas

      Kaikki terveet rinnat, joilla nainen pystyy tarvittaessa imettämään omaa vauvaansa, ovat täysin normaaleja. Iän ja muiden tekijöiden mukanaan tuomat vartalon muutokset ovat osa jokaisen ihmisen persoonallisuutta.

      Yli puolella naisista rinnat ovat keskenään selvästi eri kokoisia ja -muotoisia. Täysin identtistä rintaparia ei ole olemassakaan. Seuraavassa listassa kerrotaan lyhyesti asioista, jotka vaikuttavat tai voivat vaikuttaa rintojen ominaisuuksiin.

      1. Naisen rinnat kasvavat usein vielä reilusti yli 20-vuotiaanakin. Kesken vartalon kehittymisen ei missään nimessä kannata esimerkiksi leikkauttaa silikonirintoja.

      2. Kun naisen paino nousee, niin silloin yleensä myös rinnat kasvavat. Painon laskiessa rinnat normaalisti pienenevät. Rasvaprosentin aleneminen pienentää rintojakin.

      3. Raskauden ja imetyksen aikana lähes kaikkien naisten rinnat kasvavat väliaikaisesti.

      4. Tietyt e-pillerit aiheuttavat sivuvaikutuksenaan joillekin naisille rintojen kasvua. Ilmiö johtuu pääasiassa nesteen kertymisestä elimistöön, ja rinnat palautuvat yleensä aikaisempaan kokoonsa, kun pillerien käyttö lopetetaan.

      5. Rintalihaksia treenaamalla ja vahvistamalla voidaan parantaa myös rintojen asentoa ja ryhtiä.

      6. Kohottavia rintaliivejä löytyy joka lähtöön. Monet naiset käyttävät kaarituellisia tai push up -liivejä. On myös olemassa paljon erilaisia rintaliivien sisään laitettavia geeli- ja ilmatyynytäytteitä. Esimerkiksi niin sanotut irtosilikonit ovat suosittuja. Sinun kannattaa valita rintaliivisi asiantuntevan myyjän opastuksella. Silloin teet juuri sinulle parhaiten sopivan ostoksen. Hyvät liivit voivat maksaa hieman enemmän, mutta niistä onkin sitten iloa paljon pidempään.

      7. Linköpingin yliopistossa Ruotsissa on kahden vuoden ajan kasvatettu rintakudoksen palasista uusia rintoja. Naisen omista soluista viljellyt rinnat voivat korvata silikoniset proteesit. 300 - 500 gramman painoisen rinnan luominen kestää pari kuukautta. Jotta se asettuu oikeaan muotoon, viljelmä perustetaan eläimen sidekudoksesta tehtyyn muottiin. Rinta lakkaa kasvamasta itsestään, kun soluja on tarpeeksi tiheässä.

      • Pinky

        Ei se muodissa oleminen mitään muuta.. Ja kyllä pienistä rinnoistakin on haittaa, ainakin näin ulkonäön kannalta, on karun näköistä kun ottaa paidan pois ja ei olekaan rintoja (siis ei näy olevan), ainoastaan nännit...Tosi seksikäs olo aina siinä vaiheessa...


      • Pää pystyyn!
        Pinky kirjoitti:

        Ei se muodissa oleminen mitään muuta.. Ja kyllä pienistä rinnoistakin on haittaa, ainakin näin ulkonäön kannalta, on karun näköistä kun ottaa paidan pois ja ei olekaan rintoja (siis ei näy olevan), ainoastaan nännit...Tosi seksikäs olo aina siinä vaiheessa...

        Minun rintojeni kuppikoko on AA, ja joskus murrosikäisenä toivoin, että se olisi isompi. Kun täytin 20 vuotta, ymmärsin, että pienet rinnat ovat loistava asia! Ne eivät pompi tiellä juostessa tai jumpatessa, ja niskasärytkään eivät vaivaa kuten isompirantaisilla usein tapahtuu. Suosittelen nuorille tytöille käyttämään rintojen pienuuden murehtimiseen tuhlaamansa energian oikeasti tärkeisiin asioihin ja omien hyvien puolien korostamiseen. Itse liikun paljon, joten kroppani on aika hyvässä kunnossa, ja saan jatkuvasti miehiltä hyvää palautetta myös ulkonäöstäni. Luonne on kuitenkin ihmisissä se tärkein asia, eikä ulkonäköään koko ajan tarkkaileva ja epävarma ihminen herätä kiinnostusta. Silikonit ovat mielestäni huono ratkaisu paitsi niiden aiheuttamien terveysriskien takia, myös siksi, että silloin nainen esittää jotain muuta kuin oikeasti on ja valehtelee näin muille. Keinotekoisuus ja epärehellisyys eivät miehiä viehätä.


      • -------
        Pää pystyyn! kirjoitti:

        Minun rintojeni kuppikoko on AA, ja joskus murrosikäisenä toivoin, että se olisi isompi. Kun täytin 20 vuotta, ymmärsin, että pienet rinnat ovat loistava asia! Ne eivät pompi tiellä juostessa tai jumpatessa, ja niskasärytkään eivät vaivaa kuten isompirantaisilla usein tapahtuu. Suosittelen nuorille tytöille käyttämään rintojen pienuuden murehtimiseen tuhlaamansa energian oikeasti tärkeisiin asioihin ja omien hyvien puolien korostamiseen. Itse liikun paljon, joten kroppani on aika hyvässä kunnossa, ja saan jatkuvasti miehiltä hyvää palautetta myös ulkonäöstäni. Luonne on kuitenkin ihmisissä se tärkein asia, eikä ulkonäköään koko ajan tarkkaileva ja epävarma ihminen herätä kiinnostusta. Silikonit ovat mielestäni huono ratkaisu paitsi niiden aiheuttamien terveysriskien takia, myös siksi, että silloin nainen esittää jotain muuta kuin oikeasti on ja valehtelee näin muille. Keinotekoisuus ja epärehellisyys eivät miehiä viehätä.

        Hyvä että olet sinut kroppasi kanssa. On hienoa, että olet voinut kääntää "puutteesi" eduksesi. Makuja on kuitenkin moneen lähtöön. Toiset pitävät isoista, toiset pienistä. Rinnoilla on muitakin merkityksiä kuin pelkkä käytännöllisyys (kuten pomppivatko juostessa tai onnistuuko imettäminen jne.) Käytännöllisyyden lisäksi rinnoilla on merkitystä naisellisuudelle ja kehonkuvalle sekä sitä kautta mahdollisesti itsetunnolle. Siksi nämä asiat ovat yksilökohtaisia. Mikä ei yhtä haittaa, se voi haitata toista.
        Sinun on siis ihan turha nostaa itseäsi jonkun silikonit hankkineen yläpuolelle. Jokainen kokee asiat omalla tavallaan ja tekee omat ratkaisunsa elämässään.


      • aada kirjoitti
        ------- kirjoitti:

        Hyvä että olet sinut kroppasi kanssa. On hienoa, että olet voinut kääntää "puutteesi" eduksesi. Makuja on kuitenkin moneen lähtöön. Toiset pitävät isoista, toiset pienistä. Rinnoilla on muitakin merkityksiä kuin pelkkä käytännöllisyys (kuten pomppivatko juostessa tai onnistuuko imettäminen jne.) Käytännöllisyyden lisäksi rinnoilla on merkitystä naisellisuudelle ja kehonkuvalle sekä sitä kautta mahdollisesti itsetunnolle. Siksi nämä asiat ovat yksilökohtaisia. Mikä ei yhtä haittaa, se voi haitata toista.
        Sinun on siis ihan turha nostaa itseäsi jonkun silikonit hankkineen yläpuolelle. Jokainen kokee asiat omalla tavallaan ja tekee omat ratkaisunsa elämässään.

        Toivoin nuorempana isompia rintoja, mutta kuppikookseni tuli lopulta A. Vanhenemisessa on se hyvä puoli, että iän myötä ihminen alkaa vähitellen hyväksyä itsensä sellaisena kuin on ja alkaa löytää niitä hyviä puolia. Nyt 35-vuotiaana kaverit ovat kateellisia minun rinnoistani. Isot rinnat kärsivät yleensä aika pahasti imetyksestä - toisille niistä tulee jopa vyötäröllä roikkuvat lätkät. Pienille rinnoille ei yleensä käy juuri kuinkaan, koska niistä ei tule niin raskaat. Minulla on siis kahden lapsen imettämisen jälkeen edelleen todella kauniit ja pyöreät rinnat, jotka eivät roiku yhtään. Ne näyttävät kivoilta pienissäkin lappubikineissä, ja kaikenikäiset miehet kuolaavat perääni. Minusta on mukavaa näyttää vieläkin tyttömäiseltä.

        Rintajumppa vahvistaa ja kiinteyttää rintalihaksia. Myös urheillessa ja kuntoillessa pienistä rinnoista on etua. Yksi tärkeä juttu on ryhti. Kun nainen seisoo suorassa, eikä hartiat lysyssä, niin rinnat tulevat paljon paremmin esille. Söin vähän aikaa sitten pillereitä, jotka kuitenkin lopetin puolen vuoden käytön jälkeen. Rinnat turposivat kuppikoon ja olivat hirveän arat koko ajan. Kaikkein ikävintä oli pillerien aiheuttama masennus. Onneksi kumpikin vaiva katosi pian pillerien käytön lopettamisen jälkeen.


      • enää
        aada kirjoitti kirjoitti:

        Toivoin nuorempana isompia rintoja, mutta kuppikookseni tuli lopulta A. Vanhenemisessa on se hyvä puoli, että iän myötä ihminen alkaa vähitellen hyväksyä itsensä sellaisena kuin on ja alkaa löytää niitä hyviä puolia. Nyt 35-vuotiaana kaverit ovat kateellisia minun rinnoistani. Isot rinnat kärsivät yleensä aika pahasti imetyksestä - toisille niistä tulee jopa vyötäröllä roikkuvat lätkät. Pienille rinnoille ei yleensä käy juuri kuinkaan, koska niistä ei tule niin raskaat. Minulla on siis kahden lapsen imettämisen jälkeen edelleen todella kauniit ja pyöreät rinnat, jotka eivät roiku yhtään. Ne näyttävät kivoilta pienissäkin lappubikineissä, ja kaikenikäiset miehet kuolaavat perääni. Minusta on mukavaa näyttää vieläkin tyttömäiseltä.

