Olin melkein viikon kokonaan poissa palstalta - myönnetään, olen lukenut ja seurannut, mutta kommentoimatta. Huomaan, että minut syyllistettiin turhasta: samaan Olevaisen epähelluntailaiseksi kieltämään aiheeseen on palattu aika monessa ketjussa ilman minuakin. En ollutkaan väärässä, kun tulkitsin, että keskustelua tarvitaan juuri täällä. On mukava huomata, etten ole ollenkaan ainoa, jota aihe asiallisesti kiinnostaa.
Huomaan myös, että muut samasta aiheesta aloittaneet ovat saaneet valmiin epäilyn päälleen: minä kuulemma kirjoitankin heidän nimimerkeillään. Huoli pois: en ole Joonatan, en Janos enkä muuta kuin poikalapsi. Uutta keskustelua en nytkään Olevaisen "lempiteemasta" aloita nytkään. Näkyvät muut hoitavan aloittamisen. En aio edes osallistua, ellette nyt ihan mahdottoman ahtaita ala jutella. Minä sain ko. aiheesta täällä tarpeekseni - vaikka keskusteluketjut osoittavatkin, että te ette saaneet.
Kielletty aihe: ja näin kävi!
16
995
Vastaukset
- J.H.
Ei millään pahalla, mutta en jaksa uskoa että olit viikon poissa tältä palstalta. Mutta minun uskomiseni tuskin sinua huolettaa ja toiseksi minulle on ihan sama kuka tänne kirjoittelee. ;)
Ehdotin ylläpidolle lähettämässäni palautteessa, että viestien alkuperä tarkistetaan ip-osoitteiden avulla. Enpä olisi yllättynyt toteamuksesta, että eri nimimerkeillä kirjoittelevat tulevat samasta ip-osoitteesta.- Aksu
Olenko ymmärtänyt oikein, että IP-osoitteen perusteella jäljittäminen on todella vaikeata, sillä ne yleensä ovat ns. vaihtuvia IP-osoitteita ihan kotikoneissakin.
En ole millän lailla asiantuntija, ehkä olen ymmärtänyt väärin. Idea jäljittämisestä on hyvä. - poikalapsi
Sopii minulle mainiosti! Saapi tarkistella poikalapsen tekemiset. Se on sitten eri asia, onko moinen tarkistaminen laillista ilman rikosepäilyä - luultavasti ei. Muutaman muun palstan vakavaa, liki laitonta, selkeää häirintää nähneenä veikkaan, ettei - ikävä kyllä - tarkistaminen ole ihan suit sait tehtävissä. Ei kai Suomi24 muuten antaisi häriköinnin jatkua?
Odotinkin jotain tällaista kommenttia. Eihän teistä olisi pihaustakaan jäljellä, jos te minun sanomanani mihinkään uskoisitte. Toivottavasti muillakin on puhtaat paperit...
Kaikkea hyvää J.H. ja muutkin! =) - käki
Täällä se taas kukkuu!
- En ole homo
poikalapsi kirjoitti:
Sopii minulle mainiosti! Saapi tarkistella poikalapsen tekemiset. Se on sitten eri asia, onko moinen tarkistaminen laillista ilman rikosepäilyä - luultavasti ei. Muutaman muun palstan vakavaa, liki laitonta, selkeää häirintää nähneenä veikkaan, ettei - ikävä kyllä - tarkistaminen ole ihan suit sait tehtävissä. Ei kai Suomi24 muuten antaisi häriköinnin jatkua?
Odotinkin jotain tällaista kommenttia. Eihän teistä olisi pihaustakaan jäljellä, jos te minun sanomanani mihinkään uskoisitte. Toivottavasti muillakin on puhtaat paperit...
Kaikkea hyvää J.H. ja muutkin! =)Kyllä IP-numerot ovat sheriffien ja minkä vaan tällaisen alueen ylläpidon näkyvillä koko ajan kun sivut on auki. Rikollista on jos sheriffit lähtee levittämään näkemiään ihmisten IP-numeroita palstoilla. Niiden näkeminen ei ole rikollista. Joissain liittymissä IP-numerot pysyy samoina, toisissa ne vaihtuu, mutta vaihtuvienkin IP-numeroiden koneet pystytään jäljittämään operaattorien kautta jos on tarvis. Tsekkaa oma IP-numerosi:
http://www.whatismyip.com/ - J.H.
poikalapsi kirjoitti:
Kaikkea hyvää J.H. ja muutkin! =)Aksu/Poikalapsi; kumpi nyt haluatkaan olla:
Aivan niin. Ongelma on ymmärtääkseni juuri siinä, ettei Suomi24.fillä ole tarpeeksi resursseja lähteä tutkimaan häirintätapauksia ja sitten jos jotain tutkitaan, niin pitää olla vakavaa näyttöä takana että voidaan "häiriköinnistä" puhua. - Joonatan
poikalapsi kirjoitti:
Kaikkea hyvää J.H. ja muutkin! =)Ainakaan Joonatan ja poikalapsi ei ole yksi ja sama ihminen. Joten turhaan poikalasta syytätte!
- joo
Poistaa tämäkin kirjoitus heti!! Koska sama henkilö on tämänkin takana !!Tiedätte kenestä puhun...!
- joo
J.H. Vaan poikalasta, hän joka häiritsee ja poistelee viestejä sen kun kerkee. Hyvä J.H. niin minäkin olen valittanut. :)
- poikalapsi
joo kirjoitti:
J.H. Vaan poikalasta, hän joka häiritsee ja poistelee viestejä sen kun kerkee. Hyvä J.H. niin minäkin olen valittanut. :)
Olen minäkin valittanut. Muuten, poikalapsi ei poista mitään siitä yksinkertaisesta syystä, että poikalapsi ei ole seriffi. Seriffinä tällä palstalla toimii muuan Olevainen-nimierkkiä käyttävä.
- joo
poikalapsi kirjoitti:
Olen minäkin valittanut. Muuten, poikalapsi ei poista mitään siitä yksinkertaisesta syystä, että poikalapsi ei ole seriffi. Seriffinä tällä palstalla toimii muuan Olevainen-nimierkkiä käyttävä.
alkaa olla loppusuoralla...! Onhan noita selityksiä ennen(kin) kuultu..!
- Utelias
Tätä palstaa satunnaisesti seuranneena olen utelias tietämään mistähän aiheesta mahtoi olla kyse?
- poikalapsi
Kielletty aihe oli tietysti helluntailaisten suhtautuminen homoseksuaalisuuteen, kuten jo arvasitkin varmaan.
Kovin on palsta vaiennut. Mistähän tuo voisi johtua? - Aku Ankka
poikalapsi kirjoitti:
Kielletty aihe oli tietysti helluntailaisten suhtautuminen homoseksuaalisuuteen, kuten jo arvasitkin varmaan.
Kovin on palsta vaiennut. Mistähän tuo voisi johtua?Mietipä sitä itse. Kuka hölmö jaksaa seurata näitä yhden ihmisen monologeja. Teatterissa lahjasi tulisivat perempaan käyttöön. ;)
- poikalapsi
Aku Ankka kirjoitti:
Mietipä sitä itse. Kuka hölmö jaksaa seurata näitä yhden ihmisen monologeja. Teatterissa lahjasi tulisivat perempaan käyttöön. ;)
Siis tuo oli aika outo viesti! Mitä ihmettä ja kummaa tarkoitat? En tiedä sinusta, mutta ainakaan minä en ole niin jakautunut persoona, että viitsisin kirjoitella tänne kysymyksiä, joihin sitten itse vastiaisin muka toisella nimimerkillä.
- Aku Ankka
poikalapsi kirjoitti:
Siis tuo oli aika outo viesti! Mitä ihmettä ja kummaa tarkoitat? En tiedä sinusta, mutta ainakaan minä en ole niin jakautunut persoona, että viitsisin kirjoitella tänne kysymyksiä, joihin sitten itse vastiaisin muka toisella nimimerkillä.
Sanonta kuuluu "se johon kalikka kalahtaa, se ensimmäisenä älähtää". Joten ihan rauhassa vain. Kyllä lääkityksellä selviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708