Voiko nainen olla miestä isompi?

jippu2

Tai miten te miehet sen koette, onko teitä ällöttävää jos nainen on painavampi/ isommat reidet ym kun miehellä? En puhu mistään hirveästä pullukasta, vaan normaalista, muodokkaasta ruumiinrakenteesta. Tapailen miestä, joka on aivan kukkakeppi, ja pistää mietityttämään välillä, että kokeeko hän inhottavana sen, että olen häntä ''isompi'', esimerkiksi seksin aikana. Itseäni tämä asia ainakin häiritsee kovasti :/

262

11212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yjvcfrtyyggft

      Usein näkee laihoja miehiä pullukoiden naisten kanssa, mutta tosi harvoin päinvastoin. Itse tosin en isompaa naista ottaisi, tosin itse painan yli sata.

      • ou jee makeeta

        sehän on varallisuuden merkki kun mussukka on pulleampi kuin mies.jos oikein laiha nainen on varmasti varattomampi.en tunne yhtään perhettä jossa laiha nainen ja olisi varakasta sukua.pulleampi on kaunista katsella varsinkin jos tiukat legginsit että ihan häijyä tekee.on ainakin mistä ottaa kiinni.


      • oukki doukki mussuka

        afrikassaki on varallisuuden merkki pulleat tytöt.kuka nyt laihaa ottaa jos on paremmin varustettuja saatavissa.itse en ainakaan laihaa luisevaa katsele,mutta kun on oikein pulleat pyllyt ym etumus jossa on vähän enemmän muhkuraa johan ajatukset karkaa jo tositoimiin.


      • jääyksinrumaläski

      • rahanmerkitysafrikas
        oukki doukki mussuka kirjoitti:

        afrikassaki on varallisuuden merkki pulleat tytöt.kuka nyt laihaa ottaa jos on paremmin varustettuja saatavissa.itse en ainakaan laihaa luisevaa katsele,mutta kun on oikein pulleat pyllyt ym etumus jossa on vähän enemmän muhkuraa johan ajatukset karkaa jo tositoimiin.

        Varallisuudella on "hieman" eri merkitys köyhissä Afrikan valtioissa.

        http://pleieri.blogspot.com/2013/04/kympin-nainen.html esimerkin muodokkuus on tietysti positiivista.


      • Kalevikuuskolme
        jääyksinrumaläski kirjoitti:

        Hienoa, ettet itse isompaa ottaisi!

        http://pleieri.blogspot.com/2013/05/komea-mies-mika-sinussa-on-vialla.html

        Ruman läskin ottajalla on aina jotain PAHASTI VIALLA. Rumien ihavien naisten tulisi olla aina tietysti ilman miestä.

        Mulla oli ennen hyvä kaveri nimeltä Ville oltiin ystäviä useampi vuosi. Se otti ruman lihavan naisen vakavaan suhteeseen ja ite pistin välit poikki Mikan kanssa. Arvostus meni välittömästi. Eli ruma lihava nainen voi myös pilata ystävyyden.


      • laadukastuuletinko
        rahanmerkitysafrikas kirjoitti:

        Varallisuudella on "hieman" eri merkitys köyhissä Afrikan valtioissa.

        http://pleieri.blogspot.com/2013/04/kympin-nainen.html esimerkin muodokkuus on tietysti positiivista.

        Niinpä. Afrikassa (köyhät osat) saa kuka tahansa kumppanin, jos on rikas. Siis olipa kyseessä mies tai nainen.

        Tossa listassa ihana muodokkaita. Sopivat rinnat ja muodokas perä. Ei läskejä eikä tietenkään mitään anorektikkoja. Hieno kokoelma. Kympin suoritus ;)


      • rahanmerkitysafrikas kirjoitti:

        Varallisuudella on "hieman" eri merkitys köyhissä Afrikan valtioissa.

        http://pleieri.blogspot.com/2013/04/kympin-nainen.html esimerkin muodokkuus on tietysti positiivista.

        Nuo linkin takana olevat naiset kuvat on kyllä enemmänkin laihoja ts. hoikkia.

        Aloittaja on normaali suomalainen pullukka, ylipainoa 10-20kg.


      • Elikkä?
        Kalevikuuskolme kirjoitti:

        Mulla oli ennen hyvä kaveri nimeltä Ville oltiin ystäviä useampi vuosi. Se otti ruman lihavan naisen vakavaan suhteeseen ja ite pistin välit poikki Mikan kanssa. Arvostus meni välittömästi. Eli ruma lihava nainen voi myös pilata ystävyyden.

        Kun Ville oli vielä sinkku, hän oli kelpuutettu Kalevin ja Mikan seuraan. Herää kysymys, ovatko Mika ja Kalevi siis homoja? Ja pettikö Ville heidät, ottamalla naisen kumppaniksi?

        Kuuleha sie Kalevikuuskolme, kaikista ei ole niihin hommiin karvaisten miesten kanssa.



      • Kalevikuuskolme
        Elikkä? kirjoitti:

        Kun Ville oli vielä sinkku, hän oli kelpuutettu Kalevin ja Mikan seuraan. Herää kysymys, ovatko Mika ja Kalevi siis homoja? Ja pettikö Ville heidät, ottamalla naisen kumppaniksi?

        Kuuleha sie Kalevikuuskolme, kaikista ei ole niihin hommiin karvaisten miesten kanssa.

        Joo kyllä petti. Etenkin kun se nainen oli niin läski.


      • Dino Rex
        RipsaK kirjoitti:

        Nuo linkin takana olevat naiset kuvat on kyllä enemmänkin laihoja ts. hoikkia.

        Aloittaja on normaali suomalainen pullukka, ylipainoa 10-20kg.

        Sithän se on ihan kamala sotasika


      • Jippu2
        Dino Rex kirjoitti:

        Sithän se on ihan kamala sotasika

        Myönnän myös, että sotasiat kans haisee aina kun ne on niin läskejä :(


      • kalevi`??????
        Kalevikuuskolme kirjoitti:

        Joo kyllä petti. Etenkin kun se nainen oli niin läski.

        Tää kalevi hintti on ihan pihal


      • Hex Rx
        Jippu2 kirjoitti:

        Myönnän myös, että sotasiat kans haisee aina kun ne on niin läskejä :(

        En ymmärrä kans läskeihin kohdistuvaa sairasta fetismiä. Antaa todella väärän kuvan nuorille. Nuo kyseisen linkin naiset taas on hyviä esimerkkiä nuorille naisille.


      • läskitonkamalia!
        Hex Rx kirjoitti:

        En ymmärrä kans läskeihin kohdistuvaa sairasta fetismiä. Antaa todella väärän kuvan nuorille. Nuo kyseisen linkin naiset taas on hyviä esimerkkiä nuorille naisille.

        Olen myös huolestunut. Eihän nyt se mene mitenkään niin, että läski voisi olla viehättävä. Eli kauneudessa on olennaista hyvä kroppa kato vaikka nää kaks videoo ja huomaat eron http://pleieri.blogspot.com/2013/05/lihava-ja-ruma.html tosta


      • rumalihavamiesyksin

      • laaja lihava mies

    • $kyllä+kyllä$

      ei panokoneet ja - kalut sen miehen pitääkin olla pienempi ja kaikkein pienimmällä pippelillä varustettu julkisuuskuvassa filmillä, sellaisia peruskoulukeikkoja että nuoretkin sen naimisen homman ja aikaa sitten (kokemisen mukaan olen asialla)

    • lifemocker

      " onko teitä ällöttävää jos nainen on painavampi/ isommat reidet ym kun miehellä?"

      jos ei nyt MERKITTÄVÄÄ ylipainoa ole ja ihmistä itseäänkin oma olomuoto häiritsee niin miksi ei voisi flipata miehen parempaan elämäntyyliin mukaan ja alkaa itsekkin kuntoilemaan ja syömäänkin terveellisemmin?

      • Jippu2

        Ristiriita on, että mies ei lainkaan liiku tai muutenkaan elä terveellisesti, kun taas itse käyn kuntosalilla säännöllisesti, ja omaan myös lihaksia :D


      • lifemocker
        Jippu2 kirjoitti:

        Ristiriita on, että mies ei lainkaan liiku tai muutenkaan elä terveellisesti, kun taas itse käyn kuntosalilla säännöllisesti, ja omaan myös lihaksia :D

        kyllä sulla varmasti on myös läskiä jos olet isokokoisempi


      • Jippu2
        lifemocker kirjoitti:

        kyllä sulla varmasti on myös läskiä jos olet isokokoisempi

        Tottakai on, en missään nimessä koe että täydellinen vartalo on, mutten pidä itseäni kuitenkaan lihavana, ja kaikki ylimääräinen on asettunut "oikeisiin kohtiin" :D


      • lifemocker
        Jippu2 kirjoitti:

        Tottakai on, en missään nimessä koe että täydellinen vartalo on, mutten pidä itseäni kuitenkaan lihavana, ja kaikki ylimääräinen on asettunut "oikeisiin kohtiin" :D

        miehen naismieltymyksiä ei tiedä kuin mies itse

        itse en ainakaan haluaisi ns "isokokoisempaa" naista itselleni


      • lifelover

        Sanos muuta lifemocker, yhdessä on mukavaa tehdä asioita, myös elämäntapamuutoksia.


      • LÄSKITHUUTELEE
        lifemocker kirjoitti:

        miehen naismieltymyksiä ei tiedä kuin mies itse

        itse en ainakaan haluaisi ns "isokokoisempaa" naista itselleni

        LÄSKI HUUTELEE! OOT VITTU JOKAISESSA KESKUSTELUSSA HAUKKUMASSA MUITA, MUTTA ITTE SINÄ SE LÄSKI OLET


      • licke
        lifemocker kirjoitti:

        miehen naismieltymyksiä ei tiedä kuin mies itse

        itse en ainakaan haluaisi ns "isokokoisempaa" naista itselleni

        Lifemocker puhuu asiaa ja on ehkä yksi Pleieri blogin kirjoittajista?


      • mukavaako?
        lifelover kirjoitti:

        Sanos muuta lifemocker, yhdessä on mukavaa tehdä asioita, myös elämäntapamuutoksia.

        Pleieri blogin Ruma lihavan naisen kanssa ei ole mukava tehdä mitään :(


      • parranajokone&sakset
        lifemocker kirjoitti:

        miehen naismieltymyksiä ei tiedä kuin mies itse

        itse en ainakaan haluaisi ns "isokokoisempaa" naista itselleni

        ja mä en ainakaan haluisi pitkäletti-tytsikundia, phtyi helevati kuin akka jolla pitkä letti yök. Puhumattakaan p....parrasta leuassa (kuin pubic hair), kerrassaan kuvottava miesten muoti.
        Siistimällä sustakin voisi löytyä aito mies.


      • ---
        parranajokone&sakset kirjoitti:

        ja mä en ainakaan haluisi pitkäletti-tytsikundia, phtyi helevati kuin akka jolla pitkä letti yök. Puhumattakaan p....parrasta leuassa (kuin pubic hair), kerrassaan kuvottava miesten muoti.
        Siistimällä sustakin voisi löytyä aito mies.

        Rauhoitu.


      • Nai11
        Jippu2 kirjoitti:

        Tottakai on, en missään nimessä koe että täydellinen vartalo on, mutten pidä itseäni kuitenkaan lihavana, ja kaikki ylimääräinen on asettunut "oikeisiin kohtiin" :D

        Jippu2 : olet Nainen ja siinä se ero rasvaprosaenteissa miehen ja naisen välillä !
        Olet naisena täydellinen, uskoakseni.

        Eläköön siis tuo fyysinen ero , sillä naisten tulee olla "läskisempiä" kuin miesten , estrogeeniensä vuoksi ja voidakseen olla eroottisesti ihania , naisellisia.
        Te omituiset otukset , miehet , jotka haluatte naisellenne kuivan ihaksekkaan vartalon ilman rasvaa ja vihaatte "rasvaisia" naisia - entä jos olettekin piilohomoseksuaaleja?
        Silloin pitää tulla ulos kaapista tai ainakin myöntää olevansa biseksuaali - jolloin transu voisi olla silmälle ja kädelle mieleinen kumppani.
        Ei tarvitse ihmisen peitellä todellista luontoaan! Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja ymmärretään näiden "läskiä vihaavien " miesten todellinen luonne ja seksuaalinen suuntautuminen lämmöllä.


      • Kamala totuus
        lifemocker kirjoitti:

        miehen naismieltymyksiä ei tiedä kuin mies itse

        itse en ainakaan haluaisi ns "isokokoisempaa" naista itselleni

        itse en ainakaan haluaisi ns "isokokoisempaa" naista itselleni

        No mut prkl kun suomalaisista naisista jo yli puolet on näitä "isokokoisempia" sen myöntää jopa Terveyden ja hyvinvoinnin laitos. Suomalaisista naisista yli 50% on virallisesti läskejä ja ei haluttuja.


    • Murheet kullain

      No minulla on vaimo 15 kiloa minua painavampi eli satakiloinen ja juuri sellainen söötti paksureisinen. Minusta oikein hyvä tuollaisena. Muuten olemme saman mittaiset. Ei ainakaan minua ole häirinnyt. Ainut että en voi häntä kanneksia, kun jaksan juuri ja juuri nostaa varpaat lattiasta.

      • sotasika:D

        Hehe. Et selkeestikään oo lukenu Pleieri blogia kun oot sotasian vaimoks ottanu :D

        Siis jos ei vaimoa jaksa kantaa niin ero välittömästi ja sotasika muualle syömään! :)


      • mullo
        sotasika:D kirjoitti:

        Hehe. Et selkeestikään oo lukenu Pleieri blogia kun oot sotasian vaimoks ottanu :D

        Siis jos ei vaimoa jaksa kantaa niin ero välittömästi ja sotasika muualle syömään! :)

        Hei sotasika! Mitäs itseäs morkkaat? Kyllä mies voi ottaa vaimoksi juuri sellaisen josta itse tykkää, ei oikea mies netissä kysele häiriintyneiltä teineiltä minkälaisen naisen hän saa ottaa.
        Kyllä naurattaa tää touhu :)


    • 18+4

      Riippuu miehestä, millainen nainen sytyttää. Toisten mielestä persevä nainen on hyvännäköinen. Jossain se raja läskiydessä menee kuitenkin. Jos vatsalla on roikkuvaa röllykkää, niin silloin voi vähän laihduttaa. Harva mies menettää kiinnostustaan naiseen siksi, että nainen laihduttaa. Toki niitäkin on pieni vähemmistö.

    • hhwk

      Se riippuu oikeastaan ihan miehen koosta, mutta se, että naisella on isommat reidet kuin miehellä ei automaattisesti tarkoita sitä, että naine on lihava tai edes normaalipainon ylärajoilla. Esim. jos mies on tätä luokkaa: http://i.imgur.com/0ODbq.png niin on todellakin ihan luonnollista, että naisella on isommat reidet ja takapuoli. Myös tuosta "lihavammalla" miehellä on helposti sen verran pienet reidet, ettei ole ihmekään jos normaalipainoinen nainen on isompi, varsinkin jos pituutta on suunnilleen saman verran.
      Esimerkkinä: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTipmymyoMXqWpkgFuFDG9dqPK3rAneko-GMAxP8okRT-9jC3N2EA

    • luonnonlaki

      Miesten kuuluu olla hoikkia ja naisten muodokkaita.

    • luonnonlaki

      Miehen kuuluu olla naista paljon isompi. S eon luonnonlaki.

    • Jos omalle kohdalle ajattelee niin tietenki voi olla isompikin, mutta harva nainen mua isompi on. Muodokkuus on tietysti pelkkää plussaa :)

    • 17+15

      Mun mielestä naisen isokokoisuus on isoin turnoff mitä löytyy, hoikka ja siro täytyy olla ja tietenkin itseä 177/88 pienempi..
      Harmi kun niin moni nainen on isokokoinen suomessa, sitten niillä harvoilla hyväkroppaisilla naisilla on supersuuri kysyntä..

      • yx vaan

        Luuletko että sulla miehen ideaalimitat? Heh! Olet lyhyt ja aika painava sentteihisi nähden, jos ei lihasta löydy... :-)


      • 13+7
        yx vaan kirjoitti:

        Luuletko että sulla miehen ideaalimitat? Heh! Olet lyhyt ja aika painava sentteihisi nähden, jos ei lihasta löydy... :-)

        En sanonutkaan missään, että olisi ideaalimitat, mutta kropasta olen saanut naisilta niin paljon kehuja livenä, että toivoisin myös vastapuolen pitävän huolta kropastaan.
        Harvasta asiasta olen itsevarma, mutta kroppa on yksi niistä.


      • 13+7
        13+7 kirjoitti:

        En sanonutkaan missään, että olisi ideaalimitat, mutta kropasta olen saanut naisilta niin paljon kehuja livenä, että toivoisin myös vastapuolen pitävän huolta kropastaan.
        Harvasta asiasta olen itsevarma, mutta kroppa on yksi niistä.

        Niin ja yritän tietty saada ideaalimitat, josta otan mallia ja oppia http://pleieri.blogspot.com/2013/04/ulkonako.html kirjoituksen mukaan.


      • Niinkö? Ai on supersuuri kysyntä? Ja että miten niin päättelet? Tuntuu vain siltä että miehet(kin) ovat aikamoisia nirppanokkia, ettei tavallisen näköinen hoikka nainen kelpaa ulkonäön takia. Kuitenkin miehet itse ovat useinmiten ei-niin-hyväkroppaisia ja -näköisiä.Eikä mua itseäni kiinnosta kundit jotka painaa alle 70 kiloa ja ovat luuta ja nahkaa. Vaikkakaan itsekkään en paina edes 60 kiloa niin kyllä kundissa pitää olla jotain kroppassaan muutakin kuin luut ja nahka, liiallinen ihrakin on ei-niin-sexyä


      • spammityspam

    • blonde;)

      No ei ole hyväkroppasilla kysyntää! Itse 163/57 (entine kilpaurheilija) ja hiljaista on.. 17 15, tuntuu että kaikki miehet ajattelee että olen varattu ja siksi katseita kyllä riittää, mutta siihen se jää! Iske rohkeasti mielestäsi kuumaa naista, luultavasti hän on vapaa..

      Ja JIPPU2, ei ole paha jos olet hieman muodokas, jos olet terveen ja hyvinvoivan näköinen! Miehesi mielestä olet luultavasti seksikäs juuri siksi, että hän tiedostamattaan pitää sinua hedelmällisenä! Olet varmasti juuri tuollaisena ihana ja monen laisen (ja kokoisen) miehen makuun!!

      • lsdmlöm

        "Iske rohkeasti mielestäsi kuumaa naista, luultavasti hän on vapaa.. "

        Tällä neuvolla saa vain turpaansa. Ainakin jos harrastaa iskemistä baareissa.


      • blonde;)

      • blondikas

        Ahaaa ..no no.. pistetääks säpinää ...mistäs sut löytää...


      • blonde;)
        blondikas kirjoitti:

        Ahaaa ..no no.. pistetääks säpinää ...mistäs sut löytää...

        Ostoskeskuksesta. Tuu juttelee ton linkin ohjeiden mukaan ku näet kuuman blondin ja se voin olla minä ;)


      • blondikas
        blonde;) kirjoitti:

        Ostoskeskuksesta. Tuu juttelee ton linkin ohjeiden mukaan ku näet kuuman blondin ja se voin olla minä ;)

        heh heh nii i voit olla.. mut jos haluu just sun kaa nii sit eri jutska


      • Tai sitten...

        Tai sitten näytät niin omahyväiseltä, että miehiä ei kiinnosta. Liika itsevarmuus voi olla huono juttu.


    • Peilistä sen näkee
      • dfhhwe

        Saisi aika paljonkin laihduttaa, mutta kasvoiltaan hän on kieltämättä nätti.


    • candyjei

      Ei naisen reisien suuruus miehen reisiin verrattuna välttämättä heti tarkoita, että puhutaan jostain isoista tytöistä. Tosiaan, jos mies on ihan kukkakeppi niin varmasti nämäkin reidet before-kuvassa ovat isommat kuin miehellä. Kysymys kuului inhottaako miehiä jos nainen on (edes vähän) isompi kuin mies. Kysymys ei kuulunut inhottaako miehiä iso nainen.

      http://24.media.tumblr.com/tumblr_lyqlrozK8r1qeun3do1_500.jpg

    • Jippu2

      En ole siis missään vaiheessa tarkoittanut äärimmäistä lihavuutta, vaan reisien kokoa. Vielä kun pituudelta olen aika lyhyt niin tuntuu että reidet näyttävät suurilta näin lyhyeksi :D

      Tässä olisi havainnollistava kuva, mistä kokoerosta _suunnilleen_ yritän kysyä:


      http://i.perezhilton.com/wp-content/uploads/2011/05/christina-aguilera-boy-toy__oPt.jpg

      • hexaus rx

        Läskit sotasiat jääköön yksin. Älkää sekaantuko noihin läskeihin ämmiin vaan iskekää kuumia naisia Pleieri blogin vinkkien mukaan!


      • hhbvggtyukknvjkk
        hexaus rx kirjoitti:

        Läskit sotasiat jääköön yksin. Älkää sekaantuko noihin läskeihin ämmiin vaan iskekää kuumia naisia Pleieri blogin vinkkien mukaan!

        Hahaha hyvä vitsi


      • hexaus rx
        hhbvggtyukknvjkk kirjoitti:

        Hahaha hyvä vitsi

        Niinpä, läskit sotasiat tosiaan on suuri vitsi kuten noista blogin teksteistä tulee ilmi :D


    • bbw on 10

      Rintava, reitevä ja persevä... niistä on halutut naiset tehty.

      • sopusuhtaisuus

        Niinhän ne täällä itselleen vakuuttelevat - ja antavat peukutuksia kaikille muille samaa mantraa hokeville ylipainoisille.

        Ja tietenkin poistattavat vastakkaiset mielipiteet. Niin äärettömän huono itsetunto heillä on! (Ja jos on vielä tyhmemmästä päästä, ei edes tiedosta sitä. Lässyttää vain ylläpidolle "loukkaavasta sisällöstä".

        Heistä "normaalit heteromiehet" tykkäävät juuri heidänlaisistaan "muodokkaista" naisista. Sori vaan, mutta läski pilaa juuri sen sopusuhtaisen tiimalasivartalon muodon, joka vetoaa esteettisesti heteromieheen. Kyse ei ole ollenkaan siitä, että naisessa on "jotain, mistä ottaa kiinni", kun nuo ulokkeet eivät ole lihavilla kauniit! Päinvastoin, ne ovat monista rumat, jopa vastenmieliset. Tämä ei ole suvaitsemattomuutta, koska esim. minulla ei ole mitään vaikeuksia suvaita lihavia ihmisiä. Lihavat naiset vain EIVÄT vetoa minuun millään tavalla. Pitäisikö?

        Aloittajan ongelmaa en ymmärrä. Miksi hän tarvitsee toisten, tuntemattomien ihmisten mielipiteitä ja makuja asiassa, joka on hänen ja miehensä välinen? Jos mies rakastaa ja pitää juuri aloittajasta ja tämän kropasta ja persoonallisuudesta, mitä ihmeen mielipide- ja makuotantaa hän tarvitsee? Mikä muiden mielipiteen asia suhde edes on?


    • tölkinhenki

      Jippu, tuo taitaa vaivata lähinnä sinua itseäsi. Olet varmasti upea ihan omana itsenäsi, muista se. Jos mies on sinulle oikea, hän rakastaa sinua sellaisena kuin olet. :)

      Mä ja mun mies vaikutetaan aika saman kokoisilta. Mies on todella pieniluinen ja kapoinen. Muakin on pieneksi sanottu. Olen keskimittainen ja bmi 20, mutta mulla on selvästi paksummat reidet kun miehellä, ja meidän hartiat on suurinpiirtein yhtä leveät. Mies sanoo, että tykkäisi minusta ihan yhtä paljon, vaikka painaisin 30 kiloa enemmän ja menettäisin hiukseni ja rintani jne. ja taidan jopa kuvitella, että se puhuu totta. :D

    • "Voiko nainen olla miestä isompi? "

      -Mun nainen ei voi olla mua isompi. Sen pitäisikin kyllä sitten olla melkoinen kolossi..!! XD

      • kyllä voi!


      • spammityspam

    • lisäksi silmänislo

      vähän pullluka ei kätätä ja antaa useammin

    • eikös kysymys ollut

      että jos nainen on normaalikokoinen ja mies hintelää vartalotyyppiä niin onko se omituista. Itse käsitin ainakin niin. Siis puhe ei ollut pullukoista vaan ihan keskikokoisesta naisesta hyvin laihan miehen kanssa. Minusta miehen täytyy olla naista kookkaampi.

    • fdsvcxvcxfds

      Onhan se aika ällöttävää. Kyllä naisen pitää mielestäni olla miestä sirompi.

      • satavarma.

        Minulle riittää, että miehelläni on suurinpiirtein sama IQ kuin minulla, eli ainakin yli 100.
        Liekö monillakaan tämän ketjun kirjoittajilla?
        Epäilen.


      • Pippuria päälle
        satavarma. kirjoitti:

        Minulle riittää, että miehelläni on suurinpiirtein sama IQ kuin minulla, eli ainakin yli 100.
        Liekö monillakaan tämän ketjun kirjoittajilla?
        Epäilen.

        Sama täällä. :D


      • fdsvcxfdsfsdvcx
        satavarma. kirjoitti:

        Minulle riittää, että miehelläni on suurinpiirtein sama IQ kuin minulla, eli ainakin yli 100.
        Liekö monillakaan tämän ketjun kirjoittajilla?
        Epäilen.

        En tiedä ketään, jonka älykkyysosamäärä on 100 tai alle, joten et kovin suuria vaatimuksia aseta.


      • voi voi
        fdsvcxfdsfsdvcx kirjoitti:

        En tiedä ketään, jonka älykkyysosamäärä on 100 tai alle, joten et kovin suuria vaatimuksia aseta.

        Ei tarvitse tietää. Kun tiettyjä tähänkin keskusteluun tulleita miesten kommentteja lukee niin sen arvaa tietämättäkin.

        Olisi muuten kiva tietää minkänäköisiä otuksia nämä "läskeistä sotasioista" ym. puhuvat "miehet" itse ovat. Kun ottaa huomioon että suomalaisista miehistä yli puolet on ylipainoisia niin "läski sotasika" löytyy todennäköisemmin ihan sieltä miespuolisesta päästä.


      • fdxcvvcxfds
        voi voi kirjoitti:

        Ei tarvitse tietää. Kun tiettyjä tähänkin keskusteluun tulleita miesten kommentteja lukee niin sen arvaa tietämättäkin.

        Olisi muuten kiva tietää minkänäköisiä otuksia nämä "läskeistä sotasioista" ym. puhuvat "miehet" itse ovat. Kun ottaa huomioon että suomalaisista miehistä yli puolet on ylipainoisia niin "läski sotasika" löytyy todennäköisemmin ihan sieltä miespuolisesta päästä.

        Voisin arvella kuitenkin, että tällaisia kommentteja kirjoittava ei kovin suurella todennäköisyydella ole itse ainakaan merkittävästi ylipainoinen. Tuo "tilasto" ei siis kovin hyvin päde tässä tilanteessa.


    • puyQDF

      Voi olla ja se on myös erittäin toivottavaa

    • oletteko kenties

      vatipäitä koko sakkikunta???????
      Läski on läskiä ja kurvi on kurvia, siinä on vissi ero!!!!!!!!!!!

    • kale18

      minulla on selvästi isompi nainen
      Eikä se meitä haittaa on mistä ottaa
      kiinni

    • Läskit ällöttäviä!

      Tämähän on ihan yksinkertaista. Mikä on miehesi BMI jaminkä on sinun BMI? Se, jolla BMI on kauempana ihanteellisesta alkakoon hoitaa sen kuntoon.

      Jaksan aina ihmetellä sitä, kun selvästi ylipainoiset, suorastaan läskit, naiset luulevat olevansa normaalipainoisia. Sitten vedetään tiukkoja farkkuja jalkaan ja kuvitellaan, että ollaan "muodokkaita" kun ei ymmärretä sitä, että se vyön yli pursuava läski osuu ekana silmään kuin lommokas treenaamaton takapuoli.

    • lipsutusta

      jotkut miehet tykkää peuhata kun alla tavaraa, ja tosiaan jotkut ihan uikit miehet ja melkein korput tykkää tosi reiluista naisihmisistä.... kai se on mukavaa kun on pehmonen peti alla, ei luihin koske
      kun ei tukehtus toisin päin vaan.

    • Love blinds eyes

      Ite olen aikanaan seurustellut lyhykäisen sekä solakan miehen kanssa. Aluksi tuli kauhea ylemmyyskompleksi hänen kanssa vaan eihän se rakkaus enää kokoa katsoa ;)

      Suhde kaatui sitten muista syistä. Outoa kyllä vuosien jälkeen kun nähtiin niin en enää nähnyt häntä komeana tai haluttavana - liian keppi malli makuuni kun paistatteli auringossa päivää. Syy: keppi tai muodokas voi olla sexy jos hieman kehittää lihaksia. Ei siis tarvitse olla mikään pumppari mutta sellaset piilo lihakset on aina ihanat

    • suolasjano
    • perri73

      "peilistä sen näkee" iihana soomelainen tyttö hieman pyöreä uuh. pus pus.

    • jippu2

      _
      :D

      Otin kuvan todisteeksi: olen yli 100 kiloinen!

      Katsokaa avaukseni.

    • Siiderivalas Paras

      Mitä pullukampi, sitä seksikkäämpi.

    • ....................

      Itse en uhkeita mimmejä pelkää, eikä tässä tapauksessa koolla ole väliä, ja itse lukeudun näihin kukkakeppeihin. Uskoisin, että ongelma on melkolailla sinulla. Meinaat ehkä, että hoikka mies vierelläsi saa uhkeutesi näyttämään liian isolta. Olisiko miehesi edes katsonut sinuun päin, jos hän kokisi kokoeron haitaksi?

    • ------

      Sen kus laihdutat, jos se niin kovin häiritsee.
      Ihminen on ihminen, ei pelkkää luuta ja läskiä.
      Joka ei näe ihmstä, on arvoton itse, oli sitten kuin laiha tai lihava.

    • nainen4

      Ei ole todellakaan mitään väliä sillä, että sinä olet isompi. Parisuhteessa kaikki muu on tärkeämpää. Itse olen isokokoinen ja aina seurustekkyút ns. normaalipainoisten miesten kanssa eikä ongelmia ole ollut.

    • reili mies

      kyllä voi olen itse reilu 65.kg ja vaimoni on yli satakilonen eikä se mua haittaa ollan oltu kohta 8.vuotta naimisissa ja vaimo on 11.v vanhempi kiva on mistä kiinni ottaa olen ylpeä vaimostani

    • mommate
    • Kukko_ukko

      Minua (174/80) taas ällöttää enemmän se että nainen on langanlaiha ja luut kolisevat ja törröttävät ihon läpi. Tällaisella naiskeholla on lisäksi yleensä pienet rinnat, jos rintoja ollenkaan. Sekö on nykyään miesten kauneusihanne? Moni normaalipainoinenkin nainen pitää itseään läskinä ja alkaa laihduttamaan, tässä vaiheessa yleensä myös tissit pienenevät. Pieni pyöreys on plussaa, kunhan se ei mene överiksi.

      Se minua hoikahkoa miestä ihmetyttää, miksi isommat naiset yrittävät useammin kuin hoikat lähestyä iskuyritysmielessä.

      • Kakka_ukki

      • Olen miettinyt tota ihan samaa ja tullut siihen tulokseen että isot naiset lähestyy hoikkia miehiä varmaan sen takia kun ovat ylipainosia eikä kukaan mies kiinnostu sen takia heistä joten he yrittää sen takia saada kenet vaan,itellekin on pari kertaa käynyt noin ja aina oon kieltäytynyt


    • Tutks

      Muistaakseni jossain oli vasta joku "luotettava" tutkimus, joka paljasti että stressaantuneet miehet tykkäävät lihavista naisista.

    • Leveää on ja paksua

      Naisethan ovat kyllä todella isoja leveyssuuntaan verrattuna miehiään.

      Joskus mietin, että miksi komea mies ottaa selalisen lihavan, jopa ruman puolison itselleen.

      Suurin osahan naisista lakaa suomessa näyttää amerikkalaista tasoa eli syövät vain roskaruokaa ja eivä tosaa valmistaa edes sitä itse.

      Luulen, että mie usein valitsee ruman naisen, jotta voi sitten pettää häntä kun ei viitsi katsella hänen ulkomuotojaan ja lihavuuttaan.

    • loistavaa isot

      Itse olen iso mies 190 ja 100,Minä kyllä katson sillä silmällä kun näen isokokoisen
      naisen.Minulla ainakin on silmää pitkään ja muodokkaaseen naiseen.Toinen juttu
      jos esim vatsa alkaa roikkumaan jalkojen välissä,menee kyllä sitten ohi nopeasti.

    • Joasdasd

      Itse olen huomannut tukevissa, pyöreissä, rehevissä naisissa että heidän hien eritys ja hajunsa on paljon voimakkaampi kun norm.vartaloisissa mikä on sangen oksettavaa ja ärsyttävää..Lisäksi heillä tulee röyhtäyksiä ja henki haisee... oO.

      Koittakaa nyt pitää huolenna siitä vartalostanne! Älkää päästäkö itseänne haiseviksi kemikaalitehtaiksi.

      M86

      • Hex rx

        niinpä luitko ton pleieri blogin ruma lihava nainen kirjotuksen ku tuli toi haju vaa siit mielee :D


    • hyiheleveetos

      Miten on mahdollista, että ruma, lihava, vanha ja karvainen suomalainen nainen voi saada miehen patukan kovaksi? Mistä johtuen kyseiset naiset eivät tarvitse pitkiä ohjeita, jossa neuvotaan miten ruma, poikatukkainen, tatuoitu, karvainen, Hesburger majoneesille ja tupakalle löyhkäävä lihava nainen saa miehen makuuhuoneen puolelle viettämään laatuaikaa hänen kanssaan veloituksetta? (http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html)

      • naakrattaa

        Miksi sinä sillä päätäsi vaivaat, tapetoi vaan seiniäsi playboykuvilla ja käännä katse poispäin jos etoo. Olet itsekin varmasti varsinainen mr maailma, ettei huolta huomisesta.


      • hyiheleveetos
        naakrattaa kirjoitti:

        Miksi sinä sillä päätäsi vaivaat, tapetoi vaan seiniäsi playboykuvilla ja käännä katse poispäin jos etoo. Olet itsekin varmasti varsinainen mr maailma, ettei huolta huomisesta.

        Niin olenkin. Luen Pleieri blogia ja sovellan sen vinkkejä

        http://pleieri.blogspot.com/2013/04/ulkonako.html

        kirjoituksen oppien mukaan.

        Sänkyyn saan säännöllisesti

        http://pleieri.blogspot.com/2013/05/bemaritytto.html sekä http://pleieri.blogspot.com/2013/04/kympin-nainen.html tyylisiä naisia.

        Hyvä, että tiesit mistä on kyse ;)


      • masku1970

      • hyiheleveetos
        masku1970 kirjoitti:

        sairasta :/

        Ruma lihava nainen kuvan tapaukset on tosiaan sairasta :/ ja kamalaa katsottavaa

        Onneksi monet naiset yrittää päästä kyseisten linkkien naisten näköisiksi, joten älä murehdi!


      • naakrattaa lisää
        hyiheleveetos kirjoitti:

        Niin olenkin. Luen Pleieri blogia ja sovellan sen vinkkejä

        http://pleieri.blogspot.com/2013/04/ulkonako.html

        kirjoituksen oppien mukaan.

        Sänkyyn saan säännöllisesti

        http://pleieri.blogspot.com/2013/05/bemaritytto.html sekä http://pleieri.blogspot.com/2013/04/kympin-nainen.html tyylisiä naisia.

        Hyvä, että tiesit mistä on kyse ;)

        Tämä on selvästikin kotisivusi, ja tuossa keskimmäisenä sinun ja rakkaimpasi otos.
        http://www.egorazzi.mobi/2010/06/page/3/

        Onnea onnellenne, elämä varmasti on täydellistä.


    • ämmi79

      Mies itse päättää sen, mistä hän tykkää. Jos teillä makuukamarissa on sutinaa ja vietätte aikaa yhdessä, niin voit olla varma että hän haluaa juuri sinua eikä välitä muiden mielipiteistä. Ei sinunkaan niistä mielipiteistä tule välittää eikä kysellä mistä "kaikki tykkää" kun kaikilla ei ole sama maku lainkaan, vaan olla tyytyväinen kun hän tykkää juuri sinusta noin paljon. Jos mies alkaa esittämään kritiikkiä esmes ettei vaatteesi (eli sinä niiden sisällä) näytä hyvältä ja luennoimaan laihdutuksen hyvistä puolista muka terveyttäsi ajatellen, niin voit olla varma että joku mättää ja hänet pitää jättää (lue, mun ex).
      Toki sinun kannattaa ajatella pukeutua niin hyvin kuin voit ja ajatella terveyttäsi, mutta ei hän ole siinä mikään päällepäsmäri "kulta olet pullukka"-tapaan, sairasta. Jos hän osaa tukea sinua, se on eri asia koska sinä päätät mitä haluat itsellesi tehdä, ei hän.

      • Nounounou11!

      • japi83suomi
        Nounounou11! kirjoitti:

        Noup. Kyseinen mies on mitä todennäköisemmin http://pleieri.blogspot.com/2013/05/komea-mies-mika-sinussa-on-vialla.html tyylinen tapaus.

        just näi


    • olkoon näin

      Jos se häiritsee sinua, ongelma on sinun. Jos se häiritsee miestä, ongelma on hänen. Ratkaisun tekee kukin ihan itse, ei sitä täällä kannata kysellä... saa vain haukkuja ja loukkauksia.

    • ihan normaalia

      On oikeastaan aika luonnollista että nainen painaa enemmän kuin mies, se on ihan biologiaa että naisilla on keskimäärin korkeampi rasvaprosentti kuin miehellä.

      Ja sitten toki on miesten ja naisten ruumiinrakenne. Naiset on vaan pyöreämpiä muodoiltaan kuin miehet. Eikä siinä nyt ole mitään outoa. Musta olisi paljon oudompaa jos mies olisi pyöreämpi kuin nainen.

    • miehen kommentti

      Riippuu vähän siitä mitä pidät normaalin muodokkaana. Jos painat vaikka 80 kiloa olet todennäköisesti lihava. Ei kaikkia miehiä kuitenkaan naisen läskit haittaa.

      • möönstereeita

        Ne on niitä luusereita, jotka ei oo oppinu Pleieri blogin oppeja.


      • masku1970

        painan 94 kg enkä ole lihava vaan muodokas ja lihaksikas rintava nainen jolla on timmi peppu ja sievät sääret . katseita kerään ja saan ehdotuksia tämän tästä tanssipaikoilla t. tanssityttö :)


      • hyvä vitsi
        möönstereeita kirjoitti:

        Ne on niitä luusereita, jotka ei oo oppinu Pleieri blogin oppeja.

        Pleiri blogi on nyt jonkun säälittävän häviäjän tekemä kuvitelma... Jota joku yksittäinen tyyppi tänne nyt useaan kertaan linkittää trollailumielessä!


      • hjuva vitsi
        hyvä vitsi kirjoitti:

        Pleiri blogi on nyt jonkun säälittävän häviäjän tekemä kuvitelma... Jota joku yksittäinen tyyppi tänne nyt useaan kertaan linkittää trollailumielessä!

        Kuvitelma mistä? Sehän on Suomen paras naisten iskemiseen keskittyvä blogi.


      • hyvä vitsi
        hjuva vitsi kirjoitti:

        Kuvitelma mistä? Sehän on Suomen paras naisten iskemiseen keskittyvä blogi.

        joo, ja lehmät lentää!

        Ei kai nyt kukaan ota niitä pleijeriblogin juttuja, jotka vaikuttaa olevan jonkun puberteettipojan aivopieruja, tosissaan?

        Jos haluaa oppia jotain naisista ja niiden iskemisestä, niin kannattaa kysellä jostain ihan muualta...


      • Hex rx
        hyvä vitsi kirjoitti:

        joo, ja lehmät lentää!

        Ei kai nyt kukaan ota niitä pleijeriblogin juttuja, jotka vaikuttaa olevan jonkun puberteettipojan aivopieruja, tosissaan?

        Jos haluaa oppia jotain naisista ja niiden iskemisestä, niin kannattaa kysellä jostain ihan muualta...

        Siellähän on kaikki olennainen tieto. Oletko mahdollisesti ruma lihava nainen?

        http://pleieri.blogspot.com/2013/04/ulkonako.html
        http://pleieri.blogspot.com/2013/04/kylla-ei-ja-ehka-naiset.html
        http://pleieri.blogspot.com/2013/04/miten-tietaa-helposti-haluaako-nainen.html
        http://pleieri.blogspot.com/2013/04/miehet-riskinottajina.html
        http://pleieri.blogspot.com/2013/05/rentona-olemisen-tarkeydesta.html
        http://pleieri.blogspot.com/2013/05/torjunta-kuuluu-pelin-henkeen.html

        Kaikki 100% asiaa ja paikkansa pitävää. Parempaa iskemistä ja viettelyä olevaa tietoa ei ole missään.


    • masku1970

      Terveellä itsetunnolla varustettu nainen ei moisesta välitä . Kumppani hyväksyy toisen sellaisena kuin on eikä välttämättä katso edes ulkomuotoa . Jotkut miehet vaan tykkäävät että naisessa on muotoja eikä ole kukkakeppi lauta. Anna palaa ja nauti menosta , kukkakepit ei sellaista saa t. toinen muodokas nainen joka saa seksiä milloin vain vaikka sinkku .

      • Shark Mac

        kyllä tollasen sota sian ku tos pleieri blogis o ni panoo voi lähtee mut ei saa miestä suhteesee ellei o total loser


    • Kukatkukkikoon

      Hyvä Olkoon näin. Just niin, yhtään ei haittaa jos näen eriparisia pareja. Olen hyvilläni jos pärjäävät yhdessä. Oma kumaappanuussuhde on Päivänsäde ja Menninkäinen, ollaan talsittu pimeässä ja valossa yli 10 vuotta.

    • göyhä..

      jos se on rikas ja löysäkätinen rahoistaan niin siitä vaan, ei väliä kun on hilloo..

    • niin?

      Tuossa on siis kyse että mies on hivenen alipainoinen. Onko syömishäiriö vai miksi mennyt laihaan kuntoon? Ehkä se ei haittaa kumpaakaan.

    • Mulle sillä on merkitystä että en halua itseäni isompaa naista,sais hävetä julkisilla paikoilla ja sukulaisten kohdalla ja lisäksi se on ällöttävän näköstä jos mies on laiha ja nainen ylipainonen..yök,ei ikinä mulle sellasta

      • Kulli Ojala

        Just näin. Katoitko ton Pleieri blogin Ruma lihava nainen kirjotuksen kuvan? Itellä lensi oksennus hyi heleveetti.


      • 20+3

        Muuten samaa mieltä, mutta en tuossa tilanteessa miettisi mitä muut ajattelee. Itseä ei vain viehätä isot naiset yhtään ja kun on omaan kroppaansa panostanut salitreenillä niin jonkunnäköistä vaivannäköä ulkonäön suhteen toivoisi myös vastapuolelta.
        Sääliksi käy sellaisia miehiä jotka tyytyvät lihavaan naiseen. Tuollainen tilanne on väärin ellei ole kyse lihavuusfetissistä.


      • lihavanainenonruma
        20+3 kirjoitti:

        Muuten samaa mieltä, mutta en tuossa tilanteessa miettisi mitä muut ajattelee. Itseä ei vain viehätä isot naiset yhtään ja kun on omaan kroppaansa panostanut salitreenillä niin jonkunnäköistä vaivannäköä ulkonäön suhteen toivoisi myös vastapuolelta.
        Sääliksi käy sellaisia miehiä jotka tyytyvät lihavaan naiseen. Tuollainen tilanne on väärin ellei ole kyse lihavuusfetissistä.

        Juuri näin. http://pleieri.blogspot.com/2013/05/komea-mies-mika-sinussa-on-vialla.html Komeassa miehessä on jotain vialla, jos hän tyytyy lihavaan naiseen!


      • pitkä&muodokas
        20+3 kirjoitti:

        Muuten samaa mieltä, mutta en tuossa tilanteessa miettisi mitä muut ajattelee. Itseä ei vain viehätä isot naiset yhtään ja kun on omaan kroppaansa panostanut salitreenillä niin jonkunnäköistä vaivannäköä ulkonäön suhteen toivoisi myös vastapuolelta.
        Sääliksi käy sellaisia miehiä jotka tyytyvät lihavaan naiseen. Tuollainen tilanne on väärin ellei ole kyse lihavuusfetissistä.

        Minä en pidä rimpula miehistä. Eli miehessä saa olla massaa. Esim. lattaperse on todellinen turn-off.


      • Amaaazonin jungle
        pitkä&muodokas kirjoitti:

        Minä en pidä rimpula miehistä. Eli miehessä saa olla massaa. Esim. lattaperse on todellinen turn-off.

        "pitkä&muodokas"


        kuullostaa sille, että mikäli et ole ns. luonnonoikku, olet myös melko lailla omahyväinen.

        sillä tavanomaisesti tuolla luonnehdinnalla henkilö jättää kertomatta, että saattaa olla myöskin amatsoni :-)


      • malla18

        Voi sua "ujomies85" , sitä huono itsetunto teettää...


      • pitkä&muodokas
        Amaaazonin jungle kirjoitti:

        "pitkä&muodokas"


        kuullostaa sille, että mikäli et ole ns. luonnonoikku, olet myös melko lailla omahyväinen.

        sillä tavanomaisesti tuolla luonnehdinnalla henkilö jättää kertomatta, että saattaa olla myöskin amatsoni :-)

        178/80


      • pitkä&muodokas
        pitkä&muodokas kirjoitti:

        178/80

        Millä perusteella olen omahyväinen??????


      • malla18 kirjoitti:

        Voi sua "ujomies85" , sitä huono itsetunto teettää...

        oot oikeassa sitä se todella teettää,mulla huono itseluottamus ja oon vähän ujokin ja jos tietäisit mitä saan kestää ja kärsiä sen takia,ei ole helppoa ei todellakaan.


    • Pituudella ei väliä

      Minun isomummoni ja isovaarini olivat todella epäsuhtainen pari, vaari "kukkakeppi" ja mummo muodokas pitkä nainen, että perhepotretteihin koko poppoo sijoitettiin istumaan taikka vaarin jalkojen alla oli melkoinen koroke. Seksi heiltä lienee sujunut varsin hyvin, sillä lapsiakin oli kymmenen...
      Sitä en ole koskaan kuullut, että miten he olivat tutustuneet, mutta jotenkin uskon rationaalisen puolison etsinnän tulokseksi heidän suhteensa, vaikkakin tulos oli onnellinen.

    • peterbild1

      itse olen noin100kg mies pieni määrä on lihaksiakin kertynyt, kyllä mulle kelpaa rehevä nainen paksuilla reisillä pyöreillä pohkeilla ja muhkeella perällä varustettuna.

    • j444

      Ihminen on terveen näkönen kun on "hyvin syönyt." Reittä saa olla ja vähän pullukat posket. Mutta rajansa kaikella. Sillon alkaa häiritsemään, kun vatsa pömppää kaiken edelle ja käsivarret alkaa olla tosi pulleat. Laihuus tekee sairaan näköiseksi ja vanhentaa.

    • sepe2o0

      Sammakoella kansa sama vika: se isompi kurnuttaja on alla ja sekös se vasta
      sille pikku ukolle on mukavata maejin laskussa: suapj röhnöttee sen lihavan akkasammakon selässä!

    • special74

      Jos asia itseäsi häiritsee, laihduta hieman ja treenaa. Kukaan ei voi täällä kertoa onko vai ei? Kun olet itseesi tyytyväinen, et ajattele edes tuollaista asiaa.

    • Ellu BMI 34

      "Tai miten te miehet sen koette, onko teitä ällöttävää jos nainen on painavampi/ isommat reidet ym kun miehellä? En puhu mistään hirveästä pullukasta, vaan normaalista, muodokkaasta ruumiinrakenteesta. Tapailen miestä, joka on aivan kukkakeppi, ja pistää mietityttämään välillä, että kokeeko hän inhottavana sen, että olen häntä ''isompi'', esimerkiksi seksin aikana. Itseäni tämä asia ainakin häiritsee kovasti :/ "

      se on se keskinkertaistamisen biologinen tarkoitus:

      lyhyellä pitkä

      punkerolla keppi

      vaalealla tumma

      rikkaalla köyhä

      älykkäällä tyhmä

      takakireelllä rento

      tylsällä sosiaalinen

      nasse-sedällä ransu-täti

    • osta tyrävyön uusin

      " Itseäni tämä asia ainakin häiritsee kovasti :/ "


      ei selvästikkään häiritse :-)


      heh

    • mallu7

      Hyvä Ellu , kiitos!
      Mikä naisia vaivaa ???
      Lisää hyvää itsetuntoa kehiin ja sassiin!
      Aloittaja : kanna itsesi ilolla ja olet upea!
      Miksi miehellä ei voisi olla kapeammat reidet kuin sinulla- mitä P:tä se kenellekään muulle kuuluu?
      Suomalaiset me aina kysellään : mitä minusta/meistä ajattelet ?
      Ei voisi vähemmän kiinnostaa - menkää , olkaa toisillenne lempeät ja nauttikaa elämästä ja olkaa ylpeitä toinen toisistanne !
      Täällä palstalla ei noita kannata kysellä.

    • jeee.

      itekin seukkasin joskus hieman pulleroisen tytön kanssa. ei siis mikään ylipainoinen mutta muotoja oli, ja tuli varmaan esille kun itse olen hoikka mies.
      itse en välittänyt, ihanaa kun naisella on muotoja. en tarkoita nyt sellaisia sairaanloisen lihavia.

    • urosjippu47

      Kun halaa isoa naista, on kuin olisi saanut elämältä enemmän kuin ansaitsee:))). Ei haittaa yhtään, jos se "muodokkuus" on ns hyvää muodokkuutta, joka ei ole kasaantunut vatsaan, reisiin tai persauksiin.

    • Sirok

      Monasti nainen on se isompi parisuhteessa, toki se hymyilyttää; vaimohan syö kaikki ruuat jne. Itse ole 155 ja sirokokoinen, mieheni on 30 cm pidempi ja varsin roteva. Kun kattelet ympärilles huomaat että harvemmin hoikka ja kaunis nainen on ruman ja lihavan meihen kanssa, toisn päin kyllä toimii. Miehet eivät ole niin ulkonäkökeskeisiä.

    • läskitummuuuuu

      mulle kelpaa sekä että ;) paras on jos saan molempia yhtä aikaan!

      • hohoijakuts

        ihme stooria täällä jälleen..ihmettelen alkuperäsen heittoa...mitä v....hän välittää muiden mielipiteistä....


      • läskitummuuuuu

        Nii ja meikä poika laittaaki ämmii kimpas usei ku hoitelen niit Pleieri blogi neuvoil. :D


    • Levee takamus

      Hui kauheeta kun miehet on nykyään ulkonäkökeskeisiä! Vaikka olis muuten kiva nainen, niin hyihyi jos on "läski" ja ei semmosta huolita. Ei sillä pelkällä ulkonäöllä vaan pitkälle pötkitä suhteessa.

      Onneksi on tuo oma mies, joka tykkää mun leveästä takamuksesta ja on jopa huolissaan jos se alkaa kuntoilun takia kapenemaan. Yksin taitaisin jäädä noilla nykyisillä ulkonäkökriteereillä, jos yhtäkkiä sinkuksi joutuisin :/

      • läskiantti.

        Sinäkin haluat kuitenkin vaan tollasen Pleieri blogin tapasen huippu miehen ;-(


    • voi erkki

      Mun mielestä on merkitystä vain sillä rakastaako ihmistä sellaisena kuin hän on. Silloin ei ole mitään väliä minkä näköisen tyypin kanssa seurustelee. Ja jos ois jotain ongelmaa sen suhteen nii kyllä se suhde ois jo orastanu koska jos ei tykkää jostain miltä toinen näyttää niin tulee yhdessäolo olemaan vaikeaa.

    • Jos nyt puhutaan kuitenkin suht "normaalin" kokoisista ihmisistä, niin tämähän on vain itsetuntokysymys. Eipä sillä oikeasti ole väliä, jos nainen on 10 senttiä pidempi tai painaa jonkin verran enemmän.

      Tämä tietysti sillä edellytyksellä, että tuo mainitsemani itsetunto on kohdillaan. Voin kertoa sinulle, ettei se ole kohdillaan, jos nainen ei voi olla miestä pidempi tai painavampi.... :o)

    • tyu567

      Voi, mutta pullukka mies ja laiha nainen? Enpä tiedä yhtään tapausta lähipiiristä että olisi näin päin.

    • Sienitär

      Minusta on kiinnostunut mies, joka on oikea kukkakeppi. Minua sellaiset neljä senttimetriä pidempi, mutta käytännössä näytämme saman pituisilta. Tunnen kieltämättä itseni valtavaksi miehen rinnalla (enkä todellakaan ole lihava, vaan normaalipainoinen), sillä lantiota ja reittä löytyy. Hänen luustonsa on paljon sirompi kuin omani.

      • Runksu

        Paljonkos" sitä painoa sinulla on ? ja paljonko pituutta ? Kiitos jospa vastaat :))


      • Sienitär
        Runksu kirjoitti:

        Paljonkos" sitä painoa sinulla on ? ja paljonko pituutta ? Kiitos jospa vastaat :))

        Huimat 165 cm ja 53kg.


    • PlusNainen

      Mun mies on jonkin verran mua ns. pienempi. Pituutta hällä on 170cm ja mulla 162cm. Ja painoa mulla enempi. Mulla on isompi perse, paksummat reidet, paksummat käsivarret, enempi massua ja oon muutenkin miestäni hieman isoluisempi. Eikä mua, tai miestä haittaa ollenkaan. Mies jaksaa kehua todella usein mun ulkonäköäni ja on sanonut että kyllä naisella täytyy persettä, tissiä ja muotoja olla. Paljon puristelee mun rintoja ja persettä.

      Mun suvusta melkein jokaisella mun siskolla on pitemmät ja hoikemmat tai normivartaloiset miehet ja itse meijän suvun naiset ollaan pyöreämpiä. Yks siskoista on pitkä ja hoikahko.

      Ei sillä ole mitään väliä kumpi on isompi. Ainakaan mun mielestä. On paljon miehiä, jotka tykkää isoista/pyöreistä naisista. Kaikkea sitä naiset ajatteleeki! Ole aloittaja vaan sinut ittesi kanssa, eläkä häpeä tai mieti mitä muut ajattelee tai mitä tää mies ajattelee. Ei hän sua tapailisi jos häntä haittaisi sun isokokoisuutesi.

      • läskioleyksinjo!

      • Mene hoitoon vajakki
        läskioleyksinjo! kirjoitti:

        Tapailee miehet itseään paljon surkeampia naisia ja tässä syy http://pleieri.blogspot.com/2013/05/komea-mies-mika-sinussa-on-vialla.html

        Mikä ihme sinuakin vaivaa? Oletko tyhmyyden lisäksi myös päästäsi sekaisin? Lopeta nyt v*ttu tuon teinipelleblogin massapostaaminen, kun se ei ketään kiinnosta.

        Saatte te uhoavat amispellet ihan keskenänne pyöriä siellä ja luulla olevanne jotain naisten unelmia. Todellisuudessahan ne ovat naiset jotka noin **tun tyhmiä tyyppejä vedättävät miten haluavat.


      • Shark Mac
        Mene hoitoon vajakki kirjoitti:

        Mikä ihme sinuakin vaivaa? Oletko tyhmyyden lisäksi myös päästäsi sekaisin? Lopeta nyt v*ttu tuon teinipelleblogin massapostaaminen, kun se ei ketään kiinnosta.

        Saatte te uhoavat amispellet ihan keskenänne pyöriä siellä ja luulla olevanne jotain naisten unelmia. Todellisuudessahan ne ovat naiset jotka noin **tun tyhmiä tyyppejä vedättävät miten haluavat.

        Totuus tietysti harmittaa lihavia naisia. Lihavat naiset ovat tietysti päästään hieman sekaisin koska ovat itsensä niin läskeiksi syöneet.

        Vedätys on tietysti tyhmää. Pleieri blogi onneksi neuvoo rehellisiä iskemismenetelmiä, joissa ei käytetä huijausta tai manipulointia.


    • man cock

      Kriteerit joilla valitsen naisen.
      1. Ei saa olla lihava.
      Muilla asioilla ei niin väliä. Eli teen valinnan naisen koon kannalta. Ja baarissa lihavat yrittää iskeä koska lihavat on pääasiassa sinkkuja. Kymmenille naisillle sanonut että en ole kiinnostunut enkä ole ettimässä ketään vaikka laihan naisen ottaisin heti. Kerran harrastanut selluliittiperäsen akan kaa seksiä, oli kivaa mutta näin jälkeenpäin oksettaa semmosen löllön päällä olla tai alla. Mielummin olen sinkkuna vanhaks asti kun rupeisin viemään lihavaa näytille sukulaisille, ja kun suvussa on laihoja kauniita yms.....

      Lihavan naisen korvassa tää voi tuntua aika karulta ja loukkaavalta mutta näin minä ajattelen ja pidän päätöksestäni kiinni.

      • läskioleyksinjo!

        Kiitos rehellisestä vastauksesta man cock!

        Samoin naiset tuomitsevat miehiä ulkonäön perusteella. Kuinka hyvän käy kaupaksi 150cm, kaljuuntunut, akneihoinen, hörökorvainen mies, harvat hampaat, ruma parta, kierot silmät?

        Ulkonäöllä on merkitystä ja ruma lihava nainen saa olla yksin kuten Pleieri blogissa kirjoitetaan myöskin. Korjaa perusasiasi ruma lihava nainen.


    • mies_vm_rmk

      Eise naisen pituus nyt sinänsä mikään ongelma ole. Mutta joo kyllä se häiritsee ja vähän häiritsee myös jos nainen on pidempi kuin minä. Itse olen 185cm joten siis ei ole kovinkaan yleistä että nainen olisi minua pidempi. En tiedä, tuskin mun miehisyys kestäisi seurustella pidemmän naisen kanssa.

      • löysätoosa?

        Nainen harvemmin huolii edes itseään lyhyempää miestä

        Edustava ulkonäkö on äärimmäisen tärkeää miehille, jotka haluavat olla menestyviä naistenmiehiä. Hyvä ulkonäkö on paljon tärkeämpää kuin pätevästi puhuminen. Jos olet muun muassa lyhyempi kuin nainen yleisesti ottaen mahdollisuutesi ovat olemattoman pienet. Vaikka naiset tuomitsevat miehen hänen lyhyytensä takia.. Naiset ottavat kuitenkin pahasta heidän poikatukkansa arvostelun vaikka on selkeää, että suurin osa miehistä pitää pitkiä hiuksia viehättävämpänä ja naisellisempana kuin lyhyttä poikatukkaa.

        (lähde http://pleieri.blogspot.com/2013/04/ulkonako.html)


      • alödsaoidoid
        löysätoosa? kirjoitti:

        Nainen harvemmin huolii edes itseään lyhyempää miestä

        Edustava ulkonäkö on äärimmäisen tärkeää miehille, jotka haluavat olla menestyviä naistenmiehiä. Hyvä ulkonäkö on paljon tärkeämpää kuin pätevästi puhuminen. Jos olet muun muassa lyhyempi kuin nainen yleisesti ottaen mahdollisuutesi ovat olemattoman pienet. Vaikka naiset tuomitsevat miehen hänen lyhyytensä takia.. Naiset ottavat kuitenkin pahasta heidän poikatukkansa arvostelun vaikka on selkeää, että suurin osa miehistä pitää pitkiä hiuksia viehättävämpänä ja naisellisempana kuin lyhyttä poikatukkaa.

        (lähde http://pleieri.blogspot.com/2013/04/ulkonako.html)

        Minulle kelpaa kyllä sopivan muodokas nainen
        mutta ei missään nimessä lihava nainen..anteeks vain.
        t.mies29w


    • ..........

      Ei tähän voi oikein muuta todeta kuin, että ei vittu teillä on kyllä tyhmät ongelmat, jos suhteen suurin ongelma on ainoastaan se että nainen on miestä painavampi.

      • suuri nainen

        Suuri ongelma koska nainen on liian suuri.


    • Triatlonisti3

      Se nyt vähän riippuu, ei minua nyt häiritse muodot tai iso koko jos ylipainoa ei ole pituuteen nähden sairaalloisen paljon. Lievä ylipaino ei häiritse minua. Mielestäni aikuisuuteen kuuluu se, että sietää ainakin jonkin verran puutteita muissa ihmisissä.

      Itse olen luonnostani aika isokokoinen mies ja painoa kertyy helposti, mutta vuosikausien maraton ja triathlon harrastus on tehnyt minusta ns. posket lommolla hoikan. Minulle ruokailu on funktionaalinen tapahtuma, joka mahdollistaa harrastukseni ja terveyteni ylläpitämisen. Ruokailu ei ole minulle nautinto tapahtuma, jossa herkutellaan parantaakseen mielialaa ylipainoisena.

      Ei minua häiritse puolisoni paino kunhan häntäkään ei häiritse kurinalainen urheiluharrastukseni, joka pakottaa olemaan kurinalainen myös ruokailun suhteen. Toki herkuttelen, mutta sellaiset ns. pulla, lettu, pannari, karkkipäivät tapahtuvat perheessäni vain muutaman kerran vuodessa. Joulu ja juhannus ovat ainoat päivät, jolloin herkuttelen. Lisäksi suunnittelen ruokailuni ja jokaisen ateriani ja suupalani tarkkaan.

      Siitä ei tietenkään tule mitään jos puolisoni ei ymmärrä sitä, että harrastukseni ei ole vain harrastus vaan myös elämäntapa. Kun kieltää itseltään sen, että ei hae nautintoja ruuasta jää enemmän energiaa hakea nautintoja muista asioista elämässä.

      • Paleomies

        Itse syön alkuperäisen ruokavalion mukaan http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruokavalio.html ja ainakin nautin ruokailusta. Terveellinen ruoka on ihan hyvää kunhan syö kyseisen linkin ohjeiden mukaan. Samalla kroppa kiittää ja on sitten seksuaalista intoa myös olettaen, että nainen ei ole läski. Kuka nyt läskiä haluaisi :D


      • Triatlonisti3
        Paleomies kirjoitti:

        Itse syön alkuperäisen ruokavalion mukaan http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruokavalio.html ja ainakin nautin ruokailusta. Terveellinen ruoka on ihan hyvää kunhan syö kyseisen linkin ohjeiden mukaan. Samalla kroppa kiittää ja on sitten seksuaalista intoa myös olettaen, että nainen ei ole läski. Kuka nyt läskiä haluaisi :D

        Se on kyllä totta mitä tuossa artikkelissa sanotaan jos ei syö rasvoja tarpeeksi seksihalut helposti katoavat kokonaan, koska keho tarvitsee rasvoja ja kolestrolia voidakseen tuottaa testosteronia ja muita seksuaalisiin kykyihin vaikuttavia hormooneita. Ylipaino kadottaa myös seksuaalisia kykyjä, koska ylipaino vähentää myös testosteronin tuotantoa miehillä. Lähes kaikki miehet joiden olen havainnut valittavan alhaista seksuaalista kyvykkyyttä ovat ylipainoisia tai eivät saa ravinnostaan tarpeeksi rasvoja tai sinkkiä.

        Kyllä minä syön hyvin ei tämä mitään pelkkää raakojen kasvisten pureskelua ole ns. makuasioissa iso osa on kiinni siitä mihin on itsensä totuttanut. Jos on jäänyt koukkuun roskaruokaan. Vaaleaa viljaa, sokeria tai näitä sisältäviä tuotteihin niistä pois tottuminen voi olla pitkä prosessi. Itse en syö ollenkaan niitä. Muuten syön melkein kaikkea kohtuullisia määriä, kovia rasvoja ja suolaa kohtuudella. Kasviksia ja hedelmiä paljon.