        Rintajumppa vahvistaa ja kiinteyttää rintalihaksia. Myös urheillessa ja kuntoillessa pienistä rinnoista on etua. Yksi tärkeä juttu on ryhti. Kun nainen seisoo suorassa, eikä hartiat lysyssä, niin rinnat tulevat paljon paremmin esille. Söin vähän aikaa sitten pillereitä, jotka kuitenkin lopetin puolen vuoden käytön jälkeen. Rinnat turposivat kuppikoon ja olivat hirveän arat koko ajan. Kaikkein ikävintä oli pillerien aiheuttama masennus. Onneksi kumpikin vaiva katosi pian pillerien käytön lopettamisen jälkeen.

        Älä viittee enää kopioida näitä tänne. Kukaan ei jaksa lukea nuita kolmattakymmenettä kertaa. Lopeta jo.


      • seksi-hinkki
        aada kirjoitti kirjoitti:

        Toivoin nuorempana isompia rintoja, mutta kuppikookseni tuli lopulta A. Vanhenemisessa on se hyvä puoli, että iän myötä ihminen alkaa vähitellen hyväksyä itsensä sellaisena kuin on ja alkaa löytää niitä hyviä puolia. Nyt 35-vuotiaana kaverit ovat kateellisia minun rinnoistani. Isot rinnat kärsivät yleensä aika pahasti imetyksestä - toisille niistä tulee jopa vyötäröllä roikkuvat lätkät. Pienille rinnoille ei yleensä käy juuri kuinkaan, koska niistä ei tule niin raskaat. Minulla on siis kahden lapsen imettämisen jälkeen edelleen todella kauniit ja pyöreät rinnat, jotka eivät roiku yhtään. Ne näyttävät kivoilta pienissäkin lappubikineissä, ja kaikenikäiset miehet kuolaavat perääni. Minusta on mukavaa näyttää vieläkin tyttömäiseltä.

        Rintajumppa vahvistaa ja kiinteyttää rintalihaksia. Myös urheillessa ja kuntoillessa pienistä rinnoista on etua. Yksi tärkeä juttu on ryhti. Kun nainen seisoo suorassa, eikä hartiat lysyssä, niin rinnat tulevat paljon paremmin esille. Söin vähän aikaa sitten pillereitä, jotka kuitenkin lopetin puolen vuoden käytön jälkeen. Rinnat turposivat kuppikoon ja olivat hirveän arat koko ajan. Kaikkein ikävintä oli pillerien aiheuttama masennus. Onneksi kumpikin vaiva katosi pian pillerien käytön lopettamisen jälkeen.

        Olen luonnostani todella isorintainen, ja joku jutteli täällä, että naiselliset voivat olla myös pienemmät rinnat. Ehdottomasti olen samaa mieltä, olennaista on, miten naisellinen nainen on sisältä, pelkkä ulkoinen seksikkyys ei tee naista naiselliseksi. Toisaalta, joku muu täällä kirjoitti myös täysin nappiin siitä asiasta, että rinnat tosiaan voivat olla erittäin tärkeä naiselliseksi kokemisen asia ihmiselle itselleen. Eli asia ei ole väen vängällä niin, että sen kun vaan hyväksyt pienet rintasi, kyllä se siitä. Asia liittyy omaan persoonallisuuteen ja on mahdollista, että ihminen ei yksinkertaisesti koe itseään naiseksi pienillä rinnoilla ja silloin on ihan ok, että joku yrittää tehdä jotain asian eteen.
        Itse voin sanoa, että vaikka olen erittäin sopusuhtainen muuten vartaloltani, välillä olen tuntenut itseni maitohinkiksi. Toisaalta on sanottava, että jokainen suhde mieheen on ollut ainakin naisellisuuden/seksikkyyden tuntemisen tasolla ongelmaton ja suhde miehiin on varmaan osittain rintojeni vuoksi ollut aina tasapainoinen. En tunne epävarmuutta esim. riisuessa jne. Kyllä naisellisuus, seksikkyys, rinnat, sisäinen naiseus, luo naiseen itsevarmuutta, ei siitä mihinkään pääse. Ymmärrän täysin ns. lautarintanaisia tässä asiassa. Se on heidän oma asiansa, jos he haluavat tehdä asialle jotain. Ulkoisilla asioilla on elämässä merkitystä, vaikkakaan ne eivät ole maailman tärkein asia.


