Joo elikkäs oon 13v poika Suomesta ja suunnittelen itsemurhaa, koska tyttö jätti ja jäin mopolla ajamisesta ilman korttia kiinni jotenka ei ole enää mitään elämässä jäljellä. Elikkäs neuvoja sille että miten tehdä itsemurha melko kivuttomasti.
Ps. Testasin jo alkoholia muttei henki lähtenyt yhdellä ja puolella kossu pullolla. Tuli vain huono olo.
Itsemurha
8
188
Vastaukset
- Lufihengr
Ei kannata koska es pärisee ja mopos on laaahna
- törthöö
HILJAA SINÄ SIELLÄ
- älä tee!!
Älä tee itsemurhaa missään nimessä!
missä päin asut? voin auttaa sinua.
ja älä välitä näistä homoista tässä jolla ei ole muuta elämää kun mopot ja es - otan osaa suruun
Jokaisella on joskus rakkaussuruja ja nuorena tulee hölmöiltyä. Kun tyttökaveri jättää niin kyllä se sillä hetkellä kirpaisee, mutta ei noiden takia tarvitse vielä ihan itsemurhaa suunnitella. Puhuminen auttaa paljon tehokkaamiin.
- "ihana nuoruus"
Sullekkin sanon että sun häätyy pussata monta sammakkoa ennenkuin löydät prinnsessan......................Tsemppiä...........
- jkoooo
vai iin
- Elämännälkä
Sulle on tapahtunut ikäviä asioita joten on ok että olet surullinen. Puhu olostasi jollekin luotettavalle aikuiselle kotona, koulussa tai suvussa/ystäväpiirissä. Tai soita nuorten auttavaan puhelimeen. Nyt kaikki näyttää synkältä, mutta usko vaan elämässsi on odottamassa paljon hienoja asioita kun vaan jaksat elää ja jatkaa kaikesta murheesta huolimatta!
- Megis nii vältät****
Ehkä es ei oo se oikee sulle, vaihda megigseen nii pärisee paree
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192146Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi402045Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä181920Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461357- 731297
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56772Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32678- 50676