Taylor ja Steffy pois Kaunareista?

Pikku Myy

Netissä ja sos. mediassa liikkuu nyt paljon huhuja siitä, et Taylor ja Steffy jättää sarjan. Varmaa tietoa ei varmaan oo kellään?

12

836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juliweba

      On se totta.En muista mistä luin,mut Hunter Tylo on vahvistanut väitteet ja kertoo et kummallakaan heistä ei oo enää sopimusta

      Sarjaan tulee myös uusi hahmo jota näyttelee Päivien viemään Maxina tutuksi tullut Darin Brooks.Hahmo on sellainen joka kuulemma liittyy Hopeen

    • Hope+Liam forever

      Jep Kesäkuun 21. päivä tulee tämä uusi hahmo Wyatt Fuller sarjaan Amerikas ja kiinnostuu heti Hopesta. Puhutaan että siitä syntyy uus kolmiodraama Liam/Hope/Wyatt. Jes odotan innolla! Mä katon aina Youtubesta nuo amerikan jaksot päivän viiveellä... Myös Wyattin äiti tulee sarjaan, häntä näyttelee Rena Sofer: http://www.soapoperadigest.com/content/rena-sofer-joins-bb

    • JKDLÖAJI

      Mä lopetan kattomisen jos Steffy lähtee! Se on PARAS!!!

      • en kuitenkaan fanita

        Steffy palaa pian jenkeissä vierailulle sarjaan.


    • antMoonika

      tekopyhä irvistelijä Taylor suksikoon vaikka Sudaniin kaikkine tursuhuulineen...ei tuu ikävä---jostain kumman syystä tykkään kuitenkin Steffystä.

    • :D))

      Juu yhtä juhlaa nyt.
      Olen seuranut sarjaa alusta, välillä vain työtovereiden kertomuksina.
      Nyt tuli kohta jossa Steffy sai ansionsa mukaan ja jatkoa seuraa ei voi enää saada lapsia. Meidän tekomme kostetaan aina kolmanteen polveen totutuu Taylor on narsistinen minä minä joka ei koskaan ole nähnyt maailmaa muuten..

      Paras katsottu (Areenassa) oli, kun Brook taivutteli pedofiili Ericä ottamaan vastuun Bilin lapsesta. Nautinnollista katsottavaa, sekä perhetapaaminen, että Brookke punaisessa puvussaan mökillä...

      Nyt en ole saanut ennekotietoa miten käy, toivon Ericn ottavan isän roolin jo itsensä takia olisi varma pyy. Ainakin niin kauan kun Katie elää.

    • vastakkain

      Hynter Tylo on niin huono mainos kauneuskirungialle että saivat tahtonsa läpi ja rooli poistetaan. Olisivat vain vaihtaneet näyttelijän.

    • raja on raja
    • Steffyli

      siis lähteekö Steffykin pois sarjasta??? sitten en kyllä enää kato koko sarjaa.. steffy ehottomasti kaunein näyttelijä koko sarjassa.

      • Steffyli

        läheekö KOKONAAN pois??? :(((


    • AlmaP
    • Steffyli

      Jesss kiitti tiedosta :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      205
      4953
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      287
      3053
    3. 134
      1797
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1637
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1451
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1223
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      76
      1163
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1119
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1118
    Aihe