      • hummelli
        seksi-hinkki kirjoitti:

        Olen luonnostani todella isorintainen, ja joku jutteli täällä, että naiselliset voivat olla myös pienemmät rinnat. Ehdottomasti olen samaa mieltä, olennaista on, miten naisellinen nainen on sisältä, pelkkä ulkoinen seksikkyys ei tee naista naiselliseksi. Toisaalta, joku muu täällä kirjoitti myös täysin nappiin siitä asiasta, että rinnat tosiaan voivat olla erittäin tärkeä naiselliseksi kokemisen asia ihmiselle itselleen. Eli asia ei ole väen vängällä niin, että sen kun vaan hyväksyt pienet rintasi, kyllä se siitä. Asia liittyy omaan persoonallisuuteen ja on mahdollista, että ihminen ei yksinkertaisesti koe itseään naiseksi pienillä rinnoilla ja silloin on ihan ok, että joku yrittää tehdä jotain asian eteen.
        Itse voin sanoa, että vaikka olen erittäin sopusuhtainen muuten vartaloltani, välillä olen tuntenut itseni maitohinkiksi. Toisaalta on sanottava, että jokainen suhde mieheen on ollut ainakin naisellisuuden/seksikkyyden tuntemisen tasolla ongelmaton ja suhde miehiin on varmaan osittain rintojeni vuoksi ollut aina tasapainoinen. En tunne epävarmuutta esim. riisuessa jne. Kyllä naisellisuus, seksikkyys, rinnat, sisäinen naiseus, luo naiseen itsevarmuutta, ei siitä mihinkään pääse. Ymmärrän täysin ns. lautarintanaisia tässä asiassa. Se on heidän oma asiansa, jos he haluavat tehdä asialle jotain. Ulkoisilla asioilla on elämässä merkitystä, vaikkakaan ne eivät ole maailman tärkein asia.

        Ei pienissä rinnoissa ole mitään vikaa vai onko miehet mitä te sanotte? Pidättekö miellummin isotissisistä vajaista naisista vai pienirintaisista ja älykkäistä? En nyt sano että isorintaiset naiset olisivat tyhmiä! Ärsyttää vaan kun miehille ei kelpaa nykyään mikään kattosivat siten itseään ennen kuin rupeavat haukkumaan naista laudaksi jokainen on omanlaisensa!! Olkaa naiset onnellisia joilla on pienet rinnat säästytte selkävaivoilta jaa muulta sellaiselta!


      • omanlaisia
        hummelli kirjoitti:

        Ei pienissä rinnoissa ole mitään vikaa vai onko miehet mitä te sanotte? Pidättekö miellummin isotissisistä vajaista naisista vai pienirintaisista ja älykkäistä? En nyt sano että isorintaiset naiset olisivat tyhmiä! Ärsyttää vaan kun miehille ei kelpaa nykyään mikään kattosivat siten itseään ennen kuin rupeavat haukkumaan naista laudaksi jokainen on omanlaisensa!! Olkaa naiset onnellisia joilla on pienet rinnat säästytte selkävaivoilta jaa muulta sellaiselta!

        Jotkut miehistä pitää pienistä kouraan mahtuvista rinnoista, jotkut taas haluavat hautautua jättirintoihin. Kaikenlaisista pitäviä löytyy, se oikea vaan pitää löytää. Joillekin miehille rinnat eivät olekaan se naisen tärkein osa, se voi olla takamus tai äly.


      • nyyrikkiiiii
        Pinky kirjoitti:

        Ei se muodissa oleminen mitään muuta.. Ja kyllä pienistä rinnoistakin on haittaa, ainakin näin ulkonäön kannalta, on karun näköistä kun ottaa paidan pois ja ei olekaan rintoja (siis ei näy olevan), ainoastaan nännit...Tosi seksikäs olo aina siinä vaiheessa...

        Kunhan tajuatte että kaikki voiteet joilla luvataan kasvua eivät toimi


      • F-G.H
        Pinky kirjoitti:

        Ei se muodissa oleminen mitään muuta.. Ja kyllä pienistä rinnoistakin on haittaa, ainakin näin ulkonäön kannalta, on karun näköistä kun ottaa paidan pois ja ei olekaan rintoja (siis ei näy olevan), ainoastaan nännit...Tosi seksikäs olo aina siinä vaiheessa...

        Isot on parhaat.


      • Ei ole varmaa
        jäniss kirjoitti:

        e-pillereillä.Varma keino

        Ei vaikuta kaikilla ja riippuu myös e-pillerien tyypistä (eli mitä ne sisältää).


      • Anonyymi
        enää kirjoitti:

        Älä viittee enää kopioida näitä tänne. Kukaan ei jaksa lukea nuita kolmattakymmenettä kertaa. Lopeta jo.

        Elä nyt ragee pikku asiasta!


      • Anonyymi
        F-G.H kirjoitti:

        Isot on parhaat.

        No ei ehkä nyt niinkään itellä aik isot rinnat ja on ollu haittaaki ku pojat ei nää mitää muuta ku sun rinnat ja se ei tunnu kivalt ku vaikka on liikkaa nii rinnat heiluu ku juoksee ja se käy kipeäää että olkaa nyt onnelisia ku teillä on sen kokoset rinnat mitä on


      • Anonyymi

        Rintojen suurennus pillerit - https://hespac.com/brestfi.htm Olen hyvin tyytyväinen rintoihini, jotka ovat tulleet kiinteämmiksi, paremman muotoisiksi ja suuremmiksi.


    • no..

      varmaan kysyy mielummin plastiikkakirurgeilta kuin täältä. Mielestäni on mahdollista laittaa vaikka omaa rasvaa rintojen tilalle. Varmasti turvallisempaa kuin silikoni-implantit.

      • Pinky

        ...Mutta tuota omaa rasvaa systeemä ei kuulemma ole saatu pysymään hyvän muotoisena, ja jos on niin se on japanissa......


    • 75b

      niinpä! saan kyllä nopeasti itseni lihotettua, mutta takaisin ne kilot...ei onnistu niin helposti. ja eikö ne rinnat pienene laihduttaessa?

      • rinnoista

        Minulla rinnoissa ei ole rasvaa kuin nimeksi (varmistui ultrassa) eikä lihoaminen tai laihtuminen muuta kuppikokoa. Jos rinnoissa on runsaasti rasvaa, koko muuttuu paljonkin lihotessa ja laihtuessa.


    • ölkjhg

      että nykylääketieteen keinoin ei ole muuta keinoa saada isompia tissejä kuin ottaa silikonit.

      Mä en liho millään, en vaikka söisin mitä. OLen 155 senttinen ja painoa 50kg. Äidilläkin on pienet tissit, että huonoja geenejä saan syyttää.

    • nolostunut

      Hei, toivoisin että ette ala haukkumaan. Olen 15vuotias terve tyttö, ja olen hoikka (ihan sopivasti hoikka), muuten olen tyytyväinen vartalooni paitsi rinnoista. Minulla on (ihan oikeasti) samanlaiset rinnat kuin sellaisella 6vuotialla, eli ei MITÄÄN. Mua inhottaa kun kavereilla on sellaset B-kupit ja mulla ei ole mitään, se ei ole kivaa, musta se on noloa, ja mua haukutaan aika usein siitä? Painossakaan ei minulla vikaa ole ja muuten on murrosikä vauhdissaan, terkkarilta olen kysynyt eipä paljoa auttanut.

      • ...

        Tosta asiasta haukkuminen osoittaa vaan sun kavereiden epäkypsyyden. Keskity korostomaan hyviä puolia sun ulkonäössä.

        Mutta ei sulla mitään hätää ole. Ne voivat tosta vielä kasvaa ja jos joskus aloitat syömään e-pillereitä niin nekin saattavat niitä kasvattaa. :)


      • .......

        mulle kasvoi jonkinlaiset rinnat vasta 20-vuotiaana, tai oikeastaan sen jälkeen, vaikkei kiloja oikeastaan tullut lisää. Muistan aina haaveilleeni sellaisista samanthafox-tisseista, kun olin nuori. Kumma kyllä tämä vaihe meni ohi, ja nyt olen todella tyytyväinen vajaan b-kupin rintoihini. Ja moni mieskin on ollut =), jopa ne, ketkä enemmän pitävät isommista.

        Vaatteetkin vaan näyttää kivemmilta kun ei ole liian isot.


    • -97

      mulle sanottiin en kannattaa rasvata rintoja ja hieroo niitä nii ne voi vähän kasvaa. Ja kuulema syödä D-vitamiinia. Jotkut myös sanoo et kannattaa laita rasvaa rintoihin ja sit mennä saunaan. Muakin ärsyttää kun mulla on sairaan pienet rinnat :(. Kaikilla mun kaivereilla on tosi isot ja mulla on vaan 65D/70C

      • Järki päähän

        Tuollaisia juttuja ei pitäisi tulla laukomaan tänne! Jos on jo olemassa kuppikoko C/D, kyseessä EI ole pienet rinnat vaan normaalista vähän jo yläkanttiin. Suurin osa täällä kirjoittavista jotka ovat laittaneet tai harkitsevat implantteja, olisi todella onnellisia noin suurista rinnoista. MINÄ voin sanoa että minulla oli pienet rinnat kun aikuisella naisella kuppikoko oli alle AA ja olen nyt tyytyväinen C-kupin rintoihini.

        Kunhan hiukan aikuistut niin saat kuulla kuinka ne kaverisi jolla on isot rinnat, valittavat että miehet ei näe naisessa kuin isot rinnat.


      • tyttö-94

        olisit tyytyväine siu rinnoist :) itellänikää ei ookku 70C ja oon tyytyväine niihi samoite ku poikaystäväki. ei oo mitää selkäkipuja eikä särkyjä. ja yhtälailla pojat tykkää pienemmistäki rinnoist yhtä paljo ku isoistaki :) tsemppiä siulle :)


    • Ac/bc

      Ja ne tekevät aina hieman pulskan vaikutelman, siis jos on isot tissit. Itsellä B/C ja oon tyytyväinen. Ehkä kiinteämmät saisivat olla.

    • Toomuchtalking

      En teistä tiedä, mutta minua ei niinkään haittaa pienet rinnat kuin isot nännit. Olen vielä ihan teini-iässä, joten ne kasvavat vielä, mutta ärsyttää kun rinnat on pelkät pulleat nännit!
      Rintsikoita ei ole tarpeeksi pieniä, mutta muuten paidan alta nököttää nännit, joten on pakko pitää liian isoja rintsikoita. Ärsyttävää >:/

    • moi1111111111ps

      voi hyväluoja kuka ihmine sanoo et pienistä rinnoista on etua ja ne ovat paremmat ''jumpatessa'' mielummi haluun isot oikee kunnol heiluvat kannut , helvetin kuuumaaaa ! mut suomi on tälläne vitun epätäydellisten rumilusten maaa .. :)

    • epätoivone96

      moikka oon 16 vuotias ja mulla on 75A joka on iha liian pieni et mite sais isommat rinnat? on yrittäny hyväksyy itteni semmosena ku oon mut nyt oon saanu jo tarpeekseni-.- nii ja mikä ois paras keino laihduttaa 5kg? painan 57 kiloo ja oon 165cm pitkä...

      • Älä hätäile

        Todennäköisesti rintasi kasvaa vielä kun ikää kertyy ja jos teet lapsia, siinä vaiheessa kasvu voi olla suurtakin. Tuon ikäiselle 75A on vielä ihan kelvollinen koko.

        Jos vielä laihdutat, rinnat todennäköisesti pienenee. Painosi on normaali painoindeksin mukaan, joskin se on vertailukelpoinen vasta yli 20 vuotiaille.

        Joten odota mitä tulevat vuodet tuovat tullessaan. Kunhan pidät painon noissa lukemissa, niin eiköhän kaikki selviä aikanaan.


    • I like my******

      Tiedän venytyksen joka suurentaa jos sitä tekee joka päivä väh 20 kertaa ;) Se menee näin: mene lattialle makaamaan varmista että on tilaa, sitten nostatjalat ylös ja venytät niitä niin paljon kohti sina kuin vaan pystyt. sitten alat hitaasti laskea jalkoja kohti alas TODELLA HITAASTI ja sitten taas sama... se toimii jo kuukaudessa jos on valmis kärsimään sen takia. toimii 100% se samalla treenaa reisilihaksia ja rintalihaksia! enjoy :)

    • daiju vissiin

      tota. En tajunnut äskeistä. Kerrotko vielä vähän tarkemmin, please!

    • lauta...

      Itellä ihan sama juttu. Kaikki haukkuu laudaks, ja poikia ei kiinnosta tällanen rinnaton outo. Muuten murrosikä jo loppuvaiheessa, mutta rinnat ei vaan kasva, ei millään. Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan, kun kaikilla muilla on rinnat ja mulla ei...
      Kiva kuunnella sitten joka päivä haukkumista laudaksi. (ihan, kun siitä tarvis vielä oikein muistuttaa,ettei pääse unohtumaan) :(

    • näin

      moi, mä oon 12-vuotias, tiiän et oon viel aika nuori puhuu mtn rinnoista mut mulla ittelläni on sellaset jäätelötötterön muotoset rinnat ja vaikka mun jollain kavereilla ois pienemmät rinnat ku mulla nii ne on silti oikeen muotoset, nii en tiiä onks mun rinnois sit jotain vikaa...

      mut yks tuttu on syöny yhen vuoden suklaata, että rinnoista tulis isommat, se on mua vuoden vanhempi ja sillä on jo isommat rinnat kun aikuisilla naisilla. et sekin vois vähän rajottaa..

      • ei hätää

        yleensä kaikilla on tuossa iässä 'jätskitötterön' muotoiset rinnat ja se on ihan normaalia :) odotapa vaan niin kyllä siunki rintas alkaa pyöristyy ;) ja säännöllinen liikunta ja jumppa edistää kanssa rintojen kasvua :) mutta rinnoissasi ei ole mitään vikaa :)


    • apua ?

      moi. mäkin oon 12 vuotias mä tupakoin ja haluaisin lopettaa sen koska mun paino ei kasva eikä tissit niin hei voisko joku kertoo miten voin lopettaa tupakoinnin ilman nicotiini purkkaaa ? pliiis auttakaa joku ! ?

      • ..........

        Et osta tupakkaa etkä pummaa kavereilta. Siinä se!


    • voi vittu!

      Moi...............................oon kans aika nuori puhuu näist asioista ikää on 11.v no ongelma on mun tisseissä ne tai mun toisen tissi onn isompi ku toinen ja paljon isompi nänni ku toisess ja sit miten voi tai saa isommat tissit ku mun kamut käyttäää jo rintsikoita ja jollain ei oo mut ne näkyy tosi selvästi ja oon aika kade ku oon lauta miten saa siis tissit isommaks????

      • Odota rauhassa

        Odota muutama vuosi, todennäköisesti luonto korjaa rintasi samanlaisiksi. Olet vasta rintojen kasvun käynnistymisvaiheessa ja tilanne elää paljonkin tulevina vuosina. Jos olet kade, käytä sinäkin rintsikoita ja laita niihin täytettä jos haluat. Monesta paikasta löytyy erilaisia silikonisia täytteitä. Mutta voi tulla ongelmia jos kavereille paljastuu että käytät täytteitä, kannattaa siis odottaa. Ajatuksesi muuttuu viimeistään silloin kun ne ikäisesi kaverit jotka käyttävät jo rintsikoita, valittelee liian isoja rintojaan kun pojat puhuu vain niille rinnoille.


    • rintoja lisää

      oon 10 ja mul ei oo nänneillä vielä mitää kokoo eli miten saisin ne paljo isommiks

      • Oliko provo?

        Lapsi on lapsi, odota 10 vuotta.


    • gymrats

      penkkipunnerrusta ja proteiinia

      • Makuja monenlaisia

        Kaikki ei tykkää lihaksikkaista naisista jotka muistuttaa jo miestä.


    • Ma1to

      Juokaa paljon maitoa niin rinnat kasvaa.

    • ...,

      Söin pienenä vasikan maitojauhetta ja melassia.Rinnat oli aivan mahottoman isot.Vaikka olen hoikka.Pienennettiin vuosi sitten.Nyt olen tyytyväinen.Eli helppo resepti-maitojauhetta ja melassia.

    • helppii tarviin:(((

      miten saan isommat rinnat!??
      kaikilla mun kavereilla on rintaliiivt:(( ja yks mun kaveri käyttää rintaliivejä että sillä näyttäs että sillä on isot rinnat ja sillä on pienemmät kun mullaa!! ja miten sanon äitille että haluun rintsikat!?!?! help help..

      • Kas tässä neuvo

        Pyydä äitiltä parikymppiä ja sano meneväsi mäkkäriin. Mutta menetkin Anttilaan ja ostat rintsikat. Laitat vaikka muutamat nilkkasukat täytteeksi rintsikoihin niin siinähän sulla on isommat rinnat. Aikanaan niitä sukkia voi jättää pois ja siirtyä isompiin kokoihin.


    • mooiiiiiii

      mun äiti aineski osti mulle ite rintsikat (ilman et sanoin mtn) ku olin jtn 11 v oon viel kyl ihan lauta mut kai ne sit viel vähä kasvaa

    • ~~~~~~~~~~

      No siis.. Mä ostin joskus pillereitä ja ne toimivat mutta en paljoonkaa usko siihen koska niissä luki (syö ison aterian parissa) 3 kertaa päivässä... että tuskin ne pillerit mitään auttaneet vaan se runsas ruuan määrä.

    • Ei luoja.. -_-

      Tää menee jo yli... ! 11 vuotiaat kyselee apua rintojen kasvatuksessa ?!? Hei haloo te ootte viel kehitys vcaiheessa.. ! ja ei todellakaan kannata uskoo mihinkään rasvoihin.. eikä tissien " suurentumisen " takia kannata e- pillereitäkään ruveta syömään.. Syökää hyvät ihmiset terveellisesti ja liikkukaa. !

    • joku vain

      Itse olen nyt ylä-asteella eikä rintani ole isot...
      Kuulin olevani lauta kun olin nelosella ja minusta on törkeää että naista haukutaan laudaksi tai jos naisella on isot rinnat häntä kohdellaan joskus todella halventavasti sekin on todella typerää mieheltä että ei voida katsoa silmiin jos naisella on isot rinnat.... Ja varsinkin se on minusta todella outoa että pojat haukkuvat tyttöjä laudaks mutta minusta heidän pitäisi ajatella sitä että he kuitenkin kehittyvät tyttöjä myöhemmin joten olisiko heistä mukavaa jos me tytöt alkaisimme vertailemaan heidän kehojaan ja vaikka heidän kiveksiä , joillain pojilla on lihaksia joillain ei antaisivat ihmisten olla muodoiltaan sellaisia kuin ovat ,kukaan ei ole täydellinen... olisko tosiaan kiva jos olis sellaset jätti rinnat ja sitten kerätään pojilta sellasia limaisia katseita ja törkeitä lausahduksia... mutta tämä onkin minun mielipide .
      -__-

    • tyyppi9

      hei! Olen pian 15 vuotias tyttö. Ja minun kaverillani on pienemmät rinnat kuin minulla. Välitunnilla tyttö puhui kaverinsa kanssa silikoneista. Yhtäkkiä hän sanoo mulle: sä kyllä tarttisit silikonit ku oot tollane lauta.


      // se ei tajua milt musta tuntuu.

      • sstt3

        Olisit ylpeä siitä että rintasi ovat isommat , hän luultavasti kadehtii sinua. Ei silti pitäisi kommentoida toisen muotoja millään tavoin.


      • Ferreira84

        Moikka tyyppi9:

        Ihmiset sanoo joskus tosi 'mielenkiintosia' asioita vain ja ainoastaan näkeäkseen toisessa jonkinlaisen REAKTION. Semmoiset kommentit jätät täysin huomiotta, korostan että naura hänen lapsellisuudelleen ja yksinkertaiselle ajatusmaailmalleen. Loppujenlopuksi hän tuskin oli todella sisimmässään sitä mieltä että sinä oikeasti tarvitset silikonit... Et tarvitse sellaisia kenenkään toisen kehotuksesta, eikä sinun tai muidenkaan pidä 'parantaa' ulkoista olemustaan vain toisten iloksi... Ei missään nimessä...

        Ymmärrän huolesi omasta ulkonäöstäsi, itselläni on ollut aina hyvin hyvin pienet, sirot rinnat. Olen nyt melkein 30-vuotias ja voin sanoa, että se kausi jolloin "kärsin" näistä pikkuruisista rinnoistani, ei kestänyt pitkään. Haluan lohduttaa sinua sanomalla sen tosiasian kohdallani että kriisejä tulee ja kriisejä menee! Älä tee lopullisia ratkaisuja elämässäsi sillon kun olet epävarma.
        Kukaan ei koskaan voi puolestasi sanoa, minkä näköinen sinun tulisi olla. Jos joku on sitä mieltä että SINÄ olisit hänen mielestään paremman näköinen isommilla tisseillä, voit todeta takaisin että sinunkin mielestäsi hän olisi paremman näköinen jos kävis vaihtaan naamansa.


    • grow up

      Alle 17 vuotiaiden ei kannatais ottaa pulttia rinnoistaan, ne vasta muovautuu

    • FiFi

      Kaikkein tärkeintä on se mitä ITSE ajattelee omista rinnoistaan, miten ne kokee osaksi omaa kokonaista naiseutta ja seksuaalistakin identiteettiä. Ei ole väärin jos nainen käy esim. plastiiikkakirurgilla muokkaamassa rintojaan jos kokee sillä OMAN elämänlaatunsa paranevan, esim. itsetuntonsa ja oman seksuaalisuuden voimistumisen myötä.. Näin minä ajattelen.. kaikilla oikeus omaan onneensa... ja sanon sen tällä ajatuspohjalla että mielestäni nykypäivän silikoni-implantteja mustamaalataan paljon, mutta toisaalta ei ehkä suotta. Kannatan etupäässä tietenkin sitä että ihmisellä olisi paras olo siinä kropassa mihin on syntynyt. Kunpa olisikin näin...

    • blon2

      kasvattaako kahvi rintoja ? :o

      • Kumma kysymys

        Ei, mutta ne pullat ja leivokset jotka syödään kahvin ohella lisää läskiä ja sen mukana rinnatkin suurenee.


      • mssss13v
        Kumma kysymys kirjoitti:

        Ei, mutta ne pullat ja leivokset jotka syödään kahvin ohella lisää läskiä ja sen mukana rinnatkin suurenee.

        Moi!
        Mä oon 13vuotias tyttö ja mulla ei oo tissejä ollenkaan! Siis ei EES niitä kovia juttuja!
        mun besull on jo 80b kuppi ja mä en ees tarvittis sellasii kupittomii juttui..
        oikeest itsetunto on tosi alhaalla ku ollaan uimahallis ja kaikki meiä luokkalaiset mulkoilee ja nauraa :(
        ja meijän luokan Ilkein tyttö kerran sano mulle kun menin sen ja muitten 3 tyypin luo kysyy et mist ne juttelee ja se vastas "rintaliiveist,joita sä et tarvii ku oot tollanen vitun lauta!mun pikku siskollakin on isommat ku sulla!"
        Joka on tietysti totta..
        Itken joka ilta siitä että Mua kiusataan rinnoist..
        Onko mitään apua tähän ku mä oikeesti tarviin apuu!!


      • yrhtrhhhc
        mssss13v kirjoitti:

        Moi!
        Mä oon 13vuotias tyttö ja mulla ei oo tissejä ollenkaan! Siis ei EES niitä kovia juttuja!
        mun besull on jo 80b kuppi ja mä en ees tarvittis sellasii kupittomii juttui..
        oikeest itsetunto on tosi alhaalla ku ollaan uimahallis ja kaikki meiä luokkalaiset mulkoilee ja nauraa :(
        ja meijän luokan Ilkein tyttö kerran sano mulle kun menin sen ja muitten 3 tyypin luo kysyy et mist ne juttelee ja se vastas "rintaliiveist,joita sä et tarvii ku oot tollanen vitun lauta!mun pikku siskollakin on isommat ku sulla!"
        Joka on tietysti totta..
        Itken joka ilta siitä että Mua kiusataan rinnoist..
        Onko mitään apua tähän ku mä oikeesti tarviin apuu!!

        En ymmärrä noita nuoria kun rinnoista kiusataan :(
        Sanoppa seuraavaksi niille että en mä mikään isorintainen lehmä haluis olla.. Ja kun ne nauraa ja kyylää uimahalis,sano "haluuks te nimmarin tai jotain vai kui mulkkaatte?!"
        sinun kannattaisi myös jutella äitisi kanssa asiasta.
        Tiedän että se voi olla noloa mutta se voi auttaa sinua ;)
        Tämä viesti oli tarkoitettu mssss13v henkilölle :)


    • yoda you can call me

      entiiä mutta olen kuullut
      rintoje luonnolliseen kasvuun auttaa:
      -syvien vatsalihasten treenaus (punnerrukset, käsipainot)
      -rintojen hierominen lisää verenkiertoon vilkkautta, joka auttaa ravintoaineiden pääsyä sinne (voimakas, pyörivä liike 2min)
      -syö ruokaa, jossa on proteiinia ja estrogeeniä (kikka: papaijamehu sekoitettuna maitoon)
      -suosi soijaa (soijamehu, tofu)

      • hei kuulkaaa

        Yoda you can call me
        Mää oon lukenu täsmä samat ohjeet.
        Ja muuten entä sitten kun mää nyt
        Oon kuutosel ja kaikil mun luokkalaisil
        On isommat kun mulla nii mitä mää nyt teen!
        On niin noloo olla uimahallissa ja pukkarei kun oikeesti
        On tämmöne lauta x(


    • oikeita vinkkejä♡

      Mää oon kuullu ja itekki kokeillu että kannattaa rasvata
      Ja hieroo rintoi ja vahvistaa rintalihaksii. Mun yhel
      Kamul on isommat rinnat kun mulla ja se on vaa haukkunu
      Mua byäääää

    • Anonyymi

      harmi:( itellä on aik isot rinnat vaikka en oo lihottanu yhtää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe