Netissä ja sos. mediassa liikkuu nyt paljon huhuja siitä, et Taylor ja Steffy jättää sarjan. Varmaa tietoa ei varmaan oo kellään?
Taylor ja Steffy pois Kaunareista?
12
889
Vastaukset
- Juliweba
On se totta.En muista mistä luin,mut Hunter Tylo on vahvistanut väitteet ja kertoo et kummallakaan heistä ei oo enää sopimusta
Sarjaan tulee myös uusi hahmo jota näyttelee Päivien viemään Maxina tutuksi tullut Darin Brooks.Hahmo on sellainen joka kuulemma liittyy Hopeen - Hope+Liam forever
Jep Kesäkuun 21. päivä tulee tämä uusi hahmo Wyatt Fuller sarjaan Amerikas ja kiinnostuu heti Hopesta. Puhutaan että siitä syntyy uus kolmiodraama Liam/Hope/Wyatt. Jes odotan innolla! Mä katon aina Youtubesta nuo amerikan jaksot päivän viiveellä... Myös Wyattin äiti tulee sarjaan, häntä näyttelee Rena Sofer: http://www.soapoperadigest.com/content/rena-sofer-joins-bb
- JKDLÖAJI
Mä lopetan kattomisen jos Steffy lähtee! Se on PARAS!!!
- en kuitenkaan fanita
Steffy palaa pian jenkeissä vierailulle sarjaan.
- antMoonika
tekopyhä irvistelijä Taylor suksikoon vaikka Sudaniin kaikkine tursuhuulineen...ei tuu ikävä---jostain kumman syystä tykkään kuitenkin Steffystä.
- :D))
Juu yhtä juhlaa nyt.
Olen seuranut sarjaa alusta, välillä vain työtovereiden kertomuksina.
Nyt tuli kohta jossa Steffy sai ansionsa mukaan ja jatkoa seuraa ei voi enää saada lapsia. Meidän tekomme kostetaan aina kolmanteen polveen totutuu Taylor on narsistinen minä minä joka ei koskaan ole nähnyt maailmaa muuten..
Paras katsottu (Areenassa) oli, kun Brook taivutteli pedofiili Ericä ottamaan vastuun Bilin lapsesta. Nautinnollista katsottavaa, sekä perhetapaaminen, että Brookke punaisessa puvussaan mökillä...
Nyt en ole saanut ennekotietoa miten käy, toivon Ericn ottavan isän roolin jo itsensä takia olisi varma pyy. Ainakin niin kauan kun Katie elää. - vastakkain
Hynter Tylo on niin huono mainos kauneuskirungialle että saivat tahtonsa läpi ja rooli poistetaan. Olisivat vain vaihtaneet näyttelijän.
- raja on raja
Hynter Tylo/ Taylor valkaisi tukkansa ei sopinut enää rooliin.
http://userserve-ak.last.fm/serve/500/83563587/Angelyne 1987.jpg - Steffyli
siis lähteekö Steffykin pois sarjasta??? sitten en kyllä enää kato koko sarjaa.. steffy ehottomasti kaunein näyttelijä koko sarjassa.
- Steffyli
läheekö KOKONAAN pois??? :(((
- AlmaP
Steffy ei lähteny kokonaan vaan palaa jenkeissä sarjaan joulukuussa:)
tässä vielä linkki uutiseen!
http://www.celebeat.com/articles/11693/20131024/bold-and-the-beautiful-news-jacqueline-macinnes-wood-returns-dec-12.htm - Steffyli
Jesss kiitti tiedosta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976