Suoralinkitysapua Photobucket!

idiootti netissä

Eli mä olen varsinainen ääliö internetissä. Omistan blogin, johon olen kopioinut suoraan joitakin kuvia eri sivuilta, ja tajusin vasta nyt vähän ajan kuluttua, että harrastinkin tietämättäni paheksuttua suoralinkittämistä! :S Ja sitähän mä en tosiaankaan halua tehdä, joten tarttisin pientä apua. Nimittäin:

Perustin sitten oman sivun Photobucket-sivustoon, mutten ole varma mikä lasketaan siellä suoralinkitykseksi. Eli kirjoitan tähän kaksi eri vaihtoehtoa, ja haluaisin tietää onko näistä kumpikaan suoralinkittämistä:

A)

1. Menen sivulle josta haluan kuvan itselleni. (Oletetaan vaikka google)
2. Kopioin sieltä haluamani kuvan linkin/osoitteen.
3. Menen Photobucketiin ja laitan "Upload from URL"
4. Liitän kuvan linkin siihen ja painan "Upload"

Bäm! Kuvani on Photobucket-galleriassani. Jos nyt kopioin sieltä mun omasta galleriasta/kirjastostani tämän kuvan ja liitän sen blogiini, onko se suoralinkittämistä? Haluaisin todella tietää, koska olen itse liian ääliömäinen tajuamaan sitä! :P

B)

1. Menen sivulle josta haluan kuvan itselleni. (Oletetaan vaikka google)
2. Tallennan kuvan koneelleni.
3. Menen Photobucketiin ja uploadaan kyseisen kuvan koneeltani sinne.

Jos kopioin tämän kuvan, niin se ei kyllä ole varmaankaan suoralinkittämistä, mutta lähinnä haluaisin tietää onko tuo A-vaihtoehto.

Lisäksi...
Jos käytän tuota B-vaihtoehtoa, niin voinko poistaa Photobucketiin lataamani kuvan koneeltani, niin että se on viemässä tilaa vaan Photobucket-galleriastani?

Kiitos vastauksista! Arvostan suuresti jos joku selittää miten tämä toimii, ja mikä lasketaan suoralinkittämiseksi! :)

3

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vindaski

Täh..?
      Onks se laitonta et kopioin kuvan jostain vaik googlesta ja laitan sen blogiini..?? o.o

• idiotti netissä

Eipä kukaan mua sitten auttanut. No, tajusin asian onneksi itsekin. :3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      86
      6023
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      321
      5155
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2605
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1842
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      110
      1511
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1412
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe