Suoralinkitysapua Photobucket!

idiootti netissä

Eli mä olen varsinainen ääliö internetissä. Omistan blogin, johon olen kopioinut suoraan joitakin kuvia eri sivuilta, ja tajusin vasta nyt vähän ajan kuluttua, että harrastinkin tietämättäni paheksuttua suoralinkittämistä! :S Ja sitähän mä en tosiaankaan halua tehdä, joten tarttisin pientä apua. Nimittäin:

Perustin sitten oman sivun Photobucket-sivustoon, mutten ole varma mikä lasketaan siellä suoralinkitykseksi. Eli kirjoitan tähän kaksi eri vaihtoehtoa, ja haluaisin tietää onko näistä kumpikaan suoralinkittämistä:

A)

1. Menen sivulle josta haluan kuvan itselleni. (Oletetaan vaikka google)
2. Kopioin sieltä haluamani kuvan linkin/osoitteen.
3. Menen Photobucketiin ja laitan "Upload from URL"
4. Liitän kuvan linkin siihen ja painan "Upload"

Bäm! Kuvani on Photobucket-galleriassani. Jos nyt kopioin sieltä mun omasta galleriasta/kirjastostani tämän kuvan ja liitän sen blogiini, onko se suoralinkittämistä? Haluaisin todella tietää, koska olen itse liian ääliömäinen tajuamaan sitä! :P

B)

1. Menen sivulle josta haluan kuvan itselleni. (Oletetaan vaikka google)
2. Tallennan kuvan koneelleni.
3. Menen Photobucketiin ja uploadaan kyseisen kuvan koneeltani sinne.

Jos kopioin tämän kuvan, niin se ei kyllä ole varmaankaan suoralinkittämistä, mutta lähinnä haluaisin tietää onko tuo A-vaihtoehto.

Lisäksi...
Jos käytän tuota B-vaihtoehtoa, niin voinko poistaa Photobucketiin lataamani kuvan koneeltani, niin että se on viemässä tilaa vaan Photobucket-galleriastani?

Kiitos vastauksista! Arvostan suuresti jos joku selittää miten tämä toimii, ja mikä lasketaan suoralinkittämiseksi! :)

3

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vindaski

Täh..?
      Onks se laitonta et kopioin kuvan jostain vaik googlesta ja laitan sen blogiini..?? o.o

• idiotti netissä

Eipä kukaan mua sitten auttanut. No, tajusin asian onneksi itsekin. :3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3336
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1848
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1556
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      77
      1169
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      972
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe