miten jehovat saisi lopettamaan ovikellon soittamisen? olen pyytänyt lopettamaan meillä käynnit nätisti ja vähemmän nätisti ja mikään ei mene jakeluun.
miten jehovat saa pois oven takaa
15
1399
Vastaukset
- minä
esittele niille materiaalia
http://www.jttuki.info/
-sivustolta - "Luopio"
Sano, että olet "luopio" ja ota sekuntikellolla aikaa, miten nopeasti saarnamiehet kaikkoavat...
- Toinen
Minäkin kärsin mm. peräpukamista.
- Nosturi
Sanomalla yksinkertaisen kohteliaasti: En halua että tulette enää käymään. Siis ei mitään turhia laverteluja ja selityksiä miksi ei halua,
voisitteko, tai muuta. Siinä se. Ei ole kovin monimutkaista. - Rasvattu jämä
Nosturi kirjoitti:
Sanomalla yksinkertaisen kohteliaasti: En halua että tulette enää käymään. Siis ei mitään turhia laverteluja ja selityksiä miksi ei halua,
voisitteko, tai muuta. Siinä se. Ei ole kovin monimutkaista.>>Sanomalla yksinkertaisen kohteliaasti: En halua että tulette enää käymään. Siis ei mitään turhia laverteluja ja selityksiä miksi ei halua,
voisitteko, tai muuta. Siinä se. Ei ole kovin monimutkaista.
Ei ole monimutkaista ei, eikä toimi. Itse asiassa minulla on tunne, että mikään keino ei toimi.
Kaikki 25 jehofiilivuottani sanoin ovenavaajille, että minut on erotettu ja todistajat poistuivat hyvin liukkaasti. Jonkin ajan kuluttua tuli kuitenkin uusia yrittäjiä samaan osoitteeseen - miksi? Siksi, koska alue annettiin uudelle henkilölle.
No nyt tuskin saan öisin unta kun kärsimättömänä odottelen jehovantodistajatytteliä pyytämälleen uusintakäynnille. - nykyparatiisi
Rasvattu jämä kirjoitti:
>>Sanomalla yksinkertaisen kohteliaasti: En halua että tulette enää käymään. Siis ei mitään turhia laverteluja ja selityksiä miksi ei halua,
voisitteko, tai muuta. Siinä se. Ei ole kovin monimutkaista.
Ei ole monimutkaista ei, eikä toimi. Itse asiassa minulla on tunne, että mikään keino ei toimi.
Kaikki 25 jehofiilivuottani sanoin ovenavaajille, että minut on erotettu ja todistajat poistuivat hyvin liukkaasti. Jonkin ajan kuluttua tuli kuitenkin uusia yrittäjiä samaan osoitteeseen - miksi? Siksi, koska alue annettiin uudelle henkilölle.
No nyt tuskin saan öisin unta kun kärsimättömänä odottelen jehovantodistajatytteliä pyytämälleen uusintakäynnille.Sinulla on siis käynyt joku joka pyysi päästä uusinta käynnille?
Heh, taidat ihan urheilun kannalta jaksaa puhua niiden, tai sen kanssa ja käännyttää pois vartiotornista? - Rasvattu jämä
nykyparatiisi kirjoitti:
Sinulla on siis käynyt joku joka pyysi päästä uusinta käynnille?
Heh, taidat ihan urheilun kannalta jaksaa puhua niiden, tai sen kanssa ja käännyttää pois vartiotornista?>>Sinulla on siis käynyt joku joka pyysi päästä uusinta käynnille?
Kyllä, tuossa kevään kynnyksellä.
>>Heh, taidat ihan urheilun kannalta jaksaa puhua niiden, tai sen kanssa ja käännyttää pois vartiotornista?
En ole koskaan kehottanut ketään jättämään Vartiotorniseuraa ja jos tämä pää pysyy, niin en tule koskaan kehottamaankaan. Kyseessä on alkoholismiin verrattavissa oleva riippuvuus, jolloin irtaantuminen riippuvuudesta lähtee henkilöstä itsestään.
Jehovantodistajat karttavat minua, minä en karta jehovatodistajia. Oli mielenkiintoista kuunnella valehtelua, joilla hän vastasi hankaliin kysymyksiin. Kyseinen tytteli ei missään vaiheessa kysynyt olenko entinen jehovantodistaja. Jos olisi kysynyt, niin en olisi valehdellut hänelle.
SHän esitti:
Vuosilla 1918/1919 ei ole mitään profeetallista merkitystä jehovantodistajille. Vaikka ulkomuistista luettelin vanhojen Vartiotornin kirjoitusten päivämääriä.
Järjestö ei merkitse hänelle yhtään mitään (YK-kytköksen maininnan jälkeen) vaan, nostaen Raamattuaan korkeammalle, tytteli totesi, että Raamattu on hänen ainoa ohjenuoransa. Tytteli oli iältään vuoden 1985 jälkeen kastettu!
Tytteli ei myöskään hyväksynyt väitettäni siitä, että Harmagedonin taistelussa säilyy hengissä ainoastaan jehovantodistajia. Päästin hänet lopulta pälkähästä toteamalla, että todellakin mielisairaiden kohdalla ei ole varmuutta.
Roomalaiskirjeen 13: esivaltaopetuksen eri vaiheista tytteli sanoi ei olevansa tietoinen, mutta tutkivansa aihetta ja siinä vaiheessa pyysi uusintakäyntilupaa.
Pirteä juttutuokio kevätpakkasessa. Odotan kärsimättämänä jatkoa. Unen saan ainoastaan lääkityksellä. Kyllä tytteli vielä palaa, minä aloitan katumusharjoitukset ja menemme naimisiin. Ja siitä sitten kohtsillään alkavan Harmagedonin jälkeen elämme ikuisesti yhdessä. - Paradise
Rasvattu jämä kirjoitti:
>>Sinulla on siis käynyt joku joka pyysi päästä uusinta käynnille?
Kyllä, tuossa kevään kynnyksellä.
>>Heh, taidat ihan urheilun kannalta jaksaa puhua niiden, tai sen kanssa ja käännyttää pois vartiotornista?
En ole koskaan kehottanut ketään jättämään Vartiotorniseuraa ja jos tämä pää pysyy, niin en tule koskaan kehottamaankaan. Kyseessä on alkoholismiin verrattavissa oleva riippuvuus, jolloin irtaantuminen riippuvuudesta lähtee henkilöstä itsestään.
Jehovantodistajat karttavat minua, minä en karta jehovatodistajia. Oli mielenkiintoista kuunnella valehtelua, joilla hän vastasi hankaliin kysymyksiin. Kyseinen tytteli ei missään vaiheessa kysynyt olenko entinen jehovantodistaja. Jos olisi kysynyt, niin en olisi valehdellut hänelle.
SHän esitti:
Vuosilla 1918/1919 ei ole mitään profeetallista merkitystä jehovantodistajille. Vaikka ulkomuistista luettelin vanhojen Vartiotornin kirjoitusten päivämääriä.
Järjestö ei merkitse hänelle yhtään mitään (YK-kytköksen maininnan jälkeen) vaan, nostaen Raamattuaan korkeammalle, tytteli totesi, että Raamattu on hänen ainoa ohjenuoransa. Tytteli oli iältään vuoden 1985 jälkeen kastettu!
Tytteli ei myöskään hyväksynyt väitettäni siitä, että Harmagedonin taistelussa säilyy hengissä ainoastaan jehovantodistajia. Päästin hänet lopulta pälkähästä toteamalla, että todellakin mielisairaiden kohdalla ei ole varmuutta.
Roomalaiskirjeen 13: esivaltaopetuksen eri vaiheista tytteli sanoi ei olevansa tietoinen, mutta tutkivansa aihetta ja siinä vaiheessa pyysi uusintakäyntilupaa.
Pirteä juttutuokio kevätpakkasessa. Odotan kärsimättämänä jatkoa. Unen saan ainoastaan lääkityksellä. Kyllä tytteli vielä palaa, minä aloitan katumusharjoitukset ja menemme naimisiin. Ja siitä sitten kohtsillään alkavan Harmagedonin jälkeen elämme ikuisesti yhdessä.varautunut siihen mahdollisuuteen, että tuo tyttö tulee takaisin jonkun kokeneen vanhimman kera, joka osaa vastata kysymyksiisi paremmin?
"Kyllä tytteli vielä palaa, minä aloitan katumusharjoitukset ja menemme naimisiin. Ja siitä sitten kohtsillään alkavan Harmagedonin jälkeen elämme ikuisesti yhdessä."
Ja sitten heräsin kellonsoittoon... - Rasvattu jämä
Paradise kirjoitti:
varautunut siihen mahdollisuuteen, että tuo tyttö tulee takaisin jonkun kokeneen vanhimman kera, joka osaa vastata kysymyksiisi paremmin?
"Kyllä tytteli vielä palaa, minä aloitan katumusharjoitukset ja menemme naimisiin. Ja siitä sitten kohtsillään alkavan Harmagedonin jälkeen elämme ikuisesti yhdessä."
Ja sitten heräsin kellonsoittoon...>>[Oletko muuten] varautunut siihen mahdollisuuteen, että tuo tyttö tulee takaisin jonkun kokeneen vanhimman kera, joka osaa vastata kysymyksiisi paremmin?
Tilanne olisi enemmän kuin elämäni täyttymys. Tunsin sisälläni sääliä tapaamaani tytteliä kohtaan, en saanut mitään todellista vastusta hänestä.
Koskaan toteutumaton unelmani on, että Suomen edesmennyt maanpalvelija Erkki olisi tullut ovelle (eikä - eräästä vanhasta työtilanteesta poiketen - tunnistaisi minua ja suuntaisi veljensä Heikin kanssa muualle), koska hän sai vaimonsa Margitin kanssa äitini hurahtamaan jehovantodistajuuteen.
Veljistään poiketen Tuomo kyllä käytti ammattitaitoani kustannuksitta (paino tällä sanalla) hyväkseen.
Olen luottavainen, en tarvitse valhetta näkemykseni tueksi, se tekee valtavan eron minun ja kenen tahansa jehovantodistajan välille. - Paradise
Rasvattu jämä kirjoitti:
>>[Oletko muuten] varautunut siihen mahdollisuuteen, että tuo tyttö tulee takaisin jonkun kokeneen vanhimman kera, joka osaa vastata kysymyksiisi paremmin?
Tilanne olisi enemmän kuin elämäni täyttymys. Tunsin sisälläni sääliä tapaamaani tytteliä kohtaan, en saanut mitään todellista vastusta hänestä.
Koskaan toteutumaton unelmani on, että Suomen edesmennyt maanpalvelija Erkki olisi tullut ovelle (eikä - eräästä vanhasta työtilanteesta poiketen - tunnistaisi minua ja suuntaisi veljensä Heikin kanssa muualle), koska hän sai vaimonsa Margitin kanssa äitini hurahtamaan jehovantodistajuuteen.
Veljistään poiketen Tuomo kyllä käytti ammattitaitoani kustannuksitta (paino tällä sanalla) hyväkseen.
Olen luottavainen, en tarvitse valhetta näkemykseni tueksi, se tekee valtavan eron minun ja kenen tahansa jehovantodistajan välille."Tilanne olisi enemmän kuin elämäni täyttymys. Tunsin sisälläni sääliä tapaamaani tytteliä kohtaan, en saanut mitään todellista vastusta hänestä."
Sitä minkin ajattelin, hän ei taida olla oikein tasavertainen kiistakumppani sinulle.
"Koskaan toteutumaton unelmani on, että Suomen edesmennyt maanpalvelija Erkki olisi tullut ovelle (eikä - eräästä vanhasta työtilanteesta poiketen - tunnistaisi minua ja suuntaisi veljensä Heikin kanssa muualle), koska hän sai vaimonsa Margitin kanssa äitini hurahtamaan jehovantodistajuuteen."
Sinulla pitäisi olla sitten syytä ylpeilyyn, kun noin arvostettu henkilö sai äitisi mukaan. Erkki oli hieno mies, jonka loppupuheet kaikuvat vieläkin konventtihallien seinillä.
"Veljistään poiketen Tuomo kyllä käytti ammattitaitoani kustannuksitta (paino tällä sanalla) hyväkseen."
Tarkoittaa mitä?
"Olen luottavainen, en tarvitse valhetta näkemykseni tueksi, se tekee valtavan eron minun ja kenen tahansa jehovantodistajan välille."
Et kai sinä sentään raamattua valheena pidä? - Rasvattu jämä
Paradise kirjoitti:
"Tilanne olisi enemmän kuin elämäni täyttymys. Tunsin sisälläni sääliä tapaamaani tytteliä kohtaan, en saanut mitään todellista vastusta hänestä."
Sitä minkin ajattelin, hän ei taida olla oikein tasavertainen kiistakumppani sinulle.
"Koskaan toteutumaton unelmani on, että Suomen edesmennyt maanpalvelija Erkki olisi tullut ovelle (eikä - eräästä vanhasta työtilanteesta poiketen - tunnistaisi minua ja suuntaisi veljensä Heikin kanssa muualle), koska hän sai vaimonsa Margitin kanssa äitini hurahtamaan jehovantodistajuuteen."
Sinulla pitäisi olla sitten syytä ylpeilyyn, kun noin arvostettu henkilö sai äitisi mukaan. Erkki oli hieno mies, jonka loppupuheet kaikuvat vieläkin konventtihallien seinillä.
"Veljistään poiketen Tuomo kyllä käytti ammattitaitoani kustannuksitta (paino tällä sanalla) hyväkseen."
Tarkoittaa mitä?
"Olen luottavainen, en tarvitse valhetta näkemykseni tueksi, se tekee valtavan eron minun ja kenen tahansa jehovantodistajan välille."
Et kai sinä sentään raamattua valheena pidä?>>Sitä minkin ajattelin, hän ei taida olla oikein tasavertainen kiistakumppani sinulle.
Ei tosiaan, minä kaipaan vähemmän valehtelevaa eli rehellisempää juttuseuraa. Asun näköjään tarvealueella, Stadin keskustassa käyntejä oli merkittävästi tiheämmin.
>>Sinulla pitäisi olla sitten syytä ylpeilyyn, kun noin arvostettu henkilö sai äitisi mukaan.
En ole tippaakaan ylpeä, viimeisinkin kunnioitus meni kun (tosin liian myöhään) tajusin kaikkialla vallalla olleen hyvä veli-mentaliteetin.
>> Erkki oli hieno mies, jonka loppupuheet kaikuvat vieläkin konventtihallien seinillä.
Minun silmissäni hän on raskaassa vastuussa kaikesta siitä minkä hän tiesi, mutta jätti kertomatta, jota kaunisteli tai josta valehteli konventtihalleissa.
>>Tarkoittaa mitä?
Tarkoittaa, että hänelle kelpasi erotetun henkilökohtainen, ammattiin liittynyt apu. Eli hän ei karttanut minua, kuten kaksi veljeään tekivät täsmälleen saman alan ympäristössä.
>>Et kai sinä sentään raamattua valheena pidä?
Raamatun ja Vartiotorniseuran välillä on vissi ero, jälkimmäinen valehtelee tarkoituksellisesti ja julkeasti.
- Eslest
Minulla olisi kaksi keinoa:
1) Soita paikalliselle jehovantodistajien valtakunnansalille ja kerro, että seuraavasta kerrasta he saavat syytteen kotirauhan häirinnästä. Perustuslaki takaa kaikille oikeuden olla saamatta uskonnollista tyrkytystä kotonaan, joka on lailla erityisesti suojattu paikka.
2) Kiellon tehostamiseksi ja erityisesti jos JT:sta alkaa olla jatkuvampi riesa, kaiverruta pieni kyltti (kestää sään vaihtelut) jossa lukee "JEHOVAN TODISTAJILTA PÄÄSY KIELLETTY" ja naulaa se sopivaan paikkaan. Tuon kiellon rikkominen on jo selvää kotirauhan rikkomista ja antaa perusteen tehdä asiasta rikosilmoitus.
Kysymys JT:lle:
Luokitellaanko JT:n kirjanpidossa näin menettelevä henkilö "kiinnostuneeksi" tai mikä teidän sisäinen luokituksenne nyt onkaan? - Kristitty
uskon itseeni kirjoitti:
"miten jehovat saisi lopettamaan ovikellon soittamisen? olen pyytänyt lopettamaan meillä käynnit nätisti ja vähemmän nätisti ja mikään ei mene jakeluun."
Ala todistamaan Herrasta Jeesuksesta Kristuksesta, ja sano että rukoillaanpa nyt oikein Jeesuksen nimessä, niin kyllä tulee kiire Jehovantodistajille!- no joo
kun ajaa "pakanat" pois oveltaan. Eikö sinun pitäis tehdä heistä ristittyjä? Missä se sinun ristillinen rakkaus silloin on?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648