        Jos ihmiset tajuaisivat miten paljon paremman olon ja enemmän energiaa syömällä saa pitemmän päälle menisivät pikaruokaravintolat ja prosessoituja ruokia valmistavat yritykset konkurssiin. Puolet ADHD tapauksista paranisi jos ihmiset lopettaisivat verensokereita heittelevän vaalean viljojen ja sokerin käytättämisen. Mistäkö tiedän minulla itselläni on ADHD ja kun muutin vuosia sitten ruokavalioni tukemaan urheilu harrastuksiani lähes kaikki oireeni lievenivät ja loppuivat.

        Herkutteluun minulla on ihan omat reseptit esim. letut teen banaanista ja kananmunista siihen päälle kun laittaa mansikoita ja mustikoita on sinulla hyvin funktionaalinen herkku.

        Pienistä asioista kaikki koostuu kun tekee niitä pieniä valintoja ja asioita pitkin päivää tarpeeksi monta kertaa useamman vuoden putkeen jonain päivänä huomaa olevansa Ironman kisa kunnossa. Tällä reseptillä pärjää.


      • MiisaLeht
        Triatlonisti3 kirjoitti:

        Se on kyllä totta mitä tuossa artikkelissa sanotaan jos ei syö rasvoja tarpeeksi seksihalut helposti katoavat kokonaan, koska keho tarvitsee rasvoja ja kolestrolia voidakseen tuottaa testosteronia ja muita seksuaalisiin kykyihin vaikuttavia hormooneita. Ylipaino kadottaa myös seksuaalisia kykyjä, koska ylipaino vähentää myös testosteronin tuotantoa miehillä. Lähes kaikki miehet joiden olen havainnut valittavan alhaista seksuaalista kyvykkyyttä ovat ylipainoisia tai eivät saa ravinnostaan tarpeeksi rasvoja tai sinkkiä.

        Kyllä minä syön hyvin ei tämä mitään pelkkää raakojen kasvisten pureskelua ole ns. makuasioissa iso osa on kiinni siitä mihin on itsensä totuttanut. Jos on jäänyt koukkuun roskaruokaan. Vaaleaa viljaa, sokeria tai näitä sisältäviä tuotteihin niistä pois tottuminen voi olla pitkä prosessi. Itse en syö ollenkaan niitä. Muuten syön melkein kaikkea kohtuullisia määriä, kovia rasvoja ja suolaa kohtuudella. Kasviksia ja hedelmiä paljon.

        Jos ihmiset tajuaisivat miten paljon paremman olon ja enemmän energiaa syömällä saa pitemmän päälle menisivät pikaruokaravintolat ja prosessoituja ruokia valmistavat yritykset konkurssiin. Puolet ADHD tapauksista paranisi jos ihmiset lopettaisivat verensokereita heittelevän vaalean viljojen ja sokerin käytättämisen. Mistäkö tiedän minulla itselläni on ADHD ja kun muutin vuosia sitten ruokavalioni tukemaan urheilu harrastuksiani lähes kaikki oireeni lievenivät ja loppuivat.

        Herkutteluun minulla on ihan omat reseptit esim. letut teen banaanista ja kananmunista siihen päälle kun laittaa mansikoita ja mustikoita on sinulla hyvin funktionaalinen herkku.

        Pienistä asioista kaikki koostuu kun tekee niitä pieniä valintoja ja asioita pitkin päivää tarpeeksi monta kertaa useamman vuoden putkeen jonain päivänä huomaa olevansa Ironman kisa kunnossa. Tällä reseptillä pärjää.

        Todella hyvä linkin kirjotus ruokavaliosta ja tämä Triatlonistin vastaus! Kiitos teille teidän kaltaisia ihmisiä tarvitaan Suomeen :)


    • tomcruisenrahat

      No jos nainen on normaalikokoinen, eli jotain 170cm, nii iskeekö normaalia paljon lyhyempi mies... siis vaikka 160cm?

      • cruisejarahat

      • Ei se pelkkä pituus
        cruisejarahat kirjoitti:

        http://pleieri.blogspot.com/2013/04/iskemisen-supermies.html tossa käsitelty Tom Cruisea ja lyhyempiä miehiä.

        Tom Cruise on tietty myös komea 170cm maailman tunnetuimpiin Hollywood näyttelijöihin kuuluva mies. Tom Cruisen omaisuus on 200 miljoonan euron paikkeilla.

        Tomppahan on monen naisen mielestä komea kuin mikä. Se korvaa kyllä "puutteen" pituudessa. Ja hän taitaa tosiaan olla 170 cm ei 160 cm.


      • allergia,terveys,pip
        Ei se pelkkä pituus kirjoitti:

        Tomppahan on monen naisen mielestä komea kuin mikä. Se korvaa kyllä "puutteen" pituudessa. Ja hän taitaa tosiaan olla 170 cm ei 160 cm.

        Just näin. Taas upea kirjoitus Pleieri blogissa!


    • terkko84

      itse olen hoikka urheilullinen mies ja pidän kyllä pyöreämmistä naisista enemmän kuin langanlaihoista. ei nainen ole ruma jos on hieman pyöreä vaan mielestäni päinvastoin. tuntuvat myös paremmalta pedissä..

      • rumalihavanainenko?

        Tuskin kuitenkaan Pleieri blogin ruma lihava nainen kiihottaa?


    • rieo

      Ettehän te vaakan päällä sitä seksiä?

    • pussineiti

      Hommahan menee niin, että useimmiten hoikat miehet haluavat isompia naisia. Mut mitäs pelkäät jos et edes ole ylipainoinen?
      Ole iloinen että olet löytäny rakkautta, eläkä ole niin itsekriittinen.:) En minäkään voi vaatia että mies olisi minua pidempi, kun olen 183cm. Tietysti se on plussaa jos mies on pidempi, mut en lyhyitä hauku lyhyiksi:)

    • eimitäänlihaksia

      Itse olen ylipainoinen nainen ja nuorempana seurustelin laihan ja minua lyhyemmän miehen kanssa. Joskus kyllä mietin, että katsovatkohan ihmiset jotenkin ja kärsin siitä, että en viitsinyt laittaa kovin usein korkokenkiä miehen takia. Olen pitkä 173.

      Nykyään ehdottomasti vain treenattuja/ muuten isokokoisia miehiä ja molemman tyyliset ovat minua kyllä lähestyneet.

      Pyöreä/lihavakin nainen on silti mielestäni monesti pienempi tai heikompi kuin normaali mies :)

    • yhteisöeläjä

      Kyllä mun mielestä kannattaa harkita eroa. Ei sen vuoksi että miehesi välittäisi painostasi vaan sen vuoksi että olet rasisti ja haluat olla sellainen. Miehesi tuskin haluaa puolisokseen rasistia. Sinä arvostelet ihmisiä ulkonäön tai painon perusteella. Miehesi olisi kyllä jättänyt sinut jo aikaa sitten jos kokisi painon tai ulkonäön ongelmaksi. Sinulle se näyttää olevan ongelma koska haluat vihata liian laihoja, liian lihavia tai epäsopivia pareja. Sen vuoksi tulit kysymään meiltä onko ok vihata miestäsi koska tiedät jo ettei miehesi vihaa sinua vaan haluat meiltä varmistuksen siihen että voit yllättäen jättää miehesi sen vuoksi että "hän vihaa sinua". Tommosia ne naiset on. Naiset kuvittelevat että suomi24:n ihmiset kuuluvat samaan parisuhteeseen missä mies ja nainen on. Sen vuoksi pitää kysyä hyväksyntää täältä. No tässä sulle vastaus: jätä se mies koska olet ihmisvihaaja rasisti. Hän ei ole. Me suomi24:n ihmiset ollaan kyllä ihmisvihaajia, rasisteja ja trolleja joten voit liittyä meidän joukkoon. Me kyllä pidetään susta huolta. Miehesi ei siihen kykene koska hänen on hyvin vaikea ymmärtää rasisteja jotka vihaavat toisia ihmisiä.

    • painoindeksi 21

      LIhavat ihmiset ovat vastenmielisiä. En pysty rakastelemaan läskikasaa. Lakkaa seisomasta, kun nainen alkaa näyttämään syöttöporsaalta. Ylipainosten ihmisten pitäisi maksaa ylimääräistä veroa. Aiheuttavat huomattavia lisäkustannuksia terveydenhuoltoon. Lihavuus on suurempi haiitta kuin tupakointi tai alkoholismi.

      • ofhsey24ygr24ty24

        Näinhän se on kuten Pleieri blogin Ruma lihava nainen kirjoitus selventää.


    • niinonkyll

      Heteromiehen mielestä naisella mieluiten pitää olla paksut reidet ja suht iso perse. Reidetön nainen on poikatyttötyyppiä joka ei vastaa oikean heteromiehen ihannenaiskuvaa. "Laudat" vastaa naisten ja homojen ihannekuvaa naisesta.

    • adsasdasdasd

      Mikä ihme siinä on että sanalle "läski" koitetaan nykyään keksiä kaikenmaailman koodinimiä varsinkin naisten keskuudessa: isoluinen, isokokoinen, muodokas, kurvikas, "iso tyttö". Sanokaa suoraan miten asiat on, helvetti. Jos nyt pelkistä ulkoisista ja biologisista seikoista puhutaan niin hyvin harvalla miehellä on minkäänlaisia fetissejä ylipainoisia naisia kohtaan, vai kuinka moni nainen käy märkänä ylipainoisista miehistä? Ei pieni ylipaino tietenkään paha ole. Se on sitten oma asiansa jos kyseinen ylipainoinen nainen on jotenkin todella mukava persoona johonka rakastuu tai jotain.

      • fiksuisoluinen;)

      • luuska

        Siksi kun suomalaiset rakastavat syödä ja löhötä, niin lihavasta pitää tehdä tukeva, tukevasta normaalipainoinen, normaalipainoisesta hoikka ja hoikasta laiha. Poikaystävät ovatkin sitten jo kohteliaasti kukkakeppejä. :D

        Typerää uuskieltä, mutta ehkei aloittaja ole oikein tyytyväinen hentoiseen poikaansa, joka ei jaksa tätä nostaa. Ja siksi tätä nimittelee. Sano sille, et menee salille niin ei tarvitse pelätä sen litistyvän, kun istut syliin.


    • 18+9+27

      "Normaali muodokas ruumiinrakenne" Eli AP on joku 200kg läski ja yrittää edes itselleen valehdella olevansa "ihan normaali ja vähän muodokas" vaikka sokeakin näkee, että sitä läskiä on 60kg liikaa

      • Jippu2

        Itseasiassa 65 kg, joten ihan normaalin mitoissa tässä vielä taidetaan olla.


    • ,,,

      Olin exää isompi..painan liki 65 ja toi ruipelo vähemmän, mies mua inansa pisempi (n160), minä 157cm. Sanoi et oon riittävän kokonen, ei mitään liikaa :)

    • Tervain

      Nyt on taas sellainen puheen aihe että oksat pois! Eikös se ole ihan jokaien oam asia millaisen tyttö/ poikakaverin kanssa hengaa ja kenet ottaa puolisokseen. Itselläni on juuri sellainen tilanne että puolisoni on sekä minua isompi ja myös vanhempi. Se on varmasti aiheuttanut monessa kaverissani kysymysmerkkejä jopa paheksuntaa, mutta mutta... Nämä paheksujat ovat heitä joilla ei ole korkeakoulutusta tai muuten oikenlaista näkemystä asiaan. Meillä menee varallisuus aika tasan ja minä tienaan jokin verran enemmän joten sekään ei ole selitys asiaan. MINÄ EN SIIS OLE JUOSSUT RAHAN PERÄSSÄ! Meillä ei ole puolisoni kanssa mitään kiihkeää sekisuhdetta mutta luottamusta löytyy.

      Meillä on paljon yhteisiä asioita josta nautimme kuten matkustelu, kulttuuri ja hyvät ruoka. Siihen ne meidän rahat sitten menevätkin, mutta tärkeintä on että ihmisillä on hyvä olla toistensa kanssa. Jos vain tuijottaa ulkonäköön on todenäköisesti niin alkukantainen ja eläimellinen että miettii vain suvunjatkamista.
      Rahassa ja varallisuudessa on sama juttu, se on herkästi ulospäin näkyvää ja anataa vastapuolelle sellaisen kuvan turvallisen kuvan.
      TUON KANSSA VOISI PERUTAA PERHEEN, KOSKA HÄN HYVÄNÄKÖINEN, HYVÄ KOULUTUS JA TALOUS TURVATTU.
      Minkälainen luonne sitten toisella on aja mitä hän arvostaa ja pitää tärkeänä paljastuu ajan ajan mittaan... Voi olla jotkut meistä löytää sellaisen mikä kelpaa kaikille, mutta väitän että suurinman osan ihmisistä pitää vain opetella näkemää ja hyväksymään tyttö/ poikaystävässään tai puolisossaan nämä asiat sellaisena kuin ne ovat.

      Kauneus on katsojan silmissä ja syvällä meissä itsesämme erillaisina luonteenpiirteinä. Raha luo fiktiivisen turvallisuuden tunteen, koska elämä kantaa jos haluaa ja siitä voi nauttia vaikka eläisi savupirtissä ilman sähköä. Koulutus on oikesti ainoa asia mikä on epäsuorasti meistä itsestämme kiinni, koska kaikki eivät ole yhtä yhiviä teorittisissa opinnoissa jotka yleensä takaavat paremman sosiaalisen aseman.

    • päällä ei pysy. takaa ei yllä ja alle ei uskalla mennä

      • Kyöstikoulussa

        hehehe.. Kattosin tota Pleieri blogin ruman lihavan naisen kuvaa ja miettisin, että näinhän se on.. Ja kullihan ei kovana pysy tollasta kattoessa ei sitte millää!


    • suominorsut

      nyt vain tuppaavat olemaan....suomivalaita xD

      • norsuvalaan lemu

        tekee pahaa toi valaan ja norsun lemu ;-(


    • öasljf

      Eikös miehesi sinut itse ole valinnut?? En ymmärrä tätä nykypäivän tarvetta olla "normaali"! erilaisia pariskuntia on paljon ja minusta se on suloista miten erilaiset ihmiset (niin ulkoisesti kuin sisäisestikkin) ovatkin löytäneet toisensa... Jospa vain olet oma hurmaava itsesi. kaiken kaikkiaan hyvä itsetunto tehoaa paljon paremmin kuin hyvä kroppa. ;) Jos asia tosaaan huolestuttaa kannattaisi asiasta ehkä kysyä tapailemaltasi henkilöltä. Ei täällä kukaan osaa kertoa mitä hänen päässään pyörii...

    • Neuvo:

      Laskepa nyt aluksi oma ja miehesi painoindeksi ennen kuin pidät häntä "kukkakeppinä" ja itseäsi "normaalin muodokkaana".

    • lihava on lämmin

      Sehän on fantastinen juttu kun sängyssä peuhaa 60 kiloinen ukko ja muhkea 110 kiloinen mimmi. Voi sitä litistelyjen ja puristelujen riemua!

      • niinpäniin!

        lämmin ja haiseva joo


    • Oma asenne!

      Mies ei ehkä näe sitä ongelmana, mutta se voi alkaa häiritsemään häntä, jos hän huomaa sen häiritsevän sinua kovasti. Häntä voi alkaa kyllästyttämään jatkuva vakuuttelu, tai jos olet mustis tai pelkäät miehen katselevan hoikempia naisia. Hän ei jaksa ehkä pönkittää jatkuvasti itsetuntoasi. Ja entä jos hän liikkuu ja pitää itsestään huolta ja sinä et, tuleeko sulle huono omatunto tms.? Pitkälti se riippuu sun omasta suhtautumisesta? Tuskin hän olisi alkanut seurustelemaan kanssasi, jos ällöttäisit häntä? Tai ainakin hän dumppaisi sinut piakkoin. Mies voi tykätä pyöreämmistä tai pitää kasvoistasi tai kokonaisuudesta. On pyöreitä nättejä naisiakin. Tai ehkä olet muutoin ihana nainen eikä hänellä ulkonäkö ole tärkeintä.

      • Oma asenne!

        Vai siis oliko ongelma toisinpäin, että miehen laihuus ällöttäisi? Kun sinä olet "normaali" ja mies "kukkakeppi"? Minusta on yhtä rumasti sanottu miehestä, kun että hän kuvailisi sinua ihrakasaksi tms.?


    • m45v

      Itse olen 45v mies ja painan noin 85kg, ihannoin naista joka painaa 100kg tai sen ylikin. Kunpa vain jostain löytäisin itselleni sellaisen naisen

    • Pohjosen pulleat

      Pohjosessa näkyy olevan muhkuja leidejä joka ikäluokassa. Eli auton keula pohjosta kohden.. :D

      Oulun alapuoli on ainakin täynnä niitä ;D

    • LÄSKIfetitit

      Joku ihmetteli "miksi lihavat naiset yrittävät niitä hyväkroppaisia hoikkia miehiä,törmänny monesti baarissa ja ihan keskustelu tasolla kuullu miten nämä pullukatkin hamuavat hyväkroppaisia miehiä?"

      "Samasta syystä kuin vanhat kulahtaneet miehet yrittävät nuoria naisia, ihan yhtä kamala näky."

      "On se aina hullun näköistä kun keskenään millään tavalla epäsopusuhtaiset pariutuvat. Välillä on näitä 150cm naisia joilla on 190cm mies. "
      Niitä sanotaa mikrofiileiks ja makrofiileiks.

      "Uusi Seiska kirjoitti, että Mikael Jungnerin ja Kiti Tapion tuloero yli 100 000 euroa. Pari on tapaillut muutaman viikon ja ikuistui valokuviin Helsingin Rautatieasemalla pari viikkoa sitten.

      Jungnerilla ja Tapiolla on ikäeroa melkein 20 vuotta ja tuollainen sadan tuhannen euron tuloero. Junger on kansanedustaja, Tapio puhelinmyyjä. Iltapäivälehden mukaan Tapio tunnetaan kiinnostuksesta makeaa elämää kohtaan ja hän on hiljattain eronnut poikaystävästään, joka oli varakas pokeriammattilainen."

      PItäisikö laatia lista siitä millaisia eroja pariskunnilla EI missään nimessä saa olla?

      Esim. että vain saman tuloluokan yksilöt saavat pariutua, jos toinen jostain syystä menettää tulonsa, heidän tulee välittömästi erota. Yhteen palaaminen on mahdollista vasta kun tuloerot ovat - 5%.

      "Itse olen lihaksikkaana miehenä tällä hetkellä ihastunut lievästi ylipainoiseen naiseen. Hänellä on todella kauniit silmät ja itsevarma käytös, sellainen temperamenttisen näköinen pakkaus. Pelkästään tuo "läskifetissi"- terminä kertoo kuinka eri tavalla ihmiset voivat pitää jotain viehättävänä. "

      Ihmisten on ihan mahdoton kuvitella, että joku voisi pitää jostai, mistä he eivät itse pidä. Jos he joskus tällaiseen henkilöön törmäävät, tuomitsevat heidät heti fetisisteiksi tai muuten vain sairaiksi. Koetaan myös mahdottomaksi ihastuminen johonin, joka ei täytä omia kauneusihanteita (tai pituus-, ikä- tai tuloihanteita).

      kyllä se nyt taitaa olla niin, että ne lihavat naiset yrittävät iskeä niitä hyväkroppaisia hoikkia miehiä ihan siitä samasta syystä kuin lihavat miehet yrittävät iskeä hyväkroppaisia hoikkia naisia. Eli koska pitävät näitä hyvännäköisinä!!

      Niin ja samasta syystä vanhat koittavat iskeä nuoria, kauniita/komeita, hoikkia/hyväkroppaisia.

      "Ihmisten on mahdoton kuvitella, että joku voisi pitää jostain, mistä he eivät itse pidä."

      Kun joku nuori haluaa olla häntä vanhemman kanssa, niin miksei sitä suvaita?

      "Jos he joskus tällaiseen henkilöön törmäävät, tuomitsevat heidät heti fetisisteiksi tai muuten vain sairaiksi."

      Niin miksi sitä vanhempaa ollaa heti nimittelemässä pedo- tai efebofiliksi ja sitä nuorempaa herjataan gerontofiliksi?

      "Koetaan myös mahdottomaksi ihastuminen johonin, joka ei täytä omia kauneusihanteita (tai pituus-, ikä- tai tuloihanteita)."

      Tai pikemminkin niin ettei sitä haluta suoda ainakaan muille.

      Eihän kukaan pakota olemaan läskin kanssa jollei itse halua muttei ole oikeutta kieltää muita olemasta. Aivan samoin kuin vaikkei itse haluaisi olla vanhemman/nuoremman kanssa niin ei ole oikeutta kieltää muita jotka haluavat olla.

      Yks tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja joku kummastakin.

      Kaikkia tulee suvaita!

      • ylpeenaine,:)

        Luepa toi ruma lihava nainen kirjotus uudestaan. IDEA ON, että MIEHET sortuvat rumiin surkeisiin naisiin mutta NAISET eivät tätä virhettä tee. Me naiset olemme siis viisaita ja miehet on tyhmiä :)


    • No onpa tämäkin

      Eiköhän Suomessa ole nykyään niin paljon pullukoita, että myös moni laiha vääjäämättä ajautuu suhteeseen pullean kanssa.

      Vai kuvitteleeko joku todella, että hoikat pariutuvat vain keskenään, ns. normaalivartaloiset keskenään ja pullukat keskenään?

    • miehesi tuntee itsensä alempiarvoiseksi eikä usko että hänellä on mahdollisuuksia miehiä oikeasti viehättävän vartalon omaavaan naiseen :D. Ihan normaalia nähdä kukkakeppimiehet pulleroiden kanssa. Pidä äijäs vaan tossun alla minne hän kuuluukin eikä hän sieltä minnekkään lähde koska ei saa mitään muuta ja tietää sen :)

    • atleetti vatipää

      Ihmisiä on erilaisia.
      Oma naismakuni leimautui pitkässä avioliitossa superhoikan ja kauniin exäni mukaan enkä hänen jälkeensä ole kertakaikkiaan voinut ihastua ylipainoisiin.
      Noin 15 kiloa ylipainoa naisessa on yläraja minulle.
      Kerran voin polkaista mutta sitten alkaa jo katselemaan taas eteenpäin.
      Huono kunto naisella hankaloittaa myös sänkypuuhia muutenkin.

      On mennyt tämä hoikan naisen metsästykseni niin pitkälle että kestän täysin idioottimaista bimboa joa hän on hoikka ja hänellä on hyvä perse. Toki vaihdan heti jos vastaan tulee hoikka ja fiksu jolla on hyvä perse.

      Itse olen hyvinkin miehekkään kokoinen josta tytöt tykkää ja se ei välttämättä ole asia joka auttaa minua oiemaan uskollinen tai luotettava kumppani.

    • yleisyys

      Jos kaikkia muita miehiä ällöttää lihavuus/muodot niin sinunkin miestäsi? eikö kannattaisi kysyä suoraan mieheltä minkä tyyppinen vartalo miellyttää?

    • Luonnevammaisuus peittoaa liikalihavuuden , liiallisen laihuuden , rumuuden yms mennen tullen.

    • Minun mielestäni nainen voi olla isompi.Itse olen aina tykännyt itseäni isomista naisista, he ovat todella viehättäviä

      • läskifetissi

        pienellä osalla on fetissi läskeihin


      • rohkea rikke
        läskifetissi kirjoitti:

        pienellä osalla on fetissi läskeihin

        Ja vielä pienempi osa kehtaa tota läskifetissiään myöntää. Rohkea kaveri tämä rikke-64.


    • Kuinkameidänkunnonmi

      Milloin te persjalkaiset lylleröt lakkaatte paisuttamasta sitä muotopuolta kinkuntynkäänne. Me Mahtavat Sonnit ei tykätä pullataikinamaisista naisista säälittävissä ballerinatossuissaan. Kyllä naisen pitää kulkea pää pystyssä, tissit terhakkana ja korot kopisten napakka perse sopivasti keinuen, eikä joka askeleella läski tärähdellen, virtsankarkailua peläten ja röyhtäillen niin kuin te siiderikeijut!

      Kyllä jämpti on näin!

    • Nainen84.

      Sama "ongelma"! BMI:ni on 19 ja mieheni on minua 20 cm pidempi. Salilla treenatut reiteni ovat kuitenkin isommat kun hänen laihat treenaamattomat jalkansa. Onhan se häiritsevää! Hartiammekin ovat abaut yhtä leveät, mutta itsepä olen miehen valinnut.

      • et valinnut

        Molemmat te olette valinnantekijöitä olleet. Jos mies ei olisi sinusta ollut kiinnostunut et olisi voinut häntä "valita".


      • mies vaan
        et valinnut kirjoitti:

        Molemmat te olette valinnantekijöitä olleet. Jos mies ei olisi sinusta ollut kiinnostunut et olisi voinut häntä "valita".

        hyvä huomio. ei ne naiset mitään valintaa voi tehdä yksikseen.


    • EräsNainen

      "Mikä ihme siinä on että sanalle "läski" koitetaan nykyään keksiä kaikenmaailman koodinimiä varsinkin naisten keskuudessa: isoluinen, isokokoinen, muodokas, kurvikas, "iso tyttö". Sanokaa suoraan miten asiat on, ********. Jos nyt pelkistä ulkoisista ja biologisista seikoista puhutaan niin hyvin harvalla miehellä on minkäänlaisia fetissejä ylipainoisia naisia kohtaan, vai kuinka moni nainen käy märkänä ylipainoisista miehistä? Ei pieni ylipaino tietenkään paha ole. Se on sitten oma asiansa jos kyseinen ylipainoinen nainen on jotenkin todella mukava persoona johonka rakastuu tai jotain."

      Joku tuolla kirjoitti noin ja haluaisin kommentoida tätä...

      Miksi naiset eivät saisi käyttää kyseisiä sanoja itsestään sanan "läskin" tai "lihavan" tilalla? Mä oon ylipainonen noin 10kg ja sanon aina itsestäni että olen isokokoinen, isoluinen tms. Ja fakta on, että olen oikeasti isoluinen luustoltani, ruumiinrakenteeltani. Onko sitä vaikia joidenkin miesten ymmärtää? Miksi meidän ISOKOKOISEMPIEN naisten täytyisi haukkua itseämme LÄSKIKSI? Mun mielestä sana "läski" on ruma ja haukkumasanaksi sopiva.

      Ja jos joku nainen sanoo olevansa muodokas, ei lihava niin mikä helevata sinä siellä ruudun toisella puolella oleva mies olet sanomaan että et sää mikään muodokas ole vaan läski!! Ettehän te tiedä, minkä näköinen nainen siellä kirjoittelee, joten miten voitte sanoa että läski sä oot etkä muodokas?

      Ihme läskifobiaa liikenteessä....

      • pieni muistutus

        Muistakaa vain muodokkaat, että mahan tai selän kohdalla, tai käsissä oleva rasva ei ole muotoa, vaan läskiä.


    • palllura

      Jos mies on kovin hintelä, niin silloin usein nainen siinä rinnalla on kultimussukkaansa kookkaampi. Mun mies on tosi hoikka, alipainoinenkin, eikä lihaksia juuri ole. Taatusti mulla on isommat reidet ja kaikki muutkin on isompaa. Mies on kymmenen senttiä pitempi mutta silti kuusi kiloa hoikempi. Ei mullakaan ylipainoa ole, mutta mulla on kuitenkin läskiä ja lihasta, miehellä ei oikein kumpaakaan. Minä liikun ja kyttään syömisiäni, äijä makaa sohvalla ja syö mitä huvittaa, et ei ihan tasan käy nää onnen lahjat. Mun äiti on aina ollut aika isokokonen ja isä hoikka ja varsin lihaksikas. Eipä se ole elämää suuremmaksi ongelmaksi noussut.

      • suuripainopossumunkk

        suuremmaksi painoksi pelkästään


      • fdxvvcxfds

        Onhan se selvää, että miehillä yleensä rasva kerääntyy lähinnä vatsan seudulle kun naisilla taas tasaisemmin rintoihin, jalkoihin ja käsiinkin. Helposti siis naisella suurempi reidenympärys kuin miehellä eikä nainen jää jalkalihaksissa kovin paljoa miehestä verrattuna ylävartalon lihaksistoon.


    • Anna-Liisa, H
    • Ei koolla väliä

      Eniten mua ällöttää naisissa jos niillä on vittumainen luonne. Koolla ei ole väliä jos rakkautta on molemmin puolin.

      • koollaeiväliä

        Just näin!


    • ....................

      Ei kukaan hoikka mies voi olla läskin naisen kans yhdessä, miettikää mitä sen miehen kaverit sanoo, jos sattuvat näkemään. Miesparka sais kuulla vittuiluja asiasta jatkuvalla syötöllä. Siitäkin joku hoikempi mies saattaa joutua kavereiden naurun aiheeksi, jos joku läskimpi nainen jututtaa tai katseleekaan kyseistä miestä. Kai nyt hoikka mies saa hoikkia naisia seurakseen ettei tarvi kenenkään läskin ämmän kans kulkea, mainehan siinä miehellä menee ja hoikat naiset saattavat katsoa vähän ett siis oikeesti kulkeeko tuo tuon sotanorsun kanssa. Vielä jos se läski nainen on rumempi kasvoiltaan, niin sellasen kanssa ei hoikat tai kukaan muukaan mies kehtaa ihmisten ilmoilla liikkua, muut katsois ett onpa miehellä huono maku tai on tosi puutteessa kun noin karseen näkösen muijan on pokannut messiin. Ainakin täällä olleista mielipiteistä voi päätellä ettei läski nainen ja hoikka mies yhdistelmä toimi tai on jopa vastoin luonnonlakeja tai on jotain sairasta.

      • kyllähakupäälle!

        Aivan kuten tämä Pleieri blogin Ruma lihava nainen kirjoitus toteaa.


    • Miehen kylkiluusta.

      Nainen isompi miestä vain sirkuksessa hauskuuttamassa.

      • kylkiluusta on akka!

        Samaa mieltä!! :)


    • paskamaha4

      No varmasti häiritsee sun poikaasikin.tai siis miestä.Ei koskaan pane sua takaapäin.aina silmätkiinni.kuka nyt haluaa olla ison köntin kanssa???mikä on sun normaali ruumiinrakenne?naisen pitää ola pieni ja pyöree ,että se himottaa!!

    • Nähty on 300x/kk

      Tääl vähä outoja kommentteja kuvista. Joku luiseva nainen muka muodokas ja jollaki pienet rinnat vaikka kuvassa aivan normi kokoa olevat irinnat. Ette taija olla ihmisii ilman vaatteita paljon nähnyt. Kaikenmaaiilman korseteilla, kumipuvuilla ja toppauksilla, sana ne muodot päällepäin mitkä haluaa..mm Pikkuhousuja jossa takamuksen kohdalla perslihakset, liivejä jossa täytteet ja pinnalla tekonännit on tullu nähtyä .. Nillä saa kenestä tahansa hoikan mutta kurvikkaan. Tavallisuus on tavallista kun ne riisuu. Eli nuo pieneksi nimetyt rinnat on se tavallisin koko, naisilla reitevyys on tavallista, miehillä vatsakkuus on tavallista. Naisilla vatsan pömpötys... Jos ei liiku, jos katso mitä syö. Jos liikkuu paljon, useimmat on hoikiia ja samalla siis rinnat vähärasvaisia. Useat asentavat ihon alle lisäosia, jotta näyttäisi pulleammalta. Nykyään ei päältäpäin voi sanoa kellä silikonit kellä ei. Eli miehet, teitä huijataan koko ajan..

    • Voi tietenkin:

      Pikku, katso silmällä!

    • -kp-

      nää nyt on jo sairaita juttuja!naisen kuuluu olla puolipäätä miestä lyhyempi tietysti!suhteessa jossa missä mies voi lainata naisen housuja ei kaikki ole kohdallaan.jompikumpi on läski tai kuivakoiranputki.sellasten ei ainakaan kannata hankkia lapsia keskenään.ne olis valmiiksi koulukiusattavia reppanoita.

    • looveea

      Suhde voi olla myös rakkautta, ei silloin ulkonäöllä ole merkitystä ja makujakin on vielä niin monia.
      Nuo pelijeri jutut on niin ööhplääööks..en halua sellaista elämää enkä sellaista miestä edes tunteakkaan, en tarkasti ole sivustoon edes perehtynyt kun tulee sellainen olo, että ei niin kiinnosta.
      Miksi pitää tehdä elämästä ja ihmisuhteista jotai laskelmoivaa peliä, en usko että sellaisella tulee kukaan oikeasti onnelliseksi
      ..ja tämä on minun mielipide, onhan meitä niin toivottoman monenliasta kulkiaa.

    • Big M.A.N

      On, se on suorastaan ällöttävää, jos nainen on isompi kuin mies. Yäk!

    • lihava ja ruma

      Samaa mieltä. Läskit naiset myös haisee pahalle ja usein ne ei edes osaa pestä p*rsettää niin p*skakin haisee

      • Miisa1972

      • simbbaaaa

        No mulle melko sama itsehän olen 18 v mies olen aika hyvässä kunnossa vatsalihakset näkyvät kaikki kuusi hyvin ja käyn salilla jokaviikko 3 tuntia vanhempikin nainen kelpaa huolehdin terveydestäni paitsi käytän nuuskaa kikkailkaa jos ootte kiinnostuneita :simbbaaaa


      • mielipiteet muuttuu
        simbbaaaa kirjoitti:

        No mulle melko sama itsehän olen 18 v mies olen aika hyvässä kunnossa vatsalihakset näkyvät kaikki kuusi hyvin ja käyn salilla jokaviikko 3 tuntia vanhempikin nainen kelpaa huolehdin terveydestäni paitsi käytän nuuskaa kikkailkaa jos ootte kiinnostuneita :simbbaaaa

        kun ikää tulee lisää


    • jhbjhbhjbjhbjhbhj

      Reidet saavat olla paksut ja pepun tuleekin olla isompi kuin miehellä ja lantio on aika selvä, sen varmasti jokainen ymmärtää.
      Siinä se.

      Paras pituus on jotain 165-170 riippuen naisesta.
      Painoa olen huono arvioimaan, muttei mieluusti yli 65, ja siitäkin suurin osa lantiossa, pakaroissa ja reisissä (ja rinnoissa, jos sopivat muuhun kroppaan).
      En pidä pitkistä naisista, sillä pitkä nainen on joko muodoton tai turhan skrode.

      Valokuvissa pitkiä naisia suositaan, sillä onhan pitkä kroppa kuvauksellisempi, muttei jalkovälissä herätä mitään tuntemuksia.

      • yökh

      • Kaappimiehet?
        yökh kirjoitti:

        Onko tuo jonkun mielestä huippukaunis?

        Monesti suomalaiset miehet kehuu tota Alessandra Ambrosio huippumallia täällä. Ilmeisesti kyseessä on kaapissa olevat homoseksuaalit?


      • purjoa purjoa
        yökh kirjoitti:

        Onko tuo jonkun mielestä huippukaunis?

        Tossa vielä http://www.justjared.com/photo-gallery/2827002/adriana-lima-alessandra-ambrosio-vs-beach-shoot-06/ "upea" Alessandra Ambrósio. Huippumalli tunnettu Victoria's Secretinkin mallina.


      • ghgvhhghgvhgv

      • miehekäs pärstä
        ghgvhhghgvhgv kirjoitti:

        Alessandra Ambrosiolla on kauniit kasvot, muttei muuta.

        Jos pitää miehekkäistä kasvokkaista niin silloin varmasti kauniit kasvot.


    • jiioijoi

      Ei jumalauti! Kaikki puhuu vaan lihavista naisista! Ymmärrättekö, että voi olla roteva, isokokoinen ilman että on läski???? Minulla on kaveri, joka ei ole lihava tippaakaan, mutta reidet on kuin tukit, paksut nilkat ja pökkelö tasapaksu vartalo. Niin ja isot jalat. Mun mielestä aika kamalannäköstä, mutta eipä tuo minkään vartalonmallilleen voi. Ja huom. ei ole lihava, aivan normaalimitoissa, mutta on vain jostain syystä todella isokokoinen.

    • Onnellinenäijä77

      Itse olen lyhyt, mutta lihaksikas ja harteikas mies, Kaljamahaakin löytyy. Olen noin 173cm pitkä ja noin 85-90 kiloinen.

      Vaimoni on pitkäsäärinen 176cm pitkä jumalatar. Yhdessä ollaan oltu jo vuosia, mutta vieläkin ihmettelen miten onnistuin hänet saamaan. Painoa vaimolla on n75-80kiloa.
      Ihanat terhakkaat isot tissit, paksu pitkä tukka ja mahtavat isot silmät yhdistettyinä huuliin, joista Angelina Joliekin olisi kateellinen.

      Sanotaan nyt vaikka niin, että ihan missä tahansa hän liikkuukin, kaikki tuijottavat häntä ihaillen. Hän on kuin kaunis veistos. Siihen kun vielä lisäät älykkyyden, taiteellisuuden, herkkyyden ja hyvyyden, olenkin päättänyt olla lottoamatta, sillä minulla on jo kaikki.

      • badge2

        Epäilen.


      • ei tarvitse epäillä
        badge2 kirjoitti:

        Epäilen.

        Ei tarvitse epäillä. Huomaa kohta "kaikki tuijottavat häntä ihaillen." Selkeästi tämä Onnellinenäijä77 elelee omissa haavekuvitelmissaan.


      • Pinja0
        ei tarvitse epäillä kirjoitti:

        Ei tarvitse epäillä. Huomaa kohta "kaikki tuijottavat häntä ihaillen." Selkeästi tämä Onnellinenäijä77 elelee omissa haavekuvitelmissaan.

        Läskit on kovia valehtelemaan. Se johtuu sisäisen kauneuden puutteesta.


    • 6+19

      Mun nainen saa olla mua isompi. Oikeastaan toivonkin sitä. Ja tarkoitan naisen painoa. En pituutta.

      • hyvä vitsi (-:

        Hyvä vitsi läskiltä naiselta (-:


      • 6+19
        hyvä vitsi (-: kirjoitti:

        Hyvä vitsi läskiltä naiselta (-:

        Sun kaltaisia näillä palstoilla riittää sekoilemassa :))


      • hyvä vitsi (-:
        6+19 kirjoitti:

        Sun kaltaisia näillä palstoilla riittää sekoilemassa :))

        Sinä se täällä sekoilet kun vitsailet senkin hassu läski nainen (-:


    • ei jos

      Ukko on persaukinen tyhjätausku.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      105
      2363
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      433
      2056
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1503
    4. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      75
      1195
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      42
      1166
    6. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1135
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      74
      1069
    8. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1059
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1039
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      54
      978
    Aihe