http://www.adventistreview.org/issue.php?issue=2013-1514&page=23
Näin se vain on
12
65
Vastaukset
- pyh!
Näin se on. Materialistinen tiede ei selitä elämän olemassaoloa ja sen myöntävät nyt jo monet ateistiset tiedemiehetkin.
Ei ole olemassa materialistista tiedettä, vaan meillä on joko tiedettä tai sitten on taikauskoa.
Tiede perustuu näyttöön. Taikausko perustuu haskoihin tarinoihin.
Jos et ole ollut koulussa hereillä, niin tietoa kyllä löytyy ja tuolta voit aloittaa:
http://www.geologia.fi/index.php/2011-12-21-12-58-39/2011-12-21-13-00-04/elaemaen-synty-ja-kehitys
Elämän olemassaolo tiedetään kyllä pääpiirteissään, vaikkakaan määrätyt umpimielisten henkilöiden täyttämät lahkot tätä tietoa eivät kykene ymmärtämään.
Adventtikirkko on yksi sellainen lahko ja historia opettaa, että kun tiedettä vastaan alkaa kilpailemaan saduilla ja etenkin valheilla, loppu tulee sille puljulle.- pyh!
bushmanni kirjoitti:
Ei ole olemassa materialistista tiedettä, vaan meillä on joko tiedettä tai sitten on taikauskoa.
Tiede perustuu näyttöön. Taikausko perustuu haskoihin tarinoihin.
Jos et ole ollut koulussa hereillä, niin tietoa kyllä löytyy ja tuolta voit aloittaa:
http://www.geologia.fi/index.php/2011-12-21-12-58-39/2011-12-21-13-00-04/elaemaen-synty-ja-kehitys
Elämän olemassaolo tiedetään kyllä pääpiirteissään, vaikkakaan määrätyt umpimielisten henkilöiden täyttämät lahkot tätä tietoa eivät kykene ymmärtämään.
Adventtikirkko on yksi sellainen lahko ja historia opettaa, että kun tiedettä vastaan alkaa kilpailemaan saduilla ja etenkin valheilla, loppu tulee sille puljulle.Puhut potaskaa. Evoluutiotiedemiehet puhuvat materialistisesta tieteestä ja sen on heidän terminsä, ei minun.
- pyh!
bushmanni kirjoitti:
Ei ole olemassa materialistista tiedettä, vaan meillä on joko tiedettä tai sitten on taikauskoa.
Tiede perustuu näyttöön. Taikausko perustuu haskoihin tarinoihin.
Jos et ole ollut koulussa hereillä, niin tietoa kyllä löytyy ja tuolta voit aloittaa:
http://www.geologia.fi/index.php/2011-12-21-12-58-39/2011-12-21-13-00-04/elaemaen-synty-ja-kehitys
Elämän olemassaolo tiedetään kyllä pääpiirteissään, vaikkakaan määrätyt umpimielisten henkilöiden täyttämät lahkot tätä tietoa eivät kykene ymmärtämään.
Adventtikirkko on yksi sellainen lahko ja historia opettaa, että kun tiedettä vastaan alkaa kilpailemaan saduilla ja etenkin valheilla, loppu tulee sille puljulle.Olin koulussa hereillä ja siksi en usko pätkääkään näihin geologien ja evolutionistien harhoihin. Te tässä niitä nukkuvia olette.
pyh! kirjoitti:
Puhut potaskaa. Evoluutiotiedemiehet puhuvat materialistisesta tieteestä ja sen on heidän terminsä, ei minun.
>>> Puhut potaskaa. Evoluutiotiedemiehet puhuvat materialistisesta tieteestä ja sen on heidän terminsä, ei minun. >>>
Eivät puhu. Ei ole olemassa materialistista tiedettä tai mitään muutakaan tiedettä jonkin määreen kera, vaan on olemassa joko tiedettä tai sitten taikauskoa.
Materialistinen tiede on erilaisten tieteen vastaisten hihhulien keksimä onneton määre, jolla he koettavat pitää rahakasta korttitaloaan pölvästien rahoilla pystyssä.pyh! kirjoitti:
Olin koulussa hereillä ja siksi en usko pätkääkään näihin geologien ja evolutionistien harhoihin. Te tässä niitä nukkuvia olette.
>>> Olin koulussa hereillä ja siksi en usko pätkääkään näihin geologien ja evolutionistien harhoihin. Te tässä niitä nukkuvia olette. >>>
Tosiasioiden ollessa kyseessä ei kyse ole uskosta, vaan tosiasioiden hyväksymisestä.
Et kykene ymmärtämään sitä, mitä olet koulussa lukenut ja siksipä sinä olet adventisti ja se on erittäin hyvä juttu kaikille.
Minusta siinä ei ole nitään pahaa, ettkä kaikki hörhelöt ja typerykset pakkaavat yhteen lahkoon ja jos se on adventtikirkko, aina parempi.bushmanni kirjoitti:
Ei ole olemassa materialistista tiedettä, vaan meillä on joko tiedettä tai sitten on taikauskoa.
Tiede perustuu näyttöön. Taikausko perustuu haskoihin tarinoihin.
Jos et ole ollut koulussa hereillä, niin tietoa kyllä löytyy ja tuolta voit aloittaa:
http://www.geologia.fi/index.php/2011-12-21-12-58-39/2011-12-21-13-00-04/elaemaen-synty-ja-kehitys
Elämän olemassaolo tiedetään kyllä pääpiirteissään, vaikkakaan määrätyt umpimielisten henkilöiden täyttämät lahkot tätä tietoa eivät kykene ymmärtämään.
Adventtikirkko on yksi sellainen lahko ja historia opettaa, että kun tiedettä vastaan alkaa kilpailemaan saduilla ja etenkin valheilla, loppu tulee sille puljulle.Toisin sanoen Bushmannin maailmassa ei ole oikeudenmukaisuutta, ei rakkautta, ei vääryyttä, ei valhetta ... ei mitään muuta kuin materiaalisia toimintoja .. silloinhan Bushmannin ajatuksetkin olisivat vain tulosta jostain konemaisesta processista .. ei hyvää... tai pahaa :) ..
Paljon on kärsitty vilua ja nälkää... sanoo vanha laulukin.. mutta Bushmannin teknokraattisessa maailmassa ei kärsitä sen enempää vilua kuin nälkää .. (ainakaan jos ei sitä kärsitä itse )
Miksi sitten Bushmanni kärsii anti-adventismista ?
alex- onko näin?
alex.kasi kirjoitti:
Toisin sanoen Bushmannin maailmassa ei ole oikeudenmukaisuutta, ei rakkautta, ei vääryyttä, ei valhetta ... ei mitään muuta kuin materiaalisia toimintoja .. silloinhan Bushmannin ajatuksetkin olisivat vain tulosta jostain konemaisesta processista .. ei hyvää... tai pahaa :) ..
Paljon on kärsitty vilua ja nälkää... sanoo vanha laulukin.. mutta Bushmannin teknokraattisessa maailmassa ei kärsitä sen enempää vilua kuin nälkää .. (ainakaan jos ei sitä kärsitä itse )
Miksi sitten Bushmanni kärsii anti-adventismista ?
alexSiksi busman kärsii anti-adventimista, koska hänen tekisi mieli palata takaisin kirkoonsa mutta ei kehtaa mennä kun on jotain hörhöilyä siellä tehnyt.
- pyh!
bushmanni kirjoitti:
>>> Puhut potaskaa. Evoluutiotiedemiehet puhuvat materialistisesta tieteestä ja sen on heidän terminsä, ei minun. >>>
Eivät puhu. Ei ole olemassa materialistista tiedettä tai mitään muutakaan tiedettä jonkin määreen kera, vaan on olemassa joko tiedettä tai sitten taikauskoa.
Materialistinen tiede on erilaisten tieteen vastaisten hihhulien keksimä onneton määre, jolla he koettavat pitää rahakasta korttitaloaan pölvästien rahoilla pystyssä.Kyllä puhuvat. Sinä vain et usko, koska se osuu omaa maailmankuvaasi vastaan.
- pyh!
bushmanni kirjoitti:
>>> Olin koulussa hereillä ja siksi en usko pätkääkään näihin geologien ja evolutionistien harhoihin. Te tässä niitä nukkuvia olette. >>>
Tosiasioiden ollessa kyseessä ei kyse ole uskosta, vaan tosiasioiden hyväksymisestä.
Et kykene ymmärtämään sitä, mitä olet koulussa lukenut ja siksipä sinä olet adventisti ja se on erittäin hyvä juttu kaikille.
Minusta siinä ei ole nitään pahaa, ettkä kaikki hörhelöt ja typerykset pakkaavat yhteen lahkoon ja jos se on adventtikirkko, aina parempi.Puhut potaskaa. Ymmärrän täysin ja siksi en sitä hyväksy.
alex.kasi kirjoitti:
Toisin sanoen Bushmannin maailmassa ei ole oikeudenmukaisuutta, ei rakkautta, ei vääryyttä, ei valhetta ... ei mitään muuta kuin materiaalisia toimintoja .. silloinhan Bushmannin ajatuksetkin olisivat vain tulosta jostain konemaisesta processista .. ei hyvää... tai pahaa :) ..
Paljon on kärsitty vilua ja nälkää... sanoo vanha laulukin.. mutta Bushmannin teknokraattisessa maailmassa ei kärsitä sen enempää vilua kuin nälkää .. (ainakaan jos ei sitä kärsitä itse )
Miksi sitten Bushmanni kärsii anti-adventismista ?
alexOn usein kuultu ja täysin perusteeton väite, että eettisyys edellyttäisi uskonnollista uskomista johonkin pyhään kirjoitukseen tai ainakin persoonalliseen Jumalaan.
Mistä ihmeestä tuo sekopäinen ajatus tähänkin hyppäsi?
Sitten alex vielä jatkaa omituista päättelyään siihen, että tieteeseen kunnioittavasti suhtautuvalla ei olisi lainkaan tuntemuksia, kuten vaikkapa vilusta ja nälästä kärsimistä.
Aivan käsittämätön ja tyhjän päällä oleva heitto.
Yhtä hyvin voisi lähteä vääristelemään uskovan olemista eikä se olisi kovin vaikeaakaan. En kuitenkaan nyt lähde siihen.pyh! kirjoitti:
Kyllä puhuvat. Sinä vain et usko, koska se osuu omaa maailmankuvaasi vastaan.
>>> Kyllä puhuvat. Sinä vain et usko, koska se osuu omaa maailmankuvaasi vastaan. >>
No sinun käsityksilläsi ei ole painoarvoa jumalasi vertaa, joten siksi sinä olet tietenvastaisen umpimielisen amerikkalaisen lahkon jäsen.
Jos sinulla olisi ns. "munat", niin sinä tekisit tiedettä ja kaappaisit Nobelit omaan hyllyysi käänteentekevillä teorioilla.
Mutta sinun sanavarastosi koostuu lähinnä lässyti lässytistä, joten Nobelit menee muille henkilöille ja sinä pysyt rahoittamassa umpimieleisen oudon lahkon liikemiehiä, jotta he voivat lennellä yksityiskoneilla juhlasta toiseen.
Sellaista on elämä ja narrit ovat narreja, sekä herrat juhlivat, myös uskonlahkoissa ja sinunlaisiasi tolloja tarvitaan, koska muuten papistolla ei ole rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406